jijquote:Op woensdag 26 november 2014 12:32 schreef Matip het volgende:
Hardstyle hardcore en noem die hele kki zooi maar op;
Kom salsadansen dan :squote:Op woensdag 26 november 2014 12:32 schreef Matip het volgende:
okequote:Op woensdag 26 november 2014 12:32 schreef Matip het volgende:
Kom dan, zal je laten zien wat salsadansen is bbyquote:
nooit gedacht dat die gek het ver ging schoppen.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:36 schreef remi1986 het volgende:
whoop whoop, thats the sound of da police!!
Zo zelfverzekerdquote:Op woensdag 26 november 2014 12:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Kom dan, zal je laten zien wat salsadansen is bby
wie Warface? Is volgens mij redelijk nieuwe dj of niet? Hardstyle volg ik niet zo nauwlettend eerlijk gezegdquote:Op woensdag 26 november 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gedacht dat die gek het ver ging schoppen.
Sinds Defqon dit jaar is die samen met Fanteria mega gehypedquote:Op woensdag 26 november 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gedacht dat die gek het ver ging schoppen.
ja, die organiseerde eerst hier in de buurt met wat vriendjes hardstyle feestjes. toen is hij warface begonnen samen met triax. triax is weer uitgestapt, maar dat gastje heeft al wat leuke festivals mogen spelenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wie Warface? Is volgens mij redelijk nieuwe dj of niet? Hardstyle volg ik niet zo nauwlettend eerlijk gezegd
jaquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik was bij de eerste editie van Hard Bass. Wat een kkfeest.
Komt door het publiek dat daar op afkomt denk ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik was bij de eerste editie van Hard Bass. Wat een kkfeest.
Na fucking 14 jaar. Ik ga 'm sowieso kijken.quote:
Sowieso, kijk dat vies beest in het water dan, als die niet iets gaat doen met die mono-rail ben ik teleurgesteld.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Na fucking 14 jaar. Ik ga 'm sowieso kijken.
Juni 2015 pas.
Bijna alleen maar zwakzinnigen. En ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt door het publiek dat daar op afkomt denk ik.
verwacht niks meer dan een matige B-film, zelfde als die Turtles filmquote:
Echt hequote:Op woensdag 26 november 2014 12:32 schreef Matip het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, kijk dat vies beest in het water dan, als die niet iets gaat doen met die mono-rail ben ik teleurgesteld.
mensen zonder ritme kunnen het niet bijhoudenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt healleen mensen met een fucked up ritme of hersenbeschadiging adoreren die troep.
Release the kraken.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, kijk dat vies beest in het water dan, als die niet iets gaat doen met die mono-rail ben ik teleurgesteld.
True. Muziek hoort eigenlijk ook er voor te zorgen dat je mee beweegt met je hele lichaam op het ritme. En dat je in extase raakt. Niet als een of andere zieke Chai bewegingen die zij tijdens haar slaap ook bezigt.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mensen zonder ritme kunnen het niet bijhouden
Dat van die hersenbeschadiging klopt wel een beetje
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True. Muziek hoort eigenlijk ook er voor te zorgen dat je mee beweegt met je hele lichaam op het ritme. En dat je in extase raakt. Niet als een of andere zieke Chai bewegingen die zij tijdens haar slaap ook bezigt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True. Muziek hoort eigenlijk ook er voor te zorgen dat je mee beweegt met je hele lichaam op het ritme. En dat je in extase raakt. Niet als een of andere zieke Chai bewegingen die zij tijdens haar slaap ook bezigt.
quote:Man dreigt met banaan, agenten vrezen voor leven
noquote:De 27-jarige verdachte uit Fruitvale
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
Man dreigt met banaan, agenten vrezen voor leven
kijk, dat zijn nog eens straffenquote:Mocht Channing veroordeeld worden, dan kan hem dat een gevangenisstraf van een tot drie jaar en een boete van duizend tot honderdduizend dollar opleveren.
Idd beter dan 120 uur werkstrafquote:Op woensdag 26 november 2014 13:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
kijk, dat zijn nog eens straffen
I wishquote:
Jawel maar Jeff mag nooit mee.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Je mag nooit naar binnen met dat drumstel?
Augustus is ook niet echt om over te pochen.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:18 schreef remi1986 het volgende:
je zal maar in mei geboren zijn
[ afbeelding ]
God of War.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:18 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Maart .. Good of Goodnessquote:Op woensdag 26 november 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Augustus is ook niet echt om over te pochen.
Juli ook niet
Welke ben jij?
haha good ;Dquote:
gvd .. god natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha good ;D
God of Love hier maar dat wist ik al
God of Lawquote:Op woensdag 26 november 2014 13:18 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanwege...?quote:
Mijn wil is wetquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn wil is wetKrijg altijd me sin
juf zin is met een zquote:Op woensdag 26 november 2014 13:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn wil is wetKrijg altijd me sin
#verwendnestquote:
Nu niet meer.quote:
Ja, je leek mij altijd al zo'n prinsesje. Je kan ook hard gillen of niet?quote:
Uhuh en stampvoetenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, je leek mij altijd al zo'n prinsesje. Je kan ook hard gillen of niet?
quote:
Alsjeblief zegquote:Op woensdag 26 november 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! dus jij ... bent... prinses stamp.voet?
![]()
quote:
Is al goedquote:
kkquote:Op woensdag 26 november 2014 13:18 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Wel echt een geuzennaamquote:Op woensdag 26 november 2014 13:42 schreef Robophatt het volgende:
Ga m'n hond zo noemen denk ik. Als ik die ooit een krijg
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! dus jij ... bent... prinses stamp.voet?
![]()
Wauw Modus nu snap ik waarom je normaal gesproken alleen maar "quote:Op woensdag 26 november 2014 13:44 schreef Modus het volgende:
[..]
De hond die je wist dat komen zou.
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Godkanker moest weer klikken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pingu dan wel weer
Nee gewoon D'ARTAGNAN. Hetzelfde dus maar dan harderquote:Op woensdag 26 november 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel echt een geuzennaam
Alleen met roepen onhandig. Wat zou een goede roepnaam zijn dan? dartannie?"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Godkanker moest weer klikken he
Pingu dan wel weer
[..]
Nee gewoon D'ARTAGNAN. Hetzelfde dus maar dan harder
Oh... toch simpeler dus dan ik dachtquote:Op woensdag 26 november 2014 13:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Godkanker moest weer klikken he
Pingu dan wel weer
[..]
Nee gewoon D'ARTAGNAN. Hetzelfde dus maar dan harder
KklijerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja zelfs in spoiler.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wauw Modus nu snap ik waarom je normaal gesproken alleen maar ""
quote:
Zou spelen / 10quote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Euro Truck Simulator 2kankergeniale game
ingame optie om nederlandse radio te luisteren
Onder Schiphol door rijden
de leven
10 uur dicht en dan nog klagenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:47 schreef wickedmen het volgende:
http://www.nu.nl/utrecht/(...)-dicht-klachten.html
Gebeurt daar nooit wat, zal vast ooit wat eens geroepen of geschreeuwd worden en op zondag veel auto's die geparkeerd worden of weg rijdn maar that's it.
Sommige mensen hebben echt een kut leven als ze zelfs hier om gaan klagen.
"Pak je jas ook maar vast."quote:Op woensdag 26 november 2014 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
Ben benieuwd wanneer mijn leidinggevende met een serieus gezicht bij mijn bureau komt staan
Je kan ook gewoon de radio aan doen op je werk. En in het echt schiphol verkennenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Euro Truck Simulator 2kankergeniale game
ingame optie om nederlandse radio te luisteren
Onder Schiphol door rijden
de leven
dan hoor je de radio nietquote:Op woensdag 26 november 2014 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de radio aan doen op je werk. En in het echt schiphol verkennen
Ja, echt. Verwacht dit wel een dezer dagenquote:
Beats by Dre.quote:
Ken Schiphol al van binnen en van buitenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de radio aan doen op je werk. En in het echt schiphol verkennen
doe maarquote:
Wel eens boodschappen gedaan? Kankerchaos daar vriend.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:47 schreef wickedmen het volgende:
http://www.nu.nl/utrecht/(...)-dicht-klachten.html
Gebeurt daar nooit wat, zal vast ooit wat eens geroepen of geschreeuwd worden en op zondag veel auto's die geparkeerd worden of weg rijdn maar that's it.
Sommige mensen hebben echt een kut leven als ze zelfs hier om gaan klagen.
Utrecht he, bij mijn oude wijk was het chill dat de plaatselijke AH daar tot 10 uur open was behalve op zondag, dan was het tot 7 uur.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
10 uur dicht en dan nog klagen
hier zijn we al blij als iets na 8 uur nog open is
Zeker om 5 voor 12 nog even snel een kar pakken om voor een week boodschappen te doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Wel eens boodschappen gedaan? Kankerchaos daar vriend.
Wat vind je beter.. binnen of buiten?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ken Schiphol al van binnen en van buiten
[..]
doe maar
drank halen ben de AH, ben je zon breezersletje ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Utrecht he, bij mijn oude wijk was het chill dat de plaatselijke AH daar tot 10 uur open was behalve op zondag, dan was het tot 7 uur.
Nu was deze behalve op zondag tot 12 uur open en dat kwam soms relaxed uit met laste minute drank halen ivm stappen op donderdagavond of andere dingen en op zondag was hij gewoon tot 10 uur open.
Ik denk dat ze overdrijven.
Teringlijers zijn het.
Op zondag en anders gewoon voor de deur wat jongeren die hier en daar wat roepen.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Wel eens boodschappen gedaan? Kankerchaos daar vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |