Die mongoolquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie Copthorne's posthistorie.
Vertelquote:
hoop dat tas gefikst wordt want heb maar 1,5 uurquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:51 schreef voederbietel het volgende:
Moest de ene keer wel m'n koffers zelf regelen, op de terugreis was het geregeld.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
Copthorne zorgt wel altijd voor goed vermaak als hij weer eens helemaal doordraait in het feedbacktopic.
Copthorne is een bazenuser.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
Copthorne zorgt wel altijd voor goed vermaak als hij weer eens helemaal doordraait in het feedbacktopic.
Haha ja, wel eens gelezen. Sowieso vind ik het feedbacktopic goed vermaak.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
Echt spannend leven heb jijquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kutmuziek luisteren en kosten overzichten maken
quote:
kquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja, wel eens gelezen. Sowieso vind ik het feedbacktopic goed vermaak.
Altijd standaard even checken als ik inlog om te zien of ik relletjes gemist heb.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja, wel eens gelezen. Sowieso vind ik het feedbacktopic goed vermaak.
Ben benieuwd. Wat vind hem wel echt een mongool. Die copthorne. Wat een debiel. Man man man. Hij heeft ze niet helemaal op een rij hoor. Poe poe. Wat een waus.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zet je dm box maar even uit, dit gaat niet zonder gevolgen.
Waarom log je elke keer opnieuw in?quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Altijd standaard even checken als ik inlog om te zien of ik relletjes gemist heb.
Ik had het dan ook over je leven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nergens beweerd dat ik met iets spannends bezig was
okquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over je leven.
Hahahaquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:11 schreef Copthorne het volgende:
[..]
????????????????????
Als ik godverdomme een kuttopic open dan krijg ik allemaal jankreacties + een vermaning van een wijsneuzerige mod en als ik een beetje moeite in mijn topic stop, dan kan één klootzak het hele topic vertyften en laat iedereen het topic links liggen, want teveel alinea's om te lezen.
Dit is een week geleden al.quote:
kquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:07 schreef Chloroform het volgende:
Maar wat een zwakzinnige ook. Net als wickedmen. Die twee zou je samen in een hok moeten stoppen, hok vol moeten pissen en uiteindelijk volgooien met cement.
i like how you thinkquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:07 schreef Chloroform het volgende:
Maar wat een zwakzinnige ook. Net als wickedmen. Die twee zou je samen in een hok moeten stoppen, hok vol moeten pissen en uiteindelijk volgooien met cement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |