ketchup er op en dan 5minuten magnetron 700wattquote:Op woensdag 26 november 2014 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand nog een lekkere bereidingswijze voor een schouderkarbonade?
Stap 1, geef het aan je vriending/vrouw/moeder.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand nog een lekkere bereidingswijze voor een schouderkarbonade?
Hahaha ohjaquote:Op woensdag 26 november 2014 13:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik werkte een tijdje op Schiphol als vliegtuigen schoonmaker
Ja jouw mening telt niet eens met je dropshotquote:
Ben ik allebei niet zo van. Op zich kan bier wel lekker zijn hoor, maar toch liever een glas wijn.quote:
Sinds ik weet hoe die toiletten worden schoongemaakt vind ik de mile high club maar een vies ideequote:Op woensdag 26 november 2014 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja! lid van mile high maar dan grounded?
Verbaasd waarschijnlijk niemand dit.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:56 schreef Robophatt het volgende:
Wat is er mis met gewoon wijn
Rode wijn![]()
![]()
Witte ook trouwens
Vertel eensquote:Op woensdag 26 november 2014 13:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sinds ik weet hoe die toiletten worden schoongemaakt vind ik de mile high club maar een vies idee
Haten op dropshot.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:59 schreef Robophatt het volgende:
Ja jouw mening telt niet eens met je dropshot
ze smeren poep op de murenquote:
Ben toch zeker geen koelie :s. Weet niet of ik specifiek dat heb, maar gewoon een lekkere kruidenpoedermix dus?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, maar ik zou cajun kruiden gebruiken
neem dan sambuca mietjequote:Op woensdag 26 november 2014 14:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Haten op dropshot.
Niet shotten met drop.
Drop smaak met shot alcohol.
genoeg mensen die whiskey smerig vinden.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja jouw mening telt niet eens met je dropshot
[..]
Ben ik allebei niet zo van. Op zich kan bier wel lekker zijn hoor, maar toch liever een glas wijn.
Pas 1 keer whisky gehad die ik lekker vond. Nooit meer achter gekomen welke dat was
En dat noemen ze schoonmaken? lijkt meer op vervuilen.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze smeren poep op de muren
Zou ook niet weten waarom welquote:Op woensdag 26 november 2014 13:59 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Verbaasd waarschijnlijk niemand dit.
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben toch zeker geen koelie :s. Weet niet of ik specifiek dat heb, maar gewoon een lekkere kruidenpoedermix dus?
Deze laatst gemaakt;quote:Op woensdag 26 november 2014 14:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben toch zeker geen koelie :s. Weet niet of ik specifiek dat heb, maar gewoon een lekkere kruidenpoedermix dus?
Nee een vieze.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
half assed doen ze t swa, doekje een keer er overheen en dat is tquote:Op woensdag 26 november 2014 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat noemen ze schoonmaken? lijkt meer op vervuilen.
Of heb je een fomrulier moeten tekenen dat je inside info niet vrij mag geven?
Sambuca kan wel lekker zijn op z'n tijdquote:
gvd zeg jij met je dropshot van max 14,9% .. Sambuca is 40 eiquote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Sambuca.
Heb je een vagina ofzo?
niet anders dan hoe ik 't thuis doe dus hahaquote:Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
half assed doen ze t swa, doekje een keer er overheen en dat is t
Oh zoquote:Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
half assed doen ze t swa, doekje een keer er overheen en dat is t
dwc houd van lekker eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |