quote:Op woensdag 26 november 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! dus jij ... bent... prinses stamp.voet?
![]()
Wauw Modus nu snap ik waarom je normaal gesproken alleen maar "quote:Op woensdag 26 november 2014 13:44 schreef Modus het volgende:
[..]
De hond die je wist dat komen zou.
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Godkanker moest weer klikken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pingu dan wel weer
Nee gewoon D'ARTAGNAN. Hetzelfde dus maar dan harderquote:Op woensdag 26 november 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel echt een geuzennaam
Alleen met roepen onhandig. Wat zou een goede roepnaam zijn dan? dartannie?"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Godkanker moest weer klikken he
Pingu dan wel weer
[..]
Nee gewoon D'ARTAGNAN. Hetzelfde dus maar dan harder
Oh... toch simpeler dus dan ik dachtquote:Op woensdag 26 november 2014 13:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Godkanker moest weer klikken he
Pingu dan wel weer
[..]
Nee gewoon D'ARTAGNAN. Hetzelfde dus maar dan harder
KklijerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja zelfs in spoiler.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wauw Modus nu snap ik waarom je normaal gesproken alleen maar ""
quote:
Zou spelen / 10quote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Euro Truck Simulator 2kankergeniale game
ingame optie om nederlandse radio te luisteren
Onder Schiphol door rijden
de leven
10 uur dicht en dan nog klagenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:47 schreef wickedmen het volgende:
http://www.nu.nl/utrecht/(...)-dicht-klachten.html
Gebeurt daar nooit wat, zal vast ooit wat eens geroepen of geschreeuwd worden en op zondag veel auto's die geparkeerd worden of weg rijdn maar that's it.
Sommige mensen hebben echt een kut leven als ze zelfs hier om gaan klagen.
"Pak je jas ook maar vast."quote:Op woensdag 26 november 2014 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
Ben benieuwd wanneer mijn leidinggevende met een serieus gezicht bij mijn bureau komt staan
Je kan ook gewoon de radio aan doen op je werk. En in het echt schiphol verkennenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Euro Truck Simulator 2kankergeniale game
ingame optie om nederlandse radio te luisteren
Onder Schiphol door rijden
de leven
dan hoor je de radio nietquote:Op woensdag 26 november 2014 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de radio aan doen op je werk. En in het echt schiphol verkennen
Ja, echt. Verwacht dit wel een dezer dagenquote:
Beats by Dre.quote:
Ken Schiphol al van binnen en van buitenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de radio aan doen op je werk. En in het echt schiphol verkennen
doe maarquote:
Wel eens boodschappen gedaan? Kankerchaos daar vriend.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:47 schreef wickedmen het volgende:
http://www.nu.nl/utrecht/(...)-dicht-klachten.html
Gebeurt daar nooit wat, zal vast ooit wat eens geroepen of geschreeuwd worden en op zondag veel auto's die geparkeerd worden of weg rijdn maar that's it.
Sommige mensen hebben echt een kut leven als ze zelfs hier om gaan klagen.
Utrecht he, bij mijn oude wijk was het chill dat de plaatselijke AH daar tot 10 uur open was behalve op zondag, dan was het tot 7 uur.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
10 uur dicht en dan nog klagen
hier zijn we al blij als iets na 8 uur nog open is
Zeker om 5 voor 12 nog even snel een kar pakken om voor een week boodschappen te doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Wel eens boodschappen gedaan? Kankerchaos daar vriend.
Wat vind je beter.. binnen of buiten?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ken Schiphol al van binnen en van buiten
[..]
doe maar
drank halen ben de AH, ben je zon breezersletje ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Utrecht he, bij mijn oude wijk was het chill dat de plaatselijke AH daar tot 10 uur open was behalve op zondag, dan was het tot 7 uur.
Nu was deze behalve op zondag tot 12 uur open en dat kwam soms relaxed uit met laste minute drank halen ivm stappen op donderdagavond of andere dingen en op zondag was hij gewoon tot 10 uur open.
Ik denk dat ze overdrijven.
Teringlijers zijn het.
Op zondag en anders gewoon voor de deur wat jongeren die hier en daar wat roepen.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Wel eens boodschappen gedaan? Kankerchaos daar vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |