Goede reis en veel plezier alvast.quote:
Wat zit je stiekem te loeren hierquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goede reis en veel plezier alvast.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je stiekem te loeren hier
Bij mij was dat wel zo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
Weet iemand hoe het zit bij transfer met inchecken. Ik ga zo alvast inchecken voor eerste vlucht. Is dat dan gelijk voor beiden?
pro evolution soccer is sws leukerquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:51 schreef wickedmen het volgende:
Zo gestopt met Fifa seasons, automatisch naar de volgende wedstrijd gaan zonder dat je het wilt en als je in de eerste 5 minuten met 0-0 staat telt hij als gespeelde wedstrijd en alleen maar Real Madrid als tegenstander met Barcelona.
Boefje.quote:
Vroeger, tegenwoordig is dat echt een kutspel geworden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
pro evolution soccer is sws leuker
op de makkelijkste settings zetten en winnen met 40-0. Niks mis mee.quote:
Sportquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:53 schreef Chloroform het volgende:
Mannen die "voetbal" roepen.
Doet de rest toch ook niet bij [willekeurige andere sport].
Ouwe tijden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
op de makkelijkste settings zetten en winnen met 40-0. Niks mis mee.
kquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:53 schreef Chloroform het volgende:
Dat mag wel.quote:
Oh ik speel nooit online, want spel niet gekocht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ouwe tijden.
Dat moment dat je gewoon tegenstanders online vernedert en gewoon wat gaat kutten.
jawel, dat doen ze wel, alleen die sporten komen niet zo vaak ter sprakequote:Op dinsdag 18 november 2014 19:53 schreef Chloroform het volgende:
Bewijs maar. :squote:Op dinsdag 18 november 2014 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, dat doen ze wel, alleen die sporten komen niet zo vaak ter sprake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |