Ik ben de ochtend weer begonnen met een fluitketel met water, een thermoskan, een losse filterhouder, een sigaret en de zon op mijn gezicht terwijl ik rustig aan kokend water op de reeds vermalen koffiebonen goot, het leek wel vakantie, maar dan nog beter.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat ik zulke wijsheden van je lees, maar toch welt er elke keer wel een traantje op.
Wil ook nu wel even langskomen hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Volgende keer dus gewoon weer een shirt achterlaten zodat ik je geur kan snuiven.
Vakantie thuis is de beste vakantie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben de ochtend weer begonnen met een fluitketel met water, een thermoskan, een losse filterhouder, een sigaret en de zon op mijn gezicht terwijl ik rustig aan kokend water op de reeds vermalen koffiebonen goot, het leek wel vakantie, maar dan nog beter.
Kokend water is te heet om over gemalen koffiebonen te gieten. :squote:Op donderdag 24 juli 2014 11:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben de ochtend weer begonnen met een fluitketel met water, een thermoskan, een losse filterhouder, een sigaret en de zon op mijn gezicht terwijl ik rustig aan kokend water op de reeds vermalen koffiebonen goot, het leek wel vakantie, maar dan nog beter.
Deze baristaquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kokend water is te heet om over gemalen koffiebonen te gieten. :s
Is goed, tot over drie uur. Zien jullie elkaar ook een keer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wil ook nu wel even langskomen hoor.
Ja, en nee want dan zou ik mijn eigen source van fokinfo cutten natuurlijkquote:
je bent wel gay geworden zegquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, en nee want dan zou ik mijn eigen source van fokinfo cutten natuurlijk
WISEquote:
Was ik al tochquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je bent wel gay geworden zeg
[..]
WISE
Had vorige week discussie met iemand die vond dat de melk in haar cappuccino niet heet genoeg was. "Heeft de melk wel gekookt?" Eh, nee mevrouw, melk mag bij het opschuimen niet warmer dan 70 graden worden...quote:
Drinkt ze het in laagjes op of watquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had vorige week discussie met iemand die vond dat de melk in haar cappuccino niet heet genoeg was. "Heeft de melk wel gekookt?" Eh, nee mevrouw, melk mag bij het opschuimen niet warmer dan 70 graden worden...
Was gewoon een perfecte cappuccino bitch.
Hehquote:
Das stimmtquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was ik al tochmisschien ben ik niet veranderd maar jij
Nee ik vind je ook een beetje gay gewordenquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was ik al tochmisschien ben ik niet veranderd maar jij
Onee dat is zo bij een late machiattoquote:
Babyneushoornquote:
Latte macchiato*quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onee dat is zo bij een late machiatto
Ik jou ook. Je was nooit zo gay.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee ik vind je ook een beetje gay geworden
American History Xquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Babyneushoorn
[..]
Latte macchiato*
Telt niet voor wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |