Zwarte werken niet?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zijn aspirientjes wit?
Omdat zwart met je inboedel er van door gaat?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zijn aspirientjes wit?
Is gewoon algemeen bekend toch :squote:Op dinsdag 18 november 2014 19:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Man, doe dat even in een spoiler.
Oké oké, het is 20 meter lang en stinkt naar pis?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is gewoon algemeen bekend toch :s
Vertel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké oké, het is 20 meter lang en stinkt naar pis?
Jezusquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Polonaise in het bejaardentehuis.
Een Amerikaan, een Saudi-Arabier, een Nederlander en een Marokkaan zitten in de trein. De Amerikaan gooit dollars naar buiten. 'Daar hebben we toch zat van.' De Saudi-Arabier gooit olie naar buiten. 'Daar hebben we toch zat van.'quote:
Mondhoek krulde beetje omdat Marokkanengrap maar verder wel meh.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een Amerikaan, een Saudi-Arabier, een Nederlander en een Marokkaan zitten in de trein. De Amerikaan gooit dollars naar buiten. 'Daar hebben we toch zat van.' De Saudi-Arabier gooit olie naar buiten. 'Daar hebben we toch zat van.'
De Marokkaan kijkt verschrikt naar de Nederland. 'Je doet het niet heh!!'
Verwacht geen intellectuele grappen vanuit de keet hehquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mondhoek krulde beetje omdat Marokkanengrap maar verder wel meh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
En jullie hebben weer "afgesproken" dat jullie elkaars plassertje mogen aanraken tijdens de reclame?quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ken een goeie mop!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ga ik morgen aan een vrachtwagenchauffeur vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Nee, na het vierde deel is dit er vanzelf ingeslopen. Goed he?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jullie hebben weer "afgesproken" dat jullie elkaars plassertje mogen aanraken tijdens de reclame?
De gleuf van BT's vriendin is nog nat van alle pis begreep ik net.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jullie hebben weer "afgesproken" dat jullie elkaars plassertje mogen aanraken tijdens de reclame?
HAR HAR HARquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die ga ik morgen aan een vrachtwagenchauffeur vertellen.
Niet droog te föhnen dat ding.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De gleuf van BT's vriendin is nog nat van alle pis begreep ik net.
Ieder z'n fetisj. :squote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De gleuf van BT's vriendin is nog nat van alle pis begreep ik net.
Is ze toch nog nat heh.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet droog te föhnen dat ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |