Oh ja heel logisch hoor wcpot.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
GSUS > JESUS > ATHEÏST GVD MAN VAS JEZUS CHRISTUS (PUNS INTENTED)
ja, dat maakt je dus homo. Die zijn ook vrouwenlijk, je weet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was toch ook een man volgens jou ?
Klopt, vooral dat. Als het iemand was die echt dichtbij je stond begrijp ik nog de noodzaak om het te willen delen op FB. Maar dit is gewoon aandachtshoeren en alles op jezelf betrekken om maar zielig gevonden te worden en aandacht te krijgen. Walgelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en ws nooit meer contact ook hadden met die slachtoffers of zelfs gewoon bekenden van bekenden
Vermijd deze periode echt fb. Al zit ik er sws nauwelijks op.
Vrouwelijke homo's .. Oke wisequote:Op donderdag 24 juli 2014 19:15 schreef wise het volgende:
[..]
ja, dat maakt je dus homo. Die zijn ook vrouwenlijk, je weet.
straf mequote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwelijke homo's .. Oke wise
Hoe?quote:
foto van jezelf plaatsen, ayy lmaoquote:
die lengte heb je wel jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Door in je enkel te bijten ? Hm?
Kloptquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:27 schreef wise het volgende:
KLB / Leuk meisje, geen slaapspullen
deze had toch met bobby¿
Daarom altijd boxer, sokken en tandenborstel in je tas. Bovenop wax, deo en parfum. En pinda's.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:27 schreef wise het volgende:
deze had toch met bobby¿
Echt hequote:Op donderdag 24 juli 2014 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, vooral dat. Als het iemand was die echt dichtbij je stond begrijp ik nog de noodzaak om het te willen delen op FB. Maar dit is gewoon aandachtshoeren en alles op jezelf betrekken om maar zielig gevonden te worden en aandacht te krijgen. Walgelijk.
Zij is bi en nogal losbandig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:27 schreef wise het volgende:
deze had toch met bobby¿
arme bobbyquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:39 schreef [url=]BaajGuardian[/url] het volgende:
[..]
Exact, bultjes op de borst, tijd voor een worst.
je kan er ook gebruik van makenquote:
Jij eet altijd kibbelingquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw ik heb ook gewoon echt kibbeling gegeten net
Kan ik niet in, ben te jong.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bobby post zelf nudies van haar in kpd wat nou arme bobby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |