Kuthertjesquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef Modus het volgende:
[..]
*gifje met blauwe lucht, bijtjes en dansende jonge hertjes*
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wel sexy als jij mij gaat modden. ;s
Moet even wennen aan je nieuwe kleur.quote:
NE- derlander? ja jij ook ! boks niggaquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb stufi baklap
[..]
Wat moet JIJ nou weer? balhaar.
[..]
JE BENT ZELF EEN NE-
Zulke mongooltjes met zulke eisenquote:
Van hout nog wel.quote:
Een gebbetje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:24 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Wisten jullie dat..
Meester Visser van de Rijdende Rechter hartstikke links is?
Gewoon een geinig wetenswaardigheidje, niets meer, niets minder.
Je hebt ze ook van pluchequote:
ik wil jaquote:Op woensdag 19 november 2014 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt ze ook van pluche
Just sayn'
Had ik niet gelezen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vond je m'n rendac grapje nog leuk?
crocs?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee rubberen. Maar ik ben ze kwijt.
Ik heb alles wat van mij is bij de paardenstallen neergezet.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar die ben je kwijt?
al eens bij de zwerfhonden gezocht?
quote:Op woensdag 19 november 2014 10:09 schreef Chai het volgende:
Ik heb alles wat van mij is bij de paardenstallen neergezet.
Ik heb alles al thuis hè. Alleen vieze stinkspullen die ik niet in een woonhuis wil hebben, maar wel echt nodig heb staan nu bij mijn kast.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]awww..
Die paardemensen die alles toewijden aan dat beest.
nog steeds erg gezellig in huis dus?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb alles wat van mij is bij de paardenstallen neergezet.Dus denk daar ergens.
Alsjeblieft hequote:Op woensdag 19 november 2014 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
Dat zeg je maar om 8 uur. Dit zijn toch gvd geen tijden?
Had die korte docu nog ff gezien gisteren. Wel vermakelijk maar zo obvious nepquote:
haha ja inddquote:Op woensdag 19 november 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had die korte docu nog ff gezien gisteren. Wel vermakelijk maar zo obvious nepmensen die dan na zoiets te hebben gezien helemaal overtuigd zijn en hun FB vol spammen met die onzin.
om 8 uur zei er anders ook niemand goedemorgenquote:Op woensdag 19 november 2014 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
Dat zeg je maar om 8 uur. Dit zijn toch gvd geen tijden?
8 uur is ook te vroeg om goedemorgen te zeggenquote:Op woensdag 19 november 2014 10:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
om 8 uur zei er anders ook niemand goedemorgen
Ja idd, theoretisch zou het allemaal wel kunnen. Als je ziet hoe groot en diep de zeeen zijn. Beetje als Chlo haar sneequote:Op woensdag 19 november 2014 10:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha ja inddWat je zegt. Vermakelijk en het zet je aan het denken. Voor 10 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |