het verschil is dat wij het meeste bijdragen ipv alleen maar op maandagochtend naar de sociale dienst voor uitkeringquote:Op woensdag 26 november 2014 17:11 schreef hoink581 het volgende:
De Hollanders zijn de Marokkaanse hangjongeren van het Nederlandse volk: roepen het hardst en verpesten het zo voor de rest van de groep.
Watquote:Op woensdag 26 november 2014 17:00 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
NOPE.... NOPE NOPE NOPE NOPE NOPE
Beste exemplarenquote:Op woensdag 26 november 2014 17:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kokoskrab
ben onderwegquote:Op woensdag 26 november 2014 17:42 schreef Gridlok het volgende:
Sweet BBQ chicken net in de oven gepleurd.
mfw ik door ovenraampje keek.
[ afbeelding ]
Zo'n pizza of huisvlijt?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:42 schreef Gridlok het volgende:
Sweet BBQ chicken net in de oven gepleurd.
mfw ik door ovenraampje keek.
[ afbeelding ]
Klinkt goed, ik ben salsa aan het maken voor taco's maar het kan ook nog hete tomatensoep worden.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Noh gewoon stukken kip in saus + pan nazi, heil konimex.
40 - 45 graden?quote:
sla jij ff de pan misquote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Noh gewoon stukken kip in saus + pan nazi, heil konimex.
Jij bent die rechter toch?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:00 schreef wickedmen het volgende:
http://thump.vice.com/nl/words/twerkende-twaalfjarigen-op-fris
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
uncalled anne frankly i wont stand or it
Haha spekvingertje ;Dquote:
Vind je het erg als dat mij niet boeit?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben?
Staat een beetje haaks op je uitspraken over mijn leeftijd maar oke.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vind je het erg als dat mij niet boeit?
okquote:Op woensdag 26 november 2014 18:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Staat een beetje haaks op je uitspraken over mijn leeftijd maar oke.
Hehehequote:Op woensdag 26 november 2014 18:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Staat een beetje haaks op je uitspraken over mijn leeftijd maar oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |