Lol. Even eerlijk, ik heb best een hoog IQ en EQ.quote:
Wat goed van jou!quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
Lol. Even eerlijk, ik heb best een hoog IQ en EQ.
En jij?
Nou, niet perse goed van mij: eerder van m'n ouders.quote:
Heftig. srs. Leuk dat je er weer bent, dat wel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, bizar eh. Was paar dagen echt volledig de kluts kwijt. Maar nee, niks kwijt en verder niks ergs. Had wat blauwe plekken, krassen en hersenschudding maar verder niks gelukkig.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
Lol. Even eerlijk, ik heb best een hoog IQ en EQ.
En jij?
Nou, uit deze post is ook een laag IQ af te leiden. Ik heb helemaal niks uitgelegd. Ik heb iets verteld, geen reden gegeven of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Sowieso als je al uit moet leggen dat je best een hoog IQ hebt, heb je het juist niet. Dan zou dat wel uit jouw post af te leiden zijn... en dat is totaal niet zo.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik een hoog IQ heb... de meesten hier weten wel dat het niet zo is. Schaam mij nergens voor verderquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:00 schreef Bapple het volgende:
[..]
Nou, uit deze post is ook een laag IQ af te leiden. Ik heb helemaal niks uitgelegd. Ik heb iets verteld, geen reden gegeven of iets dergelijks.
En ik zeg het wel, omdat het zo is!quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik een hoog IQ heb... de meesten hier weten wel dat het niet zo is. Schaam mij nergens voor verder
Jij slaat nergens op.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:01 schreef Bapple het volgende:
[..]
En ik zeg het wel, omdat het zo is!
Verder nog iets aan te merken? Want die post sloeg dus nergens op.
Spijker - kop.quote:
Nee, jij bent ook geen Marokkaan.quote:
Ja. net zoals jij en wickedmen mij constant ownen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wordt je nou geownd door Bappel?
Echt?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wordt je nou geownd door Bappel?
Oh sorrie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:06 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb je net compliment gegeven. Gaat ie zo doen.
Huh? Mij in 1 zin met wickedmen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. net zoals jij en wickedmen mij constant ownen.
Nou bt ook geowned hoor door bappel hij is vet goed man.quote:
Te laat. Vanaf nu val jij net zoals 2nutz onder de categorie wijsneuzen. En met wijsneuzen voer ik geen discussies.quote:
Niet zo aanvallend joh!quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou bt ook geowned hoor door bappel hij is vet goed man.
also
Even een opmerking over IQ en gelijk als een razende proberen alles te verbeteren en slim over te komen. Jongetjes toch.... niemand geeft een fuck behalve modus.
Tss.. ik en een wijsneus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Te laat. Vanaf nu val jij net zoals 2nutz onder de categorie wijsneuzen. En met wijsneuzen voer ik geen discussies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |