quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
en ziet daar zwart van de mensen. Erg druk enz
Ik moest in ene zomaar wat bedenken tja dan krijg je ditquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
MOOIE TT
ECHT EEN PARELTJE
HOE VERZIN JE HET
ALSO
[..]Zwart van de mensen. Hoe komt ie erop..
uitdrukking, schatquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
MOOIE TT
ECHT EEN PARELTJE
HOE VERZIN JE HET
ALSO
[..]Zwart van de mensen. Hoe komt ie erop..
Hehehe hjb ly2quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe loveyouWelke afkomst is je huidige lover dan?
![]()
Die hebben toch altijd een paar vriendinnenquote:
Als ik maar z'n main bitch ben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:38 schreef wise het volgende:
[..]
Die hebben toch altijd een paar vriendinnen
quote:
Jij bent zijn bottom bitchquote:
Nee, met kheili khoshgele.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeft ie je versierd met Hola guapa?Spanjaarden zijn wel cute.
Nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeft ie je versierd met Hola guapa?Spanjaarden zijn wel cute.
Que?quote:
Meen jequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ja hij is soms iets te cute, zonder shirt in z'n tuin lopen en de buurvrouw maar hijgend tussen de schutting proberen te kijken.
Khosgel, koja miri?quote:
Nee weet ik veel, maar zo zie ik dat voor me als hij vertelt dat hij in de tuin zit zonder shirt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Que?
[..]
Meen jeHoe oud is dat mens? :s
Vrouwen...quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
maar zo zie ik dat voor me als hij vertelt dat hij in de tuin zit zonder shirt.
quote:
bij Vas langs¿quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ik zit gewoon te geiten man.quote:
So so possesivequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee weet ik veel, maar zo zie ik dat voor me als hij vertelt dat hij in de tuin zit zonder shirt.Ben niet jaloers verder hoor.
"te geiten..." nieuw voor mij ditquote:
star wars > star trekquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:57 schreef niels0 het volgende:
Iemand heeft weer Star trek episodes ge-upload naar youtube.
Ditquote:
Ben bang dat SW VII beetje tegen gaat vallenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit
Vind alleen de laaste ST films wel leuk van JJ
heb er niet veel van gezien door alle lens flaresquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit
Vind alleen de laaste ST films wel leuk van JJ
Gewoon wachten op een goeie versie danquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb er niet veel van gezien door alle lens flares
Het kan niet anders... zo legendarisch als 4, 5 en 6 kan toch niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben bang dat SW VII beetje tegen gaat vallen
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon wachten op een goeie versie dan
Dat is boba fettquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:09 schreef wise het volgende:
stark trek;
kijk dan hoe nep
[ afbeelding ]
en waarom vliegt daar iemand op de achtergrond¿ Wat the fuck doet deze.
bobby vet¿quote:
quote:
Dat is de Family Guy parodie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:09 schreef wise het volgende:
stark trek;
kijk dan hoe nep
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:11 schreef Salatrel het volgende:
herkenbaar? laatste beetje pannekoekenmix denk je van dat pleur ik wel in 1 keer in de pan en als je dan klaar bent met pleuren blijkt het genoeg voor 2 pannekoeken?
Dat is Bobba Fett, de laatste Mandalorianquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:09 schreef wise het volgende:
stark trek;
kijk dan hoe nep
[ afbeelding ]
Is een clone van Jango Fett, alle stormtroopers = clone van Jango Fett. Zijn er dus nog genoeg over xdddquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is Bobba Fett, de laatste Mandalorian
stormtroopers zijn niet echt Mandalorians te noemen maar touchequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is een clone van Jango Fett, alle stormtroopers = clone van Jango Fett. Zijn er dus nog genoeg over xddd
Volgens mij was het iets met dat armor dat door dat volk gedragen werd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stormtroopers zijn niet echt Mandalorians te noemen maar touche
Armor en levensstijl geloof ik, althans dat was zo in the old republic comicsquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets met dat armor dat door dat volk gedragen werd.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:49 schreef wise het volgende:
leila vroeger;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou incest plegen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:53 schreef wise het volgende:
of deze;
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Vliegtuig Air Algérie verdwenenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Vliegtuig waarschijnlijk in Mali neergestort.
Hahahaquote:
Steek jij maar eens wat in je mond johquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)rd-in-Oekraine.dhtml
wanneer steken ze nou gewoon die geweren in hun mond en halen de trekker over, achterlijke lui
wnnr mag myn luchtbuks in jouw mondquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)rd-in-Oekraine.dhtml
wanneer steken ze nou gewoon die geweren in hun mond en halen de trekker over, achterlijke lui
Twijfelde even vanwege je niveau aan gebakken lucht maar ging toch meer van puddingbuks uit.quote:
Gebakken lucht met KFC-coatingquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Twijfelde even vanwege je niveau aan gebakken lucht maar ging toch meer van puddingbuks uit.
Afgelopen week per ongeluk crushem ice strawberry op met 10 (ja 10) crispy strips.quote:
In enequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moest in ene zomaar wat bedenken tja dan krijg je dit!!!
Zou jou in tweeënquote:
Dit soort foto'squote:
Breken???quote:
Tis toch gewoon zo. Geen nederlanders aanboord, dus voor veel mensen niet zo boeiend als mh17.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vliegtuig Air Algérie verdwenen
wise 24-07-2014 @ 12:01 Score: -28
Geen NLders aan boord, dus niet zo erg.
-28.
4ebe in tweeën¿quote:
truthquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
4ebe in tweeën¿
dan heb je 2 stukken van 80cm
Zulks een geweldquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
4ebe in tweeën¿
dan heb je 2 stukken van 80cm
Bwohohoho je moest eens weten geakquote:
ze gedraagt zich misschien wel als een kind, maar dat betekend niet dat ze ZO klein isquote:
Niemand in deze SC is zo kleinquote:
Dqod is that you?quote:
no plsquote:Genieten van de natuur om me heen, ik heb al een jong padje naar de overkant van het fietspad geholpen.
Zit naast me nuquote:
ntm ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand in deze SC is zo klein
Ze gedraagt zich juist volwassen voor haar lengtequote:Op donderdag 24 juli 2014 16:41 schreef wise het volgende:
[..]
ze gedraagt zich misschien wel als een kind, maar dat betekend niet dat ze ZO klein is
Ja, DM wise voor meer info.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:42 schreef Fylax het volgende:
Iemand hier met zo'n ding?
V&A / [GEZ] Android Bluetooth Remote Camera Shutter
Ik ben groter dan ntmquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit naast me nu
[..]
ntm ?
[..]
Ze gedraagt zich juist volwassen voor haar lengte
Maar wie heeft grotere tietenvoeten?quote:
Per ongeluk?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afgelopen week per ongeluk crushem ice strawberry op met 10 (ja 10) crispy strips.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Steek jij maar eens wat in je mond joh
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
wnnr mag myn luchtbuks in jouw mond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol wat is dezequote:
Nooit gehaald? watquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Per ongeluk?
Zijn die lekker? Echt nog nooit gehaald.
quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
lol wat is deze
Gewoon op dealextreme kijken en voor 2 dollar halen. En kijken of deze het doet.
Ik heb vermoeden dat je die telefoon stiekem gaat verstoppen in de badkamer als iemand staat te douchen, zodat je remote foto's kan nemen. Ja he¿
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nooit gehaald? wat
Dikke hompen witte borst vlees zonder bot maar wel met zo'n laag beslag
maar ja, ik vroeg per hoeveel ze gaan, zegt ze 4... ik zeg doe maar 2x 4 dan. Was voor de lunch.
Zaten er in elke doos 5 stuks... ook beste stukken.
Srs, waar gaaaaat dit over?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
Crispy stripsquote:
was bobby toch¿quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent chimeid expert en dus ook chi expert.
vrijdag avond van chlo.quote:
tai tai wat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:48 schreef wise het volgende:
[..]
was bobby toch¿
En aangezien jij een tai tai poppetje aan de haak geslagen hebt, mag jij je ook wel expert noemen.
nepnegersquote:
snoepgoed, als in even tussendoor wat lekkers maar verder niks.quote:
Tuurlijk heb ik die crispy strips wel 's gehaald lul, ik heb het over die Crush'ems, zijn die lekker? Gvd manquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nooit gehaald? wat
maar ja, ik vroeg per hoeveel ze gaan, zegt ze 4... ik zeg doe maar 2x 4 dan. Was voor de lunch.
Zaten er in elke doos 5 stuks... ook beste stukken.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef wise het volgende:
[..]
snoepgoed, als in even tussendoor wat lekkers maar verder niks.
dat maakt jou nou zoquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen watermeloen en kfc eet ja sorry.
van semen hehe hehehehequote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
VAN DE ZEEMAN NOU GOED WAT ANDERS SJONGEJONGEJONGE MAN VAS GODKLERE
Hoe vaak per jaar ga jij naar de Filipijnen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef wise het volgende:
[..]
snoepgoed, als in even tussendoor wat lekkers maar verder niks.
Oh wat ik denk al waar ben ik belandtquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die crispy strips wel 's gehaald lul, ik heb het over die Crush'ems, zijn die lekker? Gvd man.
ben eerlijk gezegd nog nooit in azie geweest. Meer europa en amerika. Dus 0quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe vaak per jaar ga jij naar de Filipijnen?
Als je geen watermeloen en/of kfc eet is er echt wat mis met jequote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen watermeloen en kfc eet ja sorry.
quote:
Gianni? reddish?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB SC skintone top 5:
1. 4EBE
2. MMG/Vas
3. CB
4. gianni
5. Chloro
Belandtquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wat ik denk al waar ben ik belandt![]()
Maar ik heb nu een paar keer die strawberry gehad. De eerste keer vond ik het echt smerig, toch weer gehaaldnu soort van verslaafd
Met aardbei zit ook stukjes koek door![]()
wie is cote dor zwart en wie is melk wit¿quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB SC skintone top 5:
1. 4EBE
2. MMG/Vas
3. CB
4. gianni
5. Chloro
Gianni ja?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB SC skintone top 5:
1. 4EBE
2. MMG/Vas
3. CB
4. gianni
5. Chloro
Ik kom nooit bij Zeemanquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
VAN DE ZEEMAN NOU GOED WAT ANDERS SJONGEJONGEJONGE MAN VAS GODKLERE
Wat een nepneger die 4ebequote:Op donderdag 24 juli 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB SC skintone top 5:
1. 4EBE
2. MMG/Vas
3. CB
4. gianni
5. Chloro
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Belandt.
Maar 's een keer halen dan.
Waar heb je m'n huidskleur gelaten?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je geen watermeloen en/of kfc eet is er echt wat mis met jehuidskleur daargelaten.
[..]
Zo te zien in mijn bips hahahaha ;pquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar heb je m'n huidskleur gelaten?
wtfquote:
Kusjequote:
Wat is dit voor vraag? Moet ik die rangschikking uittekenen voor je?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:53 schreef wise het volgende:
[..]
wie is cote dor zwart en wie is melk wit¿
Moet je 's doen, die crispy strips van hunquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij Zeemanskere negers.
Kleine buurjongetje had ruzie met van die kleine negertjes.... scheld ze uit met 'poepkop'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kleine buurjongetje had ruzie met van die kleine negertjes.... scheld ze uit met 'poepkop'
gvdVan wie zouden ze dat toch hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, wise woont volgens mij niet ergens in de buurt.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, wise woont volgens mij niet ergens in de buurt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die schept nog het chocoladeijs van z'n oubliehoorntje af.
Shitquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Wou idd meteen wise zeggen.
Die schept nog het chocoladeijs van z'n oubliehoorntje af.
Nee dankje ik ga liever naar de soepweg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Moet je 's doen, die crispy strips van hun!
quote:
zal ik je troostenquote:
Wat voor pasta? Cruciale info in deze.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
inb4 haters, pasta van gisteren in wok gegooid met wok olie en wok saus, smaakt kk lekker.
niks mis mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
inb4 haters, pasta van gisteren in wok gegooid met wok olie en wok saus, smaakt kk lekker.
Pasta gekookt met bouillon blokje, tussendoor tomaten fijn snijden, rode ui, beetje peterselie, gehakt van tevoren effe roasten in pan, dan de rest van de zooi erbij. Heinz hot ketchup gebruiken als saus basis, laten sudderen, bij elkaar flikkeren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat voor pasta? Cruciale info in deze.
+1 bouillonquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pasta gekookt met bouillon blokje, tussendoor tomaten fijn snijden, rode ui, beetje peterselie, gehakt van tevoren effe roasten in pan, dan de rest van de zooi erbij. Heinz hot ketchup gebruiken als saus basis, laten sudderen, bij elkaar flikkeren.
inb4 faggots " JE MOET PASTA APART SERVEREN :ssSSs;S "
Bullshit, pasta krijgt 10x meer smaak als je het even bij elkaar dondert op hoog vuur.
Haha gefusilli, want pasta.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:22 schreef Gridlok het volgende:
Mensen die het in hun hoofd halen dit te serveren zouden direct gefusilleerd moeten worden.
[ afbeelding ]
Die zat dus ook op de Hogeschool van Amsterdam blijkbaar.quote:Met grote verslagenheid hebben we vernomen dat afgelopen donderdag onze IBMS-student Quinn Schansman (1995) aan boord was van het verongelukte vliegtuig van Malaysia Airlines, vlucht MH17. Onze gedachten zijn bij zijn familie, zijn vriendin en vrienden.
Snel. Bel de radio en plaats dit op facebook zodat men erkent dat jij er dicht op staat!!quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Denk ik open 's voor de grap m'n schoolmail, zo in de vakantie:
[..]
Die zat dus ook op de Hogeschool van Amsterdam blijkbaar.
Er zitten misschien wel tienduizend(en) studenten op alle HvA's, valt reuzemee. Sowieso '95quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snel. Bel de radio en plaats dit op facebook zodat men erkent dat jij er dicht op staat!!
Echt he? Ik word zo schijtziek van al dat jankvolk op FB die maar kenbaar moeten maken dat ze iemand ergens via via of van vroeger kende die nu dus verongelukt zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snel. Bel de radio en plaats dit op facebook zodat men erkent dat jij er dicht op staat!!
Ja en ws nooit meer contact ook hadden met die slachtoffers of zelfs gewoon bekenden van bekendenquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Ik word zo schijtziek van al dat jankvolk op FB die maar kenbaar moeten maken dat ze iemand ergens via via of van vroeger kende die nu dus verongelukt zijn.
En dan nog neer zetten ''Rust zacht lieve Pietje/Clara/Mimi/Koos, het ga je goed''. Tyfdonderstraal toch op man, vies narcistisch volkje
Hahaquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zitten misschien wel tienduizend(en) studenten op alle HvA's, valt reuzemee. Sowieso '95.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:58 schreef Salatrel het volgende:
Tssss je bent gewoon jaloers dat jij niet in dat vliegtuig zat en nu de aandacht misloopt
Verkapte doodsverwensing, TR gemacht.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:58 schreef Salatrel het volgende:
Tssss je bent gewoon jaloers dat jij niet in dat vliegtuig zat en nu de aandacht misloopt
Fyquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB SC skintone top 5:
1. 4EBE
2. MMG/Vas
3. CB
4. gianni
5. Chloro
Dit dus. FUCKING KETCHUP IS GEEN PASTASAUSquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
+1 bouillon
+? fijngesneden tomaten
+ketchup als sausbasis
+ 1 pasta en saus door elkaar
_________________________ +
2?
quote:
Krijg jij ook steeds van die gsus shit in je hva mail?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zitten misschien wel tienduizend(en) studenten op alle HvA's, valt reuzemee. Sowieso '95.
zoiets zag ik vorige week op tv.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:22 schreef Gridlok het volgende:
Mensen die het in hun hoofd halen dit te serveren zouden direct gefusilleerd moeten worden.
[ afbeelding ]
geen ja, geen nee. Hoe vrouwelijk.quote:
Neequote:Op donderdag 24 juli 2014 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijg jij ook steeds van die gsus shit in je hva mail?Echt kk spam gewoon
Vind ik leukquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Krijg je ervan als je me dewc noemt.
Ben atheïstquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godver. Is gewoon zo'n dinges waar je als student korting krijgt bij gsus oid
Ik was toch ook een man volgens jou ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:05 schreef wise het volgende:
[..]
zoiets zag ik vorige week op tv.
[..]
geen ja, geen nee. Hoe vrouwelijk.
Oh ja heel logisch hoor wcpot.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
GSUS > JESUS > ATHEÏST GVD MAN VAS JEZUS CHRISTUS (PUNS INTENTED)
ja, dat maakt je dus homo. Die zijn ook vrouwenlijk, je weet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was toch ook een man volgens jou ?
Klopt, vooral dat. Als het iemand was die echt dichtbij je stond begrijp ik nog de noodzaak om het te willen delen op FB. Maar dit is gewoon aandachtshoeren en alles op jezelf betrekken om maar zielig gevonden te worden en aandacht te krijgen. Walgelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en ws nooit meer contact ook hadden met die slachtoffers of zelfs gewoon bekenden van bekenden
Vermijd deze periode echt fb. Al zit ik er sws nauwelijks op.
Vrouwelijke homo's .. Oke wisequote:Op donderdag 24 juli 2014 19:15 schreef wise het volgende:
[..]
ja, dat maakt je dus homo. Die zijn ook vrouwenlijk, je weet.
straf mequote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwelijke homo's .. Oke wise
Hoe?quote:
foto van jezelf plaatsen, ayy lmaoquote:
die lengte heb je wel jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Door in je enkel te bijten ? Hm?
Kloptquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:27 schreef wise het volgende:
KLB / Leuk meisje, geen slaapspullen
deze had toch met bobby¿
Daarom altijd boxer, sokken en tandenborstel in je tas. Bovenop wax, deo en parfum. En pinda's.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:27 schreef wise het volgende:
deze had toch met bobby¿
Echt hequote:Op donderdag 24 juli 2014 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, vooral dat. Als het iemand was die echt dichtbij je stond begrijp ik nog de noodzaak om het te willen delen op FB. Maar dit is gewoon aandachtshoeren en alles op jezelf betrekken om maar zielig gevonden te worden en aandacht te krijgen. Walgelijk.
Zij is bi en nogal losbandig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:27 schreef wise het volgende:
deze had toch met bobby¿
arme bobbyquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:39 schreef [url=]BaajGuardian[/url] het volgende:
[..]
Exact, bultjes op de borst, tijd voor een worst.
je kan er ook gebruik van makenquote:
Jij eet altijd kibbelingquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw ik heb ook gewoon echt kibbeling gegeten net
Kan ik niet in, ben te jong.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bobby post zelf nudies van haar in kpd wat nou arme bobby.
oh. Wowquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wát?!quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha shitquote:
Ik ben 9 en ik lust wel poffertjesquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He wat jammer, poffertjestijd hoor.![]()
![]()
wow fok wat een pannelappenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon in het laatste damestopic doe niet zo lui
Kanonnen wat een senseo pats!!quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon in het laatste damestopic doe niet zo lui
HAHAHAHAHAHA pannenlappenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow fok wat een pannelappen
Wel mooi lichaam verder.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel mooi lichaam verder.
pannelappen?quote:
Vas, pls. Stfu hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
pannelappen?
senseo pats?
????
Wat.
echt he, nog even en ze hoeft niet meer te dweilen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel mooi lichaam verder.
Oh het ging om de typefoutenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie passen mooi bij elkaar stelletje dyslecten
quote:
Hahahaquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
pannelappen?
senseo pats?
????
Wat.
Sukkeltje. Maar vind t wel meevallen opzich, met non stijve tepels is dat altijd erger.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh het ging om de typefouten![]()
Hahahah oh ja het zijn pads wuheuehe. Ik had Nootjes wel al verbeterd
Meevallen? Shut up man, dit zijn echt huge ass tepels gewoon come onquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sukkeltje. Maar vind t wel meevallen opzich, met non stijve tepels is dat altijd erger.
Maar ze heeft wel een petsbaar kontjequote:Op donderdag 24 juli 2014 19:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meevallen? Shut up man, dit zijn echt huge ass tepels gewoon come onZelfs voor een non stijve tepel is dit enormous.
Dit. Ook niet mijn ding. Maar verder wel heel mooi, heeft bobby prima geregeld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meevallen? Shut up man, dit zijn echt huge ass tepels gewoon come onZelfs voor een non stijve tepel is dit enormous.
het valt normaal ook heel erg mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
geile viezeriken zijn hetquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:53 schreef 2NutZ het volgende:
Van die discussies die daar onderling ontstaan tussen gebruikers met wat ze wel niet allemaal willen doen met diegene op de foto
Ze heeft sowieso een mooi figuurtje op basis van die pics. Alleen die tepels zijn gewoon massief. En ik vind het gewoon sad altijd dat men daar hun naakte figuur showt, voor al die vieze, rukkende ventjes maar okquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een petsbaar kontje![]()
Hoezo, ze groeien de ene keer en daarna krimpen ze weer, of waquote:
Ik was gewoon eventjes bezig met een mail, loop maar niet zo te azen, stumpertje. Alsof ik niet van tevoren snapte dat Bobster hier komt lezenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:56 schreef Kloonhommel het volgende:
So funny dat Veereli nu niks meer zegt.
Wat de fuck wil je van mij?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
+1 bouillon
+? fijngesneden tomaten
+ketchup als sausbasis
+ 1 pasta en saus door elkaar
_________________________ +
2?
Echt ja wats met dem?quote:
True ik ben ook geen voorstander van nudies op FOK! zettenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze heeft sowieso een mooi figuurtje op basis van die pics. Alleen die tepels zijn gewoon massief. En ik vind het gewoon sad altijd dat men daar hun naakte figuur showt, voor al die vieze, rukkende ventjes maar ok
aarsen *quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik was gewoon eventjes bezig met een mail, loop maar niet zo te azen, stumpertje. Alsof ik niet van tevoren snapte dat Bobster hier komt lezen
Je hebt wel een miljard foto's van jezelf in Userpics gezet, kwam je toen ook aandacht te kort of?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True ik ben ook geen voorstander van nudies op FOK! zettenvraag me dan af of ze aandacht tekort komen
jij bent toch ook een vrouw? Het tepelhof wordt groter of kleiner bij respectievelijk warmte en kouquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze heeft sowieso een mooi figuurtje op basis van die pics. Alleen die tepels zijn gewoon massief. En ik vind het gewoon sad altijd dat men daar hun naakte figuur showt, voor al die vieze, rukkende ventjes maar ok
[..]
Hoezo, ze groeien de ene keer en daarna krimpen ze weer, of wa
Ja, mijn tepel is ook kleiner als hij stijf is. Maar als een tepel slap is (wat hij grotendeels is) is hij gewoon altijd even groot, hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij bent toch ook een vrouw? Het tepelhof wordt groter of kleiner bij respectievelijk warmte en kou
Ja zwaar, ook uiterst serieuze foto's.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je hebt wel een miljard foto's van jezelf in Userpics gezet, kwam je toen ook aandacht te kort of?
Haar begripsvermogen is niet zo heel groot maar fijn dat je dit haar ff wilde uitleggen. Mag ze jou benaderen als ze nog meer vragen heeft?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij bent toch ook een vrouw? Het tepelhof wordt groter of kleiner bij respectievelijk warmte en kou
Uuhm, kleiner als ie stijf is, maar dezelfde formaat hebben als ie slap is. Hier ergens spreek je jezelf tegen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, mijn tepel is ook kleiner als hij stijf is. Maar als een tepel slap is (wat hij grotendeels is) is hij gewoon altijd even groot, hoor.
Awh, zo snoezig dit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Haar begripsvermogen is niet zo heel groot maar fijn dat je dit haar ff wilde uitleggen. Mag ze jou benaderen als ze nog meer vragen heeft?
Gozer, houd nou maar gewoon je bakkes, wordt niks dit. Dat jij niet begrijpt wat ik zeg, zegt meer over jou dan over mijquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Uuhm, kleiner als ie stijf is, maar dezelfde formaat hebben als ie slap is. Hier ergens spreek je jezelf tegen.
quote:
Ik moet zeggen dat ik dat ook niet ken eigenlijk. Althans geen groot verschil.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Och, het krimpt wat samen als de tepel stijf is. Maar inderdaad, verschilt echt geen centimeters volgens mij. Los daarvan is een tepel volgens mij vaker slap dan stijf.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat ook niet ken eigenlijk. Althans geen groot verschil.
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel mooi lichaam verder.
Ja ik bedoel maar, je zal geen heel groot verschil zien bij 10 of 30 graden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Och, het krimpt wat samen als de tepel stijf is. Maar inderdaad, verschilt echt geen centimeters volgens mij. Los daarvan is een tepel volgens mij vaker slap dan stijf.
Enne was je nou serieus over dat aarsen of wat
quote:
Hehe.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Wenkbrauwen i.p.v. wimpers.
Senseo pats.
Die uitroeptekens doen het 'm ook, PATS!!quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Wenkbrauwen i.p.v. wimpers.
Senseo pats.
Hahahahahaah hou op ik moet ook steeds hardop hieromquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik kom gewoon nu pas bij, zelden zo'n lachbui gehad hier in deze SC.
Die aanloop van 'wow fok' en dan pannelappen kiezen![]()
. En dan Pats erachteraan
. Geniaal
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik kom gewoon nu pas bij, zelden zo'n lachbui gehad hier in deze SC.
Die aanloop van 'wow fok' en dan pannelappen kiezen![]()
. En dan Pats erachteraan
. Geniaal
Zie het al voor mequote:Op donderdag 24 juli 2014 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met springstoelfunctie in de zitting?
fakka joequote:
ga saka sakaquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
Zie het al voor me
[..]
fakka joe
nee jijquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, mijn tepel is ook kleiner als hij stijf is. Maar als een tepel slap is (wat hij grotendeels is) is hij gewoon altijd even groot, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef Modus het volgende:
[..]Wow, die post niet eens gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Thanks
.
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, die post niet eens gezien. Thanks
.
[ afbeelding ]
watquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
IJskoud flesje 7UP cherry, kk lekker.
Deze units zijn van Action, heb die blikjes hiervan in m'n lokale avondwinkel gezien ook.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Waar haalt een mens zulks[ afbeelding ]
Ik vond het enorm lijken op die roze gazeuse.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wtf, nooit gezienquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond het enorm lijken op die roze gazeuse.
Vond ik wel, zowat hetzelfde. Laatst eens Delaware Punch geprobeerd, maar dat was goor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Wat, nee man. Lijkt nog eerder op cherry cola maar dan zonder cola (
) dan Gazeuse.
Holy sodaquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nice :$quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer?
Zou met je smoken en kroelen op deze =$.
Staat in de importhoek bij de Jumbo, of dat overal is weet ik niet.quote:
Ga gauw eens kijken denk ik. En bij action.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Staat in de importhoek bij de Jumbo, of dat overal is weet ik niet.
Moet je ook meteen kijken voor A1 Steak Sauce, is wel duur maar erg lekker met rund.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga gauw eens kijken denk ik. En bij action.
Zie ik ook wel 's bij die avondwinkel hier, die heeft echt een heel schap met allerlei van dit soort dranken. Ook snoep en chocolade etc. Fucking chillquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vond ik wel, zowat hetzelfde. Laatst eens Delaware Punch geprobeerd, maar dat was goor.
Hoef je ook niet echt te doen, is helemaal kunstmatig en zit 58 gr. suiker in met druifsmaak, werd er na twee slokken subtiel misselijk van.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zie ik ook wel 's bij die avondwinkel, die heeft echt een heel schap met allerlei van dit soort dranken. Ook snoep en chocolade etc. Fucking chill. Deze nooit geproefd nog though.
Deadwood.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
Iemand nog een tip voor een nieuwe serie voor me? Bijna klaar met OITNB.
Hemlock grovequote:Op donderdag 24 juli 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
Fuck dat, is horror ook ik houd niet van die shit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hemlock groveWel echt raar en mindfuck en niet snappen maar toch kijk ik door.
Niks horror mens loop niet zo te piepen gaat over weerwolven en soort van vampiers (quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fuck dat, is horror ook ik houd niet van die shit.
Lijkt me wel wat misschien. Thanks.quote:
Meh fuck datquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks horror mens loop niet zo te piepen gaat over weerwolven en soort van vampiers ()
Mooi hequote:Op donderdag 24 juli 2014 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
:[
Shit man, ik mis MSN wel soms. Zo kk veel chimeids daarop gehad.
MSN.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
:[
Shit man, ik mis MSN wel soms. Zo kk veel chimeids daarop gehad.
Hoe vond je HoC?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
Las 'ballen', schrok alquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mooi heVraag me nu wel eens af hoe ik aan al die lui kwam, joh.
Had toen ik 11/12 was gewoon een dude in m'n msn waar ik gewoon mee liep te bellen
Maar echt urenlang soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |