Wat heb jij toch met je persoonlijke aanvallen, lelijek maagd. Eigenlijk leef je net als een vrome Mohammed maar dan als Arier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Meisje dat zich vanwege haar afkomst aangesproken voelt, nergens inhoudelijk op ingaat en enkel metkomt.
Fuck that. Ik ga mijn mening niet onderschuiven omdat mensen het niet kunnen handelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze mogen niet modden in een ander subforum (), maarja, nu ontspoort het dus omdat je de boze Henkies en Ingrid tegen de boze linksen en temperamentvolle Turken krijgt. En is altijd zo: zodra een mening niet wordt gewaardeerd ben je troll. Maar dat zelfs modjes dat doen:
Maar die grensrechter was maar een incident hoor! Totaal niets met cultuur te maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:35 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ach, over dit zal sowieso korter gesproken worden. Als we mazzel hebben duurt het zeker een week tot aan het volgende...eh...uitwasje met onze verrijkers.
Erg lelijk, dat je mensen persoonlijk gaat aanvallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Meisje dat zich vanwege haar afkomst aangesproken voelt, nergens inhoudelijk op ingaat en enkel metkomt.
Kan toch niet zo zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De oplossing is gewoon heel simpel. Dit is een structureel probleem en moet daarom heel gericht benaderd worden. De politie gaat specifiek Marokkaanse jongeren hard aanpakken; preventief fouilleren, samenscholingsverbod, grote mond = wapenknuppel in de nek, uitkeringen stopzetten, veelplegers lange celstraffen geven, etc.
Ja, want in de Marokkaanse cultuur is het normaal om grensrechters dood te schoppen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar die grensrechter was maar een incident hoor! Totaal niets met cultuur te maken.
Je hebt jezelf echt niet door he... Nog geen enkele inhoudelijke post van je gezien in dit topic. Deze post is wel het toppunt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:37 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met je persoonlijke aanvallen, lelijek maagd. Eigenlijk leef je net als een vrome Mohammed maar dan als Arier.
Of andere users die op dat moment niet eens deelnemen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Erg lelijk, dat je mensen persoonlijk gaat aanvallen.
Als je een discussie wenst te houden, betrek dan iemands achtergrond er niet bij.
En in de Nederlandse cultuur is het normaal om je stiefdochter seksueel te misbruiken om vervolgens nog bij haar in huis te wonen omdat je zoveel spijt hebt terwijl de kans dat je 'terugvalt' redelijk groot is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, want in de Marokkaanse cultuur is het normaal om grensrechters dood te schoppen.
Echt: je komt zelf ook niet met iets inhoudelijks en enkel de dingen waarvan jij denkt dat ze kloppen. Je onderbouwt niets en begint nou al drie keer met persoonlijke aanvallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je hebt jezelf echt niet door he... Nog geen enkele inhoudelijke post van je gezien in dit topic. Deze post is wel het toppunt.
Nog zo'n geval waarover geen bagatelliserende of goedpratende reacties bekend zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
En in de Nederlandse cultuur is het normaal om je stiefdochter seksueel te misbruiken om vervolgens nog bij haar in huis te wonen omdat je zoveel spijt hebt terwijl de kans dat je 'terugvalt' redelijk groot is.
Jawel er is namelijk een enorm groot structureel probleem met deze groep. En de enige manier die werkt is de harde hand. Thuis worden ze niet opgevoed, hebben schijt aan iedere andere vorm van autoriteit, willen niet meedoen in de maatschappij. Zijn gewoon simpele feiten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kan toch niet zo zijn.Pak de personen hard aan die dit soort walgelijke dingen plegen, ga niet een hele groep hierop pakken.
Nee joh. Het land uitzetten. Droppen uit een vliegtuig. Weg met dat gajesvolk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jawel er is namelijk een enorm groot structureel probleem met deze groep. En de enige manier die werkt is de harde hand. Thuis worden ze niet opgevoed, hebben schijt aan iedere andere vorm van autoriteit, willen niet meedoen in de maatschappij. Zijn gewoon simpele feiten.
Het liefst zou ik iets van opvoedingskampen zien. Een kansloos taakstraffen werkt niet en daar lachen ze om.
Was wel een sterk punt, toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]Jij post een foto van iemand, meldt dat het geen Arier is, dus dan moet het een Marokkaan zijn..
Dude.. Come on!
Natuurlijk kom ik enkel met de dingen waarvan ik denk dat ze kloppen, daarom is het ook mijn meningquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:48 schreef Ziba het volgende:
Echt: je komt zelf ook niet met iets inhoudelijks en enkel de dingen waarvan jij denkt dat ze kloppen. Je onderbouwt niets en begint nou al drie keer met persoonlijke aanvallen.
Lachen je sarcasme, geeft wel aan hoe serieus je het Marokkanenprobleem neemt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee joh. Het land uitzetten. Droppen uit een vliegtuig. Weg met dat gajesvolk.
Ja joh, een enorm solide punt. Zo solide, dat ik even flabbergasted was en dat komt niet vaak voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Was wel een sterk punt, toch?
Dude. Serieus. Dit kun je niet serieus menen. Nee. Je maakt een geintje..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Natuurlijk kom ik enkel met de dingen waarvan ik denk dat ze kloppen, daarom is het ook mijn meningHet enige waar jij mee komt is dingen als 'lelijek maagd' roepen en dingen uit de media halen van misdrijven van autochtonen die wel zijn aangepakt omdat men niet bang was racistisch of discriminerend te zijn.
Maar daar kun je niets aan doen, waarschijnlijk dat jij gewend bent toch altijd gelijk te krijgen omdat men anders bang is discriminerend te zijn danwel je familie op zich af te krijgenCultuurgebonden, inderdaad.
Ik neem het wel degelijk serieus... Maar ik lees hier zulke achterlijke posts, dat ik gewoon niet solide kan reageren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lachen je sarcasme, geeft wel aan hoe serieus je het Marokkanenprobleem neemt.
Laat ik het eens voor je op een rijtje zetten:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja joh, een enorm solide punt. Zo solide, dat ik even flabbergasted was en dat komt niet vaak voor.
[..]
Dude. Serieus. Dit kun je niet serieus menen. Nee. Je maakt een geintje..
zijn dit jouw argumenten?
Waarom wil je het zo graag over Marokkanen hebben? Ik zie 1, misschien 2 (van de 8) mogelijke Marokkanen. Het is toch helemaal niet relevant in deze zaak man??quote:
Pertint onzin. Op argument 1 na.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Laat ik het eens voor je op een rijtje zetten:
- Marokkanen zijn enorm oververtegenwoordigd in de misdaadcijfers
- Dat komt door een totaal gebrek aan opvoeding en schijt aan normen en waarden
- Die misdaden worden niet aangepakt omdat men bang is racistisch en discriminerend te zijn
- Ze worden een hand boven het hoofd gehouden, het wordt gegooid op hun sociaal-economische achterstand, hun problemen met integreren, ze voelen zich gediscrimineerd, kortom het ligt aan alles en iedereen behalve aan hunzelf
- Misdaden van autochtone bewoners (Project X bijv) worden wel keihard en zonder mededogen aangepakt. Geen zielige verhaaltjes over achterstandsgezinnen, nee gewoon benoemen en bestraffen.
- Iedere keer weer komen de meest vreselijke 'incidenten' van onze Medelanders in de media. En men begint nu eindelijk wakker te worden.
Duidelijk en inhoudelijk genoeg voor je?
Ik ben ook benieuwd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom wil je het zo graag over Marokkanen hebben? Ik zie 1, misschien 2 (van de 8) mogelijke Marokkanen. Het is toch helemaal niet relevant in deze zaak man??
*ho hum,quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:48 schreef Ziba het volgende:
En in de Nederlandse cultuur is het normaal om je stiefdochter seksueel te misbruiken om vervolgens nog bij haar in huis te wonen omdat je zoveel spijt hebt terwijl de kans dat je 'terugvalt' redelijk groot is.
http://upload.wikimedia.o(...)broeders_de_Witt.jpgquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:56 schreef havanagila het volgende:
Ach wat moet je met zo'n tuig beginnen, verrot voor het leven, alsof een heropvoeding gaat helpen.
Vroeger (en in het land van afkomst) ging het zo:
[ afbeelding ]
Oud Nederlands gebruik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:23 schreef havanagila het volgende:
Dat is weer net een tikkeltje overdone.
Iets preciezer, Marokkaanse jongeren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Laat ik het eens voor je op een rijtje zetten:
- Marokkanen zijn enorm oververtegenwoordigd in de misdaadcijfers
Ach gut, gaan we nu al in dezelfde reflex schieten als sommige getinte mensen doen als ze worden aangehouden? Altijd maar die slachtofferkaart.quote:- Die misdaden worden niet aangepakt omdat men bang is racistisch en discriminerend te zijn
- Ze worden een hand boven het hoofd gehouden, het wordt gegooid op hun sociaal-economische achterstand, hun problemen met integreren, ze voelen zich gediscrimineerd, kortom het ligt aan alles en iedereen behalve aan hunzelf
- Misdaden van autochtone bewoners (Project X bijv) worden wel keihard en zonder mededogen aangepakt. Geen zielige verhaaltjes over achterstandsgezinnen, nee gewoon benoemen en bestraffen.
- Iedere keer weer komen de meest vreselijke 'incidenten' van onze Medelanders in de media. En men begint nu eindelijk wakker te worden.
Duidelijk en inhoudelijk genoeg voor je?
Wat nou Henk en fucking Ingrid?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze mogen niet modden in een ander subforum (), maarja, nu ontspoort het dus omdat je de boze Henkies en Ingrid tegen de boze linksen en temperamentvolle Turken krijgt. En is altijd zo: zodra een mening niet wordt gewaardeerd ben je troll. Maar dat zelfs modjes dat doen:
Ik wist het wel! Kan iemand het ANP contacteren?!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, want in de Marokkaanse cultuur is het normaal om grensrechters dood te schoppen.
Harde hand ben ik het mee eens. Opvoedingskampen lijken mij dan weer heel overdreven. Maar wat wel gaat werken voor dit soort jongeren? Ik weet het oprecht niet. Ik bedoelde: je kunt niet enkel de Marokkaanse jongeren hierop pakken maar juist alle jongeren die de fout ingaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jawel er is namelijk een enorm groot structureel probleem met deze groep. En de enige manier die werkt is de harde hand. Thuis worden ze niet opgevoed, hebben schijt aan iedere andere vorm van autoriteit, willen niet meedoen in de maatschappij. Zijn gewoon simpele feiten.
Het liefst zou ik iets van opvoedingskampen zien. Een kansloos taakstraffen werkt niet en daar lachen ze om.
Komt omdat je constant met rare verwijten en persoonlijke aanvallen komt. Ik heb ook oprecht het idee dat je aan 't projecteren met je 'bang om discriminerend te zijn' enzovoort. Of familie achter je aan krijgen. Wat denk je? Dat ik 33 neven heb die jou even komen rammen zodra je mij iets flikt? Ik heb niet het idee dat jij van dichtbij allochtonen kent.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Natuurlijk kom ik enkel met de dingen waarvan ik denk dat ze kloppen, daarom is het ook mijn meningHet enige waar jij mee komt is dingen als 'lelijek maagd' roepen en dingen uit de media halen van misdrijven van autochtonen die wel zijn aangepakt omdat men niet bang was racistisch of discriminerend te zijn.
Maar daar kun je niets aan doen, waarschijnlijk dat jij gewend bent toch altijd gelijk te krijgen omdat men anders bang is discriminerend te zijn danwel je familie op zich af te krijgenCultuurgebonden, inderdaad.
Dit heeft helemaal niets met sociaal economische achterstand te maken maar met serieus gestoord gedrag van zwakzinnigen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef Good_Luck het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)jk+in+Eindhoven.aspx
[..]
Ik wil graag dieper ingaan op de materie, de sociaal-economische achtergrond van dit soort incidenten. Allereerst wil ik aangeven dat wat deze jongens hebben gedaan fout is. Maar denk aan wat er allemaal is gebeurd. Buurthuizen zijn verdwenen, er wordt bezuinigd op hulp aan gezinnen, sociale bijstand wordt niet genoeg verhoogd....
Deze toch al kwetsbare jongeren kunnen geen kant op. Ze bevinden zich vaak ook al in sociaal-economisch gezien onderaan de ladder. We kunnen nu zien waar al deze bezuinigingen toe lijden.
STOP DE BEZUINIGINGEN HET MOET SOCIALER
En dan toch nog een post waar ik verder mee kan. Nu alleen nog hoe krijg je dat in Nederland voor elkaar. Het lijkt er steeds meer op dat de dader in dit rechtssysteem de slachtoffer is, en het slachtoffer de dader. Ik had niet verwacht dit ooit te zeggen, maar dankzij die daders leven we in een samenleving waar blijkbaar camera's nodig zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Schijt toch een end op, die jongens waren van tevoren fietsen aan het trappen op stratumseind. Puur om lekker agressief hersenloos los te kunnen gaan bij mij om de hoek. Dit soort lui moet gewoon opzouten uit het straatbeeld, of het nou blank, marokkaans of whatever is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |