Ja dacht ik ook toen ik het op de kaart zag staan, maar moest het proberen. Wauw.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat was toch Chloro? Vond ik ook een rare combo ja. Sowieso fruit en warme gerechten vind ik nooit zo.
[..].
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:35 schreef Matip het volgende:
[..]
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat was toch Chloro? Vond ik ook een rare combo ja. Sowieso fruit en warme gerechten vind ik nooit zo.
[..].
Onwetendenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Zelfde categorie als de pizza zuurkool.
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook toen ik het op de kaart zag staan, maar moest het proberen. Wauw.
Was wel kruidige chocoladesaus.
Oja, die zijn wel kk lekkerquote:
Ja valt me van je tegen deze.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Kruidige chocoladesaus?
Ik moet m'n chicken game upgraden zo te zien.
Paar dagen geleden nog zuurkool gehad, met gerookte kip en rookworstquote:Op woensdag 26 november 2014 14:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Onwetenden![]()
Pizza zuurkool![]()
Nog nooit zuurkool gehad
Mijn oom maakt de spangste zuurkool ever no jokequote:Op woensdag 26 november 2014 14:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Onwetenden![]()
Pizza zuurkool![]()
Nog nooit zuurkool gehad
Je moet je game upgradenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Kruidige chocoladesaus?
Ik moet m'n chicken game upgraden zo te zien.
Alles beter dan chocolade met sinaasappelsmaak, dat is nog minder chocola-waardig dan cacaofantasie.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja valt me van je tegen deze.
Ja was gewoon chocoladesaus maar hadden ze ook kruiden in gemengd. Je hebt toch ook van die chocolade met chili? Niet te vreten trouwens, maar beetje hetzelfde idee.
So so Nederlands deze bwoi.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Paar dagen geleden nog zuurkool gehad, met gerookte kip en rookworst.
Moet je dat als een stamppot eten of hoe werkt dat?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Paar dagen geleden nog zuurkool gehad, met gerookte kip en rookworst.
team bountyquote:
Rozijnen bij zuurkool?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Moet je dat als een stamppot eten of hoe werkt dat?
Lijkt me gewoon echt niet lekker. Heb je ook nog van die idioten die daar rozijnen bij menen te moeten doen![]()
![]()
hou gwn van lkkr eten ja :Squote:
Had het met rijst, Pandan to be exactquote:Op woensdag 26 november 2014 14:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon echt niet lekker. Heb je ook nog van die idioten die daar rozijnen bij menen te moeten doen![]()
![]()
Wowquote:Op woensdag 26 november 2014 14:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
![]()
Duane Johnnsonquote:Op woensdag 26 november 2014 14:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kk wat is het dan
mie
Godver was er altijd van overtuigd dat ik nooit op die lijst zou komen te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |