abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121711795
quote:
Hooded 'Muslim Patrol' vigilantes remove alcohol from drinkers and tell women to cover up as they stalk London suburb

Group has released a video filmed in London called: 'The Truth About Saturday Night'
The gang confronts people and accuse them of living an unclean life
They film a hurt cyclist in the road, blaming alcohol for their injuries and call it an invitation to Islam
Films show them burning posters they believe are 'vile and disgusting' - including one for a bra
Muslim groups condemn them for their hard-line views and approach

By Martin Robinson

PUBLISHED: 16:48 GMT, 17 January 2013 | UPDATED: 19:34 GMT, 17 January 2013

Comments (742)
Share

Target: This so-called Muslim Patrol take the alcohol from this man and filmed it for a YouTube video

Target: This so-called Muslim Patrol take the alcohol from this man and filmed it for a YouTube propaganda video

Police are investigating reports a gang claiming to be Islamic vigilantes have been confronting members of the public and demanding they give up alcohol and women cover their flesh in their 'Muslim area'.

The hooded men, who call themselves Muslim Patrol, have been filmed walking London's streets and calling white women 'naked animals with no self respect.'

The group is also shown taking 'evil' booze from revellers and film a cyclist being treated after a road accident, claiming they were injured because they were unclean.

In one exchange a member of the group says: 'We don't care if you are appalled at all', before calling themselves 'vigilantes implementing Islam upon your own necks'.

They have uploaded videos to their YouTube channel with the most recent three-minute clip causing a stir online.

'The Truth About Saturday Night', which was uploaded on Sunday, has already been viewed more than 42,000 times.

Scotland Yard says it is investigating.

It was shot on a mobile phone at night in what the Met say is Waltham Forest, London, with a number of men seen shouting 'this is a Muslim area' towards white Britons they've confronted.

The video, which first appeared on The Commentator, states: 'From women walking the street dressed like complete naked animals with no self respect, to drunk people carrying alcohol, to drunks being killed in the middle of the road, we try our best to capture and forbid it all.'

More...

An encounter on the dark side of the moon: 'UFO' spotted soaring above lunar surface in online video

One scene shows the hooded yobs forcing a passing man to put a can of lager away, telling the stunned gentleman they are the Muslim Patrol and that alcohol is a 'forbidden evil'.

They then tell a group of women 'they need to forbid themselves from dressing like this and exposing themselves outside the mosque'.

The vigilante video follows an earlier clip made by the group where they protested against adverts for push-up bras by High Street retailer H&M.

In the clip they say: 'The Muslims have taken it upon themselves to command the good and forbid the evil and cover up these naked people.'

They then show a number of adverts for the product which has been sprayed over and also film themselves pouring petrol over one advert and setting it on fire.

Jaja, behalve de fijne vrienden die je vertellen dat je kop eraf moet tijdens de oh zo bekende demonstraties in de UK hebben ze nu ook moslims die je biertje afpakken want haram en dat mag niet in hun moslim-gebied.... zelfde geldt voor posters waarop misschien wel een borst te ontwaren is...
...

http://www.dailymail.co.u(...)ave-Islamic-way.html

Prachtig toch die multi-cultuur? O+ Dat heeft ons zoveel moois gebracht en de islam is zo'n verrijking O+ Allah Ackbar! _O_
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121711880
Ach, als je ziet hoe er hier op zaterdagavond wordt 'uitgegaan' door het gros van de Britse dames zou een beetje meer islamisering het imago en de gezondheid van personen in kwestie best nog wat goeds kunnen brengen O+
Ja doei.
pi_121711892
Tsja, mafketels die moeten worden aangepakt. Ik meen dat de politie daarvoor in het leven is geroepen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_121711922
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, als je ziet hoe er hier op zaterdagavond wordt 'uitgegaan' door het gros van de Britse dames zou een beetje meer islamisering het imago en de gezondheid van personen in kwestie best nog wat goeds kunnen brengen O+
:')
Jij mag helemaal geen motor rijden, wist je dat?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121711925
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Jij stemt zeker PVDA. Want owee, als we toch aan die arme moslims komen he.
History became legend, legend became myth.
pi_121711949
Ben benieuwd wat Scotland Yard zal ontdekken.

....Mits het geen oprisping van het riool der Daily Fail-journaille is, uiteraard.
"Waarom moet ik een bron hebben ?"
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:52:55 #7
190104 Jareth
Such a pity...
pi_121711971
Dan moet de politie gewoon ingrijpen en de wijk schoonvegen van dat soort idioten. Saudi-Arabië, dát is muslim-area. Groot-Brittannië is dat niet en het is te hopen dat het land niet zodanig vervalt dat het dat wel wordt.
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
  Eindredactie Games vrijdag 18 januari 2013 @ 09:53:00 #8
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_121711975
Was laatst nog een weekje in Londen, deze lieden niet gezien helaas. Wel jammer, zou ze best in hun gezicht willen uitlachen.

Londen _O_ Toffe stad met ditto sfeer.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:54:37 #9
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_121712030
Discriminatie en intorelantie kan ook maar van 1 kant komen, de witman, dat is zo :Y.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_121712034
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, mafketels die moeten worden aangepakt. Ik meen dat de politie daarvoor in het leven is geroepen.
Die beschermen die gasten alleen maar

pi_121712068
quote:
Het staat je dan ook vrij om te demonstreren in een westerse democratie.
pi_121712104
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oproepen tot geweld vind ik nu niet echt een vorm van demonstreren.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_121712123
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het staat je niet vrij om op te roepen tot moord.
pi_121712189
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Koddig dat je in de bres spring voor de Paus. Maar goed, ik denk dat je die gasten beter hun poepje kunt laten doen dan dat je de menigte uit elkaar ramt.
  Eindredactie Games vrijdag 18 januari 2013 @ 09:59:23 #15
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_121712201
quote:
Filmpje 2, moslims die godwins gebruiken, opmerkelijk?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:59:38 #16
190104 Jareth
Such a pity...
pi_121712206
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik denk dat teksten als behead those who insult islam en jews, prepare for the real holocaust inderdaad een beetje beyond de vrijheid van meningsuiting en demonstratie zijn.
pi_121712208
Alhoewel ik tegen deze actie ben van de Moslims ben ik wel van mening dat ze ergens een puntje hebben. Veel Engelse vrouwen gedragen zich ook als losgeslagen hoeren. Dat mogen ze zelf weten natuurlijk maar een beetje fatsoen is geen overbodige luxe. Daar moet ik de Moslims toch wel gelijk in geven. Aan de andere kant, als ze bier gaan afpakken dan gaan ze wel weer veel en veel te ver natuurlijk.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_121712222
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Koddig dat je in de bres spring voor de Paus.
Echt, jezus wat een kansloos antwoord.
quote:
Maar goed, ik denk dat je die gasten beter hun poepje kunt laten doen dan dat je de menigte uit elkaar ramt.
Ja stel je voor dat je de wet handhaaft. Dat kan niet hoor. Zullen we deze gasten maar ook lekker hun gang laten gaan dan? Want 'je kan ze beter hun poepje kunnen laten doen'.
pi_121712261
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Echt, jezus wat een kansloos antwoord.

[..]

Ja stel je voor dat je de wet handhaaft. Dat kan niet hoor. Zullen we deze gasten maar ook lekker hun gang laten gaan dan? Want 'je kan ze beter hun poepje kunnen laten doen'.
Oh god, het is weer zo laat. Goed, ik laat je verder wel je gang gaan. Succes met het wenen om de islamisering van de westerse wereld.
pi_121712263
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Alhoewel ik tegen deze actie ben van de Moslims ben ik wel van mening dat ze ergens een puntje hebben. Veel Engelse vrouwen gedragen zich ook als losgeslagen hoeren. Dat mogen ze zelf weten natuurlijk maar een beetje fatsoen is geen overbodige luxe. Daar moet ik de Moslims toch wel gelijk in geven. Aan de andere kant, als ze bier gaan afpakken dan gaan ze wel weer veel en veel te ver natuurlijk.
Stapje voor stapje.
pi_121712269
quote:
Aan de andere kant, als ze bier gaan afpakken dan gaan ze wel weer veel en veel te ver natuurlijk.
Idd. Dat zouden ze eens bij mij moeten flikken, kunnen ze het bier gelijk krijgen.... in blikvorm op hun kop

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121712289
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh god, het is weer zo laat. Goed, ik laat je verder wel je gang gaan. Succes met het wenen om de islamisering van de westerse wereld.
Dat is je antwoord?
Dus de wet handhaven vind je eigenlijk maar kolder in dit geval of zo? :?
pi_121712318
Wel eens wat bezopen Britse dames gezien?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:03:52 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_121712328
quote:
Ja, prima, maar dan ga jij een keer in een moslimland JOUW normen en waarden opdringen.

Oh, sorry, doodsverwensingen mogen niet...
Get woke, go broke!
pi_121712340
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:03 schreef waht het volgende:
Ik vind het zielig voor de lelijke mannen als je dat verbied.
pi_121712358
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is je antwoord?
Dus de wet handhaven vind je eigenlijk maar kolder in dit geval of zo? :?
Volgens mij zeg ik in mijn eerste post in dit topic dat de politie moet ingrijpen, maar goed.
pi_121712411
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij zeg ik in mijn eerste post in dit topic dat de politie moet ingrijpen, maar goed.
Maar in reactie op demos waar opgeroepen wordt tot moord vindt je dat de politie maar beter niet in kan grijpen. Beetje wispelturig niet?
pi_121712466
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Maar in reactie op demos waar opgeroepen wordt tot moord vindt je dat de politie maar beter niet in kan grijpen. Beetje wispelturig niet?
Ik heb die hele filmpjes niet bekeken. Vind het bovendien een compleet andere discussie. Ik post dat de politie moet ingrijpen en jij komt aanschijten met filmpjes van demonstraties en probeert vervolgens een reactie te ontlokken.

Geen idee wat je hier nou precies mee probeert te bereiken.
pi_121712474
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:51 schreef valek het volgende:

[..]

Jij stemt zeker PVDA. Want owee, als we toch aan die arme moslims komen he.
Jij hebt zeker niet zo'n hoog IQ. Want owee, als iemand een grapje maakt waarin het lijkt alsof die persoon acties goedkeurt die jij veracht.

Dit dus:

quote:
Ik vind veel Britse dames ook losbandige hoeren :') vanavond 't schouwspel weer aanschouwen _O- maargoed, het is niet aan mij, de paus, de dalai lama of wat burger moslims om daar wat aan te doen natuurlijk. Enige wat je er om kunt doen is lachen en hopen dat het zich niet al te veelvuldig voortplant.
Ja doei.
pi_121712494
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb die hele filmpjes niet bekeken. Vind het bovendien een compleet andere discussie. Ik post dat de politie moet ingrijpen en jij komt aanschijten met filmpjes van demonstraties en probeert vervolgens een reactie te ontlokken.

Geen idee wat je hier nou precies mee probeert te bereiken.
Het zijn de standaard filmpjes en plaatjes waar hij al een kleine 2/3 jaar mee strooit. Op een gegeven moment is het wel saai inderdaad.

Afgezien daarvan moeten deze lieden gewoon opgepakt worden (de lieden in OP).
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:09:14 #31
190104 Jareth
Such a pity...
pi_121712495
quote:
Dat geeft ze natuurlijk geen enkel recht hun normen en waarden op te dringen aan wie dan ook. Niet aan hun mede-moslims, en al helemaal niet aan mensen die helemaal niks met die allah en mohammed van ze hebben.

Als ze moeite hebben met het gedrag van Engelse vrouwen staat het hen uiteraard vrij om te emigreren naar een land waar hun middeleeuwse opvattingen nog wel populair zijn.
pi_121712498
quote:

[..]

Ik heb die hele filmpjes niet bekeken. Vind het bovendien een compleet andere discussie. Ik post dat de politie moet ingrijpen en jij komt aanschijten met filmpjes van demonstraties
Van 3 jaar terug.
pi_121712533
quote:

[..]

Ik heb die hele filmpjes niet bekeken.

Jezusssss. Waarom geef je er dan een mening over? Hou dan gewoon je ongeïnformeerde kop dicht.
pi_121712540
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het zijn de standaard filmpjes en plaatjes waar hij al een kleine 2/3 jaar mee strooit. Op een gegeven moment is het wel saai inderdaad.
Deze passage uit de meest recente column van Bas Heijne slaat op Hofstad en zijn medestanders:

quote:
Maassen gedateerd, Wilders gedateerd – maar het meest gedateerd was toch de horde critici die zich de afgelopen week op Maassen stortte, omdat hij onder applaus Geert Wilders dood gewenst zou hebben. Het was vooral de Generatie ’04 die zich liet horen, getraumatiseerd door de moord op Theo van Gogh, en sindsdien obsessief bloggend en twitterend over de in Nederland bedreigde vrijheid van meningsuiting en het schandelijke feit dat Nederlandse kleinkunstenaars Mohammed geen vieze pedo durven noemen. Om hun wankele wereldbeeld overeind te houden, moeten we steeds weer terug naar de Stunde Null van het islamdebat. Theo Maassen had gepleit voor omzichtigheid over de islam! Hij had opgeroepen om Wilders te vermoorden om zijn mening! Heel het sleetse cabaret van de „islamkritiek” deed zich gelden, de vereenzaamde onlineprofeten die elkaar de hele dag prikkelen met berichtjes over islamitische gruwelen – een man gooit zijn vrouw zoutzuur in haar gezicht, een vijftienjarig meisje wordt uitgehuwelijkt aan een bijna negentigjarige. Daar moeten we van Theo Maassen zeker ook onze mond over houden!

Bron
pi_121712557
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:09 schreef Jareth het volgende:

[..]

Dat geeft ze natuurlijk geen enkel recht hun normen en waarden op te dringen aan wie dan ook. Niet aan hun mede-moslims, en al helemaal niet aan mensen die helemaal niks met die allah en mohammed van ze hebben.

Als ze moeite hebben met het gedrag van Engelse vrouwen staat het hen uiteraard vrij om te emigreren naar een land waar hun middeleeuwse opvattingen nog wel populair zijn.
Ho ho, het staat hun vrij hun gedachten erover te uiten, als ze er moeite mee hebben. Binnen de grenzen van de wet.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:11:49 #36
190104 Jareth
Such a pity...
pi_121712576
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ho ho, het staat hun vrij hun gedachten erover te uiten, als ze er moeite mee hebben. Binnen de grenzen van de wet.
Bier afpakken is vrijheid van meningsuiting? :')
pi_121712589
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jezusssss. Waarom geef je er dan een mening over? Hou dan gewoon je ongeïnformeerde kop dicht.
Dude mensen doorzien gewoon weer dat je het zoveelste nieuwsitem misbruikt voor je ranzige propaganda. Er is niets mis mee om daarover zijn mening te geven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_121712598
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:11 schreef Jareth het volgende:

[..]

Bier afpakken is vrijheid van meningsuiting? :')
Is dat binnen de grenzen van de wet? En wat zei ik? Precies ja.
Allah Al Watan Al Malik
pi_121712602
Moslims drinken ook alcohol en gebruiken drugs, maar allemaal stiekem. Zogenaamd zo netjes.
pi_121712618
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dude mensen doorzien gewoon weer dat je het zoveelste nieuwsitem misbruikt voor je ranzige propaganda. Er is niets mis mee om daarover zijn mening te geven.
Ja precies. Allemaal leugens in de OP, gebeurt niet, islam is vrede.

Move on people, nothing to see here.
pi_121712629
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij post een filmpje met moslims in de hoofdrol. Rara, wat zal de inhoud zijn? :')

Je hoeft godverdomme geen Nostradamus te zijn om die inhoud te voorspellen.
pi_121712631
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja precies. Allemaal leugens in de OP, gebeurt niet, islam is vrede.

Move on people, nothing to see here.
Ach kijk, daar komt het gehuil weer. Origineel man.
Allah Al Watan Al Malik
pi_121712651
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is dat binnen de grenzen van de wet? En wat zei ik? Precies ja.
Ze hopen dat je het gedrag van die gasten goedkeurt en ze blijven net zo lang zoeken tot die schijn wordt gewekt, waarna ze kunnen roepen: 'zie je wel!'
pi_121712652
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij post een filmpje met moslims in de hoofdrol. Rara, wat zal de inhoud zijn? :')

Je hoeft godverdomme geen Nostradamus te zijn om die inhoud te voorspellen.
Je bent gewoon uberdom om iets erover te zeggen (demonstreren mag) terwijl je niet eens weet wat er in gebeurde (oproepen tot moord).
pi_121712678
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je bent gewoon uberdom om iets erover te zeggen (demonstreren mag) terwijl je niet eens weet wat er in gebeurde (oproepen tot moord).
Prima, ik ben uberdom. Laten we het daar maar op houden dan.
pi_121712687
quote:

[..]

Ik vind jouw propaganda ranziger.

Dit soort primaten moeten als terroristen behandeld worden en mogen wat mij betreft per direct gehandicapt geslagen worden. Zet maar een speciale politiemacht op.
pi_121712704
Wij horen ons aan te passen aan hun cultuur. Op die manier laten wij zien dat we tolerant zijn naar hun. Doe je dat niet dan ben je een racist.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_121712705
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:15 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dit soort primaten moeten als terroristen behandeld worden en mogen wat mij betreft per direct gehandicapt geslagen worden. Zet maar een speciale politiemacht op.
Mijn propaganda dat deze mensen opgepakt moeten worden, is erg ranzig inderdaad. Gaat heen.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:16:21 #49
220940 SavageMM
Carpe Noctem!
pi_121712707
Ze mogen natuurlijk gewoon hun mening geven, echter aan iemand z'n eigendom (bier) zitten is not done. Bovendien zou je vrouwen 'hoeren' noemen in zo'n situatie ook nog wel opruiend kunnen noemen, wat strafbaar is.
Fuck your god.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:17:01 #50
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121712728
quote:
Alleen de vrouwen moeten zich fatsoenlijker gedragen? :{
...as always
pi_121712739
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mijn propaganda dat deze mensen opgepakt moeten worden, is erg ranzig inderdaad. Gaat heen.
Ik zei het je toch.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:18:04 #52
220940 SavageMM
Carpe Noctem!
pi_121712763
quote:

[..]

Ik hoop voor jou dat er daar burgeroorlog ontstaat, kun je lekker daarheen fysiek moslims bashen. :')
Fuck your god.
pi_121712764
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zei het je toch.
Klopt, het is zo voorspelbaar. De usual suspects weten zich meteen te melden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_121712784
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb het eigenlijk over al jouw propaganda. Om moe van te worden.
pi_121712808
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:03 schreef waht het volgende:
Ik vind dat sommige vrouwen wel even mogen kijken naar hun gedrag tegenwoordig.

Daarmee steun ik de baardjes niet, want wie pakt nu alcohol van iemand af?
pi_121712809
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik wacht tot iemand roept dat 'het niet benoemd mag worden'.
pi_121712817
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:18 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik heb het eigenlijk over al jouw propaganda. Om moe van te worden.
Al mijn propaganda? Je weet niets te verzinnen wat daarop betrekking heeft, dus verzin je maar wat anders. Kom maar op kerel. Make my day. Welke terroristen-supportende propaganda verkondig ik?
Allah Al Watan Al Malik
pi_121712875
quote:

[..]

O werkelijk? Wij hebben nog nooit een discussie gehad. Het valt mij gewoon erg op dat jij je tong nog steeds diep in de reet van de terroristen hebt zitten. Natuurlijk keur je hier en daar een verkrachting af, dat doen de extremisten ook. Maar niet allemaal natuurlijk!

quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Al mijn propaganda? Je weet niets te verzinnen, dus verzin je nog wat anders.
Je spreekt jezelf tegen. Je weet dondersgoed waar ik het over heb. Meneer vrouwen mogen verkracht worden in Arabië. want dat is cultuur. Gaat heen.
pi_121712917
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:20 schreef HyperViper het volgende:
O werkelijk? Wij hebben nog nooit een discussie gehad. Het valt mij gewoon erg op dat jij je tong nog steeds diep in de reet van de terroristen hebt zitten. Natuurlijk keur je hier en daar een verkrachting af, dat doen de extremisten ook.
Ah, en waaruit blijkt dat ik mijn tong diep in de reet van terroristen heb zitten. Immers, dat moet aantoonbaar zijn he. Dat valt niet zomaar uit de lucht, zo'n gedachte.

quote:
Je spreekt jezelf tegen. Je weet dondersgoed waar ik het over heb. Meneer vrouwen mogen verkracht worden in Arabië. want dat is cultuur. Gaat heen.
Vrouwen mogen verkracht worden in Arabie want dat is cultuur? Ik weet niet waar je het over hebt, kom eens met bewijs in plaats van verdachtmakingen.

It's getting better and better.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:25:40 #60
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_121712998
quote:

[..]

ja, raar elke dag weer bij al die tientallen incidenten komen de mensen die beweren dat het over veel incidenten gaat zich weer melden, en jij zit ook in al die tientallen incidenten te beweren dat het allemaal niet zovaak voorkomt.

The irony :').
Get woke, go broke!
pi_121713026
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, raar elke dag weer bij al die tientallen incidenten komen de mensen die beweren dat het over veel incidenten gaat zich weer melden, en jij zit ook in al die tientallen incidenten te beweren dat het allemaal niet zovaak voorkomt.

The irony :').
Waar beweer ik dat? Ook al bezig met valse verdachtmakingen? Waar beweert iemand dat hier überhaupt? Alleen jij hier eigenlijk..

Afgezien daarvan, wil jij zeggen dat dit structureel voor komt? Dat bier uit de handen van mensen wordt geslagen?
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:27:14 #62
220940 SavageMM
Carpe Noctem!
pi_121713049
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ah, en waaruit blijkt dat ik mijn tong diep in de reet van terroristen heb zitten. Immers, dat moet aantoonbaar zijn he. Dat valt niet zomaar uit de lucht, zo'n gedachte.

[..]

Vrouwen mogen verkracht worden in Arabie want dat is cultuur? Ik weet niet waar je het over hebt, kom eens met bewijs in plaats van verdachtmakingen.

It's getting better and better.
Het is natuurlijk wel zo dat een verkrachting alleen een verkrachting is als er 7 vrouwelijke getuigen zijn.
Fuck your god.
pi_121713050
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:19 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik vind dat sommige vrouwen wel even mogen kijken naar hun gedrag tegenwoordig.

Daarmee steun ik de baardjes niet, want wie pakt nu alcohol van iemand af?
Dat afpakken is veruit het ergste.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_121713071
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:27 schreef SavageMM het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel zo dat een verkrachting alleen een verkrachting is als er 7 vrouwelijke getuigen zijn.
Het doelde op mijn mening t.a.v. de verkrachting in SA.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:28:24 #65
220940 SavageMM
Carpe Noctem!
pi_121713076
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het doelde op mijn mening t.a.v. de verkrachting in SA. Bewijs daarover.
Mea culpa.
Fuck your god.
pi_121713105
Zucht
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2013 @ 10:29:27 #67
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_121713106
quote:

[..]

Dude mensen doorzien gewoon weer dat je het zoveelste nieuwsitem misbruikt voor je ranzige propaganda.
Wut? Je vind dit topic ranziger dan die achterlijke moslim idioten?
Sla eens met je kop tegen de muur. Heb het idee dat er wat recht gezet moet worden.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_121713123
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:29 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Wut? Je vind dit topic ranziger dan die achterlijke moslim idioten?
Sla eens met je kop tegen de muur. Heb het idee dat er wat recht gezet moet worden.
Ik heb het idee dat jij gebanned gaat worden, doodsverwensing.
Allah Al Watan Al Malik
pi_121713131
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:27 schreef waht het volgende:

[..]

Precies.
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2013 @ 10:30:23 #70
341203 3-voud
pi_121713136
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh god :')
pi_121713137
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:27 schreef waht het volgende:

[..]

En dan zelf geeneens opdrinken, drank verspillen is wat mij betreft een erfzonde.
pi_121713138
D_H is helaas de koning van de stropop. Reageert op iets wat je helemaal niet hebt gezegd, maar hij gewoon ter plekke verzint.
pi_121713154
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het feit dat jij verkrachting goedpraat. Hallo, get with the program.
quote:
[..]

Vrouwen mogen verkracht worden in Arabie want dat is cultuur? Ik weet niet waar je het over hebt
Typisch dan dat je het gedrag van Hofje wel zo goed weet te onthouden. Selectief geheugen much? Nee het is prima met jou. Als jij de onschuld zelf wil spelen, prima. Veel users hier hebben jouw extremistische geblaat veelvuldig kunnen lezen. Nu zal je wel stellen dat ik mijn gelijk niet aan kan tonen, dan help ik je alvast uit de waan. Ik ga niet je hele history doorspitten om dit aan te kunnen tonen. Je weet dat het zo is. Mijn vraag aan jou is waarom je dit afkeurt, maar de verkrachtingen in SA niet?
pi_121713156
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jaja, behalve de fijne vrienden die je vertellen dat je kop eraf moet tijdens de oh zo bekende demonstraties in de UK hebben ze nu ook moslims die je biertje afpakken want haram en dat mag niet in hun moslim-gebied.... zelfde geldt voor posters waarop misschien wel een borst te ontwaren is...
...

http://www.dailymail.co.u(...)ave-Islamic-way.html

Prachtig toch die multi-cultuur? O+ Dat heeft ons zoveel moois gebracht en de islam is zo'n verrijking O+ Allah Ackbar! _O_
ik kan niet wachten tot het hier gaat gebeuren.

niets aan de hand , doorlopen.
pi_121713159
quote:

[..]

Huh, waar? :')

En gelukkig is Engeland maar een eiland, gaat niet de goede kant op daar :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121713183
quote:

[..]

Zozo...Oproep tot zware mishandeling. Dat dit kan op FOK!
pi_121713186
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Huh, waar? :')

En gelukkig is Engeland maar een eiland, gaat niet de goede kant op daar :{
Met je hoofd tegen de muur slaan, daar kan je dood van gaan - of zwaar letsel aan overhouden. Gewoon een oproep tot geweld.
Allah Al Watan Al Malik
pi_121713187
quote:

[..]

Ah typisch links. Als het gelijk niet gehaald kan worden dan maar een mes in iemands rug proberen te porren. Je lijkt de PVDA wel. Heb je toevallig ook criminele broertjes?
pi_121713220
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:31 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ah typisch links. Als het gelijk niet gehaald kan worden dan maar een mes in iemands rug proberen te porren. Je lijkt de PVDA wel. Heb je toevallig ook criminele broertjes?
Ah mijn gelijk? Ten aanzien van wat? Ik wacht nog op een antwoord op mijn vragen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_121713224
Extremistische geblaat van Mutant is compleet nieuw voor mij. Lijkt mij dus onzin.

Beetje zielig ook, dat verdacht maken.
pi_121713239
De PvdA heeft het weer gedaan mensen.
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2013 @ 10:33:52 #82
341203 3-voud
pi_121713255
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Met je hoofd tegen de muur slaan, daar kan je dood van gaan - of zwaar letsel aan overhouden. Gewoon een oproep tot geweld.
Je bent echt wanhopig he? Ergert je dood aan weer dat slechte beeld van de moslims wat ze zelf oproepen en weet je geen raad hoe het te bagatelliseren.
pi_121713258
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ah mijn gelijk? Ten aanzien van wat? Ik wacht nog op een antwoord op mijn vragen.
Ik ook. Waar wacht je nog meer op? De sharia?
pi_121713274
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
Extremistische geblaat van Mutant is compleet nieuw voor mij. Lijkt mij dus onzin.

Beetje zielig ook, dat verdacht maken.
Precies en dat dan proberen te 'pareren' door te stellen dat hij dan mijn hele historie moet doorzoeken. Daar hebben ze nu de zoekfunctie voor uitgevonden. Afgezien daarvan bestaat 90% van de historie uit SC.
Allah Al Watan Al Malik
pi_121713284
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Is dit jouw manier van discussie? :')
pi_121713289
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Bewijs, van je valse verdachtmakingen. Kom maarrrrrrrrrrrrrrrr.
Allah Al Watan Al Malik
pi_121713314
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je bent echt wanhopig he? Ergert je dood aan weer dat slechte beeld van de moslims wat ze zelf oproepen en weet je geen raad hoe het te bagatelliseren.
Ik bagatelliseer het door te stellen dat ze opgepakt moet worden. Jaja, rare manier van bagatelliseren he. Probeer het nog eens.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2013 @ 10:35:40 #88
341203 3-voud
pi_121713320
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:32 schreef Mutant01 het volgende:

Ik wacht nog op een antwoord op mijn vragen.
Jij beantwoord gemiddeld 18 van de 5 vragen niet. Wie ben jij in deze?
pi_121713324
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Precies en dat dan proberen te 'pareren' door te stellen dat hij dan mijn hele historie moet doorzoeken. Daar hebben ze nu de zoekfunctie voor uitgevonden. Afgezien daarvan bestaat de 90% van de historie uit SC.
Tja ze hopen natuurlijk hier op een moslim die dit goedkeurt of extreme dingen gaan roepen opdat hun beeld wordt bevestigd.

Bij gebrek daaraan verzinnen ze maar dat iemand dat heeft gezegd. Bekende tactiek hier.
pi_121713332
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:35 schreef 3-voud het volgende:

[..]

18 van de 5 vragen niet beantwoorden. Jaaaaaaaja.
Allah Al Watan Al Malik
pi_121713343
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:35 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Hij beantwoordt slechts de opmerkingen van zijn linkse krakersvriendjes. Typisch.
pi_121713351
quote:

[..]

Idd. Jij en Koos als vliegen op de stront af. Nu nog De Guidance en betyar en het troll-kwartet is compleet.
pi_121713359
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Hij beantwoordt slechts de opmerkingen van zijn linkse krakersvriendjes. Typisch.
Hallo, kom je nog met bewijs? Dat ik verkrachting goed praat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_121713360
Overigens niks anders dan hulde voor deze mannen voor het afpakken van alcohol van een persoon die er overduidelijk niet mee kan om gaan en ongelukken veroorzaakt.
pi_121713367
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:31 schreef Chahna het volgende:

[..]

ik kan niet wachten tot het hier gaat gebeuren.

niets aan de hand , doorlopen.
Denk niet dat dit gepikt wordt door de doorsnee NLer, hebben ze over het algemeen een te grote bek voor.
pi_121713369
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Idd. Jij en Koos als vliegen op de stront af. Nu nog De Guidance en betyar en het troll-kwartet is compleet.
Vergeet die flapdrol xaip nog wat niet. Ook zo'n krakersjunk.
pi_121713388
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overigens niks anders dan hulde voor deze mannen voor het afpakken van alcohol van een persoon die er overduidelijk niet mee kan om gaan en ongelukken veroorzaakt.
Jullie hebben er een, veel plezier ermee
pi_121713390
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Misschien ook maar die mensen hun religie afpakken omdat ze er zelf ook niet al te goed mee om weten te gaan.
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2013 @ 10:38:43 #99
341203 3-voud
pi_121713403
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:38 schreef karton2 het volgende:

[..]

Misschien ook maar die mensen hun religie afpakken omdat ze er zelf ook niet al te goed mee om weten te gaan.
Hadden ze al veel eerder moeten doen
pi_121713406
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:37 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Vergeet die flapdrol xaip nog wat niet. Ook zo'n krakersjunk.
Krakersjunk? Zozo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')