Heb stufi baklapquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:03 schreef BlauweTijger het volgende:
dus ik zou je OV chipkaart alvast maar op gaan laden kkniggur.
Wat moet JIJ nou weer? balhaar.quote:
JE BENT ZELF EEN NE-quote:
fotoshop een lul in dr bekquote:
Nee. Maar een beetje humor ipv cynisch droogreageren all the time kan geen kwaad.quote:
Ja echt grappig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee. Maar een beetje humor ipv cynisch droogreageren all the time kan geen kwaad.
Pik je dit?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee. Maar een beetje humor ipv cynisch droogreageren all the time kan geen kwaad.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:46 schreef Koempel020 het volgende:
Ik hoef niet naar de hoeren toe!
De moeder van Wickedmen kan ik gratis vol blaffen en ze maakt me ook nog een broodje na afloop!
Haha ja het ligt aan mijn humor uiteraard.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik kan mij uberhaupt niet voorstellen dat je iets grappig vindt.
Idd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja het ligt aan mijn humor uiteraard.
Stop met te acten dat je een vriendin hebt kankernerdquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn vriendin zegt dat ze doordat ze veel water heeft gedronken wel 450x heeft geplast vandaag.
Moet ik nu zeggen dat het fantastisch is? :S
TRquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Stop met te acten dat je een vriendin hebt kankernerd
Wat wil je doen dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
TR![]()
Ik vraag je nu te vertrekken uit mijn leefgebied.
Al een bod van ¤60quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Met je lelijke schoenen die je voor 90 euro probeert et verkopen![]()
61quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Al een bod van ¤60Bied je meer?
Ik bied een kipnugget en een veter, hoger ga ik niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Al een bod van ¤60Bied je meer?
Ik snap dat je ook niet meer te bieden hebt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik bied een kipnugget en een veter, hoger ga ik niet.
2 kipnuggets en een halve veter, hoger ga ik niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik snap dat je ook niet meer te bieden hebt.
Toen ik je moeder neukte zei ze dat ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
...quote:
..quote:
Het is een beetje verspilde moeite maar waarom kom jij hier nog?quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is een beetje verspilde moeite maar waarom kom jij hier nog?
quote:
Kom mij eens vermaken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zwarte werken niet?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zijn aspirientjes wit?
Omdat zwart met je inboedel er van door gaat?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zijn aspirientjes wit?
Is gewoon algemeen bekend toch :squote:Op dinsdag 18 november 2014 19:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Man, doe dat even in een spoiler.
Oké oké, het is 20 meter lang en stinkt naar pis?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is gewoon algemeen bekend toch :s
Vertel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké oké, het is 20 meter lang en stinkt naar pis?
Jezusquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Polonaise in het bejaardentehuis.
Een Amerikaan, een Saudi-Arabier, een Nederlander en een Marokkaan zitten in de trein. De Amerikaan gooit dollars naar buiten. 'Daar hebben we toch zat van.' De Saudi-Arabier gooit olie naar buiten. 'Daar hebben we toch zat van.'quote:
Mondhoek krulde beetje omdat Marokkanengrap maar verder wel meh.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een Amerikaan, een Saudi-Arabier, een Nederlander en een Marokkaan zitten in de trein. De Amerikaan gooit dollars naar buiten. 'Daar hebben we toch zat van.' De Saudi-Arabier gooit olie naar buiten. 'Daar hebben we toch zat van.'
De Marokkaan kijkt verschrikt naar de Nederland. 'Je doet het niet heh!!'
Verwacht geen intellectuele grappen vanuit de keet hehquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mondhoek krulde beetje omdat Marokkanengrap maar verder wel meh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
En jullie hebben weer "afgesproken" dat jullie elkaars plassertje mogen aanraken tijdens de reclame?quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ken een goeie mop!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ga ik morgen aan een vrachtwagenchauffeur vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Nee, na het vierde deel is dit er vanzelf ingeslopen. Goed he?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jullie hebben weer "afgesproken" dat jullie elkaars plassertje mogen aanraken tijdens de reclame?
De gleuf van BT's vriendin is nog nat van alle pis begreep ik net.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jullie hebben weer "afgesproken" dat jullie elkaars plassertje mogen aanraken tijdens de reclame?
HAR HAR HARquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die ga ik morgen aan een vrachtwagenchauffeur vertellen.
Niet droog te föhnen dat ding.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De gleuf van BT's vriendin is nog nat van alle pis begreep ik net.
Ieder z'n fetisj. :squote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De gleuf van BT's vriendin is nog nat van alle pis begreep ik net.
Is ze toch nog nat heh.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet droog te föhnen dat ding.
Supergoed hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, na het vierde deel is dit er vanzelf ingeslopen. Goed he?
Snijdend touw gebruikenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe is het met die blauwe striemen tussen je dijen?
Niet zomaar interferen als je niet weet waar het over gaat :$ Alleen ik mag dat.quote:
Ik mis de clou.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef Chloroform het volgende:
Ze waren paar weken geleden de speeltuin hiervoor aan het opknappen. Hadden ze een heel nieuw speeltoestel ontworpen en neer laten zetten enzo, maar er stond al de hele tijd een groot hek omheen. Blijkt dat je op dat ding zo bij iemand naar binnen kunnen kijken.Dat toestel kan niet verplaatst worden door de bomen en nu wordt ie helemaal gesloopt alsnog.
godkk
Ja goed wel, is al bijna weg gelukkig. Al neukt het niet minder hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe is het met die blauwe striemen tussen je dijen?
Pauper buurtquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef Chloroform het volgende:
Ze waren paar weken geleden de speeltuin hiervoor aan het opknappen. Hadden ze een heel nieuw speeltoestel ontworpen en neer laten zetten enzo, maar er stond al de hele tijd een groot hek omheen. Blijkt dat je op dat ding zo bij iemand naar binnen kunnen kijken.Dat toestel kan niet verplaatst worden door de bomen en nu wordt ie helemaal gesloopt alsnog.
godkk
goed over nagedacht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef Chloroform het volgende:
godkk
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Een man en een vrouw stappen in de lift. De man vraagt vriendelijk naar welke verdieping die vrouw moet. De 5e antwoord ze, daar kan ze bloed afgeven en per keer dat ze daar is geweest krijgt ze 25 euro. De man zegt: o, ikzelf moet naar de 8e, daar zit een spermabank en per keer dat ik mijn kwakje heb afgeleverd krijg ik 100 euro. De vrouw stapt uit op de 5e. 1 week later komen ze mekaar weer tegen in de lift. Die man zegt: hè, ik ken jou, jij moet naar de 5e toch? De vrouw schudt haar hoofd met volle mond en steekt 8 vingers op.
Was geen grap, was true story :squote:
Ja hè.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed over nagedacht.
konden ze bij jou naar binnen kijken?
Het is om te janken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was geen grap, was true story :s
En om te gieren #geerengoorquote:
Heyquote:
Zal je missen, rip xoxoquote:
kquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef Chloroform het volgende:
godkk
Goede reis en veel plezier alvast.quote:
Wat zit je stiekem te loeren hierquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goede reis en veel plezier alvast.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je stiekem te loeren hier
Bij mij was dat wel zo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
Weet iemand hoe het zit bij transfer met inchecken. Ik ga zo alvast inchecken voor eerste vlucht. Is dat dan gelijk voor beiden?
pro evolution soccer is sws leukerquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:51 schreef wickedmen het volgende:
Zo gestopt met Fifa seasons, automatisch naar de volgende wedstrijd gaan zonder dat je het wilt en als je in de eerste 5 minuten met 0-0 staat telt hij als gespeelde wedstrijd en alleen maar Real Madrid als tegenstander met Barcelona.
Boefje.quote:
Vroeger, tegenwoordig is dat echt een kutspel geworden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
pro evolution soccer is sws leuker
op de makkelijkste settings zetten en winnen met 40-0. Niks mis mee.quote:
Sportquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:53 schreef Chloroform het volgende:
Mannen die "voetbal" roepen.
Doet de rest toch ook niet bij [willekeurige andere sport].
Ouwe tijden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
op de makkelijkste settings zetten en winnen met 40-0. Niks mis mee.
kquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:53 schreef Chloroform het volgende:
Dat mag wel.quote:
Oh ik speel nooit online, want spel niet gekocht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ouwe tijden.
Dat moment dat je gewoon tegenstanders online vernedert en gewoon wat gaat kutten.
jawel, dat doen ze wel, alleen die sporten komen niet zo vaak ter sprakequote:Op dinsdag 18 november 2014 19:53 schreef Chloroform het volgende:
Bewijs maar. :squote:Op dinsdag 18 november 2014 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, dat doen ze wel, alleen die sporten komen niet zo vaak ter sprake
Die mongoolquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie Copthorne's posthistorie.
Vertelquote:
hoop dat tas gefikst wordt want heb maar 1,5 uurquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:51 schreef voederbietel het volgende:
Moest de ene keer wel m'n koffers zelf regelen, op de terugreis was het geregeld.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
Copthorne zorgt wel altijd voor goed vermaak als hij weer eens helemaal doordraait in het feedbacktopic.
Copthorne is een bazenuser.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
Copthorne zorgt wel altijd voor goed vermaak als hij weer eens helemaal doordraait in het feedbacktopic.
Haha ja, wel eens gelezen. Sowieso vind ik het feedbacktopic goed vermaak.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
Echt spannend leven heb jijquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kutmuziek luisteren en kosten overzichten maken
quote:
kquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja, wel eens gelezen. Sowieso vind ik het feedbacktopic goed vermaak.
Altijd standaard even checken als ik inlog om te zien of ik relletjes gemist heb.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja, wel eens gelezen. Sowieso vind ik het feedbacktopic goed vermaak.
Ben benieuwd. Wat vind hem wel echt een mongool. Die copthorne. Wat een debiel. Man man man. Hij heeft ze niet helemaal op een rij hoor. Poe poe. Wat een waus.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zet je dm box maar even uit, dit gaat niet zonder gevolgen.
Waarom log je elke keer opnieuw in?quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Altijd standaard even checken als ik inlog om te zien of ik relletjes gemist heb.
Ik had het dan ook over je leven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nergens beweerd dat ik met iets spannends bezig was
okquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over je leven.
Hahahaquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:11 schreef Copthorne het volgende:
[..]
????????????????????
Als ik godverdomme een kuttopic open dan krijg ik allemaal jankreacties + een vermaning van een wijsneuzerige mod en als ik een beetje moeite in mijn topic stop, dan kan één klootzak het hele topic vertyften en laat iedereen het topic links liggen, want teveel alinea's om te lezen.
Dit is een week geleden al.quote:
kquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:07 schreef Chloroform het volgende:
Maar wat een zwakzinnige ook. Net als wickedmen. Die twee zou je samen in een hok moeten stoppen, hok vol moeten pissen en uiteindelijk volgooien met cement.
i like how you thinkquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:07 schreef Chloroform het volgende:
Maar wat een zwakzinnige ook. Net als wickedmen. Die twee zou je samen in een hok moeten stoppen, hok vol moeten pissen en uiteindelijk volgooien met cement.
Ja, ik ging even ctrl+F doen in het feedbacktopic, want daar kijk ik nooit.quote:
Ah, okay. En ja, inderdaad. Daarom is dat topic zo mooi ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, ik ging even ctrl+F doen in het feedbacktopic, want daar kijk ik nooit.
FOK! zo ongelofelijk serieus nemen en boos zijn als je topic geen aandacht krijgt.
kquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, okay. En ja, inderdaad. Daarom is dat topic zo mooi ook.
Doe dan die ene stoel rechtsquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie van deze seat? Wel chill dat er niemand achter me zit denk ik
Nee, rechterrij, achterin, middelste stoel.quote:
In midden? Lijkt me kutstequote:Op dinsdag 18 november 2014 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, rechterrij, achterin, middelste stoel.
Ja oké. Doe dan deze maar.quote:
Waarom geen screenshot gemaakt?quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, voor hetzelfde geld kan je stoel niet naar achteren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Geldquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, voor hetzelfde geldt kan je stoel niet naar achteren.
Achterin zijn nog meer plaatsenquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, voor hetzelfde geld kan je stoel niet naar achteren.
Sowieso enkel matige plaatsen over.
Beste gewoon aan gangpad of aan raamkant, beiden ook nadelen, maar het midden is altijd het slechtste.quote:
Duane Johnnsonquote:
Geldt kan wel als je zegt dat het voor alle stoelen geldt.quote:
Wow, dWc, pik je dit.quote:
Dat zeg je enkel omdat hij een neger is.quote:
Ja. Wilde eerst krio noemen, maar ja, hè, dan komt het niet helemaal over.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zeg je enkel omdat hij een neger is.
Ja, dus?quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geldt kan wel als je zegt dat het voor alle stoelen geldt.
Bijvoorbeeld. :s
Zegt Snorro die elk jaar met de auto naar Turkije reistquote:
THY ma broke Nigga asquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, dus?
[..]
Zegt Snorro die elk jaar met de auto naar Turkije reist.
Jij bent nog te skeer om alle letters van een toetsenbord te kopenquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent nog te skeer om alle letters van een toetsenbord te kopen. Snap geen bal van wat je nu zegt.
Dat is logisch. Negers hebben niet genoeg IQ om abbreviations te begrijpen bbyquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent nog te skeer om alle letters van een toetsenbord te kopen. Snap geen bal van wat je nu zegt.
Jouw haakneus is zo groot dat je in plaats van 'niet' 'biet' typt a toekan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is logisch. Negers hebben biet genoeg IQ om abbreviations te begrijpen bby
Leugenaar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jouw haakneus is zo groot dat je in plaats van 'niet' 'biet' typt a toekan.
Ik heb tenminste wel iets wat lang is. Een gevoel dat jou onbekend isquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Pinokkio (je maakt het me wel makkelijk nu).
Doel je nu op m'n piemel?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb tenminste wel iets wat lang is. Een gevoel dat jou onbekend is
Weet jij al wat je voor cadeau wilt?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:06 schreef Chloroform het volgende:
Je kunt wel merken dat de feestdagen eraan zitten te komen.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet jij al wat je voor cadeau wilt?
Matig bby..quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doel je nu op m'n piemel?En dat je alleen m'n eikel kon zien omdat jouw slurf de rest blokkeerde
?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En een romantisch diner.
Damn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En een romantisch diner.
Je president is matig.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:14 schreef remi1986 het volgende:
hehe buren hebben feestje .. ineens keihard dat nummer van Titanic (van Celine Dion).
Nu mag ik![]()
Stoer toch.quote:
quote:
preciesquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Stoer" "muziek" uit de speakers "pompen".
Omdat de buren een feestje hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Stoer" "muziek" uit de speakers "pompen".
wel met mijn surround setquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat de buren een feestje hebben.Alsof zij caren.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet Def Rhymz pompen.
Of was dat gianni? Weet je dat ik jullie vaak door elkaar haal.
Echt superstoer.quote:
zij hebben anders de muziek nu wel uitquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:28 schreef Modus het volgende:
Tevens: mensen die deen de
serieus gebruiken. 1800%.
.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:28 schreef Modus het volgende:
.
Oké.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zij hebben anders de muziek nu wel uit
quote:Ik en mijn vriendin din din din din beginnen samen. Moesten langs de douane,
aanwijzingen bol.
Politie houd me aan vraag waarom staat je broek zo bol
Zo ikke ik hol hol, ikke ikke hol.
Politie zeg “stop want de maat is vol”.
Dus ze begonnen me te schieten.
Recht in mijn vriendin haar tieten.
Maar ze raakte mij niette.
Oh Anite. Ze hadden me te pakken ho o o o oh.
Namen me mee naar het politie burrrre.
Ik kreeg een kruisverhoor van hier tot Tokio.
Politie zeg “trek die broek uit” en ik zei No.
Mijn man is nummer een maar ik ben geen homo.
En wel zo trokken ze mijn broek naar bene.
Ik werd boos toen liet ik een harde scheet.
En toen werden ze hiiiiigh zo hiiiiiiigh.
Iedereen is hiiiiigh zo hiiiiigh.
Je hebt dat nummer 'Wat nou' niet trouwensquote:
ja nu je het zegt. Dit is de Allergoeiste .. staat zeker op het andere album .. ff zoekenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je hebt dat nummer 'Wat nou' niet trouwens. Die track aan het begin van de clip van Ik ben niet te stoppen
. Daar rapt 'ie wel serieus eventjes goed
.
Deze beat altijdquote:
ja inderdaad. Bubbling is niet veel van te vinden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze beat altijd. Even downloaden ergens, had deze nog niet.
Doet me denken aan DJ Lerionel - I Like It Loud (Bubbling Remix), heb er wel een mp3 van op m'n PC maar kan 'm nergens op YouTube of elders vinden. Napster/Kazaa/Limewire-tijden.
Damn, Riza, ken ik nog van In De Ban Van Dat Dingquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja inderdaad. Bubbling is niet veel van te vinden.
deze zoek ik ook nog in betere kwaliteit
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Damn, Riza, ken ik nog van In De Ban Van Dat Ding. JuizeFM tijden
.
Wow, L-Roy ken ik nog van zo'n andere disstrackquote:
nee ken ik niet ... zeker geen YT link vanquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
DJ Kaas ft. DJ L-Roy - DJ Demon Diss
Neequote:Op dinsdag 18 november 2014 22:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee ken ik niet ... zeker geen YT link van
quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zegt Snorro die elk jaar met de auto naar Turkije reist .
Ja met blondje93 en sararaatsquote:
Vond jou toch altijd al een kutmod.quote:
Nou nou.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond jou toch altijd al een kutmod.
Mocht nauwelijks naam hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
kloptquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
kquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wejo hjb over Mortie wat doe je stoer srs wejooquote:
kquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wejo hjb over Mortie wat doe je stoer srs wejoo
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:28 schreef Modus het volgende:
.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wejo hjb over Mortie wat doe je stoer srs wejoo
Sryquote:
Ik denk dat ik mod word.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe mod nu met de bijbehorende stortvloed aan baggertopics denk je?
Ja, zou wel echt goede mod zijn denk ik.quote:
Weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, zou wel echt goede mod zijn denk ik.
Wow :$$$quote:
2 weken geleden dacht je nog van niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, zou wel echt goede mod zijn denk ik.
Ben in mezelf gaan geloven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:37 schreef Modus het volgende:
[..]
2 weken geleden dacht je nog van niet.
Te laat.quote:
okequote:Op dinsdag 18 november 2014 22:37 schreef Modus het volgende:
[..]
2 weken geleden dacht je nog van niet.
Kuthertjesquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef Modus het volgende:
[..]
*gifje met blauwe lucht, bijtjes en dansende jonge hertjes*
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wel sexy als jij mij gaat modden. ;s
Moet even wennen aan je nieuwe kleur.quote:
NE- derlander? ja jij ook ! boks niggaquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb stufi baklap
[..]
Wat moet JIJ nou weer? balhaar.
[..]
JE BENT ZELF EEN NE-
Zulke mongooltjes met zulke eisenquote:
Van hout nog wel.quote:
Een gebbetje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:24 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Wisten jullie dat..
Meester Visser van de Rijdende Rechter hartstikke links is?
Gewoon een geinig wetenswaardigheidje, niets meer, niets minder.
Je hebt ze ook van pluchequote:
ik wil jaquote:Op woensdag 19 november 2014 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt ze ook van pluche
Just sayn'
Had ik niet gelezen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vond je m'n rendac grapje nog leuk?
crocs?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee rubberen. Maar ik ben ze kwijt.
Ik heb alles wat van mij is bij de paardenstallen neergezet.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar die ben je kwijt?
al eens bij de zwerfhonden gezocht?
quote:Op woensdag 19 november 2014 10:09 schreef Chai het volgende:
Ik heb alles wat van mij is bij de paardenstallen neergezet.
Ik heb alles al thuis hè. Alleen vieze stinkspullen die ik niet in een woonhuis wil hebben, maar wel echt nodig heb staan nu bij mijn kast.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]awww..
Die paardemensen die alles toewijden aan dat beest.
nog steeds erg gezellig in huis dus?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb alles wat van mij is bij de paardenstallen neergezet.Dus denk daar ergens.
Alsjeblieft hequote:Op woensdag 19 november 2014 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
Dat zeg je maar om 8 uur. Dit zijn toch gvd geen tijden?
Had die korte docu nog ff gezien gisteren. Wel vermakelijk maar zo obvious nepquote:
haha ja inddquote:Op woensdag 19 november 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had die korte docu nog ff gezien gisteren. Wel vermakelijk maar zo obvious nepmensen die dan na zoiets te hebben gezien helemaal overtuigd zijn en hun FB vol spammen met die onzin.
om 8 uur zei er anders ook niemand goedemorgenquote:Op woensdag 19 november 2014 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
Dat zeg je maar om 8 uur. Dit zijn toch gvd geen tijden?
8 uur is ook te vroeg om goedemorgen te zeggenquote:Op woensdag 19 november 2014 10:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
om 8 uur zei er anders ook niemand goedemorgen
Ja idd, theoretisch zou het allemaal wel kunnen. Als je ziet hoe groot en diep de zeeen zijn. Beetje als Chlo haar sneequote:Op woensdag 19 november 2014 10:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha ja inddWat je zegt. Vermakelijk en het zet je aan het denken. Voor 10 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |