quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 08:57 schreef Kloonhommel het volgende:Ik vind het een beetje misbruik van je modrechten Paddy, jezelf als laatste woord plus nog ff uithalen naar users die blijkbaar iets over een modje zijn/haar mening hebben geschreven waar men niet meer op in kan gaan.
NWS / Getuigen gezocht mbt schokkende mishandelingHeb de laatste pagina ff vluchtig doorgelezen maar zie niet echt een reden waarom hij dan maar dicht moet. De gebruikelijke vooroordelen en kort door de bocht meningen flitsen langs maar dat is toch zo een beetje in elk topic, zeker waarin stereotypen langskomen, het kan nog steeds een prima discussie worden, desnoods een beetje bijgestuurd.
Ik vond het een prima vraag van je, wat kunnen we eraan doen? Benieuwd of er nog iemand langskomt die wat zinnigs weet.
Het topic is gesloten door al die bagger over elkaar en hele bevolkingsgroepen er maar bij blijven halen. De zoveelste keer dat alleen een enkeling het over de daders wil hebben. De meesten janken liever over elkaar met elkaar of halen hele bevolkingsgroepen erbij (of dit nu allochtonen of autochtonen generalisatie is maakt me niet zoveel uit).
Ik had hem eerst niet willen sluiten, maar na het topic nog een keer gelezen te hebben was dit de enige optie. Ik denk dat er al met al misschien een paar posts (nadat ik al veel weggehaald had) was blijven staan. Dus hij blijft dicht. De OP nodigde ook niet echt uit tot een discussie, maar een topic kan altijd nog wat worden....helaas, mocht niet zo zijn.
Het staat je vrij om een nieuw topic te maken met een goede OP die tot een discussie gaat leiden. En zie dat dit al is gedaan

Groot gedeelte van mijn post weggehaald om de drang op reageren weg te halen want gaat hij opnieuw over elkaar of mods, i.p.v over bericht
[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 22-01-2013 13:05:54 ]