Geen ATB, geen ERTMS, ik denk niet dat we ooit Astrides in Nederland zullen zienquote:Op donderdag 13 december 2012 22:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jammer dat ze hier niet gehomologeerd zijn.
Ja, tussen Gramsbergen en Hardenberg.. nou liggen er bij Gramsbergen een paar mooie overloopwissels, en voor Mariënberg ook. Oftewel, even naar het linkerspoor meteen achter Gramsbergen, niet te lang halteren in Hardenberg (overweg ligt al dicht als je aan het perron staat), en meteen achter de inrijder van Mariënberg weer naar spoor 1 wisselen. Onderweg kom je geen andere treinen tegen, die kruis je pas in Mariënberg zelf. Oftewel: niks geen problemen als je het slim aanpakt.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:53 schreef Zug-Chef het volgende:
Tja maar bleek wel gegrond dit keer, de BE stond kort defect met de containertrein Coevorden - Maasvlakte West.
Godverdomme die Marjon Kaper, in wat voor kansloze fantasiewereld leeft zij. Achterlijk wijf.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
http://www.canvas.be/prog(...)700d:-7e03#panel-epi
![]()
![]()
![]()
Ik sta er niet achter ofzo hoor, maar dat soort gezwellen gaan pas weg als je erin snijdtquote:Op donderdag 13 december 2012 23:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Godverdomme die Marjon Kaper, in wat voor kansloze fantasiewereld leeft zij. Achterlijk wijf.
Waar is die Karper van dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Godverdomme die Marjon Kaper, in wat voor kansloze fantasiewereld leeft zij. Achterlijk wijf.
Ja Kees Kuttelikker, dat hoef je mij niet te vertellen. Ik bracht even de vislucht in. De vraag was eigenlijk meer waar we die andere 5 letters van zouden moeten kennen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:12 schreef b2py het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Karper
Die heet "Kaper" gewoon. Echt.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Marjon Kaper, Commercieel Directeur NS Hispeed
Ze is wel fan in ieder geval!twitter:marjonkaper1 twitterde op woensdag 01-08-2012 om 18:00:11Vandaag tweede rit (eerste rit in de spits) met reizigers in de Fyra V250. Super ervaring! reageer retweet
Ik heb net Ter Zake gekeken, en daar was ze aan het woord. Wat arrogant kwam ze over:quote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heet "Kaper" gewoon. Echt.![]()
ze kan moeilijk zeggen dat het een gare oude rammelbak is die zelfs de sloper niet wil hebbenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:18 schreef b2py het volgende:
Ze is wel fan in ieder geval!twitter:marjonkaper1 twitterde op woensdag 01-08-2012 om 18:00:11Vandaag tweede rit (eerste rit in de spits) met reizigers in de Fyra V250. Super ervaring! reageer retweet
Daarom direct naar Beverwijk afvoeren....quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze kan moeilijk zeggen dat het een gare oude rammelbak is die zelfs de sloper niet wil hebben
Nee, zit teveel plestik in. Voor oud ijzer heeftie er wel oren naarquote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze kan moeilijk zeggen dat het een gare oude rammelbak is die zelfs de sloper niet wil hebben
dat haalt de kwaliteit van het staal teveel naar beneden. Zit immers veel plastic en aluminium inquote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Daarom direct naar Beverwijk afvoeren....
Weet je toevallig ook welke treinen dat dan zijn?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:14 schreef b2py het volgende:
Volgens mij nog niet gemeld overigens. Er zijn momenteel 13 DD-AR met Locs terzijde gezet, waarvan 3 definitief. 10 zijn er waarschijnlijk op winter reserve. Daar komt wellicht ook het materieel tekort vandaan.
loc nummers zal ik morgen even voor je opzoeken.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook welke treinen dat dan zijn?
Afgelopen weekeinde trof ik nog de 1715 met stam te Santpoort-Zuid. Rijdt deze nog?
Relevant offtopictje: vroeger was in Santpoort-Zuid nog een aftakking naar een gesticht waar ook nog een diesellocje gereden zou moeten hebben: http://1940-1945.bloemendaal.nl/index.php?id=16
Wat heb je geteld dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
gehehe
zo. heb ook ff een inzending bij Fles gedaan. De hertelling is geslaagd
Hij had wel een veel beter verhaal dan die tut van NS Hispeed. En ik denk niet dat dat te maken heeft met de hoeveelheid zendtijd die ze de NMBS-directeur geven. Ze laten in de reportage wel een beetje ondersneeuwen dat er maar weinig Fyra's in rijdende staat zijn. Een heel stel staat er immers nog stof en grafitti te vangen in de buurt van Amsterdam.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:58 schreef James1988 het volgende:
Wat een vreselijk mens is die Marjon Kaper zeg
En Marc Descheemaecker ziet er best wel vermoeid uit.
En dat alles wat er momenteel überhaupt BESTAAT aan V250, NS-materieel is. De Belgen hebben er 3 besteld, hadden er 4 moeten bestellen, en hebben nog niks. Dan is het BEHOORLIJK kinderachtig om nou een keel op te zetten, meneer Descheemakerquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:35 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Hij had wel een veel beter verhaal dan die tut van NS Hispeed. En ik denk niet dat dat te maken heeft met de hoeveelheid zendtijd die ze de NMBS-directeur geven. Ze laten in de reportage wel een beetje ondersneeuwen dat er maar weinig Fyra's in rijdende staat zijn. Een heel stel staat er immers nog stof en grafitti te vangen in de buurt van Amsterdam.
Aftreden met die top...quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:40 schreef SillyWalks het volgende:
Die Kaper zit gewoon met een glimlach te vertellen dat tijdens de testritten is gebleken dat de V250 uitstekend functioneerde... dat is gewoon een keiharde leugen. Tijdens de testritten zijn de V250's juist enorm vaak uitgevallen/stilgevallen.
Ja, dat weet jij, dat weet ik, dat weet iedereen. Maar wat moet ze dan zeggen? "Ja we wisten dat het een grafding was maar we MOETEN er nu geld aan gaan verdienen want de concessie loopt al 3 jaar en dat geprofiteer van die betaalbare Benelux moet maar eens afgelopen zijn. Jullie moeten allemaal onze glanzende falende melkkoe in, en hey, krijg lekker de tering als ie het niet doet, dan ga maar lopenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:40 schreef SillyWalks het volgende:
Die Kaper zit gewoon met een glimlach te vertellen dat tijdens de testritten is gebleken dat de V250 uitstekend functioneerde... dat is gewoon een keiharde leugen. Tijdens de testritten zijn de V250's juist enorm vaak uitgevallen/stilgevallen.
Ik ga voor 4444quote:
Die onzin blijven ze alleen verkondigen, omdat er geen minister of staatssecretaris is die verantwoordelijkheid wil nemen voor het hoofdpijndossier dat de HSL Zuid is. Nemen ze die verantwoordelijkheid wel, dan komt boven water dat NS Hispeed feitelijk failliet is, wegens exorbitant hoog inschrijven op de concessie, wegens het kopen van Italiaanse rommel en wegens het faalmanagement dat er al jaren zit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat weet jij, dat weet ik, dat weet iedereen. Maar wat moet ze dan zeggen? "Ja we wisten dat het een grafding was maar we MOETEN er nu geld aan gaan verdienen want de concessie loopt al 3 jaar en dat geprofiteer van die betaalbare Benelux moet maar eens afgelopen zijn. Jullie moeten allemaal onze glanzende falende melkkoe in, en hey, krijg lekker de tering als ie het niet doet, dan ga maar lopen"
Nee, dat is een doekje voor het bloeden, wat overbljft na het eerste doekje voor het bloeden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:46 schreef GSMboy het volgende:
"We zijn trots dat op onze Fyra, helaas heeft het wel enkele problemen, maar we doen onze uiterste best om de kinderziektes op te lossen, bij elk product kunnen die immers ontstaan"
Kijk, dat klinkt al wat beter dan zo'n arrogant interview... je bent in ieder geval tot op zekere hoogte eerlijk.
True. Helemaal waar, niks aan toe te voegenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:49 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Die onzin blijven ze alleen verkondigen, omdat er geen minister of staatssecretaris is die verantwoordelijkheid wil nemen voor het hoofdpijndossier dat de HSL Zuid is. Nemen ze die verantwoordelijkheid wel, dan komt boven water dat NS Hispeed feitelijk failliet is, wegens exorbitant hoog inschrijven op de concessie, wegens het kopen van Italiaanse rommel en wegens het faalmanagement dat er al jaren zit.
En dat niet alleen, ze doen ook alsof dit de eerste week is dat dat ding rijdt, en tsja, geen enkele trein doet het perfect in de eerste week.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat is een doekje voor het bloeden, wat overbljft na het eerste doekje voor het bloeden.
Je kunt toch anno 2013 niet met droge ogen gaan beweren dat een ding waarvoor je in 2003 gekozen hebt, dat in 2007 zou rijden volgens jouw wensen, NU NOG met "kinderziektes" zou mogen kampen, dat godverdomme ding is zowat dement inmiddels.
inzending genoteerdquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik ga voor 4444![]()
Wel een sixpack Jan graag
En dat de concessie voorschrijft dat er 16 ritten per dag per richting gereden moeten worden. Sinds 2007.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:51 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
En dat niet alleen, ze doen ook alsof dit de eerste week is dat dat ding rijdt, en tsja, geen enkele trein doet het perfect in de eerste week.
Dan negeren ze dus even dat de eerste trein al 2 jaar in het land is, al 2 jaar testritten rijdt, en al enkele maanden tussen Amsterdam en Rotterdam in de dienst meerijdt
Haha als je zo alles op een rij zet dan is het zo'n zielige vertoning dat je er eigenlijk alleen maar om kan lachen of huilen, veel meer kan je er niet meequote:Op vrijdag 14 december 2012 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat de concessie voorschrijft dat er 16 ritten per dag per richting gereden moeten worden. Sinds 2007.
6006quote:Op donderdag 13 december 2012 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat iemand nog raden hoeveel bordjes ik per 31-12 zal hebben? Alleen James heeft tot nu toe een poging gewaagd en die zit dus het dichtste bijWinbaar is een sixpack bier naar keuze
PTA / Treinentopic #460 - Het is net de Formule 1
Vanaf dat je begonnen bent?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat iemand nog raden hoeveel bordjes ik per 31-12 zal hebben? Alleen James heeft tot nu toe een poging gewaagd en die zit dus het dichtste bijWinbaar is een sixpack bier naar keuze
PTA / Treinentopic #460 - Het is net de Formule 1
Ik heb een paar delen terug op een rijtje gezet wat er zoal aan concessievoorwaarden en -beloften niet is waargemaakt door HSA: PTA / Treinentopic #482: kinderziektes, even wennenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:54 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Haha als je zo alles op een rij zet dan is het zo'n zielige vertoning dat je er eigenlijk alleen maar om kan lachen of huilen, veel meer kan je er niet mee
Het klopt wel.. Stond zelf in gramsbergen vast totdat de goederentrein langzaam en daarna de sneltrein uit coevorden voorbij kwamen. Half uur vertraging opgeleverd.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:51 schreef dennistd het volgende:
Tja, die kun je natuurlijk ook nog de schuld geven van je vertragingen....twitter:Arriva_NL twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:15:57Vanwege een goederentrein op het traject Zwolle - Emmen dient u rekening te houden met enige vertraging. Excuses voor het ongemak. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |