Iedereen die meer dan 3 persoonlijke posts van Chai/DM's over Chai heeft gelezen weet zat zij de meeste issues heeft van deze SC.quote:
Oh. Ja nee echt stabiel man. Ik ben echt zo'n aparte jongen. Ja man. Ja. kk hooiprikker ga je paard ontmesten vuile galopteef.quote:Op zondag 16 november 2014 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Die quote van mij die jij quotte. Die komt uit bij Ludo's post waarin hij jou quotte.
Pas sinds een half jaar.quote:Op zondag 16 november 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iedereen die meer dan 3 persoonlijke posts van Chai/DM's over Chai heeft gelezen weet zat zij de meeste issues heeft van deze SC.
Wat een negatieve invulling geef je aan mijn post, jeetje.quote:Op zondag 16 november 2014 16:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh. Ja nee echt stabiel man. Ik ben echt zo'n aparte jongen. Ja man. Ja. kk hooiprikker ga je paard ontmesten vuile galopteef.
Geen prijs?quote:Op zondag 16 november 2014 16:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben net naar een wedstrijd geweest. Dressuur. Mijn bitch haalde 190 punten G.
Nee er was 1 iemand met hoger aantal. Die kreeg lijnzaad .(quote:
Ik had nergens last van, alleen jij.quote:Op zondag 16 november 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal niet. Daarvoor ook allang.
vertelquote:Op zondag 16 november 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal niet. Daarvoor ook allang.
Ahh pauperwedstrijd.quote:Op zondag 16 november 2014 16:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee er was 1 iemand met hoger aantal. Die kreeg lijnzaad .(?) een paar sokken en een vaantje. LOL. Ze kreeg wel 4 punten. Nog 2 en ze gaat divisie hoger ofzo.
okquote:Op zondag 16 november 2014 16:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ahh pauperwedstrijd.Met geldprijzen haal je het inschrijfgeld er nog een keer uit.
Wat een haat op BT.quote:Op zondag 16 november 2014 16:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Hey schatje, ik heb op FOK! gelezen dat iemand serieus aanraadde dat je beter niet meer daarheen kan gaan vanwege die pauperprijzen, tenzij er een hele mooie accomodatie is ofzo".
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 november 2014 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een haat op BT.
Zo dom is hij nou ook weer niet.
hahhahhaquote:Op zondag 16 november 2014 16:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Hey schatje, ik heb op FOK! gelezen dat iemand serieus aanraadde dat je beter niet meer daarheen kan gaan vanwege die pauperprijzen, tenzij er een hele mooie accomodatie is ofzo".
[ afbeelding ]
zou tochquote:Op zondag 16 november 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iedereen die meer dan 3 persoonlijke posts van Chai/DM's over Chai heeft gelezen weet zat zij de meeste issues heeft van deze SC.
Oh die FB van Meloewa die jij had gemaakt.quote:Op zondag 16 november 2014 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn fakefb is verwijderd door facebook.
Haten op BT #nohommo :$ :squote:Op zondag 16 november 2014 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Is geen haat, vond het gewoon grappig dat uitgerekend jij last had van die verschijnselen. Je bewijst gewoon telkens een aparte jongen te zijn.
Nee hoor, ik had alleen een screenshot gemaakt en bewerkt.quote:Op zondag 16 november 2014 17:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oh die FB van Meloewa die jij had gemaakt.
Jij hebt ook te veel tijd over.
[..]
Haten op BT #nohommo :$ :s
Doe zoals mij, ik date geen paardmeisjes meer.quote:Op zondag 16 november 2014 17:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahhahha![]()
Echt he![]()
Ik weet half niet eens wat ze kan winnen of hoe hoog ze allemaal speelt. (M1, M2) Lijkt me in ieder geval leuker dan ergens in Gelderland op zo'n paardenbek te zitten.
quote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had alleen een screenshot gemaakt en bewerkt.
Die fb had ik al in 2011 gemaakt.
quote:
Kkquote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Op de eerste date vertel ik altijd dat mijn natte droom is om een paard af te schieten met een sniper.
hehe,quote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Doe zoals mij, ik date geen paardmeisjes meer.
Op de eerste date vertel ik altijd dat mijn natte droom is om een paard af te schieten met een sniper. Meestal vinden ze mij daarna niet zo lief meer.
Ik heb ook altijd het gevoel dat, dat soort mensen sociaal-gestoord zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 17:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hehe,
mwah, ik heb niks tegen paarden ofzo hoor, ik vind ze wel tof. Alleen komen er veel weer '' factoren bij kijken.
Paarden schrikken van paraplu's.![]()
Laarzen van ¤800![]()
Dat volk.
Mwah dat niet eens maar wel een beetje eigen humor. Kijk maar naar Chai.quote:Op zondag 16 november 2014 17:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd het gevoel dat, dat soort mensen sociaal-gestoord zijn.
Mwah, zou het niet per se scharen onder de noemer humor.quote:Op zondag 16 november 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mwah dat niet eens maar wel een beetje eigen humor. Kijk maar naar Chai.
Cognitieve dissonantie?quote:Op zondag 16 november 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mwah, zou het niet per se scharen onder de noemer humor.
Oh je snapt de term niet dus beroep je jezelf op je autistischequote:
beta, alpha's wurgen zs met hun kuitenquote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Doe zoals mij, ik date geen paardmeisjes meer.
Op de eerste date vertel ik altijd dat mijn natte droom is om een paard af te schieten met een sniper. Meestal vinden ze mij daarna niet zo lief meer.
Hij is 34 jaar en kaal. Dus nee.quote:Op zondag 16 november 2014 18:30 schreef Murdera het volgende:
Is krio eigenlijk de heetste muscleman uit dit tipoc?
Als er walnoten bestaan ter grootte van een voetbal zou ik ze met mijn bovenbenen kunnen kraken.quote:Op zondag 16 november 2014 18:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
beta, alpha's wurgen zs met hun kuitenkrio ooit een paard zien wurgen met zijn kuiten, flacide tot ik er weer aan denk.
#necrolife
Aantrekkelijk.quote:Op zondag 16 november 2014 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Als er walnoten bestaan ter grootte van een voetbal zou ik ze met mijn bovenbenen kunnen kraken.
Wat is je punt? Dat kunnen voetballende, hockeyende, squattende en atletiekchicks ook.quote:Op zondag 16 november 2014 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Als er walnoten bestaan ter grootte van een voetbal zou ik ze met mijn bovenbenen kunnen kraken.
Nu zitten ze met ebola in Europaquote:Op zondag 16 november 2014 18:44 schreef Salatrel het volgende:
die negers moeten niet zo zeuren. zonder de slavernij hadden ze nu allemaal met ebola in afrika gezeten
Uneducated opinion.quote:Op zondag 16 november 2014 18:44 schreef Salatrel het volgende:
die negers moeten niet zo zeuren. zonder de slavernij hadden ze nu allemaal met ebola in afrika gezeten
Niks. Vind ik een grappig idee.quote:Op zondag 16 november 2014 18:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is je punt? Dat kunnen voetballende, hockeyende, squattende en atletiekchicks ook.
Je raakt kant nog wal met die noten van je.quote:Op zondag 16 november 2014 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks. Vind ik een grappig idee.
En jammer dat ze er niet zijn, want walnoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |