Elfletterpiet zit graag te zeurenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:56 schreef timmmmm het volgende:
[quote]Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
done dealquote:Daarom doen de users het maar zelf
Ook al is het niet deelbaar door elf:
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhum, dit dus.
Je krijgt geen geld toegeschoven van de rechtse media?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:11 schreef sp3c het volgende:
corruptie is wat anders want ik doe het gewoon voor nop zonder wederdiensten en op de crewmeets moet ik zelf mijn bier betalen
Alleen maar hoeren en coke.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je krijgt geen geld toegeschoven van de rechtse media?
nee ook niet van de linkse mediaquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je krijgt geen geld toegeschoven van de rechtse media?
Stop dan eens met links zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, losers.
Ik krijg klauwen vol geld toegestopt van de neoconservatieve lobbygroep in Nederland om ongewenste gedachten hier te censureren.
Dan moet je solliciteren als rechtse mod, we solliciteren iedere blauwe maandag, wanneer pinksteren en pasen op 1 dag vallen, bij de 3e zonnewende en wanneer de haan 3 keer huilt naar de volle maan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:17 schreef Scorpie het volgende:
Godverdomme, ik wil ook mod worden en keihard geld verdienen.
Oke top ik zet het in mijn agenda nou gr gr en een poot van de hontquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je solliciteren als rechtse mod, we solliciteren iedere blauwe maandag, wanneer pinksteren en pasen op 1 dag vallen, bij de 3e zonnewende.
Heb er nu zal zin in, gezien 't feit dat ik bij je fanclub hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke top ik zet het in mijn agenda nou gr gr en een poot van de hont
en een aalmoesquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nou kijk eens De_Guidance....SP3C verwijderd alle meningen die nicht erwunscht zijn voor nop.
Aardig toch? Misschien is een bedankje op zijn plaats
Het waren 2 fantastische dagen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Oh, DG is nu wel RIP.
De_Guidance
Jammer, maar hij wou het zelf nogal graag
Dat is er dan zeker nog één die nog op kolen loopt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
Mijn hele laptop gecrasht vanwege al die Marokkanentopics.
Aangepast.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:21 schreef icloud het volgende:
IK word hier NWS / 'Neergeschoten Rishi was slachtoffer wraakactie' met de dood bedreigt!!!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:07 schreef sp3c het volgende:
wanneer?
toen ik een half uur geleden keek was het al gedaan dach ik
quote:Alle aangevinkte topics zitten al in een bestaande reeks.
Geen idee wie dat is?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 05:01 schreef sp3c het volgende:
had ik geen zin in
geen idee wie juicyhill is verder maar ZO dik zal hij nu ook weer niet zijn
Nee. Gewoon nee. Niet zo zeuren. Userbash is een no. Zeker als je die user alleen kan bashen omdat hij voor FOK! bezig was.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:35 schreef porsche1 het volgende:
Kan niet. Ben net terug van een ban van 1,5 jaar. En ik kan alleen op het forum posten, de rest werkt niet. Ook pm en dm werken niet. Dus moet het wel via deze weg doen.
Ik vind dit een Engelse juicyhil, dat mag ik zeggen want dat is mijn mening.
Oh, god. Niet een mening!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:35 schreef porsche1 het volgende:
Ik vind dit een Engelse juicyhil, dat mag ik zeggen want dat is mijn mening.
ik heb ook niet FOK! Gerelateerde foto's van deze persoon hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Niet zo zeuren. Userbash is een no. Zeker als je die user alleen kan bashen omdat hij voor FOK! bezig was.
En nu genoeg erover.
Nee, op deze manier kom je er wel, zo na je jaarban... Als dit geen sterrenuser wordtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ik heb ook niet FOK! Gerelateerde foto's van deze persoon hoor.
Maar goed, genoeg over juicyhil. Anders is het topic zo vol met zijn omvang.
Fijne avond nog. Gr gr
Ik vind het allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:10 schreef Peunage het volgende:
NWS / Palestijnen willen geen Palestijnse vluchtelingen
Bron is 1 of andere blog. Heel slecht geschreven stuk, biased als maar kan. Gaat snel offtopic. En als er een andere bron is met een normaal geschreven stuk kan dat sowieso in het Israel Palestina topic.
Heel apart ja. Als ik toch aan het opruimen ben, neem ik nietstoevoegend gescheld meteen meequote:
Het is een begrip, geen scheldwoord.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heel apart ja. Als ik toch aan het opruimen ben, neem ik nietstoevoegend gescheld meteen mee
Ja dank je de koekoekquote:
Het is een begrip dat uitstekend definieert waar het om gaat en om welke groep het draait. Van Samson tot Wilders, ze gebruiken het allemaal.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dank je de koekoekKutwijf is ook een begrip, toch zou ik het niet op prijs stellen als je zo over mijn moeder praat
Sterker nog: het is een PvdA'er die er een landelijk bekende term van maakte. Zoek maar op Rob Oudkerk.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is een begrip dat uitstekend definieert waar het om gaat en om welke groep het draait. Van Samson tot Wilders, ze gebruiken het allemaal.
Oudkerk is een heroïnehoerenloper. Van zo iemand kun je dat verwachten.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:39 schreef Jareth het volgende:
[..]
Sterker nog: het is een PvdA'er die er een landelijk bekende term van maakte. Zoek maar op Rob Oudkerk.
Shoot the messenger...quote:Op zondag 6 januari 2013 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oudkerk is een heroinehoerenloper. Van zo iemand kun je dat verwachten.
Dat geldt eveneens voor het begrip kutwijf natuurlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is een begrip dat uitstekend definieert waar het om gaat en om welke groep het draait. Van Samson tot Wilders, ze gebruiken het allemaal.
Ehm. Nee. Je kan het eerder vergelijken met Tokkie.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat geldt eveneens voor het begrip kutwijf natuurlijk.
Vet van mij!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:32 schreef WammesWaggel het volgende:
De pallies willen hun eigen gaytjes ook niet, komt Maandag een docu over op Ned2.
Het ging er om of je die Marokkaanse criminelen wel topcriminelen moet noemen omdat het geen eer doet aan de naam. Ik opperde dan het idee om het te houden bij kutmarokkaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:25 schreef sp3c het volgende:
geen idee welke context het over gaat hier maar als je iemand een tokkie noemt wil ik het ook nog wel eens weghalen ... kutwijf haal ik zeker weg
Een Palestijn.quote:
Ja maar die strijden uit de naam van het licht tegen het kwaad ofzo, niet te verwarren met Palestijnen dus.quote:
Tot gauw dan timmmmmquote:Op maandag 7 januari 2013 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Lieve NWSpoepserts van me, ik ben komende weken even niet/nauwelijks aanwezigdoor omstandigheden. Ik zal jullie missen, gelukkig zijn mijn lieve medemodjes er nog voor jullie
Kusjes
Ik zal mijn best doen me goed te gedragen. Jij ook hè.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Succes zonder mij disana. Kusje voor jou
fixedquote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Disana het volgende:
Cempexo komt met nieuws van 20 december '12,
NWS / Etnische groepen mijden elkaar in Nederland
maar daarover is al een topic geweest:
NWS / SCP: etnische groepen mijden elkaar in Nederland
Blijkbaar heb je de discussie over dit woord niet gevolgd. En ook niet de discussie vlak hiervoor over kutwijf en kutmarokkaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 05:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Sowieso dat iemand kan vallen over pallie, je valt toch ook niet over ami, izzie of frenchy?
Beetje suf, eigenlijk.
Je smouzen post heb ik wel gezien, een preek is mooi maar je maakt meer indruk als je zelf het goede voorbeeld geeft, maar je probeert het iniedergeval en dat is ook heel wat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:25 schreef Kees22 het volgende:
Het gaat niet aan om je met een denigrerende term uit te laten over anderen.
Ik probeer dat zelf te vermijden omdat ik weet dat het mijn zelfrespect aantast,
Mazzeltovquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:22 schreef Voorschrift het volgende:
Hoe het ook zij, we waren het er net over eens het niet te gebruiken, dus dat doen we dan ook niet.
In overleg met TS maar gewoon in NWS, past wel onder 'achtergronden' en hij had 't liever niet naar POL.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:11 schreef BlueRoom het volgende:
NWS / Nederland heeft een autochtonenprobleem
geen slecht topic maar het staat gewoon in het verkeerde subforum: algemeen of politiek was misschien beter geweest
Ik gééf ook het goede voorbeeld. Ik gebruik de diverse aanduidingen zorgvuldig en zo correct mogelijk. Dat wil wel eens fout gaan, maar denigrerend ben ik uitermate zelden. Het enige verschil dat ik verwaarloos is dat tussen joden en Joden, omdat dat me te ver gezocht lijkt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je smouzen post heb ik wel gezien, een preek is mooi maar je maakt meer indruk als je zelf het goede voorbeeld geeft, maar je probeert het iniedergeval en dat is ook heel wat.
Pallie is trouwens geen denigrerende term, voor mij iniedergeval niet.
Ben het met je eens, maar kan er niet echt na 2 posts al een conclusie aan verbinden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:49 schreef Boldface het volgende:
User opent een topic, krijgt inhoudelijke reactie en komt dan niet verder dan zielige one-liners:
NWS / Het integratiedebat: perpetuum mobile van wederzijde doofheid
Als je geen discussie wilt, maar alleen je gram wilt halen, open dan geen topic.
Ik zou het heel raar vinden als dit topic wel op slot ging en deze nietquote:Op zondag 13 januari 2013 03:41 schreef WammesWaggel het volgende:
NWS / BREAKING NEWS: Israeli forces evict Palestinian outpost despite court
Weer een topic van Medi.
Standaard over Israel vs Pallestijnen
Standaard Engelse TT
Standaard hoort het in het centrale topic
Standaard slotje![]()
http://forum.fok.nl/user/history/147938
Kijk eens naar de reacties van de een, en dan naar de reacties van de ander. Verder heb je wel gelijk hoor, het door jou aangehaalde topic had ook dichtgegooid kunnen worden en naar het centrale topic verwezen. Daar waren we niet meteen bij, en er is een redelijke discussie uit gekomen, die ik dan niet dicht ga gooien, om alles maar centraal te doen.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zou het heel raar vinden als dit topic wel op slot ging en deze niet
NWS / Palestijnen willen geen Palestijnse vluchtelingen
Ik twijfel niet aan de partijdigheid van de mods, maar het topic van Medi heeft duidelijk veel meer nieuwswaarde dan het topic hierboven. Een normale TT bijvoorbeeld. En de bron is geen blog maar een krant.
Gaat over Europese moslimsquote:Op maandag 14 januari 2013 19:48 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Idd ik moet het wat positiever inzien. Een grote schoonmaak zou nl goed doen.
Schoonheid komt met Goddelijkheid.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Omdat jij mij wil schoonmaken en ik dat niet wil.
Hij was leukquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:51 schreef sp3c het volgende:
ow is al dicht, mijn arme grapje voor nix
Het topic is gesloten door al die bagger over elkaar en hele bevolkingsgroepen er maar bij blijven halen. De zoveelste keer dat alleen een enkeling het over de daders wil hebben. De meesten janken liever over elkaar met elkaar of halen hele bevolkingsgroepen erbij (of dit nu allochtonen of autochtonen generalisatie is maakt me niet zoveel uit).quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vind het een beetje misbruik van je modrechten Paddy, jezelf als laatste woord plus nog ff uithalen naar users die blijkbaar iets over een modje zijn/haar mening hebben geschreven waar men niet meer op in kan gaan. NWS / Getuigen gezocht mbt schokkende mishandeling
Heb de laatste pagina ff vluchtig doorgelezen maar zie niet echt een reden waarom hij dan maar dicht moet. De gebruikelijke vooroordelen en kort door de bocht meningen flitsen langs maar dat is toch zo een beetje in elk topic, zeker waarin stereotypen langskomen, het kan nog steeds een prima discussie worden, desnoods een beetje bijgestuurd.
Ik vond het een prima vraag van je, wat kunnen we eraan doen? Benieuwd of er nog iemand langskomt die wat zinnigs weet.
Ging me puur om het plaatje. Kan je gewoon zien wanneer je op de link klikt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:04 schreef Sloggi het volgende:
Over plaatje dat ik plaatste in dit topic: NWS / Getuigen gezocht mbt schokkende mishandeling
Je gebruik hopelijk wel de achterliggende gedachte in plaats van het te zien als een troll / knoop al het tuig op-reactie?
Wil je niet dat ik zo reageer dan moet je zorgen dat een ander dat niet doet. Simpel toch ? Van handjes boven het hoofd houden word ik een beetje misselijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat dat de vijand is, lieve, naïeve en bange Drenth.
Goede constatering, en nu?quote:
Had je wel door dat we het over het door mij gesloten topic hadden? (postte jij volgens mij niet eens in) Admin stond er volledig achter zoals je kon lezen. Ik nodig je uit om de FA's te mailen wanneer je klachten hebt over mijn selectief modereren. Die zijn als G al eens weerlegt, maar wat jou gelukkig maakt. Dit topic nog maar net in begonnen te lezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:14 schreef gnaeus het volgende:
Het bijzonder selectief modereren gaat nu wel een beetje opvallen hoor. Mijn reacties zijn slechts een reactie op wat een ander doet, in dit geval was dat :
[..]
Wil je niet dat ik zo reageer dan moet je zorgen dat een ander dat niet doet. Simpel toch ? Van handjes boven het hoofd houden word ik een beetje misselijk.
Zit toch niet zo te overdrijven, kleuter. Sinds het je een paar keer gelukt is een discussie naar je hand te laten modereren sla je compleet door.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:03 schreef De_Guidance het volgende:
NWS / Mishandeling Vestdijk Eindhoven
Oproep tot geweld jegens minderheden.
Oproep tot slopen van Turkse en Marokkaanse supermarkten.
Oproep tot gewelddadige revolutie.
Allemaal te vinden in dit pareltje van een topic.
Heb jij wel door dat ik het daar niet over hadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Had je wel door dat we het over het door mij gesloten topic hadden?
Vind het een goeie actie van je dat je je post nog ff aangepast hebt. Je hebt vast geen ruimte meer voor veren in je reet maar ik prik er toch maar 2 erbij. Behalve je vrij goeie vraag (hou ik wel van, ipv dat eeuwige gezeik/geklaag de focus op het zoeken naar een oplossing leggen) zie ik nu verder niet meer waar ik op zou willen reageren en een nieuw topic is tijdens mijn afwezigheid al geopend lees ik in 1 van de postjes hierboven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Het topic is gesloten door al die bagger over elkaar en hele bevolkingsgroepen er maar bij blijven halen. De zoveelste keer dat alleen een enkeling het over de daders wil hebben. De meesten janken liever over elkaar met elkaar of halen hele bevolkingsgroepen erbij (of dit nu allochtonen of autochtonen generalisatie is maakt me niet zoveel uit).
Ik had hem eerst niet willen sluiten, maar na het topic nog een keer gelezen te hebben was dit de enige optie. Ik denk dat er al met al misschien een paar posts (nadat ik al veel weggehaald had) was blijven staan. Dus hij blijft dicht. De OP nodigde ook niet echt uit tot een discussie, maar een topic kan altijd nog wat worden....helaas, mocht niet zo zijn.
Het staat je vrij om een nieuw topic te maken met een goede OP die tot een discussie gaat leiden. En zie dat dit al is gedaan
Groot gedeelte van mijn post weggehaald om de drang op reageren weg te halen want gaat hij opnieuw over elkaar of mods, i.p.v over bericht
Hij neemt zich te serieus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:23 schreef gnaeus het volgende:
Mijn "Het zijn iig weer voetballers" is ook weggehaald. Waarom ?
Als voetbalmanager nam ik hier aanstoot aan. Vandaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:23 schreef gnaeus het volgende:
Mijn "Het zijn iig weer voetballers" is ook weggehaald. Waarom ?
QFTquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:20 schreef de_boswachter het volgende:
sp3c, ben dan zo eerlijk en hou je zelf aan de policy in dat topic over die mishandeling in Eindhoven. Je zit berichten te verwijderen waar mensen voornamen van de daders noemen. Totaal onnodig. Dus wanneer we alle daders een andere voornaam zouden geven dan laat je het bericht staan ? Rare regels en volgens mij zijn ze ook nooit zo door FOK opgesteld.
Verwijderd. Er ontbreekt ook een bronlink trouwens, zet je die er zelf ff bij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:15 schreef gnaeus het volgende:
Hier staat wat offtopic geneuzel in :
NWS / Roermondse Prins Carnaval zwaar mishandeld
Frustrated much ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verwijderd. Er ontbreekt ook een bronlink trouwens, zet je die er zelf ff bij?
Plus dat gewauwel over een voetbalelftal doet afbreuk aan het topic, maar goed, dat topic had beter door iemand geopend kunnen worden die het wel fatsoenlijk interpreteert.
Bedankt maar het linkje staat er niet, alleen dat je het van de Telegraaf hebt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:37 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Frustrated much ?
Linkje staat er bij heur.
Wat ? Ik noem de Telegraaf nergens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bedankt maar het linkje staat er niet, alleen dat je het van de Telegraaf hebt.
Link naar het artikel zou fijn zijn.
Je leest je eigen artikel niet eens dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:39 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Wat ? Ik noem de Telegraaf nergens.
Jawel hoor, in het bericht staat dat de Telegraaf iets meldt, ik doe dat niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je leest je eigen artikel niet eens dus
Dat stond er wel maar geen dank.quote:Het linkje stond er net namelijk niet, maar alsnog bedankt
Zo bedoelde ik het dus, ik dacht dat jij bedoelde dat de link er stond omdat het bericht Telegraaf aangaf...quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:42 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Jawel hoor, in het bericht staat dat de Telegraaf iets meldt, ik doe dat niet.
quote:Dat stond er wel maar geen dank.
quote:
Let even op de tijdsspanne... het stond er dus nog nietquote:[ Bericht 7% gewijzigd door gnaeus op 23-01-2013 13:38:34 ]
Een minuut later. Nou nou. Waren de NWS mods maar altijd zo snel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat kan jij zuigen zeg! Doe nou f*****g niet alsof dat linkje er altijd al gestaan heeft.
Stuur dat ff in PM ofzo, bemoei je d'r niet meequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat kan jij zuigen zeg! Doe nou f*****g niet alsof dat linkje er altijd al gestaan heeft.
dat moet van dagonetquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:47 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Een minuut later. Nou nou. Waren de NWS mods maar altijd zo snel.
Je link gaat naar de user TLC? Of mijn pc is nu helemaal lekker bezigquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:44 schreef Boldface het volgende:
Deze user kraamt de laatste tijd wel vaker dit soort taal uit. Begint een beetje irritant te worden:
NWS / Anti-homowet in Russische Doema
Is gister al weggehaald, was volgens mij zo'n troll uit ONZ.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef paddy het volgende:
Je link gaat naar de user TLC? Of mijn pc is nu helemaal lekker bezig
Ah, mooiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is gister al weggehaald, was volgens mij zo'n troll uit ONZ.
Het ging om user Hetkapitaal, die inmiddels geband is. Ik kan niet zien of het tijdelijk of blijvend is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef paddy het volgende:
Je link gaat naar de user TLC? Of mijn pc is nu helemaal lekker bezig
Men zou een ander echt eens wat meer in zijn waarde moeten laten. Hier en elders.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:55 schreef sp3c het volgende:
post waar je op reageerde is weg, dan haal ik de quotes ook weg
Dat is appels met peren vergelijken. Je bent koppig en te persoonlijk als je een bericht moet veranderen/wijzigen etc. Wees wat meer objectief.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:20 schreef sp3c het volgende:
Nederland heeft ook al meerdere malen meegedaan aan het WK voetbal
maakt ons nog geen wereldkampioen
Jij en ik gaan hele goede vriendjes worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:23 schreef sp3c het volgende:
das het mooie
ik moet helemaal niets en het kan nog veeeeeeel persoonlijker
Mehmets stinken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat heeft Rik jou misdaan? Waarom niet viezemehmet als catagorisatie?
Judas.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:50 schreef Nielsch het volgende:
NWS / Wilders opent nieuwe site: Mosknee.nl #3
Heel veel off-topic geneuzel.
ligt een beetje aan wat voor foto's je normaal gesproken van jezelf laat maken natuurlijkquote:
`quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt een beetje aan wat voor foto's je normaal gesproken van jezelf laat maken natuurlijk
Geleen Eaters vs HYS the Hague vanavond in de Glanerbrook ... afstand is mij wat te groot dus daar zou ik wel wat foto's van willen zien jaquote:
Ja, daagggggg. Ik had ook plannen vandaag, maar er ligt teveel sneeuw en daarom blijf ik thuis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geleen Eaters vs HYS the Hague vanavond in de Glanerbrook ... afstand is mij wat te groot dus daar zou ik wel wat foto's van willen zien ja
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet waar. Je maakt onderscheid in moslims, joden etc
ik doel nu op elke Mod met dat anti-semiet gebagger. Jullie maken onderscheid in moslim en jood opmerkingen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:34 schreef paddy het volgende:
[..]Dan weer zegt iemand"je mod selectief want je mag alles van joden zeggen en niets van moslims", en nu is het weer andersom.
Ik kan genoeg quotes vinden waarin een user dezelfde bagger etaleert en juist zegt dat sp3c moslims voortrekt op joden.
Met andere woorden? Hij mod gewoon neutraal.
Maar ik ga nu de sneeuw in. Denk dat ik wat langer onderweg ben vandaag
Nee dus. Kom net online en zie feedback en reageer daarop zonder een topic te hebben gezien. Misschien is juist het probleem dat we neutraal modereren?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
ik doel nu op elke Mod met dat anti-semiet gebagger. Jullie maken onderscheid in moslim en jood opmerkingen.Huichelaars.
Dank u. Ik hoop dat we niet halverwege stranden met dit weerquote:Rij voorzichtig
Jij kunt weggehaalde reacties lezen, toch? Lees dan dat topic met Wilders en Mosknee eensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee dus. Kom net online en zie feedback en reageer daarop zonder een topic te hebben gezien. Misschien is juist het probleem dat we neutraal modereren?
[..]
Dank u. Ik hoop dat we niet halverwege stranden met dit weer
Ik kan alleen edits lezen. Geen verwijderde posts, dus voor die moet je bij een FA zijn. En je wil niet weten hoeveel posts en notes hij zet wanneer er moslims staat in dezelfde context. Onterecht aanname dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij kunt weggehaalde reacties lezen, toch? Lees dan dat topic met Wilders en Mosknee eensHet woord Jood kwam en ik moest meteen oppassen (Mijn zin was Joden zijn niet normaal)
Ik heb over moslims ergere dingen gelezen...
Moest je huilen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet waar. Je maakt onderscheid in moslims, joden etc
Het is eigenlijk een constante propagandastroom via nieuwsberichten uit vodden als de Telegraaf hier. Het artikel klopt niet zoals vaker dergelijke berichten niet kloppen of nogal vrij vertaald worden. Waarom wil je dat als discussieforum uberhaupt toestaan ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:00 schreef Nielsch het volgende:
NWS / Verkrachter (18) niet naar cel vanwege islamitische opvoeding
Dr.Nikita heeft weer eens een belachelijke TT bedacht die totaal niet klopt. Beter zou het zijn: Man (18) krijgt voorwaardelijke straf na seks met minderjarige.
Ga je hier ook al zeiken met valse beschuldigingen? Nogmaals, ten overvloede, TT is 1 op 1 met de telegraaf.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:00 schreef Nielsch het volgende:
NWS / Verkrachter (18) niet naar cel vanwege islamitische opvoeding
Dr.Nikita heeft weer eens een belachelijke TT bedacht die totaal niet klopt. Beter zou het zijn: Man (18) krijgt voorwaardelijke straf na seks met minderjarige.
Oh ja en de Telegraaf heeft natuurlijk altijd gelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ga je hier ook al zeiken met valse beschuldigingen? Nogmaals, ten overvloede, TT is 1 op 1 met de telegraaf.
Dan val je de telegraaf maar aan maar niet mij als je het er niet mee eens bent kleuter.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oh ja en de Telegraaf heeft natuurlijk altijd gelijk.
Het heeft een reden dat je uit de Telegraaf citeert en het niet in twijfel trekt natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dan val je de telegraaf maar aan maar niet mij als je het er niet mee eens bent kleuter.
Jij verspreidt de valse boodschap van de Telegraaf. Dat is je kwalijk te nemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dan val je de telegraaf maar aan maar niet mij als je het er niet mee eens bent kleuter.
Ik zou het niet weten. Zie geen edits en verwijderde posts kan ik niet zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom staat deel 8 van Bea topicreeks niet meer in MyAt bij mij? En zijn mijn posts daar verwijderd, maar blijft #221 staan?
Druk gewoon weer op volgenquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:59 schreef Specularium het volgende:
Als je in een reeks zit en er wordt uit een vervolgtopic een post van je weggehaald ben je je tvp kwijt.
Eigenlijk zou ik dit in BUG moeten zetten ofzo maar daar ben ik te lui voor.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef sonnyspek het volgende:
Die gaat binnen 5 dagen in de fik gezet worden door de Kattukers (Katwijk/Noordwijkers en Hagenezen. Ik hoef dat ding niet in mijn achtertuin.
En ik wil een normaal uitzicht als ik op het strand lig.
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee hoor
Eentje slechts. En die wordt regelmatig in de fik gestoken.
Waarom denk je dat ik verhuisd ben?
En we hebben een modje erbij die oproept tot brandbommen en om het af te maken nog een Hofstadgroepje, die eigenlijk zo een lieve jongen is en waar we niks over mogen zeggen!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat een idioten, leer eerst je eigen addergebroed maar eens wat de Nederlandse normen en waarden zijn......
Gaat dus echt niet gebeuren dat deze idioten plannen doorgaan al moet er brandbom na brandbom naar binnen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Eens. Pm me je nummer maar als het zover is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god heb je die kankerkneus weer. Je weet niet hoe snel je moet gaan janken hier hé, pestventje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En we hebben een modje erbij die oproept tot brandbommen en om het af te maken nog een Hofstadgroepje, die eigenlijk zo een lieve jongen is en waar we niks over mogen zeggen!
[..]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef De_Guidance het volgende:
Ik kan mij nog herinneren dat bepaalde mensen hebben gezegd dat Hofstadgroepje (Xray) eigenlijk een heel leuk mens is en wij alleen maar leugens over hem de wereld ingooien.
Veel leesplezier zou ik zeggen:
[..]
[..]
[..]
Tja, sommige figuren maken de discussie onmogelijk door meteen over in brand steken en brandbommen begint.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef Disana het volgende:
En dicht, en begrijpelijk, want het ging alleen nog maar over elkaar terwijl het best aardig was geweest het over de onwaarschijnlijkheid van zo'n gelegenheid op zo'n plek te hebben. Wel jammer.
Dan maar snel in fb huilen!!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tja, sommige figuren maken de discussie onmogelijk door meteen over in brand steken en brandbommen begint.
Zeker als een daarvan mod is. Actie-> Reactie
Anderzijds konden we ook weten dat het topic weinig kans maakte op een mooie discussie. Dilemma: ageren of negeren. Geen van beide is zaligmakend.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tja, sommige figuren maken de discussie onmogelijk door meteen over in brand steken en brandbommen begint.
Zeker als een daarvan mod is. Actie-> Reactie
Mateloos eenzaam en zonder niesje zal je bedoelen.quote:
Begrijp je nou echt niet dat sommige opmerkingen als het gooien van brandbommen over de grens van het toelaatbare gaan? Jij, met al je kritiek op de Islam? Heb jij wel enige vorm van zelfreflectie? Groot gelijk dat hij is dicht gegooid imho.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan maar snel in fb huilen!!!
Zoals gewoonlijk
Echt hoe triest kan je zijn. Je zal op school ook wel lekker populair zijn
Ik heb het niet eens over brandbommen gehad maar kneus DG maakt dat niets uitquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Begrijp je nou echt niet dat sommige opmerkingen als het gooien van brandbommen over de grens van het toelaatbare gaan? Jij, met al je kritiek op de Islam? Heb jij wel enige vorm van zelfreflectie? Groot gelijk dat hij is dicht gegooid imho.
Idd, de Remlof nerdsquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ach de Remlof maatjes hebben zich verzameld
Zodra er kritiek is op de islam mist die persoon ineens zelfreflectie en alles, is er alles mis met deze persoon .....serieus laat je nakijken.
Volgens mij was normale kritiek het punt helemaal niet, maar het garanderen van geweld (brandstichting, brandbommen, samen afspreken om de boel af te fakkelen). Dat gaat enorm ver, en ik ben het ermee eens dat een mod niet aan zulke dreigementen mee zou moeten doen. Maar het is alsof sommigen niet beseffen hoe ver dergelijke taal gaat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zodra er kritiek is op de islam mist die persoon ineens zelfreflectie en alles, is er alles mis met deze persoon .....serieus laat je nakijken.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over brandbommen gehad maar kneus DG maakt dat niets uit
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit dus. Ziet men echt niet in dat dit veel te ver gaat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij was normale kritiek het punt helemaal niet, maar het garanderen van geweld (brandstichting, brandbommen, samen afspreken om de boel af te fakkelen). Dat gaat enorm ver, en ik ben het ermee eens dat een mod niet aan zulke dreigementen mee zou moeten doen. Maar het is alsof sommigen niet beseffen hoe ver dergelijke taal gaat?
ow Paddy is er al overheen geweestquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
NWS / De Pier straks een nieuwe moskee?
Voor jou is er ook nog wel een klus hoor:quote:
Quote me maar dan, faalwijsneus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dude, serieus? Dat je dit kunt posten. Zomaar. Hilarisch
Sorry. Liet mij wat gaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
dit is dus niet de heropende versie van dat topic maar NWS feedback
Dat is niet eens nodig, dat is al gebeurd in dit feedback topic. Dat jij het geheugen van een goudvis hebt is jammer. Of ga je je verschuilen achter het feit dat iemand anders het postte, en dat jij je daarin wel kon vinden, zonder het woord "brandbom" te gebruiken? Beetje laf van je, vind je niet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Quote me maar dan, faalwijsneus.
Je hebt dus gezien dat ik het niet heb gepost en nu probeer je je eruit te lullen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is niet eens nodig, dat is al gebeurd in dit feedback topic. Dat jij het geheugen van een goudvis hebt is jammer. Of ga je je verschuilen achter het feit dat iemand anders het postte, en dat jij je daarin wel kon vinden, zonder het woord "brandbom" te gebruiken? Beetje laf van je, vind je niet?
Holy guacamolequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je hebt dus gezien dat ik het niet heb gepost en nu probeer je je eruit te lullen?
Die_Hofstadtgruppequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Quote me maar dan, faalwijsneus.
Dat je de moeite nog neemt johquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Die_Hofstadtgruppe
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat een idioten, leer eerst je eigen addergebroed maar eens wat de Nederlandse normen en waarden zijn......
Gaat dus echt niet gebeuren dat deze idioten plannen doorgaan al moet er brandbom na brandbom naar binnen
Weet niet hoe dit goed hier neer te zetten, maar laatste zin is het antwoord op admiraal_anaal zijn post.
Dus.
Ik heb je niet horen janken toen je messias Remlof bezig was..... of hoor je nooit janken als PVV'ers afgebekt worden (overigens heb ik SP gestemd).........quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:27 schreef Peunage het volgende:
Bericht van een mod over brandbommen;
Bericht van DH;
Ik had een tijdje geleden al willen aankaarten wat een partijdigheid er is op FOK! Toen met dat grapje over synogoge.nl enzo. Het was toen al duidelijk dat er bepaalde mods zijn met belachelijke ideeën en extremistische meningen, maar dat is niet eens meer nodig. admiraal is niet de enige, al is hij degene die zijn ideeën wel openbaart.
Hij staat nog in dit topic.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:27 schreef Peunage het volgende:
Bericht van een mod over brandbommen;
EDIT: Die post is opeens verdwenen. De quote van DH staat er nog.
Bericht van DH;
Ik had een tijdje geleden al willen aankaarten wat een partijdigheid er is op FOK! Toen met dat grapje over synogoge.nl enzo. Het was toen al duidelijk dat er bepaalde mods zijn met belachelijke ideeën en extremistische meningen, maar dat is niet eens meer nodig. admiraal is niet de enige, al is hij degene die zijn ideeën wel openbaart.
Ik hoef ook niet te janken wanneer remlof bezig is, wie dat dan ook is. En ook als PVV'ers afgebekt worden kan het mij weinig uitmaken. Ik zag nu toevallig een post over gebedshuizen verbranden en dat vind ik een kwalijke zaak. Voor mijn part ben jij Mod op mars, als dat deel van fok! is zijn er bepaalde dingen die je niet kan roepen, puur omdat je Mod bent. En zelfs als je geen Mod was is het oproepen tot verbranden van gebedshuizen niet iets wat je af kunt doen als 'mening', het is een extremistische gedachte, dat je die hebt kun je weinig aan doen, maar houd dat gewoon voor je.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb je niet horen janken toen je messias Remlof bezig was..... of hoor je nooit janken als PVV'ers afgebekt worden (overigens heb ik SP gestemd).........
Oja kan je mij vertellen waar ik modje ben?
Je bent een mod op Fok!. Irrelevant voor welk subforum. Waarom zie je niet dat jouw post over brandbom na brandbom veel te ver gaat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb je niet horen janken toen je messias Remlof bezig was..... of hoor je nooit janken als PVV'ers afgebekt worden (overigens heb ik SP gestemd).........
Oja kan je mij vertellen waar ik modje ben?
Ik ben geen modquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent een mod op Fok!. Irrelevant voor welk subforum. Waarom zie je niet dat jouw post over brandbom na brandbom veel te ver gaat?
Je kan dus niet eens quoten en niet lezen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Die_Hofstadtgruppe
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet niet hoe dit goed hier neer te zetten, maar laatste zin is het antwoord op admiraal_anaal zijn post.
Dus.
Nee wist niet goed hoe die 2 berichten in 1 post te verwerken. Gooi een brandbom naar me, joh.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je kan dus niet eens quoten en niet lezen.
Ik ben jou behoorlijk zat aan het raken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:44 schreef De_Guidance het volgende:
Bijzonder dat je iets ontkent wat zwart op wit staat en iedereen kan lezen, D_H.
Werkt nu niet meer.
Vanwaar dat blauw dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben geen mod
Blijf jij maar knuffelen en de maatschappij naar de klote zien gaan....
Als je 'brandbom na brandbom' gaat gooien, dan gaat de maatschappij pas kapot.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben geen mod
Blijf jij maar knuffelen en de maatschappij naar de klote zien gaan....
Jouw soort is eerder de reden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je 'brandbom na brandbom' gaat gooien, dan gaat de maatschappij pas kapot.
Is dit een bedreiging?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben jou behoorlijk zat aan het raken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |