Inderdaad. Hoeren doen het goed in potgrond met wat mest. Dat is gelijk goed voor de scat-kwaliteiten. Gewoon even de tijd geven en ze worden vanzelf goede hoeren die je kan oogsten.quote:Op maandag 17 november 2014 23:53 schreef peterkailey het volgende:
Je kan ook gewoon zelf hoeren verbouwen tot ze rijp zijn. Je hebt al je eigen oostblokker voor ¤12,75!
Juist. Alleen niet vergeten elke dag voldoende eiwitten te geven, beetje bijknippen soms en nooit luchtdicht te vervoeren.quote:Op maandag 17 november 2014 23:55 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoeren doen het goed in potgrond met wat mest. Dat is gelijk goed voor de scat-kwaliteiten. Gewoon even de tijd geven en ze worden vanzelf goede hoeren die je kan oogsten..
Degenen die wurghoeren (WTF wurghoeren is gewoon een woord dat niet een rood lijntje krijgt, het staat dus gewoon in het woordenboek...quote:Op maandag 17 november 2014 23:59 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Juist. Alleen niet vergeten elke dag voldoende eiwitten te geven, beetje bijknippen soms en nooit luchtdicht te vervoeren.
Bestaat dat echt?!quote:Op dinsdag 18 november 2014 01:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De hoerenbon, het leukste cadeau voor in het donker.
Die met 3 tieten zijn tof, 4 is nog leuk maar die van 5 en meer zijn wat mij betreft iets te overkill.quote:Op dinsdag 18 november 2014 02:35 schreef jeroen25 het volgende:
En hoe denken jullie over GMO hoeren?
Maar die hebben allemaal inteelt koppen!quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:26 schreef HeavensAxe het volgende:
je kunt ook gewoon een nickelson jas aantrekken, een polo pet opdoen en naar een vmbo school gaan om een of ander wijf te neuken
Koempel020 plsquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:46 schreef Koempel020 het volgende:
Ik hoef niet naar de hoeren toe!
De moeder van Wickedmen kan ik gratis vol blaffen en ze maakt me ook nog een broodje na afloop!
veel hoeren zijn niet veel beter, voor de kankergeile svetlana betaal je zo 200quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:31 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Maar die hebben allemaal inteelt koppen!
En je hebt nog kunnen pissen voor 50 cent ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Koempel020 pls
Jouw moeder is zo goedkoop, ik zag haar laatst bij de macdonalds, gaf haar een euro en liep naar achteren.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En je hebt nog kunnen pissen voor 50 cent ook.
Fipo, je komt nooit van je zolderkamertje afquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Koempel020 pls
Jouw moeder is zo goedkoop, ik zag haar laatst bij de macdonalds, gaf haar een euro en liep naar achteren.
Het is maar wat je lekker vindtquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:39 schreef HeavensAxe het volgende:
[..]
veel hoeren zijn niet veel beter, voor de kankergeile svetlana betaal je zo 200
Oh vraag maar naar hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:58 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Fipo, je komt nooit van je zolderkamertje af
Jij bent niet echt een licht he.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:59 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Net gedaan aan je moeder, zij gaf toe dat de laatste keer dat je buiten kwam dateert uit 2004
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |