Heb stufi baklapquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:03 schreef BlauweTijger het volgende:
dus ik zou je OV chipkaart alvast maar op gaan laden kkniggur.
Wat moet JIJ nou weer? balhaar.quote:
JE BENT ZELF EEN NE-quote:
fotoshop een lul in dr bekquote:
Nee. Maar een beetje humor ipv cynisch droogreageren all the time kan geen kwaad.quote:
Ja echt grappig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee. Maar een beetje humor ipv cynisch droogreageren all the time kan geen kwaad.
Pik je dit?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee. Maar een beetje humor ipv cynisch droogreageren all the time kan geen kwaad.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:46 schreef Koempel020 het volgende:
Ik hoef niet naar de hoeren toe!
De moeder van Wickedmen kan ik gratis vol blaffen en ze maakt me ook nog een broodje na afloop!
Haha ja het ligt aan mijn humor uiteraard.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik kan mij uberhaupt niet voorstellen dat je iets grappig vindt.
Idd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja het ligt aan mijn humor uiteraard.
Stop met te acten dat je een vriendin hebt kankernerdquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn vriendin zegt dat ze doordat ze veel water heeft gedronken wel 450x heeft geplast vandaag.
Moet ik nu zeggen dat het fantastisch is? :S
TRquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Stop met te acten dat je een vriendin hebt kankernerd
Wat wil je doen dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
TR![]()
Ik vraag je nu te vertrekken uit mijn leefgebied.
Al een bod van ¤60quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Met je lelijke schoenen die je voor 90 euro probeert et verkopen![]()
61quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Al een bod van ¤60Bied je meer?
Ik bied een kipnugget en een veter, hoger ga ik niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Al een bod van ¤60Bied je meer?
Ik snap dat je ook niet meer te bieden hebt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik bied een kipnugget en een veter, hoger ga ik niet.
2 kipnuggets en een halve veter, hoger ga ik niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik snap dat je ook niet meer te bieden hebt.
Toen ik je moeder neukte zei ze dat ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
...quote:
..quote:
Het is een beetje verspilde moeite maar waarom kom jij hier nog?quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is een beetje verspilde moeite maar waarom kom jij hier nog?
quote:
Kom mij eens vermaken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zwarte werken niet?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zijn aspirientjes wit?
Omdat zwart met je inboedel er van door gaat?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zijn aspirientjes wit?
Is gewoon algemeen bekend toch :squote:Op dinsdag 18 november 2014 19:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Man, doe dat even in een spoiler.
Oké oké, het is 20 meter lang en stinkt naar pis?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is gewoon algemeen bekend toch :s
Vertel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké oké, het is 20 meter lang en stinkt naar pis?
Jezusquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Polonaise in het bejaardentehuis.
Een Amerikaan, een Saudi-Arabier, een Nederlander en een Marokkaan zitten in de trein. De Amerikaan gooit dollars naar buiten. 'Daar hebben we toch zat van.' De Saudi-Arabier gooit olie naar buiten. 'Daar hebben we toch zat van.'quote:
Mondhoek krulde beetje omdat Marokkanengrap maar verder wel meh.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een Amerikaan, een Saudi-Arabier, een Nederlander en een Marokkaan zitten in de trein. De Amerikaan gooit dollars naar buiten. 'Daar hebben we toch zat van.' De Saudi-Arabier gooit olie naar buiten. 'Daar hebben we toch zat van.'
De Marokkaan kijkt verschrikt naar de Nederland. 'Je doet het niet heh!!'
Verwacht geen intellectuele grappen vanuit de keet hehquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mondhoek krulde beetje omdat Marokkanengrap maar verder wel meh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
En jullie hebben weer "afgesproken" dat jullie elkaars plassertje mogen aanraken tijdens de reclame?quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ken een goeie mop!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ga ik morgen aan een vrachtwagenchauffeur vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Nee, na het vierde deel is dit er vanzelf ingeslopen. Goed he?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jullie hebben weer "afgesproken" dat jullie elkaars plassertje mogen aanraken tijdens de reclame?
De gleuf van BT's vriendin is nog nat van alle pis begreep ik net.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jullie hebben weer "afgesproken" dat jullie elkaars plassertje mogen aanraken tijdens de reclame?
HAR HAR HARquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die ga ik morgen aan een vrachtwagenchauffeur vertellen.
Niet droog te föhnen dat ding.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De gleuf van BT's vriendin is nog nat van alle pis begreep ik net.
Ieder z'n fetisj. :squote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De gleuf van BT's vriendin is nog nat van alle pis begreep ik net.
Is ze toch nog nat heh.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet droog te föhnen dat ding.
Supergoed hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, na het vierde deel is dit er vanzelf ingeslopen. Goed he?
Snijdend touw gebruikenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe is het met die blauwe striemen tussen je dijen?
Niet zomaar interferen als je niet weet waar het over gaat :$ Alleen ik mag dat.quote:
Ik mis de clou.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef Chloroform het volgende:
Ze waren paar weken geleden de speeltuin hiervoor aan het opknappen. Hadden ze een heel nieuw speeltoestel ontworpen en neer laten zetten enzo, maar er stond al de hele tijd een groot hek omheen. Blijkt dat je op dat ding zo bij iemand naar binnen kunnen kijken.Dat toestel kan niet verplaatst worden door de bomen en nu wordt ie helemaal gesloopt alsnog.
godkk
Ja goed wel, is al bijna weg gelukkig. Al neukt het niet minder hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe is het met die blauwe striemen tussen je dijen?
Pauper buurtquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef Chloroform het volgende:
Ze waren paar weken geleden de speeltuin hiervoor aan het opknappen. Hadden ze een heel nieuw speeltoestel ontworpen en neer laten zetten enzo, maar er stond al de hele tijd een groot hek omheen. Blijkt dat je op dat ding zo bij iemand naar binnen kunnen kijken.Dat toestel kan niet verplaatst worden door de bomen en nu wordt ie helemaal gesloopt alsnog.
godkk
goed over nagedacht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef Chloroform het volgende:
godkk
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Een man en een vrouw stappen in de lift. De man vraagt vriendelijk naar welke verdieping die vrouw moet. De 5e antwoord ze, daar kan ze bloed afgeven en per keer dat ze daar is geweest krijgt ze 25 euro. De man zegt: o, ikzelf moet naar de 8e, daar zit een spermabank en per keer dat ik mijn kwakje heb afgeleverd krijg ik 100 euro. De vrouw stapt uit op de 5e. 1 week later komen ze mekaar weer tegen in de lift. Die man zegt: hè, ik ken jou, jij moet naar de 5e toch? De vrouw schudt haar hoofd met volle mond en steekt 8 vingers op.
Was geen grap, was true story :squote:
Ja hè.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed over nagedacht.
konden ze bij jou naar binnen kijken?
Het is om te janken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was geen grap, was true story :s
En om te gieren #geerengoorquote:
Heyquote:
Zal je missen, rip xoxoquote:
kquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef Chloroform het volgende:
godkk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |