Jaja, behalve de fijne vrienden die je vertellen dat je kop eraf moet tijdens de oh zo bekende demonstraties in de UK hebben ze nu ook moslims die je biertje afpakken want haram en dat mag niet in hun moslim-gebied.... zelfde geldt voor posters waarop misschien wel een borst te ontwaren is...quote:Hooded 'Muslim Patrol' vigilantes remove alcohol from drinkers and tell women to cover up as they stalk London suburb
Group has released a video filmed in London called: 'The Truth About Saturday Night'
The gang confronts people and accuse them of living an unclean life
They film a hurt cyclist in the road, blaming alcohol for their injuries and call it an invitation to Islam
Films show them burning posters they believe are 'vile and disgusting' - including one for a bra
Muslim groups condemn them for their hard-line views and approach
By Martin Robinson
PUBLISHED: 16:48 GMT, 17 January 2013 | UPDATED: 19:34 GMT, 17 January 2013
Comments (742)
Share
Target: This so-called Muslim Patrol take the alcohol from this man and filmed it for a YouTube video
Target: This so-called Muslim Patrol take the alcohol from this man and filmed it for a YouTube propaganda video
Police are investigating reports a gang claiming to be Islamic vigilantes have been confronting members of the public and demanding they give up alcohol and women cover their flesh in their 'Muslim area'.
The hooded men, who call themselves Muslim Patrol, have been filmed walking London's streets and calling white women 'naked animals with no self respect.'
The group is also shown taking 'evil' booze from revellers and film a cyclist being treated after a road accident, claiming they were injured because they were unclean.
In one exchange a member of the group says: 'We don't care if you are appalled at all', before calling themselves 'vigilantes implementing Islam upon your own necks'.
They have uploaded videos to their YouTube channel with the most recent three-minute clip causing a stir online.
'The Truth About Saturday Night', which was uploaded on Sunday, has already been viewed more than 42,000 times.
Scotland Yard says it is investigating.
It was shot on a mobile phone at night in what the Met say is Waltham Forest, London, with a number of men seen shouting 'this is a Muslim area' towards white Britons they've confronted.
The video, which first appeared on The Commentator, states: 'From women walking the street dressed like complete naked animals with no self respect, to drunk people carrying alcohol, to drunks being killed in the middle of the road, we try our best to capture and forbid it all.'
More...
An encounter on the dark side of the moon: 'UFO' spotted soaring above lunar surface in online video
One scene shows the hooded yobs forcing a passing man to put a can of lager away, telling the stunned gentleman they are the Muslim Patrol and that alcohol is a 'forbidden evil'.
They then tell a group of women 'they need to forbid themselves from dressing like this and exposing themselves outside the mosque'.
The vigilante video follows an earlier clip made by the group where they protested against adverts for push-up bras by High Street retailer H&M.
In the clip they say: 'The Muslims have taken it upon themselves to command the good and forbid the evil and cover up these naked people.'
They then show a number of adverts for the product which has been sprayed over and also film themselves pouring petrol over one advert and setting it on fire.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, als je ziet hoe er hier op zaterdagavond wordt 'uitgegaan' door het gros van de Britse dames zou een beetje meer islamisering het imago en de gezondheid van personen in kwestie best nog wat goeds kunnen brengen
Jij stemt zeker PVDA. Want owee, als we toch aan die arme moslims komen he.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, als je ziet hoe er hier op zaterdagavond wordt 'uitgegaan' door het gros van de Britse dames zou een beetje meer islamisering het imago en de gezondheid van personen in kwestie best nog wat goeds kunnen brengen
Die beschermen die gasten alleen maarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, mafketels die moeten worden aangepakt. Ik meen dat de politie daarvoor in het leven is geroepen.
Het staat je dan ook vrij om te demonstreren in een westerse democratie.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die beschermen die gasten alleen maar
Oproepen tot geweld vind ik nu niet echt een vorm van demonstreren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het staat je dan ook vrij om te demonstreren in een westerse democratie.
Het staat je niet vrij om op te roepen tot moord.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het staat je dan ook vrij om te demonstreren in een westerse democratie.
Koddig dat je in de bres spring voor de Paus. Maar goed, ik denk dat je die gasten beter hun poepje kunt laten doen dan dat je de menigte uit elkaar ramt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het staat je niet vrij om op te roepen tot moord.
Filmpje 2, moslims die godwins gebruiken, opmerkelijk?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die beschermen die gasten alleen maar
Ik denk dat teksten als behead those who insult islam en jews, prepare for the real holocaust inderdaad een beetje beyond de vrijheid van meningsuiting en demonstratie zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het staat je niet vrij om op te roepen tot moord.
Echt, jezus wat een kansloos antwoord.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Koddig dat je in de bres spring voor de Paus.
Ja stel je voor dat je de wet handhaaft. Dat kan niet hoor. Zullen we deze gasten maar ook lekker hun gang laten gaan dan? Want 'je kan ze beter hun poepje kunnen laten doen'.quote:Maar goed, ik denk dat je die gasten beter hun poepje kunt laten doen dan dat je de menigte uit elkaar ramt.
Oh god, het is weer zo laat. Goed, ik laat je verder wel je gang gaan. Succes met het wenen om de islamisering van de westerse wereld.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Echt, jezus wat een kansloos antwoord.
[..]
Ja stel je voor dat je de wet handhaaft. Dat kan niet hoor. Zullen we deze gasten maar ook lekker hun gang laten gaan dan? Want 'je kan ze beter hun poepje kunnen laten doen'.
Stapje voor stapje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Alhoewel ik tegen deze actie ben van de Moslims ben ik wel van mening dat ze ergens een puntje hebben. Veel Engelse vrouwen gedragen zich ook als losgeslagen hoeren. Dat mogen ze zelf weten natuurlijk maar een beetje fatsoen is geen overbodige luxe. Daar moet ik de Moslims toch wel gelijk in geven. Aan de andere kant, als ze bier gaan afpakken dan gaan ze wel weer veel en veel te ver natuurlijk.
Idd. Dat zouden ze eens bij mij moeten flikken, kunnen ze het bier gelijk krijgen.... in blikvorm op hun kopquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Aan de andere kant, als ze bier gaan afpakken dan gaan ze wel weer veel en veel te ver natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
Dat is je antwoord?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh god, het is weer zo laat. Goed, ik laat je verder wel je gang gaan. Succes met het wenen om de islamisering van de westerse wereld.
Ja, prima, maar dan ga jij een keer in een moslimland JOUW normen en waarden opdringen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Alhoewel ik tegen deze actie ben van de Moslims ben ik wel van mening dat ze ergens een puntje hebben. Veel Engelse vrouwen gedragen zich ook als losgeslagen hoeren. Dat mogen ze zelf weten natuurlijk maar een beetje fatsoen is geen overbodige luxe. Daar moet ik de Moslims toch wel gelijk in geven. Aan de andere kant, als ze bier gaan afpakken dan gaan ze wel weer veel en veel te ver natuurlijk.
Ik vind het zielig voor de lelijke mannen als je dat verbied.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:03 schreef waht het volgende:
Wel eens wat bezopen Britse dames gezien?
Volgens mij zeg ik in mijn eerste post in dit topic dat de politie moet ingrijpen, maar goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is je antwoord?
Dus de wet handhaven vind je eigenlijk maar kolder in dit geval of zo?
Maar in reactie op demos waar opgeroepen wordt tot moord vindt je dat de politie maar beter niet in kan grijpen. Beetje wispelturig niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik in mijn eerste post in dit topic dat de politie moet ingrijpen, maar goed.
Ik heb die hele filmpjes niet bekeken. Vind het bovendien een compleet andere discussie. Ik post dat de politie moet ingrijpen en jij komt aanschijten met filmpjes van demonstraties en probeert vervolgens een reactie te ontlokken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar in reactie op demos waar opgeroepen wordt tot moord vindt je dat de politie maar beter niet in kan grijpen. Beetje wispelturig niet?
Jij hebt zeker niet zo'n hoog IQ. Want owee, als iemand een grapje maakt waarin het lijkt alsof die persoon acties goedkeurt die jij veracht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:51 schreef valek het volgende:
[..]
Jij stemt zeker PVDA. Want owee, als we toch aan die arme moslims komen he.
Ik vind veel Britse dames ook losbandige hoerenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Het zijn de standaard filmpjes en plaatjes waar hij al een kleine 2/3 jaar mee strooit. Op een gegeven moment is het wel saai inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb die hele filmpjes niet bekeken. Vind het bovendien een compleet andere discussie. Ik post dat de politie moet ingrijpen en jij komt aanschijten met filmpjes van demonstraties en probeert vervolgens een reactie te ontlokken.
Geen idee wat je hier nou precies mee probeert te bereiken.
Dat geeft ze natuurlijk geen enkel recht hun normen en waarden op te dringen aan wie dan ook. Niet aan hun mede-moslims, en al helemaal niet aan mensen die helemaal niks met die allah en mohammed van ze hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Van 3 jaar terug.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb die hele filmpjes niet bekeken. Vind het bovendien een compleet andere discussie. Ik post dat de politie moet ingrijpen en jij komt aanschijten met filmpjes van demonstraties
Jezusssss. Waarom geef je er dan een mening over? Hou dan gewoon je ongeïnformeerde kop dicht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb die hele filmpjes niet bekeken.
Deze passage uit de meest recente column van Bas Heijne slaat op Hofstad en zijn medestanders:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zijn de standaard filmpjes en plaatjes waar hij al een kleine 2/3 jaar mee strooit. Op een gegeven moment is het wel saai inderdaad.
quote:Maassen gedateerd, Wilders gedateerd – maar het meest gedateerd was toch de horde critici die zich de afgelopen week op Maassen stortte, omdat hij onder applaus Geert Wilders dood gewenst zou hebben. Het was vooral de Generatie ’04 die zich liet horen, getraumatiseerd door de moord op Theo van Gogh, en sindsdien obsessief bloggend en twitterend over de in Nederland bedreigde vrijheid van meningsuiting en het schandelijke feit dat Nederlandse kleinkunstenaars Mohammed geen vieze pedo durven noemen. Om hun wankele wereldbeeld overeind te houden, moeten we steeds weer terug naar de Stunde Null van het islamdebat. Theo Maassen had gepleit voor omzichtigheid over de islam! Hij had opgeroepen om Wilders te vermoorden om zijn mening! Heel het sleetse cabaret van de „islamkritiek” deed zich gelden, de vereenzaamde onlineprofeten die elkaar de hele dag prikkelen met berichtjes over islamitische gruwelen – een man gooit zijn vrouw zoutzuur in haar gezicht, een vijftienjarig meisje wordt uitgehuwelijkt aan een bijna negentigjarige. Daar moeten we van Theo Maassen zeker ook onze mond over houden!
Bron
Ho ho, het staat hun vrij hun gedachten erover te uiten, als ze er moeite mee hebben. Binnen de grenzen van de wet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:09 schreef Jareth het volgende:
[..]
Dat geeft ze natuurlijk geen enkel recht hun normen en waarden op te dringen aan wie dan ook. Niet aan hun mede-moslims, en al helemaal niet aan mensen die helemaal niks met die allah en mohammed van ze hebben.
Als ze moeite hebben met het gedrag van Engelse vrouwen staat het hen uiteraard vrij om te emigreren naar een land waar hun middeleeuwse opvattingen nog wel populair zijn.
Bier afpakken is vrijheid van meningsuiting?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ho ho, het staat hun vrij hun gedachten erover te uiten, als ze er moeite mee hebben. Binnen de grenzen van de wet.
Dude mensen doorzien gewoon weer dat je het zoveelste nieuwsitem misbruikt voor je ranzige propaganda. Er is niets mis mee om daarover zijn mening te geven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jezusssss. Waarom geef je er dan een mening over? Hou dan gewoon je ongeïnformeerde kop dicht.
Is dat binnen de grenzen van de wet? En wat zei ik? Precies ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:11 schreef Jareth het volgende:
[..]
Bier afpakken is vrijheid van meningsuiting?
Ja precies. Allemaal leugens in de OP, gebeurt niet, islam is vrede.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dude mensen doorzien gewoon weer dat je het zoveelste nieuwsitem misbruikt voor je ranzige propaganda. Er is niets mis mee om daarover zijn mening te geven.
Jij post een filmpje met moslims in de hoofdrol. Rara, wat zal de inhoud zijn?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jezusssss. Waarom geef je er dan een mening over? Hou dan gewoon je ongeïnformeerde kop dicht.
Ach kijk, daar komt het gehuil weer. Origineel man.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja precies. Allemaal leugens in de OP, gebeurt niet, islam is vrede.
Move on people, nothing to see here.
Ze hopen dat je het gedrag van die gasten goedkeurt en ze blijven net zo lang zoeken tot die schijn wordt gewekt, waarna ze kunnen roepen: 'zie je wel!'quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dat binnen de grenzen van de wet? En wat zei ik? Precies ja.
Je bent gewoon uberdom om iets erover te zeggen (demonstreren mag) terwijl je niet eens weet wat er in gebeurde (oproepen tot moord).quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij post een filmpje met moslims in de hoofdrol. Rara, wat zal de inhoud zijn?![]()
Je hoeft godverdomme geen Nostradamus te zijn om die inhoud te voorspellen.
Prima, ik ben uberdom. Laten we het daar maar op houden dan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je bent gewoon uberdom om iets erover te zeggen (demonstreren mag) terwijl je niet eens weet wat er in gebeurde (oproepen tot moord).
Ik vind jouw propaganda ranziger.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dude mensen doorzien gewoon weer dat je het zoveelste nieuwsitem misbruikt voor je ranzige propaganda. Er is niets mis mee om daarover zijn mening te geven.
Mijn propaganda dat deze mensen opgepakt moeten worden, is erg ranzig inderdaad. Gaat heen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik vind jouw propaganda ranziger.
Dit soort primaten moeten als terroristen behandeld worden en mogen wat mij betreft per direct gehandicapt geslagen worden. Zet maar een speciale politiemacht op.
Alleen de vrouwen moeten zich fatsoenlijker gedragen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Ik zei het je toch.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn propaganda dat deze mensen opgepakt moeten worden, is erg ranzig inderdaad. Gaat heen.
Ik hoop voor jou dat er daar burgeroorlog ontstaat, kun je lekker daarheen fysiek moslims bashen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dit soort primaten moeten als terroristen behandeld worden en mogen wat mij betreft per direct gehandicapt geslagen worden. Zet maar een speciale politiemacht op.
Klopt, het is zo voorspelbaar. De usual suspects weten zich meteen te melden.quote:
Ik heb het eigenlijk over al jouw propaganda. Om moe van te worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn propaganda dat deze mensen opgepakt moeten worden, is erg ranzig inderdaad. Gaat heen.
Ik vind dat sommige vrouwen wel even mogen kijken naar hun gedrag tegenwoordig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:03 schreef waht het volgende:
Wel eens wat bezopen Britse dames gezien?
Ik wacht tot iemand roept dat 'het niet benoemd mag worden'.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, het is zo voorspelbaar. De usual suspects weten zich meteen te melden.
Al mijn propaganda? Je weet niets te verzinnen wat daarop betrekking heeft, dus verzin je maar wat anders. Kom maar op kerel. Make my day. Welke terroristen-supportende propaganda verkondig ik?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:18 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk over al jouw propaganda. Om moe van te worden.
O werkelijk? Wij hebben nog nooit een discussie gehad. Het valt mij gewoon erg op dat jij je tong nog steeds diep in de reet van de terroristen hebt zitten. Natuurlijk keur je hier en daar een verkrachting af, dat doen de extremisten ook. Maar niet allemaal natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Je weet dondersgoed waar ik het over heb. Meneer vrouwen mogen verkracht worden in Arabië. want dat is cultuur. Gaat heen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Al mijn propaganda? Je weet niets te verzinnen, dus verzin je nog wat anders.
Ah, en waaruit blijkt dat ik mijn tong diep in de reet van terroristen heb zitten. Immers, dat moet aantoonbaar zijn he. Dat valt niet zomaar uit de lucht, zo'n gedachte.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:20 schreef HyperViper het volgende:
O werkelijk? Wij hebben nog nooit een discussie gehad. Het valt mij gewoon erg op dat jij je tong nog steeds diep in de reet van de terroristen hebt zitten. Natuurlijk keur je hier en daar een verkrachting af, dat doen de extremisten ook.
Vrouwen mogen verkracht worden in Arabie want dat is cultuur? Ik weet niet waar je het over hebt, kom eens met bewijs in plaats van verdachtmakingen.quote:Je spreekt jezelf tegen. Je weet dondersgoed waar ik het over heb. Meneer vrouwen mogen verkracht worden in Arabië. want dat is cultuur. Gaat heen.
ja, raar elke dag weer bij al die tientallen incidenten komen de mensen die beweren dat het over veel incidenten gaat zich weer melden, en jij zit ook in al die tientallen incidenten te beweren dat het allemaal niet zovaak voorkomt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat? Ook al bezig met valse verdachtmakingen? Waar beweert iemand dat hier überhaupt? Alleen jij hier eigenlijk..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, raar elke dag weer bij al die tientallen incidenten komen de mensen die beweren dat het over veel incidenten gaat zich weer melden, en jij zit ook in al die tientallen incidenten te beweren dat het allemaal niet zovaak voorkomt.
The irony.
Het is natuurlijk wel zo dat een verkrachting alleen een verkrachting is als er 7 vrouwelijke getuigen zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, en waaruit blijkt dat ik mijn tong diep in de reet van terroristen heb zitten. Immers, dat moet aantoonbaar zijn he. Dat valt niet zomaar uit de lucht, zo'n gedachte.
[..]
Vrouwen mogen verkracht worden in Arabie want dat is cultuur? Ik weet niet waar je het over hebt, kom eens met bewijs in plaats van verdachtmakingen.
It's getting better and better.
Dat afpakken is veruit het ergste.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik vind dat sommige vrouwen wel even mogen kijken naar hun gedrag tegenwoordig.
Daarmee steun ik de baardjes niet, want wie pakt nu alcohol van iemand af?
Het doelde op mijn mening t.a.v. de verkrachting in SA.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:27 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat een verkrachting alleen een verkrachting is als er 7 vrouwelijke getuigen zijn.
Mea culpa.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het doelde op mijn mening t.a.v. de verkrachting in SA. Bewijs daarover.
Wut? Je vind dit topic ranziger dan die achterlijke moslim idioten?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dude mensen doorzien gewoon weer dat je het zoveelste nieuwsitem misbruikt voor je ranzige propaganda.
Ik heb het idee dat jij gebanned gaat worden, doodsverwensing.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wut? Je vind dit topic ranziger dan die achterlijke moslim idioten?
Sla eens met je kop tegen de muur. Heb het idee dat er wat recht gezet moet worden.
Oh godquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij gebanned gaat worden, doodsverwensing.
Het feit dat jij verkrachting goedpraat. Hallo, get with the program.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, en waaruit blijkt dat ik mijn tong diep in de reet van terroristen heb zitten. Immers, dat moet aantoonbaar zijn he. Dat valt niet zomaar uit de lucht, zo'n gedachte.
Typisch dan dat je het gedrag van Hofje wel zo goed weet te onthouden. Selectief geheugen much? Nee het is prima met jou. Als jij de onschuld zelf wil spelen, prima. Veel users hier hebben jouw extremistische geblaat veelvuldig kunnen lezen. Nu zal je wel stellen dat ik mijn gelijk niet aan kan tonen, dan help ik je alvast uit de waan. Ik ga niet je hele history doorspitten om dit aan te kunnen tonen. Je weet dat het zo is. Mijn vraag aan jou is waarom je dit afkeurt, maar de verkrachtingen in SA niet?quote:[..]
Vrouwen mogen verkracht worden in Arabie want dat is cultuur? Ik weet niet waar je het over hebt
ik kan niet wachten tot het hier gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jaja, behalve de fijne vrienden die je vertellen dat je kop eraf moet tijdens de oh zo bekende demonstraties in de UK hebben ze nu ook moslims die je biertje afpakken want haram en dat mag niet in hun moslim-gebied.... zelfde geldt voor posters waarop misschien wel een borst te ontwaren is...
...
http://www.dailymail.co.u(...)ave-Islamic-way.html
Prachtig toch die multi-cultuur?Dat heeft ons zoveel moois gebracht en de islam is zo'n verrijking
Allah Ackbar!
Huh, waar?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zozo...Oproep tot zware mishandeling. Dat dit kan op FOK!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Met je hoofd tegen de muur slaan, daar kan je dood van gaan - of zwaar letsel aan overhouden. Gewoon een oproep tot geweld.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Huh, waar?![]()
En gelukkig is Engeland maar een eiland, gaat niet de goede kant op daar
Ah typisch links. Als het gelijk niet gehaald kan worden dan maar een mes in iemands rug proberen te porren. Je lijkt de PVDA wel. Heb je toevallig ook criminele broertjes?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah mijn gelijk? Ten aanzien van wat? Ik wacht nog op een antwoord op mijn vragen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ah typisch links. Als het gelijk niet gehaald kan worden dan maar een mes in iemands rug proberen te porren. Je lijkt de PVDA wel. Heb je toevallig ook criminele broertjes?
Je bent echt wanhopig he? Ergert je dood aan weer dat slechte beeld van de moslims wat ze zelf oproepen en weet je geen raad hoe het te bagatelliseren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met je hoofd tegen de muur slaan, daar kan je dood van gaan - of zwaar letsel aan overhouden. Gewoon een oproep tot geweld.
Ik ook. Waar wacht je nog meer op? De sharia?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah mijn gelijk? Ten aanzien van wat? Ik wacht nog op een antwoord op mijn vragen.
Precies en dat dan proberen te 'pareren' door te stellen dat hij dan mijn hele historie moet doorzoeken. Daar hebben ze nu de zoekfunctie voor uitgevonden. Afgezien daarvan bestaat 90% van de historie uit SC.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
Extremistische geblaat van Mutant is compleet nieuw voor mij. Lijkt mij dus onzin.
Beetje zielig ook, dat verdacht maken.
Is dit jouw manier van discussie?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik ook. Waar wacht je nog meer op? De sharia?
Bewijs, van je valse verdachtmakingen. Kom maarrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik ook. Waar wacht je nog meer op? De sharia?
Ik bagatelliseer het door te stellen dat ze opgepakt moet worden. Jaja, rare manier van bagatelliseren he. Probeer het nog eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent echt wanhopig he? Ergert je dood aan weer dat slechte beeld van de moslims wat ze zelf oproepen en weet je geen raad hoe het te bagatelliseren.
Jij beantwoord gemiddeld 18 van de 5 vragen niet. Wie ben jij in deze?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:32 schreef Mutant01 het volgende:
Ik wacht nog op een antwoord op mijn vragen.
Tja ze hopen natuurlijk hier op een moslim die dit goedkeurt of extreme dingen gaan roepen opdat hun beeld wordt bevestigd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies en dat dan proberen te 'pareren' door te stellen dat hij dan mijn hele historie moet doorzoeken. Daar hebben ze nu de zoekfunctie voor uitgevonden. Afgezien daarvan bestaat de 90% van de historie uit SC.
18 van de 5 vragen niet beantwoorden. Jaaaaaaaja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij beantwoord gemiddeld 18 van de 5 vragen niet. Wie ben jij in deze?
Hij beantwoordt slechts de opmerkingen van zijn linkse krakersvriendjes. Typisch.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij beantwoord gemiddeld 18 van de 5 vragen niet. Wie ben jij in deze?
Idd. Jij en Koos als vliegen op de stront af. Nu nog De Guidance en betyar en het troll-kwartet is compleet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hallo, kom je nog met bewijs? Dat ik verkrachting goed praat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hij beantwoordt slechts de opmerkingen van zijn linkse krakersvriendjes. Typisch.
Denk niet dat dit gepikt wordt door de doorsnee NLer, hebben ze over het algemeen een te grote bek voor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:31 schreef Chahna het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot het hier gaat gebeuren.
niets aan de hand , doorlopen.
Vergeet die flapdrol xaip nog wat niet. Ook zo'n krakersjunk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Idd. Jij en Koos als vliegen op de stront af. Nu nog De Guidance en betyar en het troll-kwartet is compleet.
Jullie hebben er een, veel plezier ermeequote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overigens niks anders dan hulde voor deze mannen voor het afpakken van alcohol van een persoon die er overduidelijk niet mee kan om gaan en ongelukken veroorzaakt.
Misschien ook maar die mensen hun religie afpakken omdat ze er zelf ook niet al te goed mee om weten te gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overigens niks anders dan hulde voor deze mannen voor het afpakken van alcohol van een persoon die er overduidelijk niet mee kan om gaan en ongelukken veroorzaakt.
Hadden ze al veel eerder moeten doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:38 schreef karton2 het volgende:
[..]
Misschien ook maar die mensen hun religie afpakken omdat ze er zelf ook niet al te goed mee om weten te gaan.
Krakersjunk? Zozo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Vergeet die flapdrol xaip nog wat niet. Ook zo'n krakersjunk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |