thanks. ff nadenken welke ik zou willenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is tijd voor de uitslag.
De volgende inzendingen zijn binnengekomen.
James1988 gokte 4284 (per DM)
CrashO gokte 4444
b2py gokte 4543
Peterselieman gokte 5432 (per DM)
Darkwing_Duck gokte 5987
MPG gokte 6006.
Het juiste aantal is uiteindelijk precies 6000![]()
Dat betekent dat MPG het dichtste bij zat. helaas moet hij alleen gediskwalificeerd worden wegens voorkennis, en hetzelfde geldt voor Darkwing_Duck. Dus het sixje gaat naar Peterselieman
Gefeliciteerden laat maar via DM/PM weten wat je lekker vindt
![]()
12 rijtuigen van niks naar niksquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Waarom zittten bij de L11 rijtuigen tussen Oostende en Eupen altijd de locs aan de Oostende kant? Heeft dat met de Helling van Hans te maken?
Is met alle getrokken IC's op dat tracé, Wezet - Brussel-Zuid en Luik-Guillemins - Quiévrain hebben ook de loc aan de westkant.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Waarom zittten bij de L11 rijtuigen tussen Oostende en Eupen altijd de locs aan de Oostende kant? Heeft dat met de Helling van Hans te maken?
Ik heb me vaker afgevraagd of die IC naar Verviers, Welkenraedt en Eupen rijdt puur om ervoor te zorgen dat zowel in Wallonië als Vlaanderen 4 stations worden aangedaan door die trein, zo kunnen de Walen ook tevreden worden gehouden. Of het zo is weet ik niet, maar het lijkt me alleszins plausibel.quote:
Daar is een woord voor, Fles, kom er maar in....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:05 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik heb me vaker afgevraagd of die IC naar Verviers, Welkenraedt en Eupen rijdt puur om ervoor te zorgen dat zowel in Wallonië als Vlaanderen 4 stations worden aangedaan door die trein, zo kunnen de Walen ook tevreden worden gehouden. Of het zo is weet ik niet, maar het lijkt me alleszins plausibel.
Waar is eigenlijk de mozaïek gebleven van afgelopen week... vol met bordjes met vuilniszakken eroverheen, verkeerd om, kapot, te dichtbij, of met regendruppels op de ruit?quote:
Al die miskramen komen er soberzo niet op, collage volgt waarschijnlijk morgen welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Waar is eigenlijk de mozaïek gebleven van afgelopen week... vol met bordjes met vuilniszakken eroverheen, verkeerd om, kapot, te dichtbij, of met regendruppels op de ruit?
Volgens mij is Frigge niet zo piep hoor, ze heeft haar geboortedatum op FB verborgen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nou, ik zie mogelijkheden voor het nieuwjaarsrondje..
Edit: Doe mij die blonde maar
Russisch is echt een mooie taal jongequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:28 schreef GlenSpey het volgende:
Weet iemand hier waar ik de uitzending van Megafactories over Alstom kan vinden? Google biedt geen uitkomst. Op youtube staat een Russische versie maar dat gaat t ook nie worden
De uitzending heet Speed Railquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:28 schreef GlenSpey het volgende:
Weet iemand hier waar ik de uitzending van Megafactories over Alstom kan vinden? Google biedt geen uitkomst. Op youtube staat een Russische versie maar dat gaat t ook nie worden
Staat er niet op, geen seeds althans..quote:
720p met NL subs? WeTransfer? (A)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:33 schreef James1988 het volgende:
Die aflevering heb ik hier op een USB-stick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |