Ik zou heel erg graag graag die brief willen hebben (zonder adresgegevens). Voor Beter OV zal dan genadeloos de vloer aanvegen met de firma HiSpiet. PDF'je kan naar info@voorbeterov.nlquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:09 schreef greavy het volgende:
Helaas. NS HiSpeed heeft een brief laten opstellen door een advocaat aan de website Rijdtdefyra.be, en op somme van een (hoge) boete de website laten offline halen. Je wordt nu doorgelinkt naar Twitter-account 'Treinverstoring'. Hiermee komt een (voorlopig) einde aan de punctualiteitscijfers die in te zien zijn over het web... NSH vond zich in diskrediet gebracht.
Dat dus. En die imagoschade, daar zorgt NS Hispeed zelf wel voor - niemand neemt dat bedrijf nog serieus.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, dat lijkt me ook. Dit is "shooting the messenger". En totaal kansloos. Iemand anders gaat het wel weer overnemen, hoe hard je ook dreigt met boetes en advocaten.
Helaasch ben ik niet de beheerder van de website. Via de website treininvertraging.be kan je vast wel met de eigenaar in contact komen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:21 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ik zou heel erg graag graag die brief willen hebben (zonder adresgegevens). Voor Beter OV zal dan genadeloos de vloer aanvegen met de firma HiSpiet. PDF'je kan naar info@voorbeterov.nl
Diskrediet? Op tijd gaan rijden en probleem opgelost.
Of via Twitter!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef greavy het volgende:
[..]
Helaasch ben ik niet de beheerder van de website. Via de website treininvertraging.be kan je vast wel met de eigenaar in contact komen.
HA HA HA.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef greavy het volgende:
Dit heb ik van een goed ingelichte bron van Hispeed vernomen dat de directie de website offline heeft laten halen.
NSH leek zo goed bezig te zijn de laatste week ...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:21 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ik zou heel erg graag graag die brief willen hebben (zonder adresgegevens). Voor Beter OV zal dan genadeloos de vloer aanvegen met de firma HiSpiet. PDF'je kan naar info@voorbeterov.nl
Diskrediet? Op tijd gaan rijden en probleem opgelost.
Nou istie weer gestoptquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsja, dit topic liep ineens erg hard. Maar ja. De Directie van Fles Bierpomperijen Unlimited heeft alle posts van ene greavy offline laten halen. De directie voelde zich in diskrediet gebracht
Dan zou je nog kunnen rijden op zichtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij alleen vanwege het feit dat de overwegen niet werken.
Pats!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:21 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ik zou heel erg graag graag die brief willen hebben (zonder adresgegevens). Voor Beter OV zal dan genadeloos de vloer aanvegen met de firma HiSpiet. PDF'je kan naar info@voorbeterov.nl
Diskrediet? Op tijd gaan rijden en probleem opgelost.
Wat is mondood?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:10 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Pats!
http://www.voorbeterov.nl/130105.php
Het is tijd voor de uitslag.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Biertjes win tijd![]()
Hoeveel bordjes heeft Fles totaal gescoord per einde jaar 2012?
Dichtste bij krijgt een sixpackje bier naar keuze![]()
Die tune is ook nooit veranderdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1288402
Hee, Flesdeze hebben wij gedaan!
Ja wie nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1288402
Hee, Flesdeze hebben wij gedaan!
thanks. ff nadenken welke ik zou willenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is tijd voor de uitslag.
De volgende inzendingen zijn binnengekomen.
James1988 gokte 4284 (per DM)
CrashO gokte 4444
b2py gokte 4543
Peterselieman gokte 5432 (per DM)
Darkwing_Duck gokte 5987
MPG gokte 6006.
Het juiste aantal is uiteindelijk precies 6000![]()
Dat betekent dat MPG het dichtste bij zat. helaas moet hij alleen gediskwalificeerd worden wegens voorkennis, en hetzelfde geldt voor Darkwing_Duck. Dus het sixje gaat naar Peterselieman
Gefeliciteerden laat maar via DM/PM weten wat je lekker vindt
![]()
12 rijtuigen van niks naar niksquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Waarom zittten bij de L11 rijtuigen tussen Oostende en Eupen altijd de locs aan de Oostende kant? Heeft dat met de Helling van Hans te maken?
Is met alle getrokken IC's op dat trac, Wezet - Brussel-Zuid en Luik-Guillemins - Quivrain hebben ook de loc aan de westkant.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Waarom zittten bij de L11 rijtuigen tussen Oostende en Eupen altijd de locs aan de Oostende kant? Heeft dat met de Helling van Hans te maken?
Ik heb me vaker afgevraagd of die IC naar Verviers, Welkenraedt en Eupen rijdt puur om ervoor te zorgen dat zowel in Walloni als Vlaanderen 4 stations worden aangedaan door die trein, zo kunnen de Walen ook tevreden worden gehouden. Of het zo is weet ik niet, maar het lijkt me alleszins plausibel.quote:
Daar is een woord voor, Fles, kom er maar in....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:05 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik heb me vaker afgevraagd of die IC naar Verviers, Welkenraedt en Eupen rijdt puur om ervoor te zorgen dat zowel in Walloni als Vlaanderen 4 stations worden aangedaan door die trein, zo kunnen de Walen ook tevreden worden gehouden. Of het zo is weet ik niet, maar het lijkt me alleszins plausibel.
Waar is eigenlijk de mozaek gebleven van afgelopen week... vol met bordjes met vuilniszakken eroverheen, verkeerd om, kapot, te dichtbij, of met regendruppels op de ruit?quote:
Al die miskramen komen er soberzo niet op, collage volgt waarschijnlijk morgen welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Waar is eigenlijk de mozaek gebleven van afgelopen week... vol met bordjes met vuilniszakken eroverheen, verkeerd om, kapot, te dichtbij, of met regendruppels op de ruit?
Volgens mij is Frigge niet zo piep hoor, ze heeft haar geboortedatum op FB verborgen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nou, ik zie mogelijkheden voor het nieuwjaarsrondje..
Edit: Doe mij die blonde maar
Russisch is echt een mooie taal jongequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:28 schreef GlenSpey het volgende:
Weet iemand hier waar ik de uitzending van Megafactories over Alstom kan vinden? Google biedt geen uitkomst. Op youtube staat een Russische versie maar dat gaat t ook nie worden
De uitzending heet Speed Railquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:28 schreef GlenSpey het volgende:
Weet iemand hier waar ik de uitzending van Megafactories over Alstom kan vinden? Google biedt geen uitkomst. Op youtube staat een Russische versie maar dat gaat t ook nie worden
Staat er niet op, geen seeds althans..quote:
720p met NL subs? WeTransfer? (A)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:33 schreef James1988 het volgende:
Die aflevering heb ik hier op een USB-stick
Ja eh, wat wil je nou dat ik zegquote:[img]http://i.fokz[img]http://s.emimino.cz/images/emoticons/icon_mrgreen.gif[/img]ine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 5 januari 2013 23:29 schreef bork het volgende:
[..]
Volgens mij is Frigge niet zo piep hoor, ze heeft haar geboortedatum op FB verborgen.
Ik heb 'm hier wel liggen voor je.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Staat er niet op, geen seeds althans..
Bedenk me net dat ik recent met opschonen en migratie heb weggegooid..
Die blonde is pot manquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja eh, wat wil je nou dat ik zeg [ afbeelding ]
Dat was dat filmpje waar ik het eerder over hadquote:
Bel Rikus even!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:39 schreef bork het volgende:
Geschift, zo'n ding moet vrije baan hebben, laat dit aan een stel Tsjetsenen zien en die parkeren er een vrachtwagentje met wat explosieven neer.
Ja die reactie was ook daarop, zo van WTF, niet dat dat filmpje opeens uit de licht komt vallen ofzo..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was dat filmpje waar ik het eerder over had![]()
Dat wachtertje wat er een beetje voor de Spek-en-Bonen-Cup uit komt lopen
Ook lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was dat filmpje waar ik het eerder over had![]()
Dat wachtertje wat er een beetje voor de Spek-en-Bonen-Cup uit komt lopen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:42 schreef bork het volgende:
Nou je zou daar met je jaaroogst aardappelen op weg zijn naar de fabriek en je knol vertikt het om verder te gaan, je hebt niet echt veel kans imho.
Ik wilde dat ding wel een keer proberen, het wordt dan toch de nachttrein maar.
Oh dit gaat wel ver ja.quote:
Wat voor tijd rijdt die Sapsan eigenlijk tussen StP en Moskou? Ik heb er destijds (1992) ook wel een uur of 8 over gedaan met de nachttrein. Het is geloof ik 600-650 km dus meer dan een uur of 3 zal het niet zijn?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:42 schreef bork het volgende:
Nou je zou daar met je jaaroogst aardappelen op weg zijn naar de fabriek en je knol vertikt het om verder te gaan, je hebt niet echt veel kans imho.
Ik wilde dat ding wel een keer proberen, het wordt dan toch de nachttrein maar.
"Since entering service in December 2009, it has been Russian Railways' only profitable passenger service, with an occupancy rate of 84.5%.[8] According to the timetable valid from 30 October 2011, the direct train from Moscow to St Petersburg without intermediate stops needs 3:40, the train from Moscow to Nizhniy Novgorod 3:55 hours."quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor tijd rijdt die Sapsan eigenlijk tussen StP en Moskou? Ik heb er destijds (1992) ook wel een uur of 8 over gedaan met de nachttrein. Het is geloof ik 600-650 km dus meer dan een uur of 3 zal het niet zijn?
Auf dieser mit 3 kV Gleichstrom dat geeft ook beperkingen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:49 schreef b2py het volgende:
Max 250 km/h, terwijl er op een nieuw aan te leggen lijn straks 300 gescheurd mag worden. Deze trein heeft in 2009 het russische snelheidsrecord verbroken en op 290 gezet..
GEbroken of VERbeterd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:49 schreef b2py het volgende:
Max 250 km/h, terwijl er op een nieuw aan te leggen lijn straks 300 gescheurd mag worden. Deze trein heeft in 2009 het russische snelheidsrecord verbroken en op 290 gezet..
Tsja misschien wel, mouw aanpassen August Bork kan?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
heel veel later dan ben je 80 man![]()
Binnen 5 jaar dit
Christus te Paardquote:Op zondag 6 januari 2013 00:00 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]Bij Nijverdal West valt de tunnel goed door te kijken. Aan het eind ervan is het zuidelijke perron van het nieuwe station Nijverdal al te zien
Kan. Mijn Ukraina trip is naar Juni ge-pre-poned. Als dat een woord isquote:Op zondag 6 januari 2013 00:02 schreef bork het volgende:
[..]
Tsja misschien wel, mouw aanpassen August kan?
Geen idee, deze is wel gaaf maar ik vrees dat ik zo'n coupe niet trekquote:Op zondag 6 januari 2013 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan. Mijn Ukraina trip is naar Juni ge-pre-poned. Als dat een woord is
In april moet het klaar zijn, maar daarvoor is er eerst nog een maand geen treinverkeer tussen Wierden en Raalte, om de sporen aan te kunnen sluiten op de tunnel...quote:Op zondag 6 januari 2013 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Christus te Paard![]()
Je gaat me niet serieus vertellen dat ze daar DRIE JAAR mee bezig geweest zijn en dat het nu NOG niet klaar is![]()
Een maand?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:05 schreef dennistd het volgende:
[..]
In april moet het klaar zijn, maar daarvoor is er eerst nog een maand geen treinverkeer tussen Wierden en Raalte, om de sporen aan te kunnen sluiten op de tunnel...
Dit is vrij zorgwekkend. Dit betekent dat het hoogste niveau van luxe, blijkbaar nog DRIE niveaus BOVEN "eerste klas", vergelijkbaar zou moeten zijn met een sleeper in de CNL. Dit is opgeleukte schraalheid.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:05 schreef bork het volgende:
[..]
Geen idee, deze is wel gaaf maar ik vrees dat ik zo'n coupe niet trek
Train Grand Express №53 St. Petersburg - Moscow
[ afbeelding ]
Grand Express is the most luxurious train that operates between Moscow and Saint-Petersburg. The train has 1st, Premium, Grand and Grand De Lux class compartments. First class consists of a cabin for 2 people including bed linen and a few magazines. Premium cabins are available including everything as in 1st class as well as a WC and sink. The Grand and Grand Delux cabins consist of a wardrobe, DVD, TV, air conditioner, internet access, heating and noise insulation, dressing gown and slippers (an entire compartment must be purchased - 2 tickets). This St. Petersburg train has a nice dining car that serves good meals. Also you can order food and drinks to compartment.
Heating, wauw. Airco, WAUW. Noise Insulation,quote:The Grand and Grand Delux cabins consist of a wardrobe, DVD, TV, air conditioner, internet access, heating and noise insulation,
Ik denk dat het vooral testen is maar goed, aansluiten kan wel in een weekend ja..quote:Op zondag 6 januari 2013 00:05 schreef dennistd het volgende:
[..]
In april moet het klaar zijn, maar daarvoor is er eerst nog een maand geen treinverkeer tussen Wierden en Raalte, om de sporen aan te kunnen sluiten op de tunnel...
http://www.cfl.lu/CFLInte(...)yageurs/02InfosGare/quote:Op zondag 6 januari 2013 00:23 schreef greavy het volgende:
Heeft er iemand een linkje naar een spoorkaart van Luxemburg? Niet een sporenplan, maar gewoon een kaart.
Wat betekenen die auto's en fietsjes als je over een station beweegt met de cursor?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:25 schreef b2py het volgende:
[..]
http://www.cfl.lu/CFLInte(...)yageurs/02InfosGare/
Dynamische kaart, maar het is een kaart..
Hoeveel parkeerplaatsen daar zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:30 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Wat betekenen die auto's en fietsjes als je over een station beweegt met de cursor?
Ik ga voor de oude CFL 1800 D-loksquote:Op zondag 6 januari 2013 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Niks veranderd dus. Merk wel op dat Merkholtz en Paradiso "bedarfshalt" zijn. Als je niet voor de bordjes gaat boet dat niet natuurlijk, maar anders wel
Er zijn stations met 0 parkeerplaatsen voor de fiets en >200 voor auto's. Dat kan toch zeker niet.quote:
Oh die had ik ook een keer jaquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Er zijn stations met 0 parkeerplaatsen voor de fiets en >200 voor auto's. Dat kan toch zeker niet.
Ik ben de Nederlandes situatie gewend, waar de meeste mensen wel zo slim zijn om met de fiets naar het station te gaan en het aantal fietsenrekken ver uitstijgt boven het aantal autoparkeerplaatsen.quote:
Zijn prachtige loks, maar maken een herrie. Loks zouden al ergens op de "schroot" moeten zijn, maar ze rijden nog steeds 2x per dag dagelijks met een keteltrein tussen Luxembourg-Triage en Luxembourg / Bertrange voor bediening Shell en Q8. Ook rijden ze nog meerdere keren per dag met schroot en staaltreinen tussen Bettembourg en Belval.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die had ik ook een keer ja![]()
dat ik dacht "TOEEET" hee ik hoor een trein komen![]()
"TOEOOOEEOEEEOEOEEEOEOEOOEEEEEEEET"verdomme gast je claxon blijft hangen
oh dat is je motor okee![]()
Kan een prima oplossing zijn hoor, vooral rondom grote steden ideaal (Park+Ride)quote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Met de auto naar het station.
Tsja. De wereld is groter. Er zijn ook plekken waar Drop, Stroopwafels, appelmoes en Kamervragen wat minder aan de orde van de dag zijn. Daar zijn fietsers ook meestal een bedreigde diersoort trouwens.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ik ben de Nederlandes situatie gewend,
Nog erger. Reis dan gewoon met de trein vanaf ergens in de buurt van je woonplaats naar het station.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kan een prima oplossing zijn hoor, vooral rondom grote steden ideaal (Park+Ride)
Waar vaak gratis pendeldiensten worden aangeboden naar het stadscentrum.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kan een prima oplossing zijn hoor, vooral rondom grote steden ideaal (Park+Ride)
Helaas wel. Da's in ons prachtige landje gelukkig heel anders.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar zijn fietsers ook meestal een bedreigde diersoort trouwens.
zie editquote:Op zondag 6 januari 2013 00:42 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Helaas wel. Da's in ons prachtige landje gelukkig heel anders.
Sommige mensen moeten eerst een godsvergeten tijd reizen naar een treinstation en een godsvergeten tijd in de trein bivakkeren, dat ze sneller zijn naar zo'n P+R-terrein en dan per OV.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:41 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Nog erger. Reis dan gewoon met de trein vanaf ergens in de buurt van je woonplaats naar het station.
Het idee is goed (zelfs de meest stugge automobilist niet met de auto de stad in laten gaan) maar het werkt niet.
Tja, de gemiddelde Nederlander mag wat mij betreft qua woningkeuze in de toekomst wat beter rekening houden met zaken als afstand tot werk, OV-bereikbaarheid etc. De belasting op de vergoeding van woon-werkverkeer had er wat mij betreft dan ook moeten komen, want dat bewerkstelligt dat op de lange termijn. Maar goed.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:43 schreef greavy het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten eerst een godsvergeten tijd reizen naar een treinstation en een godsvergeten tijd in de trein bivakkeren, dat ze sneller zijn naar zo'n P+R-terrein en dan per OV.
Als werkgebieden dan ook betere bereikbaarheid krijgen, ik zit nu met een bus die een keer per uur rijdt..quote:Op zondag 6 januari 2013 00:51 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Tja, de gemiddelde Nederlander mag wat mij betreft qua woningkeuze in de toekomst wat beter rekening houden met zaken als afstand tot werk, OV-bereikbaarheid etc. De belasting op de vergoeding van woon-werkverkeer had er wat mij betreft dan ook moeten komen, want dat bewerkstelligt dat op de lange termijn. Maar goed.
In de 3 jaar dat ik nu met de trein ipv de bus ga, hebben ze bij appingedam al 3x ofzo moeten uitbreidenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ik ben de Nederlandes situatie gewend, waar de meeste mensen wel zo slim zijn om met de fiets naar het station te gaan en het aantal fietsenrekken ver uitstijgt boven het aantal autoparkeerplaatsen.
Met de auto naar het station.
Ik weet nog dat ze op de plek van het emplacement kantoorgebouwen gingen bouwenquote:Op zondag 6 januari 2013 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Appingedam jezus. Daar ben ik al niet meer geweest sinds de vissen aan land kropen
n of andere deurwaardersdinggeval ietsquote:Op zondag 6 januari 2013 01:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de NoordOostGroningse Trekschuit Maatschappij of wat?
Een charter met een BR 218 en een duits couprijtuig en dan Harlingen Haven - Leeuwarden - Groningen - Leer - Emden - Norddeich Molequote:Op zondag 6 januari 2013 01:38 schreef Flodder450 het volgende:
Wat mij een keertje leuk lijkt: Een Rondje Noord!
I like!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een charter met een BR 218 en een duits couprijtuig en dan Harlingen Haven - Leeuwarden - Groningen - Leer - Emden - Norddeich Mole
Best een goed idee ja. Zou dat te ritselen zijn tegen een beetje een fatsoenlijke prijs, denk je?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een charter met een BR 218 en een duits couprijtuig en dan Harlingen Haven - Leeuwarden - Groningen - Leer - Emden - Norddeich Mole
dat is toch juist fijner of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 6 januari 2013 10:21 schreef greavy het volgende:
De software-update op de OV-Chipkaart paaltjes van NS heeft nog iets "goeds" meegebracht.
Je mag nu na het in- of uitchecken gelijk weer in- of uitchecken, zolang je dat maar doet bij een ander paaltje als waar je eerst in- of uitcheckte.
Ik weet dat een treinpad al enkele honderden euro's kost, en dan heb je nog geen trein..quote:Op zondag 6 januari 2013 01:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Best een goed idee ja. Zou dat te ritselen zijn tegen een beetje een fatsoenlijke prijs, denk je?
Een tijdje terug een presentatie over NVBS-excursies gezien. Ik meen dat daarin de volgende geschatte prijzen vermeld werden:quote:Op zondag 6 januari 2013 01:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Best een goed idee ja. Zou dat te ritselen zijn tegen een beetje een fatsoenlijke prijs, denk je?
Wat voor treinstel heb je dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 10:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Een tijdje terug een presentatie over NVBS-excursies gezien. Ik meen dat daarin de volgende geschatte prijzen vermeld werden:
- Treinstel: 5.000 euro
- Getrokken trein: 10.000 euro
- Stoomtrein: 20.000 euro
Om trouwens nog maar niet te spreken over het ontbreken van ATB...
Op naar Salzderhelden dan maar! Einbeck is de plek van het bockbier dus dat onderdeel zit wel snor.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Een tijdje terug een presentatie over NVBS-excursies gezien. Ik meen dat daarin de volgende geschatte prijzen vermeld werden:
- Treinstel: 5.000 euro
- Getrokken trein: 10.000 euro
- Stoomtrein: 20.000 euro
Om trouwens nog maar niet te spreken over het ontbreken van ATB...
Dat vind ik een hele goeiequote:Op zondag 6 januari 2013 10:21 schreef greavy het volgende:
De software-update op de OV-Chipkaart paaltjes van NS heeft nog iets "goeds" meegebracht.
Je mag nu na het in- of uitchecken gelijk weer in- of uitchecken, zolang je dat maar doet bij een ander paaltje als waar je eerst in- of uitcheckte.
Handig om te weten! En goed dat NS dat nu toch mogelijk maakt.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:21 schreef greavy het volgende:
De software-update op de OV-Chipkaart paaltjes van NS heeft nog iets "goeds" meegebracht.
Je mag nu na het in- of uitchecken gelijk weer in- of uitchecken, zolang je dat maar doet bij een ander paaltje als waar je eerst in- of uitcheckte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen..quote:Op zondag 6 januari 2013 12:27 schreef Stefanovic83 het volgende:
Kosten voor het nieuwe station van Stuttgat vallen 'iets' hoger uit
http://www.consultancy.nl(...)frastructuur-project
Van dat soort treinen moet je voor de grap eens de prijs bekijken op RZD.ru. Ter vergelijking; tussen Kiev en Moskou heb je iets van 20 treinen per dag rijden, 60 in de platzkartny, 120 in kup in de treinen uit de Karpaten en Moldavi, tegenover 450,- in 1e klasse in de speciale Kiev-Moskou trein.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:05 schreef bork het volgende:
[..]
Geen idee, deze is wel gaaf maar ik vrees dat ik zo'n coupe niet trek
Train Grand Express №53 St. Petersburg - Moscow
[ afbeelding ]
Grand Express is the most luxurious train that operates between Moscow and Saint-Petersburg. The train has 1st, Premium, Grand and Grand De Lux class compartments. First class consists of a cabin for 2 people including bed linen and a few magazines. Premium cabins are available including everything as in 1st class as well as a WC and sink. The Grand and Grand Delux cabins consist of a wardrobe, DVD, TV, air conditioner, internet access, heating and noise insulation, dressing gown and slippers (an entire compartment must be purchased - 2 tickets). This St. Petersburg train has a nice dining car that serves good meals. Also you can order food and drinks to compartment.
Oh ja joh?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:35 schreef Stefanovic83 het volgende:
de autisten van OHIH zijn helaas offline,
nee hoor, niet hier.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:35 schreef Stefanovic83 het volgende:
de autisten van OHIH zijn helaas offline
Stiekem een link?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:41 schreef Stefanovic83 het volgende:
oh verkeerde link danNog eens zien of daar nog wat leuke autistische topics staan
![]()
Van die lui die helemaal los gaan omdat de NS Hitler-beleid voert tav fietsen (vet overdreven, die gast liep gewoon te janken omdat ZIJN fiets niet mee mocht), en een keer iemand met een heel pleidooi dat het levensgevaarlijk was als de conducteur in de achterste cabine zijn bammetje at enzo
hahaha epischheid!quote:Op zondag 6 januari 2013 12:52 schreef Stefanovic83 het volgende:
over die fietsen: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=3&t=16034 Geniet van alle kansloze ideen
De gevaarlopende conducteurs: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=4&t=14798
Ook leuk: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=4&t=15566
Dat laatste topic waarin iemand vraagt om een cabinekaart. Ik ben nu 4 maanden stagiair bij de NS en zelfs ik heb er nog geeneenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:52 schreef Stefanovic83 het volgende:
over die fietsen: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=3&t=16034 Geniet van alle kansloze ideen
De gevaarlopende conducteurs: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=4&t=14798
Ook leuk: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=4&t=15566
Ik zie rechts de s-bahn van Berlijn. Ik gok dan ergens op de stadtbahn die door het midden van Berlijn loopt.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:17 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Auf Augenhhe! Wer kann erkennen, wo sich diese beiden Kollegen gerade begegnen?
Bron: DB FB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |