Ben down voor dat, binnenkort toch naar A'dam met mur naar rijksmuseum.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Asap, dikke toeter met een verse pan voer, fantaseren over levensstats enz.
nee iel vies doe mij maar kantoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nee iel vies doe mij maar kantoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij nog niet ontslagen bent of überhaupt aangenomen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nee iel vies doe mij maar kantoor.Kantoorbaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Hahaha echt hequote:Op woensdag 26 november 2014 15:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat jij nog niet ontslagen bent of überhaupt aangenomen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
makin money, fokkin away get paid be gangsta jatochnoh wijooo we ouchea
Ohja dat was het, wou al zeggen van er was toch nog een meet, combineren die shit.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben down voor dat, binnenkort toch naar A'dam met mur naar rijksmuseum.
"Waar spreken we af?"quote:Op woensdag 26 november 2014 15:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben down voor dat, binnenkort toch naar A'dam met mur naar rijksmuseum.
Altijd lachen met deze man.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:10 schreef Modus het volgende:
[..]
"Waar spreken we af?"
"Ja voor de ingang is het makkelijkst, daar sta ik toch al met de daklozenkrant."
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:10 schreef Modus het volgende:
[..]
"Waar spreken we af?"
"Ja voor de ingang is het makkelijkst, daar sta ik toch al met de daklozenkrant."
Gaan we super lemon haze scoren.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja dat was het, wou al zeggen van er was toch nog een meet, combineren die shit.
Criminaliteit verheerlijkenquote:Op woensdag 26 november 2014 15:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
GTA In Real Life: Bikers Get Away From Police Cars & Helicopter!
Police CHASE Motorcycles Running From COPS Helicopter + Patrol Car Bike Crash Chasing Bikers VS Cops
Echt fucking vet hoe ze samenwerken. Zulks een broederschap
. En die motorswitch onder de tunnel
.
Paddum tssjjjj!quote:Op woensdag 26 november 2014 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat smoelwerk van jou is ook een misdaad en daar loop je ook gewoon mee te koop.
Ensafquote:Op woensdag 26 november 2014 15:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie kent deze (user) nog.
Dat waren nog eens paints.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie kent deze (user) nog.
Het zou beter zijn als je voortaan alleen nog maar Marokkaans praat hier.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, best netjes dat je mij ooit Marokkaans op dit forum ziet praten. Had het zelf niet in de gaten.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:10 schreef Modus het volgende:
[..]
"Waar spreken we af?"
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Altijd lachen met deze man.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als je voortaan alleen nog maar Marokkaans praat hier GC / Turken op FOK! #1217 - Shit .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |