quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, zo ruig is hij nou ook weer niet. :s
Was bij een vriendin geweest en liep 's nachts naar m'n auto. Was zo'n onverlichte straat. Kwam een kerel en die vroeg iets, kon het niet helemaal verstaan. Buitenlands gebrabbel. Enige wat ik nog echt weet is dat ik m'n hoofd tegen grond voelde klappen, m'n armen gekruist over m'n borst had en m'n benen opgetrokken en hoorde even later wat geschreeuw. Kwam toen een kerel aan die z'n hond aan het uitlaten was en hij heeft me weer naar m'n vriendin gebracht.
Word ik dan de nieuwe Braddie?quote:
Wat. :squote:
Need back-up?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:05 schreef krioro het volgende:
Je hebt een beschermer nodig Chloro. Een grote sterke man. Ik kom er zo aan.
Nee, maar bedankt voor het aanbod.quote:
Nee, maar bedankt voor het aanbod.quote:
Altijd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt voor het aanbod.
Ahw. Ja kom maar, dan kook ik voor je.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:05 schreef krioro het volgende:
Je hebt een beschermer nodig Chloro. Een grote sterke man. Ik kom er zo aan.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Ja kom maar, dan kook ik voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:09 schreef krioro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
Bi en relatie masr wel opzoek naar anderenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Fotoboek van Lonneke_1986
moet altijd beetje lachen om die fokkers die als hongerige wolven zich op nieuwe "vrouwen" storten.
obvious fake dezen
[..]Hardop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I love you, man.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
[..]Ze noemen krio de witte geest. Zo zie je hem zo zie je hem niet en heb je ectoplasma op je face.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
=$ Love you too azizam.quote:
ambercrombiequote:Op dinsdag 2 september 2014 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je zult het wss niet geloven maar... Ik doe mee met een project in een andere klas en guess what...
Treinmeisje haar vriend zit in die klas.
Fucking mix van ryan gosling / ambercrombie model
Ze passen wel echt goed bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |