Hmm, ik zit in een trein drieduizendzoveel en het rook net raarquote:Op woensdag 24 april 2013 09:43 schreef Mirgeam het volgende:
Of de machinist van trein drieduizendzoveel even wil stoppen, z'n trein staat in de hens
Drieduizend is de IC Den Helder-Nijmegen, dat zal wel VIRM zijn danquote:Op woensdag 24 april 2013 09:46 schreef JDude het volgende:
Zoeen nieuwe Sprinter? Dan zijn er vast wel wat passagiers aan boord die het even uit willen/moeten pissen.
Moah, kan ook de 3100 (Schiphol - Nijmegen), 3300 (Hoorn Kersenboogerd - Hoofddorp), 3400 (Hoorn - Haarlem), 3500 (Schiphol - Heerlen) zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 10:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
Drieduizend is de IC Den Helder-Nijmegen, dat zal wel VIRM zijn dan
De zoveelste ludieke naam voor "we klooien maar wat raak"?quote:Op woensdag 24 april 2013 09:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Er werd in Deventer net omgeroepen dat de NS vandaag een oranjedienstregeling rijdt
Wat is dat "officieel" voor flauwekul eigenlijk johquote:Op woensdag 24 april 2013 10:43 schreef dennistd het volgende:
DDAR met loc staat officieel allemaal aan de kant sinds 8 april, maar wordt nu voor alles ingezet waar maar een tekort is..
Volledig te 'wijten' aan het vernieuwde veiligheidsregime rondom onderhoud wat 1 januari dit jaar van kracht werd.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:18 schreef DriekOplopers het volgende:
Opnieuw langdurige infrastoring, net als vrijdag en maandag:
http://www.voorbeterov.nl/page9.php
Want? Voor deze reparatie moeten alle sporen op het baanvak uit dienst genomen worden? "omdat nieuwe regels"?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:24 schreef b2py het volgende:
[..]
Volledig te 'wijten' aan het vernieuwde veiligheidsregime rondom onderhoud wat 1 januari dit jaar van kracht werd.
Ook met wissels kan je niet meer om een storing heenrijden. Of nou jah, kan wel maar dan kan de storing niet verholpen worden.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:18 schreef DriekOplopers het volgende:
Opnieuw langdurige infrastoring, net als vrijdag en maandag:
http://www.voorbeterov.nl/page9.php
Als jij aan het binnenbeen moet werken zal het nevenspoor ook buitendienst moeten. Was vorig jaar nog niet het geval maar dit jaar dus wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want? Voor deze reparatie moeten alle sporen op het baanvak uit dienst genomen worden? "omdat nieuwe regels"?
OK. Maar dat komt dus enkel door nieuwe regels en niet door technische onuitvoerbaarheid begrijp ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:33 schreef b2py het volgende:
[..]
Als jij aan het binnenbeen moet werken zal het nevenspoor ook buitendienst moeten. Was vorig jaar nog niet het geval maar dit jaar dus wel.
Mensen zijn wel belangrijk, in dit geval de veiligheid van de mannen die het zware werk verrichten.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OK. Maar dat komt dus enkel door nieuwe regels en niet door technische onuitvoerbaarheid begrijp ik.
Dus: Regels zijn weer eens belangrijker dan mensen. Sterker nog: Als mensen er nog niet genoeg last van hebben, passen we lekker de regels aan. Hmm hmm. Goed bezig
Ik denk dat de regels er zijn omdat iemand zo nodig iets moest moderniseren. Net zoals de ridiculiteit dat geīsoleerde ladders niet meer gebruikt mogen worden.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef Duvel het volgende:
De regels zijn er om de mensen te beschermen.
Want die gingen vorig jaar met de oude regels bij bosjes dood of zo?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef Duvel het volgende:
De regels zijn er om de mensen te beschermen.
Sinds wanneer? En voor procesaannemers gold toch altijd een uitzondering?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik denk dat de regels er zijn omdat iemand zo nodig iets moest moderniseren. Net zoals de ridiculiteit dat geīsoleerde ladders niet meer gebruikt mogen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |