Supergoed hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, na het vierde deel is dit er vanzelf ingeslopen. Goed he?
Snijdend touw gebruikenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe is het met die blauwe striemen tussen je dijen?
Niet zomaar interferen als je niet weet waar het over gaat :$ Alleen ik mag dat.quote:
Ik mis de clou.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef Chloroform het volgende:
Ze waren paar weken geleden de speeltuin hiervoor aan het opknappen. Hadden ze een heel nieuw speeltoestel ontworpen en neer laten zetten enzo, maar er stond al de hele tijd een groot hek omheen. Blijkt dat je op dat ding zo bij iemand naar binnen kunnen kijken.Dat toestel kan niet verplaatst worden door de bomen en nu wordt ie helemaal gesloopt alsnog.
godkk
Ja goed wel, is al bijna weg gelukkig. Al neukt het niet minder hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe is het met die blauwe striemen tussen je dijen?
Pauper buurtquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef Chloroform het volgende:
Ze waren paar weken geleden de speeltuin hiervoor aan het opknappen. Hadden ze een heel nieuw speeltoestel ontworpen en neer laten zetten enzo, maar er stond al de hele tijd een groot hek omheen. Blijkt dat je op dat ding zo bij iemand naar binnen kunnen kijken.Dat toestel kan niet verplaatst worden door de bomen en nu wordt ie helemaal gesloopt alsnog.
godkk
goed over nagedacht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef Chloroform het volgende:
godkk
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Een man en een vrouw stappen in de lift. De man vraagt vriendelijk naar welke verdieping die vrouw moet. De 5e antwoord ze, daar kan ze bloed afgeven en per keer dat ze daar is geweest krijgt ze 25 euro. De man zegt: o, ikzelf moet naar de 8e, daar zit een spermabank en per keer dat ik mijn kwakje heb afgeleverd krijg ik 100 euro. De vrouw stapt uit op de 5e. 1 week later komen ze mekaar weer tegen in de lift. Die man zegt: hè, ik ken jou, jij moet naar de 5e toch? De vrouw schudt haar hoofd met volle mond en steekt 8 vingers op.
Was geen grap, was true story :squote:
Ja hè.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed over nagedacht.
konden ze bij jou naar binnen kijken?
Het is om te janken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was geen grap, was true story :s
En om te gieren #geerengoorquote:
Heyquote:
Zal je missen, rip xoxoquote:
kquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef Chloroform het volgende:
godkk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |