Nou nou, wat een venijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar dat is weer metAnne Soldaat
![]()
rrrrrrrr
Ik kon Anne ook zeker wel waarderen in Daryll-Ann en alles wat ie gedaan heeft voor ie Solo ging. Maar hij had nooit solo moeten gaan. Hij was gewoon een geweldige band-gitarist.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:57 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Nou nou, wat een venijn.![]()
Dit nummer bijvoorbeeld is echt een parel:
Schandalig. Net zoals die cover van die oude knar Cohen van Halleluja van onze Lisaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Is Bon Iver eigenlijk indie te noemen? Toch jammer dat hij zo nodig toen Skinny Love van multi-talent Birdy moest coveren, hé.
Ik hoorde laatst bij Liverpool dat één of ander lokaal bandje Lee Towers heeft gecovered voor de plaatselijke FC. Bah.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Schandalig. Net zoals die cover van die oude knar Cohen van Halleluja van onze Lisa
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst bij Liverpool dat één of ander lokaal bandje Lee Towers heeft gecovered voor de plaatselijke FC. Bah.
Tom wie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:10 schreef Maxerazzi het volgende:
Als we het dan toch over covers hebben, dan moet Tom Waits zich toch ook diep schamen. Heiligschennis!
Iemand die schaamteloos leent van Neerlands briljanten. Nog zo'n voorbeeldje:quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:11 schreef Bol_Wan het volgende:
Oké, tijd om te slapen. Het was gezellig, moeten we vaker doen. ik bel nog wel enzo..
Over 7 uur deze:quote:
Oké, deze cover is dusdanig verschrikkelijk, dat ik 'm in een spoiler zet. Kijken op eigen risico.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Over 7 uur deze:
Grappig bandje trouwens die Beatles. Wel schandalig dat ze dat nummertje van onze Robert ten Brink gejat hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan vraag je na zo'n cover toch meteen hardop af:
The beach boys hebben ook al gejat van Robert ten Brink. En wat te denken van Electric Light Orchestra, die Here is the news gebaseerd hebben op de intro van de VPRO programma's.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Over 7 uur deze:
Grappig bandje trouwens die Beatles. Wel schandalig dat ze dat nummertje van onze Robert ten Brink gejat hebben.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:19 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Oké, deze cover is dusdanig verschrikkelijk, dat ik 'm in een spoiler zet. Kijken op eigen risico.Die Jesse McCartney heeft zijn naam wel mee. Zijn stem helaas nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan vraag je na zo'n cover toch meteen hardop af:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |