NS-abonnementen worden overgezet voor zover ik weet, producten van andere vervoerders en saldo moet je bij een balie regelen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Met dezelfde abbos die doorlopen?
Alleen als er een NS-product op staat.quote:Vraagje, ik heb toen Nederland uitging een persoonlijke kaart aan gevraagd,
Die is, dat is laatst hier nog neergepend, na 3 jaar postkantoren en terugsturen en andere ellende issie eindelijk op mn adresje aangekomen.
Nu Saldo 0
Abbos en prdukten ook 0
Kan ik hel over 2 jaar nog wel gratis een nieuwe krijgen?
Dat ROS zijn met 0 euro? Dus even een formaliteit regelen aan de automaat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
NS-abonnementen worden overgezet, producten van andere vervoerders en saldo moet je bij een balie regelen.
[..]
Alleen als er een NS-product op staat.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef James1988 het volgende:
ROS telt niet, het moet een abonnement zijn.
Boete naar Frankrijk, doen ze dat?quote:
het product voordeelurenkaart is tot 2029 of 2031 geldig ofzo. De kaart zelf uiteraard nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:17 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Mijn chipkaart is nog tot 2029 geldig volgens de Syntus palen... Op de kaart zelf staat echter 2017.
In elk geval: zo'n kaart is wel meer dan een jaar geldig hoor!
Minder dan 1,5 jaar nog en dat moet ik afscheid nemen van mijn rakker. Mis hem nu al!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:17 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Mijn chipkaart is nog tot 2029 geldig volgens de Syntus palen... Op de kaart zelf staat echter 2017.
In elk geval: zo'n kaart is wel meer dan een jaar geldig hoor!
Wat een onzin...quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het product voordeelurenkaartdalvrij is tot 2029 of 2031 geldig ofzo. De kaart zelf uiteraard niet
hoef je niet iedere keer langs de automaat om je abonnement te verlengenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:20 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wat een onzin...![]()
Noem mij 1 nuttige reden om de einddatum van het abbo verder in de toekomst te leggen dan de kunstmatige houdbaarheid van de kaart...
Andersom: de kaart verloopt eerder dan het abonnement.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hoef je niet iedere keer langs de automaat om je abonnement te verlengen
Als zelfs jij dat doorhebt daar uit stokbrood-vreter-land is het wel erg mis jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ja ik heb de indruk dat jullie enorm langs elkaar heen aan het lullen zijn...![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:29 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Als zelfs jij dat doorhebt daar uit stokbrood-vreter-land is het wel erg mis ja
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nee, Deventer trek volle zalen![]()
dat klopt, maar een abonnement loopt over het algemeen niet tot precies de verloopdatum van de kaart. Door het wat verder in de toekomst te leggen vergroot je het klantgemak.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Andersom: de kaart verloopt eerder dan het abonnement.
Ik heb geen bier op, maar lees ik het goed? "Vergroot je het klantgemak?"quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat klopt, maar een abonnement loopt over het algemeen niet tot precies de verloopdatum van de kaart. Door het wat verder in de toekomst te leggen vergroot je het klantgemak.
Zet Fles een tray goed bier voor en hij neemt al niet meer deel aan de strijdquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:33 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Euj! Zoek je ruzie!? Kom dan! Kom dan he! Dan zoek ik al m'n Deventer matties bij elkaar hoor!
![]()
jazeker. En het heeft ook nog een praktische reden: verlopen abonnementen geven onderweg veel ongemak en onbegrip. Door het op deze manier op te lossen bespaart de NS zichzelf veel werk en is de klant tevreden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb geen bier op, maar lees ik het goed? "Vergroot je het klantgemak?"
In de brief die ik vorige maand ontving stond "U hoeft niet langs de kaartautomaat, uw abonnement is automatisch verlengd."quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb geen bier op, maar lees ik het goed? "Vergroot je het klantgemak?"
Wat ga je doen, met boeken smijten?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:33 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Euj! Zoek je ruzie!? Kom dan! Kom dan he! Dan zoek ik al m'n Deventer matties bij elkaar hoor!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |