okquote:Op woensdag 26 november 2014 16:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Daar een opmerking over maken ook.
Beter dat iemand hem beschermdquote:
Begint ook te lijken op een 10 uur lange versie van They're taking the hobbits to Isengard.quote:
Eens. srs. Onnodig en siert niemandquote:Op woensdag 26 november 2014 16:32 schreef hoink581 het volgende:
Je bent een goeie knul BT, maar dat opscheppen spreekt niet echt voor je. Onthoud, lange bomen breken veel lucht.
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Begint ook te lijken op een 10 uur lange versie van They're taking the hobbits to Isengard.
Het enige dat ik opschep is rodekoolschotel van mijn moederquote:Op woensdag 26 november 2014 16:32 schreef hoink581 het volgende:
Je bent een goeie knul BT, maar dat opscheppen spreekt niet echt voor je. Onthoud, lange bomen breken veel lucht.
Ive got a jar of dirt .. Ive got a jar of dirt .. Ive got a jar of dirtquote:Op woensdag 26 november 2014 16:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Begint ook te lijken op een 10 uur lange versie van They're taking the hobbits to Isengard.
Echt he.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter dat iemand hem beschermdhij gaat zo mentaal stuk
Aye captain' !quote:Op woensdag 26 november 2014 16:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ive got a jar of dirt .. Ive got a jar of dirt .. Ive got a jar of dirt
Moest lachen.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
die hele discussie sowieso tussen 2nootjes en wicky. af en toe wel vermakelijk, zeg eerlijkquote:Op woensdag 26 november 2014 16:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jep.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:35 schreef Matip het volgende:
[..]
die hele discussie sowieso tussen 2nootjes en wicky. af en toe wel vermakelijk, zeg eerlijk
Ja daar doelde ik eigenlijk ook wel opquote:Op woensdag 26 november 2014 16:35 schreef Matip het volgende:
[..]
die hele discussie sowieso tussen 2nootjes en wicky. af en toe wel vermakelijk, zeg eerlijk
ja, zo kun je het ook omschrijven, my badquote:Op woensdag 26 november 2014 16:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik eigenlijk ook wel op
Daarom ook die vergelijking. Af en toe is dat filmpje ook wel vermakelijk maar godsamme wat gaat dat lang door
wicked 1 - 2 2nutzquote:Op woensdag 26 november 2014 16:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Alhoewel de tussenstand mij nu even ontgaat.
1-0 wickyquote:Op woensdag 26 november 2014 16:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Alhoewel de tussenstand mij nu even ontgaat.
begint aldoor weer opnieuw. Mooi tochquote:Op woensdag 26 november 2014 16:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik eigenlijk ook wel op
Daarom ook die vergelijking. Af en toe is was dat filmpje ook wel vermakelijk maar godsamme wat gaat dat lang door
Effe serieus man, hoe kun je dit vol blijven houdenquote:Op woensdag 26 november 2014 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1-0 wicky
[..]
begint aldoor weer opnieuw. Mooi tochvermaak me prima.
Ik heb al een bachelor. Brn nu bezig voor nieuwe bachelor Engelse taal en literatuur aan uni Antwerpen.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Het enige dat ik opschep is rodekoolschotel van mijn moeder![]()
![]()
Verder vind ik jou ook wel aardig. Hoe is het met de journalistiek?
Vol houden? ik geniet er vanquote:Op woensdag 26 november 2014 16:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Effe serieus man, hoe kun je dit vol blijven houden
Nice. Leuke stad ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb al een bachelor. Brn nu bezig voor nieuwe bachelor Engelse taal en literatuur aan uni Antwerpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |