Ik vond het enorm lijken op die roze gazeuse.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
IJskoud flesje 7UP cherry, kk lekker.
Wtf, nooit gezienquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond het enorm lijken op die roze gazeuse.
Vond ik wel, zowat hetzelfde. Laatst eens Delaware Punch geprobeerd, maar dat was goor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Wat, nee man. Lijkt nog eerder op cherry cola maar dan zonder cola (
) dan Gazeuse.
Holy sodaquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nice :$quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer?
Zou met je smoken en kroelen op deze =$.
Staat in de importhoek bij de Jumbo, of dat overal is weet ik niet.quote:
Ga gauw eens kijken denk ik. En bij action.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Staat in de importhoek bij de Jumbo, of dat overal is weet ik niet.
Moet je ook meteen kijken voor A1 Steak Sauce, is wel duur maar erg lekker met rund.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga gauw eens kijken denk ik. En bij action.
Zie ik ook wel 's bij die avondwinkel hier, die heeft echt een heel schap met allerlei van dit soort dranken. Ook snoep en chocolade etc. Fucking chillquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vond ik wel, zowat hetzelfde. Laatst eens Delaware Punch geprobeerd, maar dat was goor.
Hoef je ook niet echt te doen, is helemaal kunstmatig en zit 58 gr. suiker in met druifsmaak, werd er na twee slokken subtiel misselijk van.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zie ik ook wel 's bij die avondwinkel, die heeft echt een heel schap met allerlei van dit soort dranken. Ook snoep en chocolade etc. Fucking chill. Deze nooit geproefd nog though.
Deadwood.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
Iemand nog een tip voor een nieuwe serie voor me? Bijna klaar met OITNB.
Hemlock grovequote:Op donderdag 24 juli 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
Fuck dat, is horror ook ik houd niet van die shit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hemlock groveWel echt raar en mindfuck en niet snappen maar toch kijk ik door.
Niks horror mens loop niet zo te piepen gaat over weerwolven en soort van vampiers (quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fuck dat, is horror ook ik houd niet van die shit.
Lijkt me wel wat misschien. Thanks.quote:
Meh fuck datquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks horror mens loop niet zo te piepen gaat over weerwolven en soort van vampiers ()
Mooi hequote:Op donderdag 24 juli 2014 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
:[
Shit man, ik mis MSN wel soms. Zo kk veel chimeids daarop gehad.
MSN.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
:[
Shit man, ik mis MSN wel soms. Zo kk veel chimeids daarop gehad.
Hoe vond je HoC?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |