http://www.telegraaf.nl/b(...)elaagt__homo___.htmlquote:LONDEN - Opnieuw is een zelfgemaakte video opgedoken van een groep Britse radicalen die zichzelf de Moslim Patrouille noemen. Te zien is hoe ze een vermeende homoseksuele man lastigvallen omdat hij het waagt zich in ‘hun’ wijk in Oost-Londen te begeven.
,,Je bent vies, man! Hoepel op, dit is een moslimgebied”, zo krijgt de stomverbaasde wandelaar onder meer naar zijn hoofd geslingerd. Duidelijk geïntimideerd door de bende maakt de man zich snel uit de voeten.
Op een eerdere video van de Moslim Patrouille was al te zien hoe de groep voorbijgangers belaagt en bedreigt omdat ze zich niet gedragen volgens streng islamitische gebruiken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ondigt_Sharia__.htmlquote:"Dit is een gebied voor moslims", zo verkondigen leden van de extremistische groep veelvuldig in de video. Een man wordt gedwongen om zijn blikje bier weg te gooien en een meisje wordt de wijk uitgestuurd vanwege haar kledingstijl.
Het filmpje heet 'De waarheid over zaterdagavond' en is sinds zondag al meer dan 42.000 keer bekeken op YouTube. De beelden zijn gemaakt met een mobiele telefoon.
Eerder protesteerde deze groepering al tegen advertenties voor push-up beha's. De Engelse politie onderzoekt nu of de video gemaakt is door een serieuze bende of door een stel grappenmakers.
Wat het weerhoudt? Zwakke leiderschap in de politiek, teveel invloed van links en lulraak mensen je land binnenlaten. Grotendeels van die mensen kun je gewoon rustig het land uit flikkeren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
En wat weerhoudt de Britse politie ervan om dan zelf een aantal extra patouilles in dat gebied te stationeren?
Korte metten mee maken lijkt me
Pssst... in de Randstad heb je al no-go-areas voor de politie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
De dag dat hier gebeurt ga ik een knokploeg organiseren en patrouilleren door de wijk.
Tyfustuig rot maar op naar hun eigen zandbak waar ze regeltjes bepalen
1. Dit is hartstikke actueel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:05 schreef bijdehand het volgende:
Wat een 'nieuws'.
Nieuws tussen haakjes want 1. het is oud en 2. hart van nederland-niveau.
Kom je uit de provincie?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:07 schreef HSG het volgende:
[..]
Pssst... in de Randstad heb je al no-go-areas voor de politie.
De arrogantie ook, dat ze het eens eventjes voor een ander kunnen bepalenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
De dag dat hier gebeurt ga ik een knokploeg organiseren en patrouilleren door de wijk.
quote:
quote:
Ja het is nu inderdaad afwachten tot het probleem te groot wordt om nog aan te pakken, zelfde geldt voor Nederland. Het is hier gewoon afwachten op een burger relquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:06 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat het weerhoudt? Zwakke leiderschap in de politiek, teveel invloed van links en lulraak mensen je land binnenlaten. Grotendeels van die mensen kun je gewoon rustig het land uit flikkeren.
Nee maar het is gewoon algemeen bekent dat er no-go-areas zijn. Niet alleen Rotterdam maar ook Amsterdam.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kom je uit de provincie?
Oké Rotterdam misschien maar Den Haag dus echt niet
Net zoals zij niet bepalen wat er in een wijk gebeurt doe jij dat natuurlijk ook niet met jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
1. Hier was al eerder een topic over en 2. Heart of England level herequote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
1. Dit is hartstikke actueel.
2. Het is in Engeland.
Ja hoor, no-go areas in Nederland.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:10 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee maar het is gewoon algemeen bekent dat er no-go-areas zijn. Niet alleen Rotterdam maar ook Amsterdam.
Was er ook een topic over dat het blijkbaar niet een grap is?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1. Hier was al eerder een topic over en 2. Heart of England level here
Daar zijn we in Nederland te zwak voor. In Australië zijn ze wel de straat op gegaan. Twee strandwachters werden zonder enige reden in elkaar gerost door moslimjongeren waarop als reactie duizenden Australiërs de straat op gingen om alles aan te vallen en kort en klein te meppen wat maar met moslims te maken heeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het is nu inderdaad afwachten tot het probleem te groot wordt om nog aan te pakken, zelfde geldt voor Nederland. Het is hier gewoon afwachten op een burger rel
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
De Randstad is voor mij een no-goquote:
Jawohl.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:11 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Was er ook een topic over dat het blijkbaar niet een grap is?
Dan is dan weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Daar zijn we in Nederland te zwak voor. In Australië zijn ze wel de straat op gegaan. Twee strandwachters werden zonder enige reden in elkaar gerost door moslimjongeren waarop als reactie duizenden Australiërs de straat op gingen om alles aan te vallen en kort en klein te meppen wat maar met moslims te maken heeft.
Hier een filmpje..
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef Justanotherday het volgende:
Het is gewoon een kwestie van tijd voordat de bom een keer gaat barsten. Dit soort excessen zullen eerder regel dan uitzondering worden. De Europese volkeren vergrijzen in een rap tempo en vormen uiteindelijk een minderheid en maken tegen die tijd niet langer de dienst uit in eigen land.
Noem het maar een doemscenario, maar met steeds meer van die klaplopers zie ik het somber in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |