Srs, waar gaaaaat dit over?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
Dikke hompen witte borst vlees zonder bot maar wel met zo'n laag beslag
Crispy stripsquote:
was bobby toch¿quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent chimeid expert en dus ook chi expert.
vrijdag avond van chlo.quote:
tai tai wat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:48 schreef wise het volgende:
[..]
was bobby toch¿
En aangezien jij een tai tai poppetje aan de haak geslagen hebt, mag jij je ook wel expert noemen.
nepnegersquote:
snoepgoed, als in even tussendoor wat lekkers maar verder niks.quote:
Tuurlijk heb ik die crispy strips wel 's gehaald lul, ik heb het over die Crush'ems, zijn die lekker? Gvd manquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nooit gehaald? wat
Dikke hompen witte borst vlees zonder bot maar wel met zo'n laag beslag
maar ja, ik vroeg per hoeveel ze gaan, zegt ze 4... ik zeg doe maar 2x 4 dan. Was voor de lunch.
Zaten er in elke doos 5 stuks... ook beste stukken.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef wise het volgende:
[..]
snoepgoed, als in even tussendoor wat lekkers maar verder niks.
dat maakt jou nou zoquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen watermeloen en kfc eet ja sorry.
van semen hehe hehehehequote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
VAN DE ZEEMAN NOU GOED WAT ANDERS SJONGEJONGEJONGE MAN VAS GODKLERE
Hoe vaak per jaar ga jij naar de Filipijnen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef wise het volgende:
[..]
snoepgoed, als in even tussendoor wat lekkers maar verder niks.
Oh wat ik denk al waar ben ik belandtquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die crispy strips wel 's gehaald lul, ik heb het over die Crush'ems, zijn die lekker? Gvd man.
ben eerlijk gezegd nog nooit in azie geweest. Meer europa en amerika. Dus 0quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe vaak per jaar ga jij naar de Filipijnen?
Als je geen watermeloen en/of kfc eet is er echt wat mis met jequote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen watermeloen en kfc eet ja sorry.
quote:
Gianni? reddish?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB SC skintone top 5:
1. 4EBE
2. MMG/Vas
3. CB
4. gianni
5. Chloro
Belandtquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wat ik denk al waar ben ik belandt![]()
Maar ik heb nu een paar keer die strawberry gehad. De eerste keer vond ik het echt smerig, toch weer gehaaldnu soort van verslaafd
Met aardbei zit ook stukjes koek door![]()
wie is cote dor zwart en wie is melk wit¿quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB SC skintone top 5:
1. 4EBE
2. MMG/Vas
3. CB
4. gianni
5. Chloro
Gianni ja?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB SC skintone top 5:
1. 4EBE
2. MMG/Vas
3. CB
4. gianni
5. Chloro
Ik kom nooit bij Zeemanquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
VAN DE ZEEMAN NOU GOED WAT ANDERS SJONGEJONGEJONGE MAN VAS GODKLERE
Wat een nepneger die 4ebequote:Op donderdag 24 juli 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB SC skintone top 5:
1. 4EBE
2. MMG/Vas
3. CB
4. gianni
5. Chloro
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Belandt.
Maar 's een keer halen dan.
Waar heb je m'n huidskleur gelaten?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je geen watermeloen en/of kfc eet is er echt wat mis met jehuidskleur daargelaten.
[..]
Zo te zien in mijn bips hahahaha ;pquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar heb je m'n huidskleur gelaten?
wtfquote:
Kusjequote:
Wat is dit voor vraag? Moet ik die rangschikking uittekenen voor je?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:53 schreef wise het volgende:
[..]
wie is cote dor zwart en wie is melk wit¿
Moet je 's doen, die crispy strips van hunquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij Zeemanskere negers.
Kleine buurjongetje had ruzie met van die kleine negertjes.... scheld ze uit met 'poepkop'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kleine buurjongetje had ruzie met van die kleine negertjes.... scheld ze uit met 'poepkop'
gvdVan wie zouden ze dat toch hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, wise woont volgens mij niet ergens in de buurt.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, wise woont volgens mij niet ergens in de buurt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die schept nog het chocoladeijs van z'n oubliehoorntje af.
Shitquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Wou idd meteen wise zeggen.
Die schept nog het chocoladeijs van z'n oubliehoorntje af.
Nee dankje ik ga liever naar de soepweg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Moet je 's doen, die crispy strips van hun!
quote:
zal ik je troostenquote:
Wat voor pasta? Cruciale info in deze.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
inb4 haters, pasta van gisteren in wok gegooid met wok olie en wok saus, smaakt kk lekker.
niks mis mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
inb4 haters, pasta van gisteren in wok gegooid met wok olie en wok saus, smaakt kk lekker.
Pasta gekookt met bouillon blokje, tussendoor tomaten fijn snijden, rode ui, beetje peterselie, gehakt van tevoren effe roasten in pan, dan de rest van de zooi erbij. Heinz hot ketchup gebruiken als saus basis, laten sudderen, bij elkaar flikkeren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat voor pasta? Cruciale info in deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |