Hahahahaquote:
ahhh okquote:
Nee het doet je totaal niets.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha zie hem weer reageren a fatih![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
Prachtigje profileren als een God (met alleen maar onzekere vrienden) maar constant afgaan als een gieter
haha!
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of gewoon op het schoolplein waar het niveau voor hem toereikend is. Denk dat die daar wel een baas zou zijn en respect krijgt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer?god of nothing?
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
Jezelf te intelligent noemen maar er wel een potje van maken
quote:
Wowquote:Hij stond derde op de ranglijst van meest betrouwbare beroemdheden, maar Bill Cosby heeft een flinke duikeling gemaakt. Volgens Amerikaanse media staat hij nu op plek 2615 van in totaal drieduizend bekende mensen.
ik ben uitzondering gquote:
quote:Op maandag 8 september 2014 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast is dat niet waard man. Kreeg net dm van iemand met een gesprek op wa tussen hem en een meisje. Kk hilarischmaar precies het beeld van wat ik al had
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je een keer uit je psychose komt moet je gewoon voor de gein eens je topics en posts teruglezen. Doe gewoon eens...
En dan ook het niveau van al jouw 'aanvallen' en reacties van 90% van fok op jou.
Misschien dat je dan eens inziet dat je met je slecht nederlands, in elke vorm dan ook, en je groep 5 niveau van humor echt totaal de plank mis slaat. Met alles.
Met je "frank einstein"domme nietsnut. Im done.
Huuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 26 november 2014 16:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
ahhh ok
[..]
Nee het doet je totaal niets.
En dan vergeet ik de helft.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Altijdquote:Op woensdag 26 november 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuu![]()
![]()
![]()
huilen met de muts op of niet.
quote:Op maandag 8 september 2014 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast is dat niet waard man. Kreeg net dm van iemand met een gesprek op wa tussen hem en een meisje. Kk hilarischmaar precies het beeld van wat ik al had
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je een keer uit je psychose komt moet je gewoon voor de gein eens je topics en posts teruglezen. Doe gewoon eens...
En dan ook het niveau van al jouw 'aanvallen' en reacties van 90% van fok op jou.
Misschien dat je dan eens inziet dat je met je slecht nederlands, in elke vorm dan ook, en je groep 5 niveau van humor echt totaal de plank mis slaat. Met alles.
Met je "frank einstein"domme nietsnut. Im done.
hahahahahahaquote:Op woensdag 26 november 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuu![]()
![]()
![]()
huilen met de muts op of niet.
Ik heb niet de hele lijst gecheckt.quote:
wie staat op 1 danquote:Op woensdag 26 november 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele lijst gecheckt.
wickedmen.quote:
Kk harde oneliner waar je sowieso door had moeten huilenquote:
Jij leest heel die posts ook gewoon?quote:
Modus leest alles zodat die uiteindelijk kan reageren metquote:Op woensdag 26 november 2014 16:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jij leest heel die posts ook gewoon?
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kk harde oneliner waar je sowieso van had moeten huilen
De ene keer wel, de andere niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jij leest heel die posts ook gewoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |