Ja echtquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Maar soms ook wel jammer om dan in een leeg bed wakker te worden.
Zijn er al plannen om samen te wonen?
Aha :squote:
Of als je na een lange tijd samen weer alleen slaapt en dan uit pure armoede maar kussen gaat knuffelenquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:31 schreef Chloroform het volgende:
Ja precies. Maar soms ook wel jammer om dan in een leeg bed wakker te worden.
Nee, als d'r boyfriend er niet is lig ik in haar bed. =$quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echtzo vaak dat je iemand naast je verwacht en dan gewoon lege shizzle
![]()
Herkenbaar dus?
[..]
Aha :s
Sorry, volgende keer dat ik lapo heb, mag jij openen, oké?quote:
in je bed geplast dus.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:33 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Beetje teveel gedronken gisteren.
Drank in de man, verstand in de kan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:33 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Beetje teveel gedronken gisteren.
Ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echtzo vaak dat je iemand naast je verwacht en dan gewoon lege shizzle
![]()
Herkenbaar dus?
[..]
Aha :s
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja iddRetweet, dat ik dezelfde situatie heb dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een rolling stone ben je ook hequote:Op donderdag 24 juli 2014 11:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, als d'r boyfriend er niet is lig ik in haar bed. =$
Oh zo, ja dat wist ik alquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Retweet, dat ik dezelfde situatie heb dus.
Jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.En dan maar oprollen in je dekens.
![]()
Zeker als ik er ook niet ben? :squote:Op donderdag 24 juli 2014 11:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, als d'r boyfriend er niet is lig ik in haar bed. =$
Ja, ruik je me nooit?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker als ik er ook niet ben? :s
Neenee ik wil ze eerlijk verdienen. Maar wel bedankt zeg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, volgende keer dat ik lapo heb, mag jij openen, oké?
So so ~ mysterious ~.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je helemaal niet weten want heb er niks over gezegd
Dit is niet de eerste keer dat ik zulke wijsheden van je lees, maar toch welt er elke keer wel een traantje op.quote:
Jij niet neequote:Op donderdag 24 juli 2014 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je helemaal niet weten want heb er niks over gezegd
Nee. Volgende keer dus gewoon weer een shirt achterlaten zodat ik je geur kan snuiven.quote:
Dan niet hoor. :squote:Op donderdag 24 juli 2014 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neenee ik wil ze eerlijk verdienen. Maar wel bedankt zeg.
Ik ben de ochtend weer begonnen met een fluitketel met water, een thermoskan, een losse filterhouder, een sigaret en de zon op mijn gezicht terwijl ik rustig aan kokend water op de reeds vermalen koffiebonen goot, het leek wel vakantie, maar dan nog beter.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat ik zulke wijsheden van je lees, maar toch welt er elke keer wel een traantje op.
Wil ook nu wel even langskomen hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Volgende keer dus gewoon weer een shirt achterlaten zodat ik je geur kan snuiven.
Vakantie thuis is de beste vakantie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben de ochtend weer begonnen met een fluitketel met water, een thermoskan, een losse filterhouder, een sigaret en de zon op mijn gezicht terwijl ik rustig aan kokend water op de reeds vermalen koffiebonen goot, het leek wel vakantie, maar dan nog beter.
Kokend water is te heet om over gemalen koffiebonen te gieten. :squote:Op donderdag 24 juli 2014 11:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben de ochtend weer begonnen met een fluitketel met water, een thermoskan, een losse filterhouder, een sigaret en de zon op mijn gezicht terwijl ik rustig aan kokend water op de reeds vermalen koffiebonen goot, het leek wel vakantie, maar dan nog beter.
Deze baristaquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kokend water is te heet om over gemalen koffiebonen te gieten. :s
Is goed, tot over drie uur. Zien jullie elkaar ook een keer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wil ook nu wel even langskomen hoor.
Ja, en nee want dan zou ik mijn eigen source van fokinfo cutten natuurlijkquote:
je bent wel gay geworden zegquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, en nee want dan zou ik mijn eigen source van fokinfo cutten natuurlijk
WISEquote:
Was ik al tochquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je bent wel gay geworden zeg
[..]
WISE
Had vorige week discussie met iemand die vond dat de melk in haar cappuccino niet heet genoeg was. "Heeft de melk wel gekookt?" Eh, nee mevrouw, melk mag bij het opschuimen niet warmer dan 70 graden worden...quote:
Drinkt ze het in laagjes op of watquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had vorige week discussie met iemand die vond dat de melk in haar cappuccino niet heet genoeg was. "Heeft de melk wel gekookt?" Eh, nee mevrouw, melk mag bij het opschuimen niet warmer dan 70 graden worden...
Was gewoon een perfecte cappuccino bitch.
Hehquote:
Das stimmtquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was ik al tochmisschien ben ik niet veranderd maar jij
Nee ik vind je ook een beetje gay gewordenquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was ik al tochmisschien ben ik niet veranderd maar jij
Onee dat is zo bij een late machiattoquote:
Babyneushoornquote:
Latte macchiato*quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onee dat is zo bij een late machiatto
Ik jou ook. Je was nooit zo gay.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee ik vind je ook een beetje gay geworden
American History Xquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Babyneushoorn
[..]
Latte macchiato*
Telt niet voor wat?quote:
Oh, ok. Sorry.quote:
Sorry, afgekeurd wegens overschot aan roest.quote:
''Jij ook hoor, jij ook''. Klein kindquote:
Ok.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sorry, afgekeurd wegens overschot aan roest.
[..]
''Jij ook hoor, jij ook''. Klein kind
Goed zo, weten wanneer je beter je bakkes houden kan. Je leert het welquote:
Klopt, soms leer ik wel van iets. Soms niet. Nu welquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goed zo, weten wanneer je beter je bakkes houden kan. Je leert het wel
Hahahahahhhhquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, soms leer ik wel van iets. Soms niet. Nu wel
haha
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goed zo, weten wanneer je beter je bakkes houden kan. Je leert het wel
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, soms leer ik wel van iets. Soms niet. Nu wel
haha
quote:
Ik zou het niet weten, kom het checken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hebben jullie ook worteltaart bij jullie filiaal?
Gekookt water bedoelde ikquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kokend water is te heet om over gemalen koffiebonen te gieten. :s
Maar...quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, kom het checken.
verbrandt*quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:05 schreef VeerEli het volgende:
Mijn laptop wordt zo fucking heet, dat als je hem aan de zijkant (waar de lucht wat uit komt) aanraakt, je je hand gewoon verbrand
*Verbrandtquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:05 schreef VeerEli het volgende:
Mijn laptop wordt zo fucking heet, dat als je hem aan de zijkant (waar de lucht wat uit komt) aanraakt, je je hand gewoon verbrand
Maak gewoon zelf. :squote:Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar...
Jij staat toch op de bakkersafdeling?
Ze hebben dat niet overal en ik vind het lekker
Ja, true...quote:
Weh?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:07 schreef LudoSanders het volgende:
2Nutz, heb je een Thaise aan de haak geslagen?
Nou leuk voor je, dikke.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar...
Jij staat toch op de bakkersafdeling?
Ze hebben dat niet overal en ik vind het lekker
Speciaal dit topic een uur geleden geopend om je te betrappen. Eindelijk was hier mijn moment van glorie.quote:
Och kijk haar nu lekker casual i dont care diva gedrag vertonen danquote:
Ze woont ver weg toch?quote:
Ver staat gelijk aan Thailand?quote:
Hehehequote:Op donderdag 24 juli 2014 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Speciaal dit topic een uur geleden geopend om je te betrappen. Eindelijk was hier mijn moment van glorie.
Hap hap hapquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ver staat gelijk aan Thailand?met je visvakantie jij
Het was bijna een gevalletje Muphry's law.quote:
met penisżquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:07 schreef LudoSanders het volgende:
2Nutz, heb je een Thaise aan de haak geslagen?
Slok slok slok, dat zal lekker smaaaaken, dat zal lekker smaaaken eet maar op! drink maar op!quote:
Wauw. Even more retarted dan ik al dacht.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slok slok slok, dat zal lekker smaaaaken, dat zal lekker smaaaken eet maar op! drink maar op!
ken je dat liedje? hahahaha nicu
Ik ken er eentje die in een dorpje met 10 inwoners in Lapland woont.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:11 schreef Chloroform het volgende:
Alsof Thaise mensen alleen in Thailand wonen. :s
Als je alleen maar negatief kan doen mag je van mij wel verzaken om mij te quoten dankjewel doeiquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw. Even more retarted dan ik al dacht.
Eigenlijk wonen die overal idd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:11 schreef Chloroform het volgende:
Alsof Thaise mensen alleen in Thailand wonen. :s
Maar heb je er ook seks mee gehad?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ken er eentje die in een dorpje met 10 inwoners in Lapland woont.
In de winter gaat ze wel terug naar Thailand.
Goed bekeken.
Haha madquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je alleen maar negatief kan doen mag je van mij wel verzaken om mij te quoten dankjewel doei
Ja, was dat je doel? erg kinderachtig. En dat is juf bah slecht voorbeeld geen rolemodel ;rquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, was dat je doel? erg kinderachtig. En dat is juf bah slecht voorbeeld geen rolemodel ;r
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat is juf bah slecht voorbeeld geen rolemodel ;r
piwiquote:
Ze is getrouwd met een heuse viking. Dat weerhield mij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar heb je er ook seks mee gehad?
Ik vind worteltaart gewoon kknasty okquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och kijk haar nu lekker casual i dont care diva gedrag vertonen dantrut
retarted lol.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw. Even more retarted dan ik al dacht.
Jij vindt rijstekruimelvlaai lekkerquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind worteltaart gewoon kknasty ok![]()
Enigszins gezond en vasje haakt weer af hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind worteltaart gewoon kknasty ok![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Kk gewoon nóg een keer hequote:
Nee, gedestilleerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:17 schreef TARDIS. het volgende:
Als je water kookt, en het koelt af, is het dan nog steeds gekookt water?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enigszins gezond en vasje haakt weer af hoorwortels zijn gewoon niet haar formaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
Was test, je bent gezakt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kk gewoon nóg een keer heEn die idiot heeft het zelf ook niet eens door
Aubergine?quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enigszins gezond en vasje haakt weer af hoorGezondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikke lul als je gezond wil doen neem je maar wortels, ik vreet überhaupt geen taart come at me dikke met je McDonaldszak.
![]()
quote:
Was jij echt naar Thailand op visvakantie?quote:
Kan je nagaan wat je verder allemaal naar binnen werkt danquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GezondDikke lul als je gezond wil doen neem je maar wortels, ik vreet überhaupt geen taart come at me dikke met je McDonaldszak.
Maat 38 nu come at me scharminkel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat je verder allemaal naar binnen werkt dan
Oh wat goed van je schat ik ben trotsquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maat 38 nu come at me scharminkel.
dankjewel mamaquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh wat goed van je schat ik ben trots
Thailand staat nog op mn lijst.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij echt naar Thailand op visvakantie?
Thais voedselquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:31 schreef wise het volgende:
[..]
Thailand staat nog op mn lijst.
Waar ga jij heenż
hoezo italie natuurlijkżquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thais voedsel
Minus zeefruit.
Italië natuurlijk.
Jij nog plannen voor dit jaar?
ga je meeżquote:
ook leukquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bedankt ik ga lekker chillen in Berlin.
Omdat Italiëquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:36 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo italie natuurlijkż![]()
Geen directe plannen nog.
geen taart etenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GezondDikke lul als je gezond wil doen neem je maar wortels, ik vreet überhaupt geen taart come at me dikke met je McDonaldszak.
Lavacakejesquote:
Ik was tijdje geleden lunchen in Veenendaal, god, net zo erg allemaal met al die grevo's.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik woon in de biblebelt .. En er werd net keihard: " lees je bijbel bidt elke dag " gezongen
Beter ga je niet Barneveldquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik was tijdje geleden lunchen in Veenendaal, god, net zo erg allemaal met al die grevo's.
Woon je in Barneveld? Ederveen is ook zo erg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter ga je niet Barnevelddaar is het helemaal zwarte kousen
Waarquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom ze ophalen in agga
Hmmm lopende binnenkant![]()
[ link | afbeelding ]
chocohaterquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik word hier echt onpasselijk van 4ebe.
Ze woont nu zo'n 5KM van mij vandaag ofzo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Woon je in Barneveld? Ederveen is ook zo erg.
Why?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik word hier echt onpasselijk van 4ebe.
Nee joh allang niet meer. Maar zelfs dan klinkt 'lopende binnenkant' een beetje ehm tja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why?
Superlekker![]()
Oh wacht, jij zit in de zorg.
Ik heb in Barneveld op school gezetenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Woon je in Barneveld? Ederveen is ook zo erg.
Ik reis niet dus mijn kennis is gewoon goed en dus welquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What else is new.quote:
Groene AA toren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar![]()
Doe er maar 12. Ik moet echt dik aankomen
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ze woont nu zo'n 5KM van mij vandaag ofzo.
den haag woon je tochżquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik woon in de biblebelt .. En er werd net keihard: " lees je bijbel bidt elke dag " gezongen
zou mee gaanquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat Italië![]()
Mooie natuur, lekker eten en zee
Waar ga je italy?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ooit nog een paar meter van je vandaan geweest, omdat kookboeken ophalen
Woonde, en misschien ga ik er binnenkort weer heen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef wise het volgende:
[..]
den haag woon je tochż
[..]
zou mee gaan
was dat in de mac en kwamen daar vingers aan te pasżquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vliegveld Nice > Noord Italie > Perinaldo.quote:
ga wel meer voor je doen als je wil.quote:
Ik ben crack niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:23 schreef wise het volgende:
[..]
was dat in de mac en kwamen daar vingers aan te pasż
In de ochtend je mond houden?quote:
50 meter +/-quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Chillquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vliegveld Nice > Noord Italie > Perinaldo.
Ergens waar geen / weinig Nederlanders zijn
In ieder geval NOOIT MEER het gardameer
OMG so dichtbij..quote:
Ben je nog steeds mad? Maybe adora belle DM'n omdat je zo graag van transgender houdt?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:23 schreef wise het volgende:
[..]
was dat in de mac en kwamen daar vingers aan te pasż
ohjaquote:
TEVEEL NEDERLANDERSquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chill
Dat Gardameer debacle heb ik gemist
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de ochtend je mond houden?
quote:
Ik ben ineens een man?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:25 schreef wise het volgende:
[..]![]()
denk dat jij degene bent die zn mond moet houden ^^
dr bedoel ikquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen dat hij daarom interesse in je heft heh_heh_heh.
quote:
wise plsquote:Geen NLders aan boord, dus niet zo erg.
Wow klinkt als traumaquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
TEVEEL NEDERLANDERS
TE HEET
ELKE DAG 42 GRADEN
DE EIGENARESSE VAN HET HUISJE VLUCHTTE DOOR DE HITTE NAAR OOSTENRIJK (??)
GEEN REET KUNNEN DOEN, OMDAT HET IN DE MIDDAG TE HEET IS
GEEN AIRCO HEBBEN
TEVEEL MUGGEN
TEVEEL KREKELS
TEVEEL LAWAAI
NOOIT MEER
Jaquote:
2nutz plzquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het enige leuke was dat ik nog wel Venetië heb gezien.
Leek mij wel leuk eigenlijk, gardameer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wil er echt nooit meer heen![]()
Het enige leuke was dat ik nog wel Venetië heb gezien.
Dat wel, ja.quote:
Dat is serieus een aanrader.quote:
Waar ligt dat in Italie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leek mij wel leuk eigenlijk, gardameer.
Venetië ook trouwens.
Wij gaan Sorrento
[..]
Dat wel, ja.
In de baai onder de Vesuvius zeg maar. Stuk onder napels, daar landen we.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar ligt dat in Italie?
Fjoe, gelukkig kom ik je niet tegen.
Zou wat zijn he.. op het strand
"Joehoe toeee nutsss.. ik ben het.. vieereeebuu."
de cavia's vallen van het dak zo heetquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
TEVEEL NEDERLANDERS
TE HEET
ELKE DAG 42 GRADEN
DE EIGENARESSE VAN HET HUISJE VLUCHTTE DOOR DE HITTE NAAR OOSTENRIJK (??)
GEEN REET KUNNEN DOEN, OMDAT HET IN DE MIDDAG TE HEET IS
GEEN AIRCO HEBBEN
TEVEEL MUGGEN
TEVEEL KREKELS
TEVEEL LAWAAI
NOOIT MEER
2nutz komt met obesitas thuis na in aanraking met jou te komen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar ligt dat in Italie?
Fjoe, gelukkig kom ik je niet tegen.
Zou wat zijn he.. op het strand
"Joehoe toeee nutsss.. ik ben het.. vieereeebuu."
Het is een kiezelstrand ...quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In de baai onder de Vesuvius zeg maar. Stuk onder napels, daar landen we.
Ik zie jou al voor me, beetje radslagen maken op het strand
Ahwwwwwquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de cavia's vallen van het dak zo heet
juist 5 kilo lichterquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
2nutz komt met obesitas thuis na in aanraking met jou te komen.
Obesitas is niet besmettelijk hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
2nutz komt met obesitas thuis na in aanraking met jou te komen.
ge wit noit nie!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Obesitas is niet besmettelijk hoor
Oh dan kan dat nietquote:
Houdoe!quote:
Jawel, als je gewond wil rakenquote:
Dat is jouw hobby toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, als je gewond wil raken
ga meequote:Op donderdag 24 juli 2014 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is serieus een aanrader.
In jouw geval wel met al je sjocoprins taartenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Obesitas is niet besmettelijk hoor
2emptynutz hehehehhe ;D ;D ;Dquote:
Hehehequote:Op donderdag 24 juli 2014 13:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
In jouw geval wel met al je sjocoprins taarten
[..]
2emptynutz hehehehhe ;D ;D ;D
Inderdaad, dat was ik even vergeten!quote:
Que?quote:
Milka! Het zijn milkataartenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
In jouw geval wel met al je sjocoprins taarten
[..]
2emptynutz hehehehhe ;D ;D ;D
kom op Nutz. Niet zo aanstellen zoals de Vries en sommige mensen op tv deden gister.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
Vliegtuig Air Algérie verdwenen
Nou ben benieuwd... gaat lekker. 1 maand voor ik voor het eerst ga vliegen vallen de vliegtuigen van het dak.
Die is in Nigeria neergestort toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
Nou ben benieuwd... gaat lekker. 1 maand voor ik voor het eerst ga vliegen vallen de vliegtuigen van het dak.
laat maar. Moet nog uitleggen ookquote:
Ik durf nu niet meer met slaappil in te vliegen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
kom op Nutz. Niet zo aanstellen zoals de Vries en sommige mensen op tv deden gister.
MH17 vloog over oorlogsgebied
en air algerie staat niet bekend als de betrouwste maatschappij
Nee in hoofdstad van Burkina Faso, Ouagadougouquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die is in Nigeria neergestort toch?
Als je gaat, ga je. Boeiequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik durf nu niet meer met slaappil in te vliegen.
Ik ga liever nog niet ;squote:Op donderdag 24 juli 2014 14:01 schreef wise het volgende:
[..]
Als je gaat, ga je. Boeie![]()
Gewoon lekker pil in nemen en gaan
Je weet immers nooit of er een raket in je vliegtuig schietquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik durf nu niet meer met slaappil in te vliegen.
Maar dan nog, niet echt een goede reden om neer te storten.
quote:
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
Oh, bijna hetzelfdequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee in hoofdstad van Burkina Faso, Ouagadougou
Not sure if joke.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar ga je heen?En hoe de fuck ga je op je 31ste voor t eerst vliegen
![]()
Hoe is het met grid trouwens?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:04 schreef Chloroform het volgende:
Nou ja, misschien word je straks wel aangereden of ontploft je auto.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En hoe de fuck ga je op je 31ste voor t eerst vliegen![]()
Staat hier boven uitgebreid joh.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar ga je heen?En hoe de fuck ga je op je 31ste voor t eerst vliegen
![]()
Ja, datquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je weet immers nooit of er een raket in je vliegtuig schiet
Spoorloos nog steeds.quote:
2Nutz - the non-flying dutchmanquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staat hier boven uitgebreid joh.
En omdat vliegangst. Als ik er nu aan denk krijg ik al darmklachten.
[..]
Ja, dat
33 toch?quote:
Je zat goed hoor... hij was net op weg daar heenquote:
Neequote:
Nouja veel, in ieder geval één keer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:04 schreef wise het volgende:
[..]Niet eens gelezen. Wel bizar ja. Meestal heb je op die leeftijd al veel gevlogen.
Niet dat weerquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:07 schreef Chloroform het volgende:
SEX / Marokkanen beter minnaars dan Blanke en Zwarte mannen.
Gaan we weer.
done.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:07 schreef Chloroform het volgende:
Gaan we weer.
quote:
Het alcohol vloeide rijkelijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:07 schreef Chloroform het volgende:
Gaan we weer.
Grid wou gewoon in de natuur leven en opgevoed worden door beren en vossen. It's in a nigga name.quote:
Ben jij ook helemaal hotte de bottel op je lover?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het alcohol vloeide rijkelijkMijn god.
quoted directly van 50 tinten mocro.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het alcohol vloeide rijkelijkMijn god.
kenkerquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:07 schreef Chloroform het volgende:
Gaan we weer.
Waarschijnlijk heeft ie al een gang gestart.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grid wou gewoon in de natuur leven en opgevoed worden door beren en vossen. It's in a nigga name.
Hij is gewoon op avontuur. Komt wel weer terecht.quote:
Helemaal hotte de bottel meid, het is ook een Marokkaan met 25 cm dick ik wil nooit meer wat anders, hij lijkt op Badr Hari is echt god voor elke vrouw.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij ook helemaal hotte de bottel op je lover?
hopi hopi boyzquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie al een gang gestart.
Meestal met katten, kunnen ook overal aan eten komen als ze lief kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is gewoon op avontuur. Komt wel weer terecht.
Mhehehequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quoted directly van 50 tinten mocro.
wat is dit voor faggy naamquote:
Average fok autist heeft meer game.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mhehehe
Zouden mocros het langste maagd blijven van de volken in nl?
Naar buiten toe wel. Maar intern neuken (verkachten) ze als konijnen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mhehehe
dat dachten wij ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is gewoon op avontuur. Komt wel weer terecht.
En dat kan hij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meestal met katten, kunnen ook overal aan eten komen als ze lief kijken.
als familie niet meetelt uiteraardquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef wise het volgende:
[..]
Naar buiten toe wel. Maar intern neuken (verkachten) ze als konijnen.
Laat me.quote:
daar doen waarschijnlijk anaal, want das geen ontmaagding.quote:
Ja want alle mocros zijn praktiserende moslims.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mhehehe
OKAYquote:
Nee, op het ROC zitten makkelijke wijven.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mhehehe
Jij houdt wel van vieze jongens toch? Ooit eens een Marokkaan gehad?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, op het ROC zitten makkelijke wijven.
wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja want alle mocros zijn praktiserende moslims.
Sowieso alle namen met boyz/s er inquote:
Hahahaquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wtf hopi boyzzelden zoveel faggots bij elkaar gezien.
kkquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij houdt wel van vieze jongens toch? Ooit eens een Marokkaan gehad?
Wowquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, jij?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zag laatst aflevering van PawnStars met daarin een gast die horloge van de luftwaffe verkocht. Dacht gelijk aan jouquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag laatst aflevering van PawnStars met daarin een gast die horloge van de luftwaffe verkocht. Dacht gelijk aan jou
Nee man.quote:
Je eerste lover?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man.
Wel een Turkse jongen met echt prachtige lichtbruine ogen en grote lul.
Nee, m'n eerste lover was Nederlands.quote:
Alsof jij pik kan ontvangen in die sarlacc van je.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man.
Ja ik ook 3 jaar geleden ofzo, mix van Koerdisch, Tunesisch en Portugees.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man.
Turken > Mocro's.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
"Nee man" met kots smiley maar daarna zonder schaamte verkondigen dat je wel een turk hebt gehad
Chlo haar vagijn is als de buidel van een walibiquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij pik kan ontvangen in die sarlacc van je.
Jaloezie staat je niet. :squote:Op donderdag 24 juli 2014 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij pik kan ontvangen in die sarlacc van je.
Dat is duidelijkquote:
Portugezen zijn vaak wel lekker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ook 3 jaar geleden ofzo, mix van Koerdisch, Tunesisch en Portugees.Vooralsnog niet mijn ding
Haha wat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chlo haar vagijn is als de buidel van een walibi
Wil je z'n nummer hebben?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
idd, wou dat ik een turk had met lichtbruine ogen en een grote lul.
Vraag Ambi, zij is wel gewend aan baklavatieten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou turkse chick doen mits ik baklava van haar tetten mag eten
Haar vagijn.... als de buidel... van een walibi :s of een ander buideldier mag ook maar ze heeft een grote kut daar draait het omquote:
misselijk gewordenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vraag Ambi, zij is wel gewend aan baklavatieten.
Zou niet instappenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zat goed hoor... hij was net op weg daar heen
Als je Ronaldo bedoeltquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Portugezen zijn vaak wel lekker.
Bah.quote:
je bent in de war met 4ebequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel klein volk maar dat maakt voor jou niet uit he Chlochlo.
Nee, gewoon in het algemeen, zeiktrut.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je Ronaldo bedoelt![]()
Wel klein volk maar dat maakt voor jou niet uit he Chlochlo.
Ahhhquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
met dit weer, kk smerig, kleffe baklava zweet melk smaak.
Moest lachen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haar vagijn.... als de buidel... van een walibi :s of een ander buideldier mag ook maar ze heeft een grote kut daar draait het om
Wat moet ik in Nigeria dan ?quote:
en ziet daar zwart van de mensen. Erg druk enzquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moet ik in Nigeria dan ?![]()
volgens mij is het daar kapot heet
Beekse-berge is precies hetzelfde, alleen zonder zorgen.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
en ziet daar zwart van de mensen. Erg druk enz
Hehe loveyouquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, gewoon in het algemeen, zeiktrut.
Wrom zo gemeen weer :s Ben tevreden met mijn lengte.
OP bezoek bij je blackeyed cousinsquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moet ik in Nigeria dan ?![]()
volgens mij is het daar kapot heet
Gelukkig nog iemandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |