Dat zie ik niet gebeuren zolang de vakbonden nog zo'n dikke vinger in de pap hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:11 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Wanneer gaan sprinters met eenmansbediening rijden trouwens?
Klopt, vanaf december wordt het SLT op dat traject. SGMm zie ik af en toe ook nog wel eens voorbij flitsen, maar daar zit ik zelf nooit in. Heb voornamelijk DDZ en heel af en toe een V-tje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:19 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Wordt vanaf december planmatig SLT, meen ik hier hier gelezen te hebben. Is nu inderdaad een mengelmoes van materieel, ik geloof dat er ook nog ergens een SGMm in de omloop verstopt zit bv.
In ieder geval niet waar dat hand in hand gaat met een salarisverhoging. Want vaak staat er iets tegenover.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:29 schreef James1988 het volgende:
Mij hoef je niet te overtuigen
Welk bedrijf ken jij waar een baangarantie is afgegeven tot 2017?
Man, wat is dat ding lelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:03 schreef James1988 het volgende:
Maargoed, de AVRIL dus. http://www.ferropedia.es/wiki/Talgo_AVRIL
De stoelen zaten trouwens prima
Geinig!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:53 schreef James1988 het volgende:
Het Parijse RATP is bezig met een groot project om de verlichting in metrostations te vervangen door LED-verlichting. Ik heb geen flauw idee waarom, maar ze zetten dit soort filmpjes op YouTube:
Raar, maar toch leuk
eerder 4 en 6 net als huidige mat. Anders krijg je situaties waar nu iedereen in een 4 kan zitten straks een 3 met staanblijvers ipv een ruime 5quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:46 schreef James1988 het volgende:
Treinstellen van 8 bakken zie ik ook niet komen, die zijn veel te lang voor de daluren. Ik verwacht dat de maximale lengte 4 bakken zal zijn.
Als ik rollend materieel zou moeten bestellen zou ik kiezen voor 4 bakken, of als het echt noodzakelijk is (door grote wisselende capaciteitsvragen) voor een mengeling van 5 en 3.
Je hebt straks 6x per uur ipv 4, kan dus makkelijk in 8 bakkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eerder 4 en 6 net als huidige mat. Anders krijg je situaties waar nu iedereen in een 4 kan zitten straks een 3 met staanblijvers ipv een ruime 5
Vermoedelijk tot 2030 (daarna mag het niet meer ingezet worden ivm toegankelijkheidseisen). Tegen die tijd zal er dan vast wel een vervolgbestelling IC200 binnenstromen als vervanging.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:29 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Oké, maar hoe lang blijft het DDZ in dienst?
4+3: 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:16 schreef James1988 het volgende:
Als je vloot bestaat uit alleen maar stellen van 4 bakken zit je vast aan samenstellingen van 4, 8 of 12 bakken. Met (bijvoorbeeld) 5+3 kun je kiezen uit lengtes van 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12... bakken. Je moet dan wel verdomd goed de omlopen in de gaten houden omdat je anders het risico loopt om 6 bakken te bieden tijdens de spits waar je er 10 nodig hebt.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, dat moest ook nog. Nieuwe tablet gekocht dus een oude over. En kijk nu eens boven mijn trapgat hangen, in een stellage van Technisch Lego![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog een appje wat zorgt dat het scherm niet meer op sleep gaat, maar dat is wel op te lossen lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Who needs a TB7? I've got information at home!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, dat moest ook nog. Nieuwe tablet gekocht dus een oude over. En kijk nu eens boven mijn trapgat hangen, in een stellage van Technisch Lego![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog een appje wat zorgt dat het scherm niet meer op sleep gaat, maar dat is wel op te lossen lijkt me.
Settings > Developer options > Stay awake (Screen will never sleep while charging)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu nog een appje wat zorgt dat het scherm niet meer op sleep gaat, maar dat is wel op te lossen lijkt me.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, dat moest ook nog. Nieuwe tablet gekocht dus een oude over. En kijk nu eens boven mijn trapgat hangen, in een stellage van Technisch Lego![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog een appje wat zorgt dat het scherm niet meer op sleep gaat, maar dat is wel op te lossen lijkt me.
Zo ken ik Flesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, dat moest ook nog. Nieuwe tablet gekocht dus een oude over. En kijk nu eens boven mijn trapgat hangen, in een stellage van Technisch Lego![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog een appje wat zorgt dat het scherm niet meer op sleep gaat, maar dat is wel op te lossen lijkt me.
Naar wat ik begrepen heb waren dat de 33 en 34 die teruggekeerd zijn naar Arriva in Zutphenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:11 schreef greavy het volgende:
Raildox heeft gister 2 ex-Syntus Lint'en naar Bad Bentheim overgebracht. Dit betreffen de 43 en een onbekende, waar inmiddels de motorrevisie voor gereed is.
Heuj, ik ken dat systeem. xDquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, dat moest ook nog. Nieuwe tablet gekocht dus een oude over. En kijk nu eens boven mijn trapgat hangen, in een stellage van Technisch Lego![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog een appje wat zorgt dat het scherm niet meer op sleep gaat, maar dat is wel op te lossen lijkt me.
Ja, 43 moest 34 zijn. Even de foto die ik via de mail heb ontvangen ergens online mikken (met zijn toestemming)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Naar wat ik begrepen heb waren dat de 33 en 34 die teruggekeerd zijn naar Arriva in Zutphen
Awesome, ff kijkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Settings > Developer options > Stay awake (Screen will never sleep while charging)
Baasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, dat moest ook nog. Nieuwe tablet gekocht dus een oude over. En kijk nu eens boven mijn trapgat hangen, in een stellage van Technisch Lego![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh? Rijdt arriva met Lintjes?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Naar wat ik begrepen heb waren dat de 33 en 34 die teruggekeerd zijn naar Arriva in Zutphen
Behoort toe aan Connexxion, die Syntus voor de dienst inhuurt. Binnenkort (december) is dat ook Arriva, en behoort dan bij de concessie Vechtdallijnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ah, wist niet eens dat arriva daar reed. Dacht dat dat nog aan syntus behoorde...
het hoort nu nog bij xx (uitgevoerd door Syntus) en gaat per december over naar Arrivaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ah, wist niet eens dat arriva daar reed. Dacht dat dat nog aan syntus behoorde...
Bestaat die optie ook in Android 4.0.4?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Settings > Developer options > Stay awake (Screen will never sleep while charging)
Goede vraag, heb er alleen geen antwoord opquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bestaat die optie ook in Android 4.0.4?
Anders dit appje ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bestaat die optie ook in Android 4.0.4?
Hmm ik doe het liever zonder appje, met iets vanuit het OS zelf indien mogelijk...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Anders dit appje ?
https://play.google.com/s(...)chuk.android.keepscn
Ik kan het niet zien op je foto, maar is het een Samsung-tablet? Dan zou het kunnen zijn dat Samsung het heeft weggehaald.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm ik doe het liever zonder appje, met iets vanuit het OS zelf indien mogelijk...
yups, heb ik ook 4.04, Actief houden, scherm gaat nooit uit tijdens het opladen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Google meldt bij Android 4.0.4 vooral
Settings > Developer options > enable Always stay awake
Heldquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, dat moest ook nog. Nieuwe tablet gekocht dus een oude over. En kijk nu eens boven mijn trapgat hangen, in een stellage van Technisch Lego![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog een appje wat zorgt dat het scherm niet meer op sleep gaat, maar dat is wel op te lossen lijkt me.
Dat was toch iets van pinautomaten uit de jaren tachtig?quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:27 schreef Peter het volgende:
Inbranden van het scherm is geen gevaar?
Mwoa, heb de timeout nu op 30 minuten staan, vind het wel prima zo. Maar sowieso gebeurt dat tegenwoordig niet meer hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 01:27 schreef Peter het volgende:
Inbranden van het scherm is geen gevaar?
opgelost, edit: zie verderopquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:03 schreef greavy het volgende:
Kan, maar ook een rechtstreekse L-treinverbinding eind volgend jaar.
Bron? Is er ook al wat bekend over andere verbindingen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:03 schreef greavy het volgende:
Kan, maar ook een rechtstreekse L-treinverbinding eind volgend jaar.
L-trein is Vlaams voor stoptrein.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:05 schreef bork het volgende:
[..]
Is hezelfde een Light train is eigenlijk een tram.
Oeps, linkje vergeten: Klikjequote:Op vrijdag 1 november 2013 09:05 schreef bork het volgende:
[..]
Is hezelfde een Light train is eigenlijk een tram. Wordt door de NMBS geëxploiteerd waarschijnlijk dat het daarom een L-trein heet. (denk ik, geen bron, zal zo even zoeken)
Greavy: bron!
Ja. Ook de IR Luik - Antwerpen via Hasselt en Aarschot verdwijnt. Er gaat wel iets via Leuven en Zaventem rijden, maar via Aarschot overstappen blijft 8 minuten sneller.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:13 schreef ReisT het volgende:
Treindiensten rond Luik worden anders aan elkaar geknoopt. Da's alles.
Dit dus:quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:14 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja. Ook de IR Luik - Antwerpen via Hasselt en Aarschot verdwijnt. Er gaat wel iets via Leuven en Zaventem rijden, maar via Aarschot overstappen blijft 8 minuten sneller.
Zo oud zijn die stellen nou ook weer niet (gebouwd in de jaren '80) en bovendien worden ze gemoderniseerd (al ligt het tempo van die modernisering erg laag.).quote:Nagenoeg alle verbindingen vanuit Hasselt en Genk zullen met de 40 jaar oude Breaks gebeuren. Die hebben geen airco en weinig comfort.
Ik zou bij wijze van spreken een gat in de lucht springen moesten er Breaks gaan rijden tussen Maastricht en Luikquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:46 schreef ReisT het volgende:
[..]
Zo oud zijn die stellen nou ook weer niet (gebouwd in de jaren '80) en bovendien worden ze gemoderniseerd (al ligt het tempo van die modernisering erg laag.).
Beetje overdreven om daar over te klagen, niet?
Vooral dat laatste. En ze wilden af van die enorme hoeveelheid P - treinen. Ongetwijfeld mensen die hier meer van weten en ook kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:44 schreef ReisT het volgende:
Ze hebben al bijna 30 jaar een klokvaste dienstregeling.
Wat verwacht je precies dat ze beter gaan doen: halfuurdiensten, of 7 dagen per week dezelfde tijden?Dat zou wel fijn zijn,
Het lijkt toch echt te gaan om 300 treinstellen. Net zoals het ICx project van de DB zeg maar. ICM en ICR zitten dan ook niet ver meer van hun sloopdatum af. Alleen al ICM gaat om rond de 85 drietjes en 50 viertjes. Hoeveel composities ICR er rondrijden weet ik niet maar er zijn ongeveer 300 bakken gebouwd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat gelezen moet worden als '300 bakken', wat zou neerkomen op 75 viertjes.
Ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:37 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik weet niet of er al op gereageerd was
Okay sorry hoor! Boos omdat je wakker bent geappt ofzo? Nou!?!?!?!quote:
Ja maar, we vinden het heus écht vervelend hoor!quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:02 schreef Viezze het volgende:
En een bommelding op Breda. Sta nu in Dordrecht te wachten. Omroep; wij vinden de huidige overlast zeer vervelendGratis koffie dus.
Texas is natuurlijk DE liberty-state bij uitstek en OV staat niet voor vrijheid maar voor communisme.quote:
Ze hebben wel maarliefst één tramlijn waar slechts 64 jaar over gesteggeld is volgens wikipedia. In Orlando wordt het nieuwe Rapid Transit System pas volgend jaar geopendquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Texas is natuurlijk DE liberty-state bij uitstek en OV staat niet voor vrijheid maar voor communisme.
Achja ze kunnen er bij de NS ook niks aan doen. Maar wel jammer dat het gratis koffie bericht eerder komt dan nuttige reisinformatiequote:Op vrijdag 1 november 2013 11:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja maar, we vinden het heus écht vervelend hoor!
volgens mij denken een hoop mensen daar anders over want druk dat het opeens is bij de kiosk als de koffie gratis isquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:21 schreef Viezze het volgende:
Maar wel jammer dat het gratis koffie bericht eerder komt dan nuttige reisinformatie
Koffie is dan ook sneller klaar dan het juiste omroepberichtquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:21 schreef Viezze het volgende:
[..]
Achja ze kunnen er bij de NS ook niks aan doen. Maar wel jammer dat het gratis koffie bericht eerder komt dan nuttige reisinformatie
Er was eens een klein treintje wat het niet kon...quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
Nieuwe naam voor de dienst over de HSL is ook bekend: Fairy Tale Rails
kijk, dat is service zoals het hoortquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanmorgen overwegstoring tussen Hoorn en Purmerend Overwhere, omreizen via Alkmaar dus. Staaltje klantvriendelijkheid van NS gezien daar. IC naar Nijmegen werd netjes vastgehouden (+5) zodat de overstappers gewoon direct meekonden richting Amsterdam. Daar aangekomen bleek dat de IC de achterstand gewoon makkelijk binnengelopen had. Zodoende slechts +20 in plaats van +30>.
Mag ook wel gezegd worden
Bron: Railtimequote:Tijdens die 4 weekends kunnen reizigers tussen Ottignies en Fleurus (en omgekeerd) gebruik maken van vervangingsbussen. Tussen Charleroi-Sud en Fleurus rijden er pendeltreinen. Aan de stopplaatsen van Ligny, Faux en Céroux-Mousty zullen er tijdens het weekend geen bussen stoppen, aangezien er daar dan maar weinig reizigers zijn.
Als aanvulling, mijn spitsintercity naar Enkhuizen reed daardoor "slechts" tot Amsterdam Centraal. Precies één station voor mij te vroeg.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:08 schreef b2py het volgende:
Als aanvulling, de spits intercity's reden ook om via Alkmaar trouwens
De SpitsIC's zijn de extra IC's die 's ochtends uit Enkhuizen naar Amsterdam rijden, en 's middags uit Amsterdam naar Enkhuizen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:25 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Als aanvulling, mijn spitsintercity naar Enkhuizen reed daardoor "slechts" tot Amsterdam Centraal. Precies één station voor mij te vroeg.
Nuh-uh ik zit er dagelijks in en vanaf Deventer is het toch echt 's ochtends Deventer -> Amsterdam -> Enkhuizen en 's middags Enkhuizen -> Amsterdam -> Deventerquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:27 schreef greavy het volgende:
[..]
De SpitsIC's zijn de extra IC's die 's ochtends uit Enkhuizen naar Amsterdam rijden, en 's middags uit Amsterdam naar Enkhuizen.
Nou, dat is een reguliere IC, maar die gaat (extra?) van- en naar Deventer.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:29 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Nuh-uh ik zit er dagelijks in en vanaf Deventer is het toch echt 's ochtends Deventer -> Amsterdam -> Enkhuizen en 's middags Enkhuizen -> Amsterdam -> Deventer
Ah dus het spitsdeel is Amersfoort -> Deventer en terug?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:35 schreef greavy het volgende:
[..]
Nou, dat is een reguliere IC, maar die gaat (extra?) van- en naar Deventer.
De echte SpitsIC's zijn de serie 14500 Enkhuizen - Amsterdam vv. 's Ochtends 3 ritten heen, 's Middags 3 ritten terug.
Check! Dan weet ik ook dat ik vanmiddag ff een half uurtje eerder weg moet, want die pimpel zit lekkerderquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:42 schreef greavy het volgende:
Ja, dat klopt! Normaal rijdt die IC Enkhuizen - Amersfoort vv (IC-serie 1500), maar rijdt ma-vr extra tussen Amersfoort en Deventer in de spits. Deze IC-serie 1500 rijdt niet als de IC-Berlijn tussen Amersfoort en Amsterdam rijdt, dan rijdt die rit alleen Enkhuizen - Amsterdam, alwaar overgestapt kan worden op IC Berlijn. In Amsterdam keert het materieel weer retour Enkhuizen.
Behalve in de spits, dan rijdt de 1500 uit Enkhuizen door tot Amersfoort, een paar minuutjes voor de Pimpel uit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:42 schreef greavy het volgende:
Deze IC-serie 1500 rijdt niet als de IC-Berlijn tussen Amersfoort en Amsterdam rijdt, dan rijdt die rit alleen Enkhuizen - Amsterdam, alwaar overgestapt kan worden op IC Berlijn.
Ah, die was mij niet bekend. Zal wel komen door de beperktere capaciteit van de Pimpel (zeker als je in de spits zit....)?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:58 schreef ReisT het volgende:
[..]
Behalve in de spits, dan rijdt de 1500 uit Enkhuizen door tot Amersfoort, een paar minuutjes voor de Pimpel uit.
Alleen om 16:59, voor de pimpel van 17:02 uit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:58 schreef ReisT het volgende:
[..]
Behalve in de spits, dan rijdt de 1500 uit Enkhuizen door tot Amersfoort, een paar minuutjes voor de Pimpel uit.
Nee het is een zwartrijder. Je mag je terugreis niet beginnen voordat je heenreis voltooid is. Kan hij zich legitimeren?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:15 schreef Ireyon het volgende:
Vraagje: vandaag reed heel de dag de pendel Centraal - Maliebaan niet. Mijn pa heeft een dagretour Roosendaal - Maliebaan gekocht. Nu heeft-ie in principe toch op zowel de heen- als terugreis meer dan 60 minuten vertraging opgelopen met de trein?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is een zwartrijder. Je mag je terugreis niet beginnen voordat je heenreis voltooid is. Kan hij zich legitimeren?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is een zwartrijder. Je mag je terugreis niet beginnen voordat je heenreis voltooid is. Kan hij zich legitimeren?
Op maandag rijdt de Maliebaanpendel sowieso al niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:15 schreef Ireyon het volgende:
Vraagje: vandaag reed heel de dag de pendel Centraal - Maliebaan niet. Mijn pa heeft een dagretour Roosendaal - Maliebaan gekocht. Nu heeft-ie in principe toch op zowel de heen- als terugreis meer dan 60 minuten vertraging opgelopen met de trein?
Nee maar 't is dan ook vrijdag vandaag.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Op maandag rijdt de Maliebaanpendel sowieso al niet.
Ik las maandag, dafuq brainquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee maar 't is dan ook vrijdag vandaag.
b2py denkt na tijdens kantooruren, en vrijdagmiddag gaat de knop om.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Een brein dat gewoon ff het weekend overslaat, weet niet of dat nou een vloek of een gave is
Ja, alleen geldt dat dus niet voor de museumpendel. Tiepies gevalletje jammerdebammer dusquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je niet hebt kunnen reizen kun je je vervoersbewijs sowieso 100% laten restitueren bij het loket toch?
En toch zou ik hem gewoon indienen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Vorig jaar heb ik zelf ook nog een claim ingediend, omdat ik door een gemiste overstap in Amersfoort uiteindelijk +60 opgelopen had. De reis bestond toen zelfs uit 3 verschillende kaartjes: AH Dagkaart, enkele reis Enschede-Hengelo (vertrek in Enschede om 8.57u, dagkaart nog niet geldig dus) en een kaartje voor de museumpendel (was toen 1,50 geloof ik of zo). Brief erbij gedaan met uitleg en gewoon de volledige enkele reis, de helft van de dagkaart en de helft van het pendelkaartje vergoed gekregen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:04 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Nope, voor de museumtrein gelden de AVR-NS niet (kijk maar in de reisplanner).
spoorslag '90quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeker gelijk met die eenmaalperdaagse trein Groningen - Zwolle - Utrecht - Eindhoven - Maastricht - Valkenburg ter ziele gegaan
Dat is duidelijker voor de reiziger![]()
Het is dat er nog een stukje gebust moet worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
Iemand nog een paar kwartjes over voor wat luxe? In Japan kun je jouw cash kwijt
http://www.treinennieuws.(...)se-trein-op-de-rails
Nee, niet gelijk. Die eenmaalperdaagse trein Amsterdam-Utrecht-Den Bosch-Roosendaal heeft tot december 2006 gereden. (voor de nummerliefhebbers: 23522 en 23561)quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeker gelijk met die eenmaalperdaagse trein Groningen - Zwolle - Utrecht - Eindhoven - Maastricht - Valkenburg ter ziele gegaan
Gewoon hopen dat die baliemiep dat niet weet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, alleen geldt dat dus niet voor de museumpendel. Tiepies gevalletje jammerdebammer dus
Locov geeft NS hispeed er best wel flink van langs.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:15 schreef b2py het volgende:
Locov 2013-285075 Advies dienstregeling NS Hispeed 2014
Vraag het dan ook nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat die baliemiep dat niet weet.
Ja, vooral op het niet op tijd aanleveren. Terecht ook trouwens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Locov geeft NS hispeed er best wel flink van langs.![]()
het is ongewoon hard ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Locov geeft NS hispeed er best wel flink van langs.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef V2 het volgende:
Met 600kW vermogen kan ik me dat nauwelijks voorstellen eigenlijk, dat dat hard gaat ...
Eens zien of Mansveld zich daar meer van aantrekt. NSH/NSR niet, verwacht ik zo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Locov geeft NS hispeed er best wel flink van langs.![]()
valt best mee. Gezien de relatief lage Vmax is er duidelijk gekozen om het geheel zo op te bouwen dat het redelijk hard optrekt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef V2 het volgende:
Met 600kW vermogen kan ik me dat nauwelijks voorstellen eigenlijk, dat dat hard gaat ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |