star wars > star trekquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:57 schreef niels0 het volgende:
Iemand heeft weer Star trek episodes ge-upload naar youtube.
Ditquote:
Ben bang dat SW VII beetje tegen gaat vallenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit
Vind alleen de laaste ST films wel leuk van JJ
heb er niet veel van gezien door alle lens flaresquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit
Vind alleen de laaste ST films wel leuk van JJ
Gewoon wachten op een goeie versie danquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb er niet veel van gezien door alle lens flares
Het kan niet anders... zo legendarisch als 4, 5 en 6 kan toch niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben bang dat SW VII beetje tegen gaat vallen
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon wachten op een goeie versie dan
Dat is boba fettquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:09 schreef wise het volgende:
stark trek;
kijk dan hoe nep
[ afbeelding ]
en waarom vliegt daar iemand op de achtergrond¿ Wat the fuck doet deze.
bobby vet¿quote:
quote:
Dat is de Family Guy parodie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:09 schreef wise het volgende:
stark trek;
kijk dan hoe nep
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:11 schreef Salatrel het volgende:
herkenbaar? laatste beetje pannekoekenmix denk je van dat pleur ik wel in 1 keer in de pan en als je dan klaar bent met pleuren blijkt het genoeg voor 2 pannekoeken?
Dat is Bobba Fett, de laatste Mandalorianquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:09 schreef wise het volgende:
stark trek;
kijk dan hoe nep
[ afbeelding ]
Is een clone van Jango Fett, alle stormtroopers = clone van Jango Fett. Zijn er dus nog genoeg over xdddquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is Bobba Fett, de laatste Mandalorian
stormtroopers zijn niet echt Mandalorians te noemen maar touchequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is een clone van Jango Fett, alle stormtroopers = clone van Jango Fett. Zijn er dus nog genoeg over xddd
Volgens mij was het iets met dat armor dat door dat volk gedragen werd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stormtroopers zijn niet echt Mandalorians te noemen maar touche
Armor en levensstijl geloof ik, althans dat was zo in the old republic comicsquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets met dat armor dat door dat volk gedragen werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |