daar doen waarschijnlijk anaal, want das geen ontmaagding.quote:
Ja want alle mocros zijn praktiserende moslims.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mhehehe
Zouden mocros het langste maagd blijven van de volken in nl?
OKAYquote:
Nee, op het ROC zitten makkelijke wijven.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mhehehe
Zouden mocros het langste maagd blijven van de volken in nl?
Jij houdt wel van vieze jongens toch? Ooit eens een Marokkaan gehad?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, op het ROC zitten makkelijke wijven.
wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja want alle mocros zijn praktiserende moslims.
Sowieso alle namen met boyz/s er inquote:
Hahahaquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wtf hopi boyzzelden zoveel faggots bij elkaar gezien.
kkquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij houdt wel van vieze jongens toch? Ooit eens een Marokkaan gehad?
Wowquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, jij?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zag laatst aflevering van PawnStars met daarin een gast die horloge van de luftwaffe verkocht. Dacht gelijk aan jouquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag laatst aflevering van PawnStars met daarin een gast die horloge van de luftwaffe verkocht. Dacht gelijk aan jou
Nee man.quote:
Je eerste lover?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man.
Wel een Turkse jongen met echt prachtige lichtbruine ogen en grote lul.
Nee, m'n eerste lover was Nederlands.quote:
Alsof jij pik kan ontvangen in die sarlacc van je.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man.
Ja ik ook 3 jaar geleden ofzo, mix van Koerdisch, Tunesisch en Portugees.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man.
Turken > Mocro's.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
"Nee man" met kots smiley maar daarna zonder schaamte verkondigen dat je wel een turk hebt gehad
Chlo haar vagijn is als de buidel van een walibiquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij pik kan ontvangen in die sarlacc van je.
Jaloezie staat je niet. :squote:Op donderdag 24 juli 2014 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij pik kan ontvangen in die sarlacc van je.
Dat is duidelijkquote:
Portugezen zijn vaak wel lekker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ook 3 jaar geleden ofzo, mix van Koerdisch, Tunesisch en Portugees.Vooralsnog niet mijn ding
Haha wat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chlo haar vagijn is als de buidel van een walibi
Wil je z'n nummer hebben?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
idd, wou dat ik een turk had met lichtbruine ogen en een grote lul.
Vraag Ambi, zij is wel gewend aan baklavatieten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou turkse chick doen mits ik baklava van haar tetten mag eten
Haar vagijn.... als de buidel... van een walibi :s of een ander buideldier mag ook maar ze heeft een grote kut daar draait het omquote:
misselijk gewordenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vraag Ambi, zij is wel gewend aan baklavatieten.
Zou niet instappenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zat goed hoor... hij was net op weg daar heen
Als je Ronaldo bedoeltquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Portugezen zijn vaak wel lekker.
Bah.quote:
je bent in de war met 4ebequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel klein volk maar dat maakt voor jou niet uit he Chlochlo.
Nee, gewoon in het algemeen, zeiktrut.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je Ronaldo bedoelt![]()
Wel klein volk maar dat maakt voor jou niet uit he Chlochlo.
Ahhhquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
met dit weer, kk smerig, kleffe baklava zweet melk smaak.
Moest lachen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haar vagijn.... als de buidel... van een walibi :s of een ander buideldier mag ook maar ze heeft een grote kut daar draait het om
Wat moet ik in Nigeria dan ?quote:
en ziet daar zwart van de mensen. Erg druk enzquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moet ik in Nigeria dan ?![]()
volgens mij is het daar kapot heet
Beekse-berge is precies hetzelfde, alleen zonder zorgen.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
en ziet daar zwart van de mensen. Erg druk enz
Hehe loveyouquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, gewoon in het algemeen, zeiktrut.
Wrom zo gemeen weer :s Ben tevreden met mijn lengte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |