quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
en ziet daar zwart van de mensen. Erg druk enz
Ik moest in ene zomaar wat bedenken tja dan krijg je ditquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
MOOIE TT
ECHT EEN PARELTJE
HOE VERZIN JE HET
ALSO
[..]Zwart van de mensen. Hoe komt ie erop..
uitdrukking, schatquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
MOOIE TT
ECHT EEN PARELTJE
HOE VERZIN JE HET
ALSO
[..]Zwart van de mensen. Hoe komt ie erop..
Hehehe hjb ly2quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe loveyouWelke afkomst is je huidige lover dan?
![]()
Die hebben toch altijd een paar vriendinnenquote:
Als ik maar z'n main bitch ben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:38 schreef wise het volgende:
[..]
Die hebben toch altijd een paar vriendinnen
quote:
Jij bent zijn bottom bitchquote:
Nee, met kheili khoshgele.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeft ie je versierd met Hola guapa?Spanjaarden zijn wel cute.
Nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeft ie je versierd met Hola guapa?Spanjaarden zijn wel cute.
Que?quote:
Meen jequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ja hij is soms iets te cute, zonder shirt in z'n tuin lopen en de buurvrouw maar hijgend tussen de schutting proberen te kijken.
Khosgel, koja miri?quote:
Nee weet ik veel, maar zo zie ik dat voor me als hij vertelt dat hij in de tuin zit zonder shirt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Que?
[..]
Meen jeHoe oud is dat mens? :s
Vrouwen...quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
maar zo zie ik dat voor me als hij vertelt dat hij in de tuin zit zonder shirt.
quote:
bij Vas langs¿quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ik zit gewoon te geiten man.quote:
So so possesivequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee weet ik veel, maar zo zie ik dat voor me als hij vertelt dat hij in de tuin zit zonder shirt.Ben niet jaloers verder hoor.
"te geiten..." nieuw voor mij ditquote:
star wars > star trekquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:57 schreef niels0 het volgende:
Iemand heeft weer Star trek episodes ge-upload naar youtube.
Ditquote:
Ben bang dat SW VII beetje tegen gaat vallenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit
Vind alleen de laaste ST films wel leuk van JJ
heb er niet veel van gezien door alle lens flaresquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit
Vind alleen de laaste ST films wel leuk van JJ
Gewoon wachten op een goeie versie danquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb er niet veel van gezien door alle lens flares
Het kan niet anders... zo legendarisch als 4, 5 en 6 kan toch niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben bang dat SW VII beetje tegen gaat vallen
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon wachten op een goeie versie dan
Dat is boba fettquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:09 schreef wise het volgende:
stark trek;
kijk dan hoe nep
[ afbeelding ]
en waarom vliegt daar iemand op de achtergrond¿ Wat the fuck doet deze.
bobby vet¿quote:
quote:
Dat is de Family Guy parodie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:09 schreef wise het volgende:
stark trek;
kijk dan hoe nep
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:11 schreef Salatrel het volgende:
herkenbaar? laatste beetje pannekoekenmix denk je van dat pleur ik wel in 1 keer in de pan en als je dan klaar bent met pleuren blijkt het genoeg voor 2 pannekoeken?
Dat is Bobba Fett, de laatste Mandalorianquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:09 schreef wise het volgende:
stark trek;
kijk dan hoe nep
[ afbeelding ]
Is een clone van Jango Fett, alle stormtroopers = clone van Jango Fett. Zijn er dus nog genoeg over xdddquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is Bobba Fett, de laatste Mandalorian
stormtroopers zijn niet echt Mandalorians te noemen maar touchequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is een clone van Jango Fett, alle stormtroopers = clone van Jango Fett. Zijn er dus nog genoeg over xddd
Volgens mij was het iets met dat armor dat door dat volk gedragen werd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stormtroopers zijn niet echt Mandalorians te noemen maar touche
Armor en levensstijl geloof ik, althans dat was zo in the old republic comicsquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets met dat armor dat door dat volk gedragen werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |