Ze heeft sowieso een mooi figuurtje op basis van die pics. Alleen die tepels zijn gewoon massief. En ik vind het gewoon sad altijd dat men daar hun naakte figuur showt, voor al die vieze, rukkende ventjes maar okquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een petsbaar kontje![]()
Hoezo, ze groeien de ene keer en daarna krimpen ze weer, of waquote:
Ik was gewoon eventjes bezig met een mail, loop maar niet zo te azen, stumpertje. Alsof ik niet van tevoren snapte dat Bobster hier komt lezenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:56 schreef Kloonhommel het volgende:
So funny dat Veereli nu niks meer zegt.
Wat de fuck wil je van mij?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
+1 bouillon
+? fijngesneden tomaten
+ketchup als sausbasis
+ 1 pasta en saus door elkaar
_________________________ +
2?
Echt ja wats met dem?quote:
True ik ben ook geen voorstander van nudies op FOK! zettenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze heeft sowieso een mooi figuurtje op basis van die pics. Alleen die tepels zijn gewoon massief. En ik vind het gewoon sad altijd dat men daar hun naakte figuur showt, voor al die vieze, rukkende ventjes maar ok
aarsen *quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik was gewoon eventjes bezig met een mail, loop maar niet zo te azen, stumpertje. Alsof ik niet van tevoren snapte dat Bobster hier komt lezen
Je hebt wel een miljard foto's van jezelf in Userpics gezet, kwam je toen ook aandacht te kort of?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True ik ben ook geen voorstander van nudies op FOK! zettenvraag me dan af of ze aandacht tekort komen
jij bent toch ook een vrouw? Het tepelhof wordt groter of kleiner bij respectievelijk warmte en kouquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze heeft sowieso een mooi figuurtje op basis van die pics. Alleen die tepels zijn gewoon massief. En ik vind het gewoon sad altijd dat men daar hun naakte figuur showt, voor al die vieze, rukkende ventjes maar ok
[..]
Hoezo, ze groeien de ene keer en daarna krimpen ze weer, of wa
Ja, mijn tepel is ook kleiner als hij stijf is. Maar als een tepel slap is (wat hij grotendeels is) is hij gewoon altijd even groot, hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij bent toch ook een vrouw? Het tepelhof wordt groter of kleiner bij respectievelijk warmte en kou
Ja zwaar, ook uiterst serieuze foto's.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je hebt wel een miljard foto's van jezelf in Userpics gezet, kwam je toen ook aandacht te kort of?
Haar begripsvermogen is niet zo heel groot maar fijn dat je dit haar ff wilde uitleggen. Mag ze jou benaderen als ze nog meer vragen heeft?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij bent toch ook een vrouw? Het tepelhof wordt groter of kleiner bij respectievelijk warmte en kou
Uuhm, kleiner als ie stijf is, maar dezelfde formaat hebben als ie slap is. Hier ergens spreek je jezelf tegen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, mijn tepel is ook kleiner als hij stijf is. Maar als een tepel slap is (wat hij grotendeels is) is hij gewoon altijd even groot, hoor.
Awh, zo snoezig dit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Haar begripsvermogen is niet zo heel groot maar fijn dat je dit haar ff wilde uitleggen. Mag ze jou benaderen als ze nog meer vragen heeft?
Gozer, houd nou maar gewoon je bakkes, wordt niks dit. Dat jij niet begrijpt wat ik zeg, zegt meer over jou dan over mijquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Uuhm, kleiner als ie stijf is, maar dezelfde formaat hebben als ie slap is. Hier ergens spreek je jezelf tegen.
quote:
Ik moet zeggen dat ik dat ook niet ken eigenlijk. Althans geen groot verschil.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Och, het krimpt wat samen als de tepel stijf is. Maar inderdaad, verschilt echt geen centimeters volgens mij. Los daarvan is een tepel volgens mij vaker slap dan stijf.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat ook niet ken eigenlijk. Althans geen groot verschil.
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow fok wat een pannelappen
Wel mooi lichaam verder.
Ja ik bedoel maar, je zal geen heel groot verschil zien bij 10 of 30 graden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Och, het krimpt wat samen als de tepel stijf is. Maar inderdaad, verschilt echt geen centimeters volgens mij. Los daarvan is een tepel volgens mij vaker slap dan stijf.
Enne was je nou serieus over dat aarsen of wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |