jijquote:Op woensdag 26 november 2014 12:32 schreef Matip het volgende:
Hardstyle hardcore en noem die hele kki zooi maar op;
Kom salsadansen dan :squote:Op woensdag 26 november 2014 12:32 schreef Matip het volgende:
okequote:Op woensdag 26 november 2014 12:32 schreef Matip het volgende:
Kom dan, zal je laten zien wat salsadansen is bbyquote:
nooit gedacht dat die gek het ver ging schoppen.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:36 schreef remi1986 het volgende:
whoop whoop, thats the sound of da police!!
Zo zelfverzekerdquote:Op woensdag 26 november 2014 12:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Kom dan, zal je laten zien wat salsadansen is bby
wie Warface? Is volgens mij redelijk nieuwe dj of niet? Hardstyle volg ik niet zo nauwlettend eerlijk gezegdquote:Op woensdag 26 november 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gedacht dat die gek het ver ging schoppen.
Sinds Defqon dit jaar is die samen met Fanteria mega gehypedquote:Op woensdag 26 november 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gedacht dat die gek het ver ging schoppen.
ja, die organiseerde eerst hier in de buurt met wat vriendjes hardstyle feestjes. toen is hij warface begonnen samen met triax. triax is weer uitgestapt, maar dat gastje heeft al wat leuke festivals mogen spelenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wie Warface? Is volgens mij redelijk nieuwe dj of niet? Hardstyle volg ik niet zo nauwlettend eerlijk gezegd
jaquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik was bij de eerste editie van Hard Bass. Wat een kkfeest.
Komt door het publiek dat daar op afkomt denk ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik was bij de eerste editie van Hard Bass. Wat een kkfeest.
Na fucking 14 jaar. Ik ga 'm sowieso kijken.quote:
Sowieso, kijk dat vies beest in het water dan, als die niet iets gaat doen met die mono-rail ben ik teleurgesteld.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Na fucking 14 jaar. Ik ga 'm sowieso kijken.
Juni 2015 pas.
Bijna alleen maar zwakzinnigen. En ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt door het publiek dat daar op afkomt denk ik.
verwacht niks meer dan een matige B-film, zelfde als die Turtles filmquote:
Echt hequote:Op woensdag 26 november 2014 12:32 schreef Matip het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, kijk dat vies beest in het water dan, als die niet iets gaat doen met die mono-rail ben ik teleurgesteld.
mensen zonder ritme kunnen het niet bijhoudenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt healleen mensen met een fucked up ritme of hersenbeschadiging adoreren die troep.
Release the kraken.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, kijk dat vies beest in het water dan, als die niet iets gaat doen met die mono-rail ben ik teleurgesteld.
True. Muziek hoort eigenlijk ook er voor te zorgen dat je mee beweegt met je hele lichaam op het ritme. En dat je in extase raakt. Niet als een of andere zieke Chai bewegingen die zij tijdens haar slaap ook bezigt.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mensen zonder ritme kunnen het niet bijhouden
Dat van die hersenbeschadiging klopt wel een beetje
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True. Muziek hoort eigenlijk ook er voor te zorgen dat je mee beweegt met je hele lichaam op het ritme. En dat je in extase raakt. Niet als een of andere zieke Chai bewegingen die zij tijdens haar slaap ook bezigt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True. Muziek hoort eigenlijk ook er voor te zorgen dat je mee beweegt met je hele lichaam op het ritme. En dat je in extase raakt. Niet als een of andere zieke Chai bewegingen die zij tijdens haar slaap ook bezigt.
quote:Man dreigt met banaan, agenten vrezen voor leven
noquote:De 27-jarige verdachte uit Fruitvale
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
Man dreigt met banaan, agenten vrezen voor leven
kijk, dat zijn nog eens straffenquote:Mocht Channing veroordeeld worden, dan kan hem dat een gevangenisstraf van een tot drie jaar en een boete van duizend tot honderdduizend dollar opleveren.
Idd beter dan 120 uur werkstrafquote:Op woensdag 26 november 2014 13:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
kijk, dat zijn nog eens straffen
I wishquote:
Jawel maar Jeff mag nooit mee.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Je mag nooit naar binnen met dat drumstel?
Augustus is ook niet echt om over te pochen.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:18 schreef remi1986 het volgende:
je zal maar in mei geboren zijn
[ afbeelding ]
God of War.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:18 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Maart .. Good of Goodnessquote:Op woensdag 26 november 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Augustus is ook niet echt om over te pochen.
Juli ook niet
Welke ben jij?
haha good ;Dquote:
gvd .. god natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha good ;D
God of Love hier maar dat wist ik al
God of Lawquote:Op woensdag 26 november 2014 13:18 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanwege...?quote:
Mijn wil is wetquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn wil is wetKrijg altijd me sin
juf zin is met een zquote:Op woensdag 26 november 2014 13:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn wil is wetKrijg altijd me sin
#verwendnestquote:
Nu niet meer.quote:
Ja, je leek mij altijd al zo'n prinsesje. Je kan ook hard gillen of niet?quote:
Uhuh en stampvoetenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, je leek mij altijd al zo'n prinsesje. Je kan ook hard gillen of niet?
quote:
Alsjeblief zegquote:Op woensdag 26 november 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! dus jij ... bent... prinses stamp.voet?
![]()
quote:
Is al goedquote:
kkquote:Op woensdag 26 november 2014 13:18 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Wel echt een geuzennaamquote:Op woensdag 26 november 2014 13:42 schreef Robophatt het volgende:
Ga m'n hond zo noemen denk ik. Als ik die ooit een krijg
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! dus jij ... bent... prinses stamp.voet?
![]()
Wauw Modus nu snap ik waarom je normaal gesproken alleen maar "quote:Op woensdag 26 november 2014 13:44 schreef Modus het volgende:
[..]
De hond die je wist dat komen zou.
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Godkanker moest weer klikken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pingu dan wel weer
Nee gewoon D'ARTAGNAN. Hetzelfde dus maar dan harderquote:Op woensdag 26 november 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel echt een geuzennaam
Alleen met roepen onhandig. Wat zou een goede roepnaam zijn dan? dartannie?"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Godkanker moest weer klikken he
Pingu dan wel weer
[..]
Nee gewoon D'ARTAGNAN. Hetzelfde dus maar dan harder
Oh... toch simpeler dus dan ik dachtquote:Op woensdag 26 november 2014 13:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Godkanker moest weer klikken he
Pingu dan wel weer
[..]
Nee gewoon D'ARTAGNAN. Hetzelfde dus maar dan harder
KklijerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja zelfs in spoiler.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wauw Modus nu snap ik waarom je normaal gesproken alleen maar ""
quote:
Zou spelen / 10quote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Euro Truck Simulator 2kankergeniale game
ingame optie om nederlandse radio te luisteren
Onder Schiphol door rijden
de leven
10 uur dicht en dan nog klagenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:47 schreef wickedmen het volgende:
http://www.nu.nl/utrecht/(...)-dicht-klachten.html
Gebeurt daar nooit wat, zal vast ooit wat eens geroepen of geschreeuwd worden en op zondag veel auto's die geparkeerd worden of weg rijdn maar that's it.
Sommige mensen hebben echt een kut leven als ze zelfs hier om gaan klagen.
"Pak je jas ook maar vast."quote:Op woensdag 26 november 2014 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
Ben benieuwd wanneer mijn leidinggevende met een serieus gezicht bij mijn bureau komt staan
Je kan ook gewoon de radio aan doen op je werk. En in het echt schiphol verkennenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Euro Truck Simulator 2kankergeniale game
ingame optie om nederlandse radio te luisteren
Onder Schiphol door rijden
de leven
dan hoor je de radio nietquote:Op woensdag 26 november 2014 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de radio aan doen op je werk. En in het echt schiphol verkennen
Ja, echt. Verwacht dit wel een dezer dagenquote:
Beats by Dre.quote:
Ken Schiphol al van binnen en van buitenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de radio aan doen op je werk. En in het echt schiphol verkennen
doe maarquote:
Wel eens boodschappen gedaan? Kankerchaos daar vriend.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:47 schreef wickedmen het volgende:
http://www.nu.nl/utrecht/(...)-dicht-klachten.html
Gebeurt daar nooit wat, zal vast ooit wat eens geroepen of geschreeuwd worden en op zondag veel auto's die geparkeerd worden of weg rijdn maar that's it.
Sommige mensen hebben echt een kut leven als ze zelfs hier om gaan klagen.
Utrecht he, bij mijn oude wijk was het chill dat de plaatselijke AH daar tot 10 uur open was behalve op zondag, dan was het tot 7 uur.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
10 uur dicht en dan nog klagen
hier zijn we al blij als iets na 8 uur nog open is
Zeker om 5 voor 12 nog even snel een kar pakken om voor een week boodschappen te doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Wel eens boodschappen gedaan? Kankerchaos daar vriend.
Wat vind je beter.. binnen of buiten?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ken Schiphol al van binnen en van buiten
[..]
doe maar
drank halen ben de AH, ben je zon breezersletje ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Utrecht he, bij mijn oude wijk was het chill dat de plaatselijke AH daar tot 10 uur open was behalve op zondag, dan was het tot 7 uur.
Nu was deze behalve op zondag tot 12 uur open en dat kwam soms relaxed uit met laste minute drank halen ivm stappen op donderdagavond of andere dingen en op zondag was hij gewoon tot 10 uur open.
Ik denk dat ze overdrijven.
Teringlijers zijn het.
Op zondag en anders gewoon voor de deur wat jongeren die hier en daar wat roepen.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Wel eens boodschappen gedaan? Kankerchaos daar vriend.
Buitenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat vind je beter.. binnen of buiten?
Dropshot, goedkope variant van Malibu, Smirnoff.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
drank halen ben de AH, ben je zon breezersletje ofzo?
Zo veel tegenstrijdigheid in deze postquote:Op woensdag 26 november 2014 13:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Op zondag en anders gewoon voor de deur wat jongeren die hier en daar wat roepen.
Nog nooit overlast meegemaakt.
wijfquote:Op woensdag 26 november 2014 13:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dropshot, goedkope variant van Malibu, Smirnoff.
Dat niet drinken.
quote:
Whiskeyquote:
Dat weet ik niet maar de hele setting is gewoon kut.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zeker om 5 voor 12 nog even snel een kar pakken om voor een week boodschappen te doen.
matip heeft pleinvrees.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:56 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar de hele setting is gewoon kut.
nee, komt door die kk marokkanen die daar rondhangen hahaahquote:
of bier, of whiskeyquote:Op woensdag 26 november 2014 13:56 schreef Robophatt het volgende:
Wat is er mis met gewoon wijn
Rode wijn![]()
![]()
Witte ook trouwens
Ik werkte een tijdje op Schiphol als vliegtuigen schoonmakerquote:Op woensdag 26 november 2014 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Ik vind binnen beter. Lekker eten
Maar ik zag daar toch wel veel typische stewardessenook van die gaystewards
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:56 schreef Robophatt het volgende:
Rode wijn![]()
![]()
Witte ook trouwens
Zou rood wijntje met je drinken / 10quote:Op woensdag 26 november 2014 13:56 schreef Robophatt het volgende:
Rode wijn![]()
![]()
Witte ook trouwens
Haha ja begrijpelijkquote:Op woensdag 26 november 2014 13:57 schreef Matip het volgende:
[..]
nee, komt door die kk marokkanen die daar rondhangen hahaah
Robodqod.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:56 schreef Robophatt het volgende:
Rode wijn![]()
![]()
Witte ook trouwens
Ojaquote:Op woensdag 26 november 2014 13:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik werkte een tijdje op Schiphol als vliegtuigen schoonmaker
Kreeg wel kapot veel broodjes van de stewardessen
ketchup er op en dan 5minuten magnetron 700wattquote:Op woensdag 26 november 2014 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand nog een lekkere bereidingswijze voor een schouderkarbonade?
Stap 1, geef het aan je vriending/vrouw/moeder.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand nog een lekkere bereidingswijze voor een schouderkarbonade?
Hahaha ohjaquote:Op woensdag 26 november 2014 13:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik werkte een tijdje op Schiphol als vliegtuigen schoonmaker
Ja jouw mening telt niet eens met je dropshotquote:
Ben ik allebei niet zo van. Op zich kan bier wel lekker zijn hoor, maar toch liever een glas wijn.quote:
Sinds ik weet hoe die toiletten worden schoongemaakt vind ik de mile high club maar een vies ideequote:Op woensdag 26 november 2014 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja! lid van mile high maar dan grounded?
Verbaasd waarschijnlijk niemand dit.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:56 schreef Robophatt het volgende:
Rode wijn![]()
![]()
Witte ook trouwens
Vertel eensquote:Op woensdag 26 november 2014 13:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sinds ik weet hoe die toiletten worden schoongemaakt vind ik de mile high club maar een vies idee
Haten op dropshot.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:59 schreef Robophatt het volgende:
Ja jouw mening telt niet eens met je dropshot
ze smeren poep op de murenquote:
Ben toch zeker geen koelie :s. Weet niet of ik specifiek dat heb, maar gewoon een lekkere kruidenpoedermix dus?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, maar ik zou cajun kruiden gebruiken
neem dan sambuca mietjequote:Op woensdag 26 november 2014 14:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Haten op dropshot.
Niet shotten met drop.
Drop smaak met shot alcohol.
genoeg mensen die whiskey smerig vinden.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja jouw mening telt niet eens met je dropshot
[..]
Ben ik allebei niet zo van. Op zich kan bier wel lekker zijn hoor, maar toch liever een glas wijn.
Pas 1 keer whisky gehad die ik lekker vond. Nooit meer achter gekomen welke dat was
En dat noemen ze schoonmaken? lijkt meer op vervuilen.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze smeren poep op de muren
Zou ook niet weten waarom welquote:Op woensdag 26 november 2014 13:59 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Verbaasd waarschijnlijk niemand dit.
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben toch zeker geen koelie :s. Weet niet of ik specifiek dat heb, maar gewoon een lekkere kruidenpoedermix dus?
Deze laatst gemaakt;quote:Op woensdag 26 november 2014 14:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben toch zeker geen koelie :s. Weet niet of ik specifiek dat heb, maar gewoon een lekkere kruidenpoedermix dus?
Nee een vieze.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
half assed doen ze t swa, doekje een keer er overheen en dat is tquote:Op woensdag 26 november 2014 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat noemen ze schoonmaken? lijkt meer op vervuilen.
Of heb je een fomrulier moeten tekenen dat je inside info niet vrij mag geven?
Sambuca kan wel lekker zijn op z'n tijdquote:
gvd zeg jij met je dropshot van max 14,9% .. Sambuca is 40 eiquote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Sambuca.
Heb je een vagina ofzo?
niet anders dan hoe ik 't thuis doe dus hahaquote:Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
half assed doen ze t swa, doekje een keer er overheen en dat is t
Oh zoquote:Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
half assed doen ze t swa, doekje een keer er overheen en dat is t
dwc houd van lekker eten.quote:
Cajunkruiden zijn nice en niet koeliequote:Op woensdag 26 november 2014 14:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ouzoquote:Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Sambuca kan wel lekker zijn op z'n tijd
Uit du vriezer.quote:
Rekening houden met alcoholpercentagesquote:Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gvd zeg jij met je dropshot van max 14,9% .. Sambuca is 40 ei
kloptquote:Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Sambuca kan wel lekker zijn op z'n tijd
ja wil er wel wat van merken als ik ga zuipenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Rekening houden met alcoholpercentages, ben je 18 ofzo?
jong geleerd oud gedaanquote:Op woensdag 26 november 2014 14:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Ouzo
Dropshot
Sambuca
Hoe oud zijn jullie?
Ja ik heb wel zat lekkere marinadesquote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef Matip het volgende:
[..]
Deze laatst gemaakt;
http://www.ah.nl/allerhan(...)de-in-ketjapmarinade
En dan ouzo in dat rijtjequote:Op woensdag 26 november 2014 14:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Ouzo
Dropshot
Sambuca
Hoe oud zijn jullie?
Bij gebrek aan beter hoor je mij over een Ouzo niet klagen hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Ouzo
Dropshot
Sambuca
Hoe oud zijn jullie?
Omdat je ouzo schrijf ? ;squote:Op woensdag 26 november 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan ouzo in dat rijtjebijna alleen oude mensen drinken dat.
alleen bij de griek zuip je dat toch.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Appelsap erbij, altijd het beste.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Geen cuerenta y tres met melk drinken
Dan pak je gewoon 1 shot glaas, een fles Goldstrike en neem je 3 shots, same shit.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja wil er wel wat van merken als ik ga zuipen
Hoe vaak hoorde ik deze wel niet: "quote:Op woensdag 26 november 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Probeer keer malibu met appelsap, kk lekkerquote:Op woensdag 26 november 2014 14:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Appelsap erbij, altijd het beste.
[..]
Dan pak je gewoon 1 shot glaas, een fles Goldstrike en neem je 3 shots, same shit.
ja Goldstrike is een klein beetje sterker .. klein beetje maarquote:Op woensdag 26 november 2014 14:07 schreef wickedmen het volgende:
Dan pak je gewoon 1 shot glaas, een fles Goldstrike en neem je 3 shots, same shit.
Wat een losersquote:Op woensdag 26 november 2014 14:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe vaak hoorde ik deze wel niet: "
"hebben jullie Sambuca?"
"NEEN"
"Ouzo?"
""
vet grappigquote:
Haha nice postquote:Op woensdag 26 november 2014 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Jurassic World.![]()
Sambuca![]()
Drop shot![]()
Goldstrike![]()
![]()
2NutZ zijn werkhouding![]()
Niet rekening houden met alcoholpercentages![]()
Rode wijn![]()
God of Peace
Vliegtuigen schoonmaken![]()
Schouderkarbonade( kijk me slijmen )
nog nooit eigenlijk..quote:Op woensdag 26 november 2014 14:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe vaak hoorde ik deze wel niet: "
"hebben jullie Sambuca?"
"NEEN"
"Ouzo?"
""
nou ik welquote:
Daarom. 'Als je er iets van wilt voelen'.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja Goldstrike is een klein beetje sterker .. klein beetje maar
Dit soort wijven zijn echt alleen maar goed voor 1 ding.quote:
Een potje schaken op zondagmiddag?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort wijven zijn echt alleen maar goed voor 1 ding.
Vind ik minder lekker dan Sambuca maar idd ook wel smakelijk.quote:
Kolonisten van Catan is leukerquote:Op woensdag 26 november 2014 14:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Een potje schaken op zondagmiddag?
kankerhard kontneukenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nouquote:Op woensdag 26 november 2014 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wou nog 'geen monopoly' zeggen....quote:Op woensdag 26 november 2014 14:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Een potje schaken op zondagmiddag?
Gokje.quote:
DUSquote:
DUSquote:Op woensdag 26 november 2014 14:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
zou raken 9/10
Wacht, geen tits.
Jawel toch? Niet dat ik 't tijdens uitgaan zou bestellen, maar goed.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind ik minder lekker dan Sambuca maar idd ook wel smakelijk.
Tiener argument.quote:
Als die kont goed is boeien de tieten me geen kankiquote:
Nee maar shotje Sambuca tijdens het uitgaan dan weer wel.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:15 schreef Matip het volgende:
[..]
Jawel toch? Niet dat ik 't tijdens uitgaan zou bestellen, maar goed.
Nee man. Nooit.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha je hebt nooit tieten gezien he?
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als die kont goed is boeien de tieten me geen kanki
Dat is jullie volk hun levensmotto toch?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als het maar een gat heeft, toch?
Ja, daar ben ik wel eens slecht op gegaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee maar shotje Sambuca tijdens het uitgaan dan weer wel.
zou een homo ook zeggenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als het maar een gat heeft, toch?
Tieten zijn idd van die fopdingen. Ja, ze zien er vrouwelijk uit en ja het kan sexy zijn. Maar billen zijn veel belangrijkerquote:Op woensdag 26 november 2014 14:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als die kont goed is boeien de tieten me geen kanki
Deze manquote:Op woensdag 26 november 2014 14:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Tieten zijn idd van die fopdingen. Ja, ze zien er vrouwelijk uit en ja het kan sexy zijn. Maar billen zijn veel belangrijker
Wow :squote:Op woensdag 26 november 2014 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is jullie volk hun levensmotto toch?
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze man
Maar wacht, hoe weet jij dat?
Niet eensquote:Op woensdag 26 november 2014 14:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
vrouw zonder tieten gespot.
quote:
Goede ass laat zien dat je er effort in hebt gestokenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Tieten zijn idd van die fopdingen. Ja, ze zien er vrouwelijk uit en ja het kan sexy zijn. Maar billen zijn veel belangrijker
Hoezo? ik mag toch gewoon mijn mening geven? kkvolk. srs.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow :s
Opeens over een heel volk beginnen, wat slim. :s
Ja maar dit komt af van een debiel met een grafgezicht, dat kan ik niet serieus nemen.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? ik mag toch gewoon mijn mening geven? kkvolk. srs.
Volgens mijn wel.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Marokkanen. Volgens mij is wicked geen Marokkaan toch?
Dan doe je dat niet. Ben je vrij in.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja maar dit komt af van een debiel met een grafgezicht, dat kan ik niet serieus nemen.
Dit precies iddquote:Op woensdag 26 november 2014 14:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Goede ass laat zien dat je er effort in hebt gestoken
Serieus? Wist ik niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan doe je dat niet. Ben je vrij in.
Weet ik daarom meldt ik het nog even. Je bent wel vaker abuis.quote:
Fitness bootyquote:
*meldquote:Op woensdag 26 november 2014 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik daarom meldt ik het nog even. Je bent wel vaker abuis.
Het kan inderdaad flink verkeerd vallen ja. Maar dat is met alle sterkere shotjes. Ben er ook maar gewoon helemaal mee gestopt.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:17 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik wel eens slecht op gegaan.
Hjbquote:
xquote:
Godenbrouwselquote:Op woensdag 26 november 2014 14:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Geraspte gember, paprikapoeder, knoflookpoeder, zout en peper it is.
Misstaat geen enkele vrouwquote:
Klinkt lekker dit jammer van de schouderkarbonadequote:Op woensdag 26 november 2014 14:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Geraspte gember, paprikapoeder, knoflookpoeder, zout en peper it is.
Exact dit.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Klinkt lekker dit jammer van de schouderkarbonade
Zou over de kip doen
maak wel foto vor S&Gquote:
*kpd.quote:
Echt hequote:
Nee heb ik geen toegangquote:
Ik welquote:Op woensdag 26 november 2014 14:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt he![]()
Kan ook met bijna alles gewoon
[..]
Nee heb ik geen toegang
Eet je vaak kip dan ook? Geef eens receptje dan bbyquote:Op woensdag 26 november 2014 14:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt he![]()
Kan ook met bijna alles gewoon
[..]
Nee heb ik geen toegang
Nee wil de reacties kunnen lezen daar doe ik het voorquote:
moet ik toegang voor je aanvragen andersquote:Op woensdag 26 november 2014 14:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee wil de reacties kunnen lezen daar doe ik het voor![]()
Kan je die wel terugkoppelen bby ms bij privesessie? :squote:Op woensdag 26 november 2014 14:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee wil de reacties kunnen lezen daar doe ik het voor![]()
behalve hakunaquote:
die gaan over 10 jaar hangen jongequote:
Redelijk vaak ja, maar eigenlijk nog liever vis.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Eet je vaak kip dan ook? Geef eens receptje dan bby
oh ja, straks kipquote:Op woensdag 26 november 2014 14:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Redelijk vaak ja, maar eigenlijk nog liever vis.
Ja eet m'n kip meestal icm rijst of mi of zoOf in mexicaans gerecht is ook wel fraai. Laatst lunch gemaakt met kipfilet lekker pittig gekruid, tomaat en avocado. Wauw zou weer eten
Nou wie weet zou het dan nog wat worden met die palingquote:
Wauw zo behulpzaam, maar nee ik ben daar nog niet klaar voor.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:30 schreef Matip het volgende:
[..]
moet ik toegang voor je aanvragen anders
Weet toch niet of je liegt dan of niet :Squote:Op woensdag 26 november 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je die wel terugkoppelen bby ms bij privesessie? :s
Zou niet caren.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
die gaan over 10 jaar hangen jonge
haha miquote:Op woensdag 26 november 2014 14:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Redelijk vaak ja, maar eigenlijk nog liever vis.
Ja eet m'n kip meestal icm rijst of mi of zoOf in mexicaans gerecht is ook wel fraai. Laatst lunch gemaakt met kipfilet lekker pittig gekruid, tomaat en avocado. Wauw zou weer eten
Ja kk wat is het danquote:
palingquote:Op woensdag 26 november 2014 14:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou wie weet zou het dan nog wat worden met die paling
Mi kankiquote:
team underdog altijd jijquote:
melkweg werkte jij toch?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zou best kunnen. Had laatst kip met chocoladesaus was ook echt lekkerquote:Op woensdag 26 november 2014 14:33 schreef Matip het volgende:
[..]
haha mi
ik hoorde laatst iemand zeggen dat kip met aardbeiencoulis ook lekker is![]()
Dat was toch Chloro? Vond ik ook een rare combo jaquote:Op woensdag 26 november 2014 14:33 schreef Matip het volgende:
[..]
ik hoorde laatst iemand zeggen dat kip met aardbeiencoulis ook lekker is![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Had laatst kip met chocoladesaus was ook echt lekker
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Ja dacht ik ook toen ik het op de kaart zag staan, maar moest het proberen. Wauw.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat was toch Chloro? Vond ik ook een rare combo ja. Sowieso fruit en warme gerechten vind ik nooit zo.
[..].
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:35 schreef Matip het volgende:
[..]
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat was toch Chloro? Vond ik ook een rare combo ja. Sowieso fruit en warme gerechten vind ik nooit zo.
[..].
Onwetendenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Zelfde categorie als de pizza zuurkool.
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook toen ik het op de kaart zag staan, maar moest het proberen. Wauw.
Was wel kruidige chocoladesaus.
Oja, die zijn wel kk lekkerquote:
Ja valt me van je tegen deze.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Kruidige chocoladesaus?
Ik moet m'n chicken game upgraden zo te zien.
Paar dagen geleden nog zuurkool gehad, met gerookte kip en rookworstquote:Op woensdag 26 november 2014 14:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Onwetenden![]()
Pizza zuurkool![]()
Nog nooit zuurkool gehad
Mijn oom maakt de spangste zuurkool ever no jokequote:Op woensdag 26 november 2014 14:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Onwetenden![]()
Pizza zuurkool![]()
Nog nooit zuurkool gehad
Je moet je game upgradenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Kruidige chocoladesaus?
Ik moet m'n chicken game upgraden zo te zien.
Alles beter dan chocolade met sinaasappelsmaak, dat is nog minder chocola-waardig dan cacaofantasie.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja valt me van je tegen deze.
Ja was gewoon chocoladesaus maar hadden ze ook kruiden in gemengd. Je hebt toch ook van die chocolade met chili? Niet te vreten trouwens, maar beetje hetzelfde idee.
So so Nederlands deze bwoi.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Paar dagen geleden nog zuurkool gehad, met gerookte kip en rookworst.
Moet je dat als een stamppot eten of hoe werkt dat?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Paar dagen geleden nog zuurkool gehad, met gerookte kip en rookworst.
team bountyquote:
Rozijnen bij zuurkool?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Moet je dat als een stamppot eten of hoe werkt dat?
Lijkt me gewoon echt niet lekker. Heb je ook nog van die idioten die daar rozijnen bij menen te moeten doen![]()
![]()
hou gwn van lkkr eten ja :Squote:
Had het met rijst, Pandan to be exactquote:Op woensdag 26 november 2014 14:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon echt niet lekker. Heb je ook nog van die idioten die daar rozijnen bij menen te moeten doen![]()
![]()
Wowquote:Op woensdag 26 november 2014 14:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
![]()
Duane Johnnsonquote:Op woensdag 26 november 2014 14:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kk wat is het dan
mie
Godver was er altijd van overtuigd dat ik nooit op die lijst zou komen te staan
Gekkkkquote:Op woensdag 26 november 2014 14:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alles beter dan chocolade met sinaasappelsmaak, dat is nog minder chocola-waardig dan cacaofantasie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |