Gaat over Europese moslimsquote:Op maandag 14 januari 2013 19:48 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Idd ik moet het wat positiever inzien. Een grote schoonmaak zou nl goed doen.
Schoonheid komt met Goddelijkheid.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Omdat jij mij wil schoonmaken en ik dat niet wil.
Hij was leukquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:51 schreef sp3c het volgende:
ow is al dicht, mijn arme grapje voor nix
Het topic is gesloten door al die bagger over elkaar en hele bevolkingsgroepen er maar bij blijven halen. De zoveelste keer dat alleen een enkeling het over de daders wil hebben. De meesten janken liever over elkaar met elkaar of halen hele bevolkingsgroepen erbij (of dit nu allochtonen of autochtonen generalisatie is maakt me niet zoveel uit).quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vind het een beetje misbruik van je modrechten Paddy, jezelf als laatste woord plus nog ff uithalen naar users die blijkbaar iets over een modje zijn/haar mening hebben geschreven waar men niet meer op in kan gaan. NWS / Getuigen gezocht mbt schokkende mishandeling
Heb de laatste pagina ff vluchtig doorgelezen maar zie niet echt een reden waarom hij dan maar dicht moet. De gebruikelijke vooroordelen en kort door de bocht meningen flitsen langs maar dat is toch zo een beetje in elk topic, zeker waarin stereotypen langskomen, het kan nog steeds een prima discussie worden, desnoods een beetje bijgestuurd.
Ik vond het een prima vraag van je, wat kunnen we eraan doen? Benieuwd of er nog iemand langskomt die wat zinnigs weet.
Ging me puur om het plaatje. Kan je gewoon zien wanneer je op de link klikt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:04 schreef Sloggi het volgende:
Over plaatje dat ik plaatste in dit topic: NWS / Getuigen gezocht mbt schokkende mishandeling
Je gebruik hopelijk wel de achterliggende gedachte in plaats van het te zien als een troll / knoop al het tuig op-reactie?
Wil je niet dat ik zo reageer dan moet je zorgen dat een ander dat niet doet. Simpel toch ? Van handjes boven het hoofd houden word ik een beetje misselijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat dat de vijand is, lieve, naïeve en bange Drenth.
Goede constatering, en nu?quote:
Had je wel door dat we het over het door mij gesloten topic hadden? (postte jij volgens mij niet eens in) Admin stond er volledig achter zoals je kon lezen. Ik nodig je uit om de FA's te mailen wanneer je klachten hebt over mijn selectief modereren. Die zijn als G al eens weerlegt, maar wat jou gelukkig maakt. Dit topic nog maar net in begonnen te lezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:14 schreef gnaeus het volgende:
Het bijzonder selectief modereren gaat nu wel een beetje opvallen hoor. Mijn reacties zijn slechts een reactie op wat een ander doet, in dit geval was dat :
[..]
Wil je niet dat ik zo reageer dan moet je zorgen dat een ander dat niet doet. Simpel toch ? Van handjes boven het hoofd houden word ik een beetje misselijk.
Zit toch niet zo te overdrijven, kleuter. Sinds het je een paar keer gelukt is een discussie naar je hand te laten modereren sla je compleet door.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:03 schreef De_Guidance het volgende:
NWS / Mishandeling Vestdijk Eindhoven
Oproep tot geweld jegens minderheden.
Oproep tot slopen van Turkse en Marokkaanse supermarkten.
Oproep tot gewelddadige revolutie.
Allemaal te vinden in dit pareltje van een topic.
Heb jij wel door dat ik het daar niet over hadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Had je wel door dat we het over het door mij gesloten topic hadden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |