Of gewoon op het schoolplein waar het niveau voor hem toereikend is. Denk dat die daar wel een baas zou zijn en respect krijgt.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als je voortaan alleen nog maar Marokkaans praat hier.
Daar mag het niet.quote:
quote:Kan een lompe boer uit Schubbekutteveen je post lezen en begrijpen? Dan is het goed.Af en toe een woordje Turks is niet erg. Maar maak er geen complete conversaties van. Dank.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als je voortaan alleen nog maar Marokkaans praat hier.
Ik krijg nooit zo'n mooie quotereply als Nootjes altijd.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] voor de fatality counter reply.
Verschil moet er zijn, ik ben het waardquote:Op woensdag 26 november 2014 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg nooit zo'n mooie quotereply als Nootjes altijd.
Bedoel een desastreuze oneliner.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg nooit zo'n mooie quotereply als Nootjes altijd.
Waarschijnlijk weer iets uitgekauwds en herhaling van iets. Alleen laatst dat over mijn vader was dan nog een soort van vernieuwend.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bedoel een desastreuze oneliner.
Ja. Geen internet voor jou.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Moet iemand hier nog wat? Energyblikje? Frikadelbroodje?
GC / Turken op FOK! #1217 - Shitquote:Op woensdag 26 november 2014 15:31 schreef Chai het volgende:
Ik losse posts altijd alleen vinden met de sherlockfunctie.
Je gaat pardoes turks praten?quote:
lolquote:Op woensdag 26 november 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #1217 - Shit
Uitverkocht zie ik. hahhhaha jammer he straatslurfquote:Op woensdag 26 november 2014 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Geen internet voor jou.
Bedankt al vast.
Haha.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #1217 - Shit
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Deze SC met deze baws rappen op tha background is genieten.
Doe dan maar boterkoek.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Uitverkocht zie ik. hahhhaha jammer he straatslurf
Wat is het nou? gelei of baksteen?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Past wel bij je gelei hoofd ja ;D
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Past wel bij je gelei hoofd ja ;D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |