Ja eh, wat wil je nou dat ik zegquote:[img]http://i.fokz[img]http://s.emimino.cz/images/emoticons/icon_mrgreen.gif[/img]ine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 5 januari 2013 23:29 schreef bork het volgende:
[..]
Volgens mij is Frigge niet zo piep hoor, ze heeft haar geboortedatum op FB verborgen.
Ik heb 'm hier wel liggen voor je.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Staat er niet op, geen seeds althans..
Bedenk me net dat ik recent met opschonen en migratie heb weggegooid..
Die blonde is pot manquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja eh, wat wil je nou dat ik zeg [ afbeelding ]
Dat was dat filmpje waar ik het eerder over hadquote:
Bel Rikus even!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:39 schreef bork het volgende:
Geschift, zo'n ding moet vrije baan hebben, laat dit aan een stel Tsjetsenen zien en die parkeren er een vrachtwagentje met wat explosieven neer.
Ja die reactie was ook daarop, zo van WTF, niet dat dat filmpje opeens uit de licht komt vallen ofzo..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was dat filmpje waar ik het eerder over had![]()
Dat wachtertje wat er een beetje voor de Spek-en-Bonen-Cup uit komt lopen
Ook lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was dat filmpje waar ik het eerder over had![]()
Dat wachtertje wat er een beetje voor de Spek-en-Bonen-Cup uit komt lopen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:42 schreef bork het volgende:
Nou je zou daar met je jaaroogst aardappelen op weg zijn naar de fabriek en je knol vertikt het om verder te gaan, je hebt niet echt veel kans imho.
Ik wilde dat ding wel een keer proberen, het wordt dan toch de nachttrein maar.
Oh dit gaat wel ver ja.quote:
Wat voor tijd rijdt die Sapsan eigenlijk tussen StP en Moskou? Ik heb er destijds (1992) ook wel een uur of 8 over gedaan met de nachttrein. Het is geloof ik 600-650 km dus meer dan een uur of 3 zal het niet zijn?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:42 schreef bork het volgende:
Nou je zou daar met je jaaroogst aardappelen op weg zijn naar de fabriek en je knol vertikt het om verder te gaan, je hebt niet echt veel kans imho.
Ik wilde dat ding wel een keer proberen, het wordt dan toch de nachttrein maar.
"Since entering service in December 2009, it has been Russian Railways' only profitable passenger service, with an occupancy rate of 84.5%.[8] According to the timetable valid from 30 October 2011, the direct train from Moscow to St Petersburg without intermediate stops needs 3:40, the train from Moscow to Nizhniy Novgorod 3:55 hours."quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor tijd rijdt die Sapsan eigenlijk tussen StP en Moskou? Ik heb er destijds (1992) ook wel een uur of 8 over gedaan met de nachttrein. Het is geloof ik 600-650 km dus meer dan een uur of 3 zal het niet zijn?
Auf dieser mit 3 kV Gleichstrom dat geeft ook beperkingen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:49 schreef b2py het volgende:
Max 250 km/h, terwijl er op een nieuw aan te leggen lijn straks 300 gescheurd mag worden. Deze trein heeft in 2009 het russische snelheidsrecord verbroken en op 290 gezet..
GEbroken of VERbeterd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:49 schreef b2py het volgende:
Max 250 km/h, terwijl er op een nieuw aan te leggen lijn straks 300 gescheurd mag worden. Deze trein heeft in 2009 het russische snelheidsrecord verbroken en op 290 gezet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |