http://vocaroo.com/i/s1k1xKTy9AYPquote:Op woensdag 26 november 2014 16:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb al een bachelor. Brn nu bezig voor nieuwe bachelor Engelse taal en literatuur aan uni Antwerpen.
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Snoof je moeder coke toen ze jou kreeg? Dat verklaart wel iets.
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Komt omdat je met infantiel zaad bent verwekt.
Jawelquote:Op woensdag 26 november 2014 16:47 schreef Robophatt het volgende:
Is dat echt dWc die vocaroo? Kan niet waar zijn dit
Niet verwacht.quote:
Vlaamse docentenquote:Op woensdag 26 november 2014 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan niet luisteren. Moet nu naar een Vlaming luisteren.
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kenkerveel negers, tot je de universiteit betreedt.
Dat jij dat was.quote:
Joden bestaan niet duhquote:
Ja wat moet ik hier nou op zeggenquote:
Amai jouw loss zennequote:Op woensdag 26 november 2014 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan niet luisteren. Moet nu naar een Vlaming luisteren.
Spreken is zilver, zwijgen is goud.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja wat moet ik hier nou op zeggen
Waarom je niet had verwacht dat ik het wasquote:Op woensdag 26 november 2014 16:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja wat moet ik hier nou op zeggen
Zeg dat maar tegen Wicky de vikingquote:Op woensdag 26 november 2014 16:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Spreken is zilver, zwijgen is goud.
Ja dacht dat het Gert was :Squote:Op woensdag 26 november 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom je niet had verwacht dat ik het was.
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Wicky de viking
Bedoel toch godverdomme ook Samsonquote:Op woensdag 26 november 2014 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gert die roept "MWAAH GERTJE!" Dat zou raar zijn, Robo.
JA LAP ZEG, zeg dat danquote:Op woensdag 26 november 2014 16:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bedoel toch godverdomme ook Samson
Ja weet niet, zie mensen vaak foto's posten die van haar zouden moeten zijn maar ze gaat er zelf nooit op in.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:59 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ene tiet kleiner dan de andere, beetje vet. ja dat moet haast mapima wel zijn toch
mooi shirt, zou ze die verkopen?quote:
zo niet dan binnenkort toch... je ziet zo dat de tietjens te groot worden voor het shirtquote:Op woensdag 26 november 2014 17:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mooi shirt, zou ze die verkopen?
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja man, met z'n kutbaard. Ken niet veel nummers van 'm though.
Deze is wel hard.
Hehequote:Op woensdag 26 november 2014 17:03 schreef Salatrel het volgende:
"door de ardennen... zo is het de duitsers ook gelukt"
Dat klopt ook. Jullie verpesten het dan ook voor Brabanders zoals ik, omdat je onder de noemer Hollander valt.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:06 schreef Salatrel het volgende:
als je die vlaamse meisjes hoort praten heb ik echt het idee alsof wij hollanders als botte horken klinken
Wordt de daklozenkrant nog verkocht ja?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:07 schreef wickedmen het volgende:
Gvd, ik zou vandaag nadat al 2 keren is afgezegd gaan werken in een leuk team als werver voor een bedrijf, zegt die teamleader weer af.
Ja dan houdt het op, is wel jammer want leuk werk, leuk doel en leuk team.
Kip eten is lekker.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:11 schreef hoink581 het volgende:
De Hollanders zijn de Marokkaanse hangjongeren van het Nederlandse volk: roepen het hardst en verpesten het zo voor de rest van de groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |