jijquote:Op woensdag 26 november 2014 12:32 schreef Matip het volgende:
Hardstyle hardcore en noem die hele kki zooi maar op;
Kom salsadansen dan :squote:Op woensdag 26 november 2014 12:32 schreef Matip het volgende:
okequote:Op woensdag 26 november 2014 12:32 schreef Matip het volgende:
Kom dan, zal je laten zien wat salsadansen is bbyquote:
nooit gedacht dat die gek het ver ging schoppen.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:36 schreef remi1986 het volgende:
whoop whoop, thats the sound of da police!!
Zo zelfverzekerdquote:Op woensdag 26 november 2014 12:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Kom dan, zal je laten zien wat salsadansen is bby
wie Warface? Is volgens mij redelijk nieuwe dj of niet? Hardstyle volg ik niet zo nauwlettend eerlijk gezegdquote:Op woensdag 26 november 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gedacht dat die gek het ver ging schoppen.
Sinds Defqon dit jaar is die samen met Fanteria mega gehypedquote:Op woensdag 26 november 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gedacht dat die gek het ver ging schoppen.
ja, die organiseerde eerst hier in de buurt met wat vriendjes hardstyle feestjes. toen is hij warface begonnen samen met triax. triax is weer uitgestapt, maar dat gastje heeft al wat leuke festivals mogen spelenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wie Warface? Is volgens mij redelijk nieuwe dj of niet? Hardstyle volg ik niet zo nauwlettend eerlijk gezegd
jaquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik was bij de eerste editie van Hard Bass. Wat een kkfeest.
Komt door het publiek dat daar op afkomt denk ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik was bij de eerste editie van Hard Bass. Wat een kkfeest.
Na fucking 14 jaar. Ik ga 'm sowieso kijken.quote:
Sowieso, kijk dat vies beest in het water dan, als die niet iets gaat doen met die mono-rail ben ik teleurgesteld.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Na fucking 14 jaar. Ik ga 'm sowieso kijken.
Juni 2015 pas.
Bijna alleen maar zwakzinnigen. En ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt door het publiek dat daar op afkomt denk ik.
verwacht niks meer dan een matige B-film, zelfde als die Turtles filmquote:
Echt hequote:Op woensdag 26 november 2014 12:32 schreef Matip het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, kijk dat vies beest in het water dan, als die niet iets gaat doen met die mono-rail ben ik teleurgesteld.
mensen zonder ritme kunnen het niet bijhoudenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt healleen mensen met een fucked up ritme of hersenbeschadiging adoreren die troep.
Release the kraken.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, kijk dat vies beest in het water dan, als die niet iets gaat doen met die mono-rail ben ik teleurgesteld.
True. Muziek hoort eigenlijk ook er voor te zorgen dat je mee beweegt met je hele lichaam op het ritme. En dat je in extase raakt. Niet als een of andere zieke Chai bewegingen die zij tijdens haar slaap ook bezigt.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mensen zonder ritme kunnen het niet bijhouden
Dat van die hersenbeschadiging klopt wel een beetje
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True. Muziek hoort eigenlijk ook er voor te zorgen dat je mee beweegt met je hele lichaam op het ritme. En dat je in extase raakt. Niet als een of andere zieke Chai bewegingen die zij tijdens haar slaap ook bezigt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True. Muziek hoort eigenlijk ook er voor te zorgen dat je mee beweegt met je hele lichaam op het ritme. En dat je in extase raakt. Niet als een of andere zieke Chai bewegingen die zij tijdens haar slaap ook bezigt.
quote:Man dreigt met banaan, agenten vrezen voor leven
noquote:De 27-jarige verdachte uit Fruitvale
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
Man dreigt met banaan, agenten vrezen voor leven
kijk, dat zijn nog eens straffenquote:Mocht Channing veroordeeld worden, dan kan hem dat een gevangenisstraf van een tot drie jaar en een boete van duizend tot honderdduizend dollar opleveren.
Idd beter dan 120 uur werkstrafquote:Op woensdag 26 november 2014 13:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
kijk, dat zijn nog eens straffen
I wishquote:
Jawel maar Jeff mag nooit mee.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Je mag nooit naar binnen met dat drumstel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |