+1 bouillonquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pasta gekookt met bouillon blokje, tussendoor tomaten fijn snijden, rode ui, beetje peterselie, gehakt van tevoren effe roasten in pan, dan de rest van de zooi erbij. Heinz hot ketchup gebruiken als saus basis, laten sudderen, bij elkaar flikkeren.
inb4 faggots " JE MOET PASTA APART SERVEREN :ssSSs;S "
Bullshit, pasta krijgt 10x meer smaak als je het even bij elkaar dondert op hoog vuur.
Haha gefusilli, want pasta.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:22 schreef Gridlok het volgende:
Mensen die het in hun hoofd halen dit te serveren zouden direct gefusilleerd moeten worden.
[ afbeelding ]
Die zat dus ook op de Hogeschool van Amsterdam blijkbaar.quote:Met grote verslagenheid hebben we vernomen dat afgelopen donderdag onze IBMS-student Quinn Schansman (1995) aan boord was van het verongelukte vliegtuig van Malaysia Airlines, vlucht MH17. Onze gedachten zijn bij zijn familie, zijn vriendin en vrienden.
Snel. Bel de radio en plaats dit op facebook zodat men erkent dat jij er dicht op staat!!quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Denk ik open 's voor de grap m'n schoolmail, zo in de vakantie:
[..]
Die zat dus ook op de Hogeschool van Amsterdam blijkbaar.
Er zitten misschien wel tienduizend(en) studenten op alle HvA's, valt reuzemee. Sowieso '95quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snel. Bel de radio en plaats dit op facebook zodat men erkent dat jij er dicht op staat!!
Echt he? Ik word zo schijtziek van al dat jankvolk op FB die maar kenbaar moeten maken dat ze iemand ergens via via of van vroeger kende die nu dus verongelukt zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snel. Bel de radio en plaats dit op facebook zodat men erkent dat jij er dicht op staat!!
Ja en ws nooit meer contact ook hadden met die slachtoffers of zelfs gewoon bekenden van bekendenquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Ik word zo schijtziek van al dat jankvolk op FB die maar kenbaar moeten maken dat ze iemand ergens via via of van vroeger kende die nu dus verongelukt zijn.
En dan nog neer zetten ''Rust zacht lieve Pietje/Clara/Mimi/Koos, het ga je goed''. Tyfdonderstraal toch op man, vies narcistisch volkje
Hahaquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zitten misschien wel tienduizend(en) studenten op alle HvA's, valt reuzemee. Sowieso '95.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:58 schreef Salatrel het volgende:
Tssss je bent gewoon jaloers dat jij niet in dat vliegtuig zat en nu de aandacht misloopt
Verkapte doodsverwensing, TR gemacht.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:58 schreef Salatrel het volgende:
Tssss je bent gewoon jaloers dat jij niet in dat vliegtuig zat en nu de aandacht misloopt
Fyquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB SC skintone top 5:
1. 4EBE
2. MMG/Vas
3. CB
4. gianni
5. Chloro
Dit dus. FUCKING KETCHUP IS GEEN PASTASAUSquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
+1 bouillon
+? fijngesneden tomaten
+ketchup als sausbasis
+ 1 pasta en saus door elkaar
_________________________ +
2?
quote:
Krijg jij ook steeds van die gsus shit in je hva mail?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zitten misschien wel tienduizend(en) studenten op alle HvA's, valt reuzemee. Sowieso '95.
zoiets zag ik vorige week op tv.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:22 schreef Gridlok het volgende:
Mensen die het in hun hoofd halen dit te serveren zouden direct gefusilleerd moeten worden.
[ afbeelding ]
geen ja, geen nee. Hoe vrouwelijk.quote:
Neequote:Op donderdag 24 juli 2014 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijg jij ook steeds van die gsus shit in je hva mail?Echt kk spam gewoon
Vind ik leukquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Krijg je ervan als je me dewc noemt.
Ben atheïstquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godver. Is gewoon zo'n dinges waar je als student korting krijgt bij gsus oid
Ik was toch ook een man volgens jou ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:05 schreef wise het volgende:
[..]
zoiets zag ik vorige week op tv.
[..]
geen ja, geen nee. Hoe vrouwelijk.
Oh ja heel logisch hoor wcpot.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
GSUS > JESUS > ATHEÏST GVD MAN VAS JEZUS CHRISTUS (PUNS INTENTED)
ja, dat maakt je dus homo. Die zijn ook vrouwenlijk, je weet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was toch ook een man volgens jou ?
Klopt, vooral dat. Als het iemand was die echt dichtbij je stond begrijp ik nog de noodzaak om het te willen delen op FB. Maar dit is gewoon aandachtshoeren en alles op jezelf betrekken om maar zielig gevonden te worden en aandacht te krijgen. Walgelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en ws nooit meer contact ook hadden met die slachtoffers of zelfs gewoon bekenden van bekenden
Vermijd deze periode echt fb. Al zit ik er sws nauwelijks op.
Vrouwelijke homo's .. Oke wisequote:Op donderdag 24 juli 2014 19:15 schreef wise het volgende:
[..]
ja, dat maakt je dus homo. Die zijn ook vrouwenlijk, je weet.
straf mequote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwelijke homo's .. Oke wise
Hoe?quote:
foto van jezelf plaatsen, ayy lmaoquote:
die lengte heb je wel jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Door in je enkel te bijten ? Hm?
Kloptquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:27 schreef wise het volgende:
KLB / Leuk meisje, geen slaapspullen
deze had toch met bobby¿
Daarom altijd boxer, sokken en tandenborstel in je tas. Bovenop wax, deo en parfum. En pinda's.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:27 schreef wise het volgende:
deze had toch met bobby¿
Echt hequote:Op donderdag 24 juli 2014 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, vooral dat. Als het iemand was die echt dichtbij je stond begrijp ik nog de noodzaak om het te willen delen op FB. Maar dit is gewoon aandachtshoeren en alles op jezelf betrekken om maar zielig gevonden te worden en aandacht te krijgen. Walgelijk.
Zij is bi en nogal losbandig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:27 schreef wise het volgende:
deze had toch met bobby¿
arme bobbyquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:39 schreef [url=]BaajGuardian[/url] het volgende:
[..]
Exact, bultjes op de borst, tijd voor een worst.
je kan er ook gebruik van makenquote:
Jij eet altijd kibbelingquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw ik heb ook gewoon echt kibbeling gegeten net
Kan ik niet in, ben te jong.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bobby post zelf nudies van haar in kpd wat nou arme bobby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |