abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121711795
quote:
Hooded 'Muslim Patrol' vigilantes remove alcohol from drinkers and tell women to cover up as they stalk London suburb

Group has released a video filmed in London called: 'The Truth About Saturday Night'
The gang confronts people and accuse them of living an unclean life
They film a hurt cyclist in the road, blaming alcohol for their injuries and call it an invitation to Islam
Films show them burning posters they believe are 'vile and disgusting' - including one for a bra
Muslim groups condemn them for their hard-line views and approach

By Martin Robinson

PUBLISHED: 16:48 GMT, 17 January 2013 | UPDATED: 19:34 GMT, 17 January 2013

Comments (742)
Share

Target: This so-called Muslim Patrol take the alcohol from this man and filmed it for a YouTube video

Target: This so-called Muslim Patrol take the alcohol from this man and filmed it for a YouTube propaganda video

Police are investigating reports a gang claiming to be Islamic vigilantes have been confronting members of the public and demanding they give up alcohol and women cover their flesh in their 'Muslim area'.

The hooded men, who call themselves Muslim Patrol, have been filmed walking London's streets and calling white women 'naked animals with no self respect.'

The group is also shown taking 'evil' booze from revellers and film a cyclist being treated after a road accident, claiming they were injured because they were unclean.

In one exchange a member of the group says: 'We don't care if you are appalled at all', before calling themselves 'vigilantes implementing Islam upon your own necks'.

They have uploaded videos to their YouTube channel with the most recent three-minute clip causing a stir online.

'The Truth About Saturday Night', which was uploaded on Sunday, has already been viewed more than 42,000 times.

Scotland Yard says it is investigating.

It was shot on a mobile phone at night in what the Met say is Waltham Forest, London, with a number of men seen shouting 'this is a Muslim area' towards white Britons they've confronted.

The video, which first appeared on The Commentator, states: 'From women walking the street dressed like complete naked animals with no self respect, to drunk people carrying alcohol, to drunks being killed in the middle of the road, we try our best to capture and forbid it all.'

More...

An encounter on the dark side of the moon: 'UFO' spotted soaring above lunar surface in online video

One scene shows the hooded yobs forcing a passing man to put a can of lager away, telling the stunned gentleman they are the Muslim Patrol and that alcohol is a 'forbidden evil'.

They then tell a group of women 'they need to forbid themselves from dressing like this and exposing themselves outside the mosque'.

The vigilante video follows an earlier clip made by the group where they protested against adverts for push-up bras by High Street retailer H&M.

In the clip they say: 'The Muslims have taken it upon themselves to command the good and forbid the evil and cover up these naked people.'

They then show a number of adverts for the product which has been sprayed over and also film themselves pouring petrol over one advert and setting it on fire.

Jaja, behalve de fijne vrienden die je vertellen dat je kop eraf moet tijdens de oh zo bekende demonstraties in de UK hebben ze nu ook moslims die je biertje afpakken want haram en dat mag niet in hun moslim-gebied.... zelfde geldt voor posters waarop misschien wel een borst te ontwaren is...
...

http://www.dailymail.co.u(...)ave-Islamic-way.html

Prachtig toch die multi-cultuur? O+ Dat heeft ons zoveel moois gebracht en de islam is zo'n verrijking O+ Allah Ackbar! _O_
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121711880
Ach, als je ziet hoe er hier op zaterdagavond wordt 'uitgegaan' door het gros van de Britse dames zou een beetje meer islamisering het imago en de gezondheid van personen in kwestie best nog wat goeds kunnen brengen O+
Ja doei.
pi_121711892
Tsja, mafketels die moeten worden aangepakt. Ik meen dat de politie daarvoor in het leven is geroepen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_121711922
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, als je ziet hoe er hier op zaterdagavond wordt 'uitgegaan' door het gros van de Britse dames zou een beetje meer islamisering het imago en de gezondheid van personen in kwestie best nog wat goeds kunnen brengen O+
:')
Jij mag helemaal geen motor rijden, wist je dat?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121711925
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Jij stemt zeker PVDA. Want owee, als we toch aan die arme moslims komen he.
History became legend, legend became myth.
pi_121711949
Ben benieuwd wat Scotland Yard zal ontdekken.

....Mits het geen oprisping van het riool der Daily Fail-journaille is, uiteraard.
"Waarom moet ik een bron hebben ?"
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:52:55 #7
190104 Jareth
Such a pity...
pi_121711971
Dan moet de politie gewoon ingrijpen en de wijk schoonvegen van dat soort idioten. Saudi-Arabië, dát is muslim-area. Groot-Brittannië is dat niet en het is te hopen dat het land niet zodanig vervalt dat het dat wel wordt.
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
  Eindredactie Games vrijdag 18 januari 2013 @ 09:53:00 #8
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_121711975
Was laatst nog een weekje in Londen, deze lieden niet gezien helaas. Wel jammer, zou ze best in hun gezicht willen uitlachen.

Londen _O_ Toffe stad met ditto sfeer.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:54:37 #9
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_121712030
Discriminatie en intorelantie kan ook maar van 1 kant komen, de witman, dat is zo :Y.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_121712034
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, mafketels die moeten worden aangepakt. Ik meen dat de politie daarvoor in het leven is geroepen.
Die beschermen die gasten alleen maar

pi_121712068
quote:
Het staat je dan ook vrij om te demonstreren in een westerse democratie.
pi_121712104
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oproepen tot geweld vind ik nu niet echt een vorm van demonstreren.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_121712123
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het staat je niet vrij om op te roepen tot moord.
pi_121712189
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Koddig dat je in de bres spring voor de Paus. Maar goed, ik denk dat je die gasten beter hun poepje kunt laten doen dan dat je de menigte uit elkaar ramt.
  Eindredactie Games vrijdag 18 januari 2013 @ 09:59:23 #15
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_121712201
quote:
Filmpje 2, moslims die godwins gebruiken, opmerkelijk?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:59:38 #16
190104 Jareth
Such a pity...
pi_121712206
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik denk dat teksten als behead those who insult islam en jews, prepare for the real holocaust inderdaad een beetje beyond de vrijheid van meningsuiting en demonstratie zijn.
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
pi_121712208
Alhoewel ik tegen deze actie ben van de Moslims ben ik wel van mening dat ze ergens een puntje hebben. Veel Engelse vrouwen gedragen zich ook als losgeslagen hoeren. Dat mogen ze zelf weten natuurlijk maar een beetje fatsoen is geen overbodige luxe. Daar moet ik de Moslims toch wel gelijk in geven. Aan de andere kant, als ze bier gaan afpakken dan gaan ze wel weer veel en veel te ver natuurlijk.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_121712222
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Koddig dat je in de bres spring voor de Paus.
Echt, jezus wat een kansloos antwoord.
quote:
Maar goed, ik denk dat je die gasten beter hun poepje kunt laten doen dan dat je de menigte uit elkaar ramt.
Ja stel je voor dat je de wet handhaaft. Dat kan niet hoor. Zullen we deze gasten maar ook lekker hun gang laten gaan dan? Want 'je kan ze beter hun poepje kunnen laten doen'.
pi_121712261
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Echt, jezus wat een kansloos antwoord.

[..]

Ja stel je voor dat je de wet handhaaft. Dat kan niet hoor. Zullen we deze gasten maar ook lekker hun gang laten gaan dan? Want 'je kan ze beter hun poepje kunnen laten doen'.
Oh god, het is weer zo laat. Goed, ik laat je verder wel je gang gaan. Succes met het wenen om de islamisering van de westerse wereld.
pi_121712263
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Alhoewel ik tegen deze actie ben van de Moslims ben ik wel van mening dat ze ergens een puntje hebben. Veel Engelse vrouwen gedragen zich ook als losgeslagen hoeren. Dat mogen ze zelf weten natuurlijk maar een beetje fatsoen is geen overbodige luxe. Daar moet ik de Moslims toch wel gelijk in geven. Aan de andere kant, als ze bier gaan afpakken dan gaan ze wel weer veel en veel te ver natuurlijk.
Stapje voor stapje.
pi_121712269
quote:
Aan de andere kant, als ze bier gaan afpakken dan gaan ze wel weer veel en veel te ver natuurlijk.
Idd. Dat zouden ze eens bij mij moeten flikken, kunnen ze het bier gelijk krijgen.... in blikvorm op hun kop

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121712289
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh god, het is weer zo laat. Goed, ik laat je verder wel je gang gaan. Succes met het wenen om de islamisering van de westerse wereld.
Dat is je antwoord?
Dus de wet handhaven vind je eigenlijk maar kolder in dit geval of zo? :?
pi_121712318
Wel eens wat bezopen Britse dames gezien?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:03:52 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_121712328
quote:
Ja, prima, maar dan ga jij een keer in een moslimland JOUW normen en waarden opdringen.

Oh, sorry, doodsverwensingen mogen niet...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_121712340
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:03 schreef waht het volgende:
Wel eens wat bezopen Britse dames gezien?
Ik vind het zielig voor de lelijke mannen als je dat verbied.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')