Er zijn klapwisselsquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Misschien niet het Juiste topic maar, hoe lang blijft in tijdspanne of meters een wissel staan voor een tram?
Of gewoon tot de volgende tram?
Idix.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Hoe heette dat poppetje ook alweer in je ava?
Dan ga ik nog eens op zoek voor Fles...
Oh, huh, wat stom. Dus de software is veranderd waardoor het niet meer accepteert dat je ROS 2e klasse hebt en Weekend Vrij 1e klasse, en als je dat via een omweg wel gedaan krijgt en het probeert te gebruiken, stopt je OVC te werken?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef greavy het volgende:
Een permanente klassewissel is dus hetzelfde als het product Reizen op Saldo 1e klas laten vervangen door Reizen op Saldo 2e klas. Dat is dus bij mij al gebeurd, tot NS ging fucken met de software waardoor mijn OVC niet meer werkte. En nu wil NS het niet aanpassen "want dat mag niet".
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
En ik maar zoeken op Idefix![]()
[ afbeelding ]
Heb je al een Voordeelurenabonnement? Dan die lekker aanhouden, en Weekend Vrij op een nieuwe OV-chipkaart laten leveren. Doordeweeks je VDU gebruiken en in het weekend de tweede kaart met Weekend Vrijquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:24 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Oh, huh, wat stom. Dus de software is veranderd waardoor het niet meer accepteert dat je ROS 2e klasse hebt en Weekend Vrij 1e klasse, en als je dat via een omweg wel gedaan krijgt, stopt je OVC te werken?
Als ik van die actie gebruikmaak, wordt het dan maar 2e klas _0-
Ik heb een VDU ja, geldig tot ergens in september geloof ik. Inderdaad tot die datum waarschijnlijk de handigste oplossing. Jammer dat het mom "Eén kaart voor alle OV" dan niet meer opgaatquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Heb je al een Voordeelurenabonnement? Dan die lekker aanhouden, en Weekend Vrij op een nieuwe OV-chipkaart laten leveren. Doordeweeks je VDU gebruiken en in het weekend de tweede kaart met Weekend Vrij
NS wil reizigers van het Voordeelurenabonnement af hebben, voor die ¤ 60 per jaar (¤ 5 per maand) reis je na 9:00 met 40% korting. Ook tijdens de avondspits, en dat scheelt NS dus geld. Ze hebben je liever op een duurder abonnement (zoals Altijd korting, ¤ 20 per maand) of een *Vrij-product zodat je buiten de spitsen gaat reizen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:29 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ik heb een VDU ja, geldig tot ergens in september geloof ik. Inderdaad tot die datum waarschijnlijk de handigste oplossing. Jammer dat het mom "Eén kaart voor alle OV" dan niet meer opgaat
Enkele zijn er nogquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:21 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En Hoeveel verbidingen tussen Treinen tram en trein en metronetwerken liggen er nog in NL?
Is die op rotterdam zuid inmiddels al weg?
Ik heb ooit dit gepost, en dat klopt tegenwoordig nog.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
De vervoerders hebben zo'n lijst wel, maar die is niet openbaar. Het komt min of meer neer op het volgende (aflopend gesorteerd op prioriteit):
1) Altijd vrij
2) Studentenreisproduct
3) Dal vrij
4) Weekend vrij
5) Altijd korting
6) Reizen op Saldo
Ik kan mijn VDU niet verlengen, maar goed, september duurt nog wel even. Zien we dan verder.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
NS wil reizigers van het Voordeelurenabonnement af hebben, voor die ¤ 60 per jaar (¤ 5 per maand) reis je na 9:00 met 40% korting. Ook tijdens de avondspits, en dat scheelt NS dus geld. Ze hebben je liever op een duurder abonnement (zoals Altijd korting, ¤ 20 per maand) of een *Vrij-product zodat je buiten de spitsen gaat reizen.
Ik zou dat VDU lekker aanhouden, en Weekend Vrij op een tweede kaart aanschaffen. Dat heb ik vorige maand gedaan met het Dal Vrij-aanbod.
VDU wordt automatisch verlengd, als je OV-chipkaart minder dan een jaar geldig is krijg je een nieuwe toegestuurd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:34 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ik kan mijn VDU niet verlengen, maar goed, september duurt nog wel even. Zien we dan verder.
Graag gedaan.quote:Dank voor de hulp iig
Het betreft het VDU dat aangeboden werd aan oud-studenten. Volgens mij is me destijds verteld dat het voor één jaar was, zonder optie tot verlenging. Misschien is het wel onzin hoor, maar omdat ze je inderdaad op de nieuwe abonnementen willen hebben, ga ik er toch vanuit...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
VDU wordt automatisch verlengd, als je OV-chipkaart minder dan een jaar geldig is krijg je een nieuwe toegestuurd.
dat dusquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:39 schreef greavy het volgende:
Dat abonnement heb ik ook van die oud-studenten, en die wordt automatisch weer met een jaar verlengd. Je moet alleen wel gaan betalen voor dat abonnement.
Todat je kaart technisch verloopt natuurlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
NS wil reizigers van het Voordeelurenabonnement af hebben, voor die ¤ 60 per jaar (¤ 5 per maand) reis je na 9:00 met 40% korting. Ook tijdens de avondspits, en dat scheelt NS dus geld. Ze hebben je liever op een duurder abonnement (zoals Altijd korting, ¤ 20 per maand) of een *Vrij-product zodat je buiten de spitsen gaat reizen.
Ik zou dat VDU lekker aanhouden, en Weekend Vrij op een tweede kaart aanschaffen. Dat heb ik vorige maand gedaan met het Dal Vrij-aanbod.
Dan krijg je een nieuwe.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Todat je kaart technisch verloopt natuurlijk
Netjes: commercieel én maatschappelijk betrokken.quote:Door middel van tactischer optrekken en afremmen is het afgelopen jaar veel geld bespaard. Een deel van dat bedrag werd dus maandagmiddag overhandigd.
Sortering lijkt niet helemaal te kloppen, kwam ik dit weekeinde achter. Op de een of andere wijze heb ik Altijd Korting Jaar op mijn kaart staan. En daardoor had ik met de bus maar 20% korting in de week, ipv 40% met Studentkaart weekeinde.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
De vervoerders hebben zo'n lijst wel, maar die is niet openbaar. Het komt min of meer neer op het volgende (aflopend gesorteerd op prioriteit):
1) Altijd vrij
2) Studentenreisproduct
3) Dal vrij
4) Weekend vrij
5) Altijd korting
6) Reizen op Saldo
Daarnaast zijn er nog producten van andere vervoerders, zoals 'Altijd korting' dat alleen bij ArrivaGraag gedaan
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:39 schreef greavy het volgende:
Dat abonnement heb ik ook van die oud-studenten, en die wordt automatisch weer met een jaar verlengd. Je moet alleen wel gaan betalen voor dat abonnement.
Ah, prima. Nogmaals dank, heren!quote:
Met dezelfde abbos die doorlopen?quote:
Ik vind een besparing van 5000 euro op jaarbasis eigenlijk maar vrij weinig. Met een dieselliterprijs van 1,44 komt dit neer op 200 ml dat elk stel dagelijks bespaart. 0,2 liter dus. Ik vraag me af hoeveel geld er werkelijk bespaard is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Netjes: commercieel én maatschappelijk betrokken.
NS-abonnementen worden overgezet voor zover ik weet, producten van andere vervoerders en saldo moet je bij een balie regelen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Met dezelfde abbos die doorlopen?
Alleen als er een NS-product op staat.quote:Vraagje, ik heb toen Nederland uitging een persoonlijke kaart aan gevraagd,
Die is, dat is laatst hier nog neergepend, na 3 jaar postkantoren en terugsturen en andere ellende issie eindelijk op mn adresje aangekomen.
Nu Saldo 0
Abbos en prdukten ook 0
Kan ik hel over 2 jaar nog wel gratis een nieuwe krijgen?
Dat ROS zijn met 0 euro? Dus even een formaliteit regelen aan de automaat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
NS-abonnementen worden overgezet, producten van andere vervoerders en saldo moet je bij een balie regelen.
[..]
Alleen als er een NS-product op staat.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef James1988 het volgende:
ROS telt niet, het moet een abonnement zijn.
Boete naar Frankrijk, doen ze dat?quote:
het product voordeelurenkaart is tot 2029 of 2031 geldig ofzo. De kaart zelf uiteraard nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:17 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Mijn chipkaart is nog tot 2029 geldig volgens de Syntus palen... Op de kaart zelf staat echter 2017.
In elk geval: zo'n kaart is wel meer dan een jaar geldig hoor!
Minder dan 1,5 jaar nog en dat moet ik afscheid nemen van mijn rakker. Mis hem nu al!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:17 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Mijn chipkaart is nog tot 2029 geldig volgens de Syntus palen... Op de kaart zelf staat echter 2017.
In elk geval: zo'n kaart is wel meer dan een jaar geldig hoor!
Wat een onzin...quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het product voordeelurenkaartdalvrij is tot 2029 of 2031 geldig ofzo. De kaart zelf uiteraard niet
hoef je niet iedere keer langs de automaat om je abonnement te verlengenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:20 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wat een onzin...![]()
Noem mij 1 nuttige reden om de einddatum van het abbo verder in de toekomst te leggen dan de kunstmatige houdbaarheid van de kaart...
Andersom: de kaart verloopt eerder dan het abonnement.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hoef je niet iedere keer langs de automaat om je abonnement te verlengen
Als zelfs jij dat doorhebt daar uit stokbrood-vreter-land is het wel erg mis jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ja ik heb de indruk dat jullie enorm langs elkaar heen aan het lullen zijn...![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:29 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Als zelfs jij dat doorhebt daar uit stokbrood-vreter-land is het wel erg mis ja
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nee, Deventer trek volle zalen![]()
dat klopt, maar een abonnement loopt over het algemeen niet tot precies de verloopdatum van de kaart. Door het wat verder in de toekomst te leggen vergroot je het klantgemak.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Andersom: de kaart verloopt eerder dan het abonnement.
Ik heb geen bier op, maar lees ik het goed? "Vergroot je het klantgemak?"quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat klopt, maar een abonnement loopt over het algemeen niet tot precies de verloopdatum van de kaart. Door het wat verder in de toekomst te leggen vergroot je het klantgemak.
Zet Fles een tray goed bier voor en hij neemt al niet meer deel aan de strijdquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:33 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Euj! Zoek je ruzie!? Kom dan! Kom dan he! Dan zoek ik al m'n Deventer matties bij elkaar hoor!
![]()
jazeker. En het heeft ook nog een praktische reden: verlopen abonnementen geven onderweg veel ongemak en onbegrip. Door het op deze manier op te lossen bespaart de NS zichzelf veel werk en is de klant tevreden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb geen bier op, maar lees ik het goed? "Vergroot je het klantgemak?"
In de brief die ik vorige maand ontving stond "U hoeft niet langs de kaartautomaat, uw abonnement is automatisch verlengd."quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb geen bier op, maar lees ik het goed? "Vergroot je het klantgemak?"
Wat ga je doen, met boeken smijten?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:33 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Euj! Zoek je ruzie!? Kom dan! Kom dan he! Dan zoek ik al m'n Deventer matties bij elkaar hoor!
![]()
Zit er ergens een clausule in je contract dat ze onder de VDU uitkunnen in 2029?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
In de brief die ik vorige maand ontving stond "U hoeft niet langs de kaartautomaat, uw abonnement is automatisch verlengd."
De praktijkimplementatie daarvan is dus een einddatum in 2029
Nee, maar als NS wil stoppen met het aanbieden van een VDU dan kunnen ze dat doen. Een VDU-contract kan immers door beide partijen worden opgezegd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Zit er ergens een clausule in je contract dat ze onder de VDU uitkunnen in 2029?
quote:9.7 NS heeft het recht het Voordeelurenabonnement op te zeggen met inachtneming van een opzegtermijn van zes maanden. Daarnaast heeft NS het recht om indien voortzetting van het abonnement door ingrijpend gewijzigde omstandigheden, in het bijzonder aangaande de verdergaande invoering van de OV-chipkaart, in redelijkheid niet meer van NS kan worden gevergd, het Voordeelurenabonnement op te zeggen met inachtneming van een opzegtermijn van drie maanden. Terugbetaling geschiedt volgens de berekening in artikel 9.5. Daarnaast heeft NS het recht om, indien u uw Voordeelurenabonnement niet op tijd betaalt, het Voordeelurenabonnement op te zeggen tegen het begin van uw onbetaalde abonnementsjaar
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jazeker. En het heeft ook nog een praktische reden: verlopen abonnementen geven onderweg veel ongemak en onbegrip. Door het op deze manier op te lossen bespaart de NS zichzelf veel werk en is de klant tevreden.
Tofheid.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
In de brief die ik vorige maand ontving stond "U hoeft niet langs de kaartautomaat, uw abonnement is automatisch verlengd."
De praktijkimplementatie daarvan is dus een einddatum in 2029
Ik heb weleens een omhooggaande slagboom tegen mijn kin gehad en daardoor naar de tandarts gemoeten, omdat er een knappe vrouwelijke collega achterop de stoomtrein meeging...quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:45 schreef James1988 het volgende:
Man mist tram
Hoe kun je zo'n ding over het hoofd zien
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:39 schreef greavy het volgende:
Dat abonnement heb ik ook van die oud-studenten, en die wordt automatisch weer met een jaar verlengd. Je moet alleen wel gaan betalen voor dat abonnement.
quote:
Helaas klopt het niet.. Vorige maand heb ik van NS bericht gehad dat mijn voordeelurenabonnement (studentenaanbod) binnenkort afloopt. Ik heb gemaild met de klantenservice maar deze is niet te verlengen. Alleen is er een aanbieding om dal-korting te nemen voor ¤25 of 29/jaar voor het eerste jaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:03 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
[..]
Ah, prima. Nogmaals dank, heren!
enquote:Op 18-04-2013 verloopt uw gratis 40% kortingskaart. We hopen dat u met veel plezier gebruik heeft gemaakt van dit abonnement en begroeten u graag nog regelmatig in de trein. Daarom hebben wij de volgende aanbieding voor u: een Dal Voordeel abonnement het eerste jaar voor slechts ¤ 25,- (i.p.v. ¤ 50,-).
Voordelen van Dal Voordeel
Met Dal Voordeel reist u extra voordelig met 40% korting op in de daluren en het weekend
(daluren: maandag t/m vrijdag voor 6.30 uur, tussen 9.00 en 16.00 uur en na 18.30 uur. In het weekend reist u de hele dag met 40% korting. Weekend: vrijdagavond 18.30 tot maandagochtend 4.00 uur)
Na het eerste contractjaar wordt dit abonnement automatisch verlengd en betaalt u de reguliere prijs.
quote:Hartelijk dank voor uw reactie. Graag beantwoord ik uw e-mail. U wilt graag meer informatie over uw Voordeelurenabonnement dat u heeft verkregen door het aanbod voor uitgestudeerden. Ik geef u de volgende informatie.
Uw aanbod voor uitgestudeerden gaf u recht op een jaar lang gratis het Voordeelurenabonnement. Dit is een eenjarig contract. Uw contract zal niet automatisch worden verlengd. Het Voordeelurenabonnement is helaas sinds augustus 2011 niet meer voor particulieren te verkrijgen en sinds 15 januari 2013 niet meer voor ex-studenten. Het Voordeelurenabonnement is uit ons assortiment gehaald. U kunt uw aanbod voor uitgestudeerden verlengen, echter dan ontvangt u het Dal Voordeel abonnement. Dit abonnement heeft andere voorwaarden en kost ¤ 50,00.
Ik vertrouw erop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:45 schreef James1988 het volgende:
Man mist tram
Hoe kun je zo'n ding over het hoofd zien
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik heb weleens een omhooggaande slagboom tegen mijn kin gehad en daardoor naar de tandarts gemoeten, omdat er een knappe vrouwelijke collega achterop de stoomtrein meeging...
Dus het is niet onmogelijk...![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:56 schreef b2py het volgende:
Toen ik vanmiddag naar het station liep ben ik twee keer vol tegen iemand opgelopen omdat ik met mijn gedachten ergens anders was
En waar staat dat dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
op je strepen staan. Ze mogen het je niet weigeren, omdat je het product al gebruikt.
http://www.volkskrant.nl/(...)ruik-van-maken.dhtmlquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:16 schreef Peter het volgende:
[..]
En waar staat dat dan?Dat ze je dan niet kunnen weigeren?
quote:Uw Voordeelurenabonnement
Het Voordeelurenabonnement is niet meer verkrijgbaar. Bent u al in het bezit van een Voordeelurenabonnement dan kunt u deze nog wel blijven verlengen.
Met een Voordeelurenabonnement krijgt u 40% korting op alle treinreizen in Nederland. Het abonnementsgeld is ¤ 60 per jaar.
en ik vraag me af of deze voorwaarde wel van toepassing kan zijnquote:9.7
NS heeft het recht het Voordeelurenabonnement op te zeggen met inachtneming van een opzegtermijn van zes maanden. Daarnaast heeft NS het recht om indien voortzetting van het abonnement door ingrijpend gewijzigde omstandigheden, in het bijzonder aangaande de verdergaande invoering van de OV-chipkaart, in redelijkheid niet meer van NS kan worden gevergd, het Voordeelurenabonnement op te zeggen met inachtneming van een opzegtermijn van drie maanden. Terugbetaling geschiedt volgens de berekening in artikel 9.5. Daarnaast heeft NS het recht om, indien u uw Voordeelurenabonnement niet op tijd betaalt, het Voordeelurenabonnement op te zeggen tegen het begin van uw onbetaalde abonnementsjaar
Dit ga ik morgen eens proberen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:19 schreef toblorone het volgende:
Glenspey: je moet maar eens op cheaptickets of verwante sites kijken! eerst even googlen naar mooie vakanties, en kijken hoeveel het kost. doe dat na 2 of 3 dagen nog eens, en je ticketprijs zal gestegen zijn! (nu denken de meesten, minder stoelen, dus meer betalen). maar wacht! verwijder je cookies eens? en kijk daarna nog eens? haha! slimme gasten hoor
zij hebben niet opgezegd.. niet met 3 of 6 maanden opzegtermijn..quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:32 schreef Peterselieman het volgende:
In de voorwaarden staat nog wel:
[..]
en ik vraag me af of deze voorwaarde wel van toepassing kan zijn
Alles om de burger te bestelenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:19 schreef toblorone het volgende:
Glenspey: je moet maar eens op cheaptickets of verwante sites kijken! eerst even googlen naar mooie vakanties, en kijken hoeveel het kost. doe dat na 2 of 3 dagen nog eens, en je ticketprijs zal gestegen zijn! (nu denken de meesten, minder stoelen, dus meer betalen). maar wacht! verwijder je cookies eens? en kijk daarna nog eens? haha! slimme gasten hoor
is niet eens het deel wat ik echt betwist, want zijn de omstandigheden plots ingrijpend gewijzigd? Ik denk het nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:42 schreef Peter het volgende:
[..]
zij hebben niet opgezegd.. niet met 3 of 6 maanden opzegtermijn..
Heb ze maar gemaild met de verwijzing naar de site en de voorwaarden. Eens kijken hoe ze zullen reageren..
Zelfde bij het NS Jaarabonnement wat ik nu heb (zonder incheck verplichting), dat wordt straks een altijd vrij mét incheck verplichting. Dat product wordt ook geschrapt, zelfde laken en pakquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
op je strepen staan. Ze mogen het je niet weigeren, omdat je het product al gebruikt.
Zijn ze wel creatief met oplossingen?quote:Op woensdag 24 april 2013 07:19 schreef Mirgeam het volgende:
Allemaal nieuwe treindienstleiders hier in Breda, schiet voor geen meter op
Haha, de foute ingesteldquote:Op woensdag 24 april 2013 09:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Er werd in Deventer net omgeroepen dat de NS vandaag een oranjedienstregeling rijdt
Hmm, ik zit in een trein drieduizendzoveel en het rook net raarquote:Op woensdag 24 april 2013 09:43 schreef Mirgeam het volgende:
Of de machinist van trein drieduizendzoveel even wil stoppen, z'n trein staat in de hens
Drieduizend is de IC Den Helder-Nijmegen, dat zal wel VIRM zijn danquote:Op woensdag 24 april 2013 09:46 schreef JDude het volgende:
Zoeen nieuwe Sprinter? Dan zijn er vast wel wat passagiers aan boord die het even uit willen/moeten pissen.
Moah, kan ook de 3100 (Schiphol - Nijmegen), 3300 (Hoorn Kersenboogerd - Hoofddorp), 3400 (Hoorn - Haarlem), 3500 (Schiphol - Heerlen) zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 10:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
Drieduizend is de IC Den Helder-Nijmegen, dat zal wel VIRM zijn dan
De zoveelste ludieke naam voor "we klooien maar wat raak"?quote:Op woensdag 24 april 2013 09:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Er werd in Deventer net omgeroepen dat de NS vandaag een oranjedienstregeling rijdt
Wat is dat "officieel" voor flauwekul eigenlijk johquote:Op woensdag 24 april 2013 10:43 schreef dennistd het volgende:
DDAR met loc staat officieel allemaal aan de kant sinds 8 april, maar wordt nu voor alles ingezet waar maar een tekort is..
Volledig te 'wijten' aan het vernieuwde veiligheidsregime rondom onderhoud wat 1 januari dit jaar van kracht werd.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:18 schreef DriekOplopers het volgende:
Opnieuw langdurige infrastoring, net als vrijdag en maandag:
http://www.voorbeterov.nl/page9.php
Want? Voor deze reparatie moeten alle sporen op het baanvak uit dienst genomen worden? "omdat nieuwe regels"?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:24 schreef b2py het volgende:
[..]
Volledig te 'wijten' aan het vernieuwde veiligheidsregime rondom onderhoud wat 1 januari dit jaar van kracht werd.
Ook met wissels kan je niet meer om een storing heenrijden. Of nou jah, kan wel maar dan kan de storing niet verholpen worden.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:18 schreef DriekOplopers het volgende:
Opnieuw langdurige infrastoring, net als vrijdag en maandag:
http://www.voorbeterov.nl/page9.php
Als jij aan het binnenbeen moet werken zal het nevenspoor ook buitendienst moeten. Was vorig jaar nog niet het geval maar dit jaar dus wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want? Voor deze reparatie moeten alle sporen op het baanvak uit dienst genomen worden? "omdat nieuwe regels"?
OK. Maar dat komt dus enkel door nieuwe regels en niet door technische onuitvoerbaarheid begrijp ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:33 schreef b2py het volgende:
[..]
Als jij aan het binnenbeen moet werken zal het nevenspoor ook buitendienst moeten. Was vorig jaar nog niet het geval maar dit jaar dus wel.
Mensen zijn wel belangrijk, in dit geval de veiligheid van de mannen die het zware werk verrichten.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OK. Maar dat komt dus enkel door nieuwe regels en niet door technische onuitvoerbaarheid begrijp ik.
Dus: Regels zijn weer eens belangrijker dan mensen. Sterker nog: Als mensen er nog niet genoeg last van hebben, passen we lekker de regels aan. Hmm hmm. Goed bezig
Ik denk dat de regels er zijn omdat iemand zo nodig iets moest moderniseren. Net zoals de ridiculiteit dat geïsoleerde ladders niet meer gebruikt mogen worden.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef Duvel het volgende:
De regels zijn er om de mensen te beschermen.
Want die gingen vorig jaar met de oude regels bij bosjes dood of zo?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef Duvel het volgende:
De regels zijn er om de mensen te beschermen.
Sinds wanneer? En voor procesaannemers gold toch altijd een uitzondering?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik denk dat de regels er zijn omdat iemand zo nodig iets moest moderniseren. Net zoals de ridiculiteit dat geïsoleerde ladders niet meer gebruikt mogen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |